AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #61 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor det? Alt jeg gjør er å legge fakta på bordet. Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb fordi du er eplekjekk og tror du er guds gave til kvinnen å all den flotte faktaen din er ikke med på å forbedre deg akkurat Anonymous poster hash: 482b7...283 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #62 Skrevet 21. februar 2015 fordi du er eplekjekk og tror du er guds gave til kvinnen å all den flotte faktaen din er ikke med på å forbedre deg akkurat Anonymous poster hash: 482b7...283 TS her... Guds gave til kvinnen?! Haha... Har jeg aldri sagt eller etter min mening gitt uttrykk for! Men at jeg i mange øyne nok kan være den såkalte svigermors drøm, skal du ikke se bort i fra! Jeg er stort sett hyggelig med alle jeg møter på min vei! Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb
Wilma- Skrevet 21. februar 2015 #63 Skrevet 21. februar 2015 Hadde jeg blitt med noen hjem og de hadde hatt angrepiller på nattbordet hadde jeg ikke tatt i deg med tang engang. 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #64 Skrevet 22. februar 2015 TS her. Hei og takk for ditt bidrag til tråden. 1. Kondom er stress og sexen blir ikke bra. 2. Det er jo bare snakk om å kanskje bruke det en gang her da? 3. Forventer ingenting, men sex ligger i luften... Hun virker superkeen på meg, så er hun like kul som jeg tror, får hun kanskje æren av å dele seng med meg... Ja, så heldig kan hun bliAnonymous poster hash: 2aeaa...4bb TS her... Guds gave til kvinnen?! Haha... Har jeg aldri sagt eller etter min mening gitt uttrykk for! Men at jeg i mange øyne nok kan være den såkalte svigermors drøm, skal du ikke se bort i fra! Jeg er stort sett hyggelig med alle jeg møter på min vei! Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb at du sa? Anonymous poster hash: 482b7...283 5
Gjest Gurgemeie Skrevet 22. februar 2015 #65 Skrevet 22. februar 2015 Siden du er så rask til å dømme folk på bakgrunn av utseende (refererer til at du mente dama var mindre pen, og litt lubben) så skulle jeg gjerne sett hvordan DU ser ut, "svigermors drøm". Tør du å røpe ditt såkalt barske utseende? :O Send meg en PM med bilde, så blir det nok mann av deg og 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #66 Skrevet 22. februar 2015 at du sa? Anonymous poster hash: 482b7...283 Det der er skrevet med et lite glimt i øyet, men jeg respekterer at ikke alle har sans for humor.Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #67 Skrevet 22. februar 2015 Det der er skrevet med et lite glimt i øyet, men jeg respekterer at ikke alle har sans for humor.Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb å du mener folk skal skjønne det med tanke på hovedinnlegget ditt? Anonymous poster hash: 482b7...283 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #68 Skrevet 22. februar 2015 Siden du er så rask til å dømme folk på bakgrunn av utseende (refererer til at du mente dama var mindre pen, og litt lubben) så skulle jeg gjerne sett hvordan DU ser ut, "svigermors drøm". Tør du å røpe ditt såkalt barske utseende? :O Send meg en PM med bilde, så blir det nok mann av deg og Nei, det tør jeg naturligvis ikke å røpe i frykt for å redusere eller i verste fall miste min anonymitet. Men en ting er sikkert; jeg lyver ikke om hva jeg skriver på et forum fullt av anonyme mennesker. Så får det være opptil deg og alle andre om en ønsker å stole på hva folk skriver eller ikke.Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb
Apefinger Skrevet 22. februar 2015 #69 Skrevet 22. februar 2015 wow.. Wow... WOW! Kjemien og alt var på plass. Og du ditcher henne fordi hun var litt lubben. Så heller dårlig kjemi og tynt kvinnfolk? Hvorfor kaller dere det en date når det egentlig er en opptaksprøve til fuckfriend?!? Verre rundluring av kvinner er det faktisk lenge siden jeg har hørt om. 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #70 Skrevet 22. februar 2015 wow.. Wow... WOW! Kjemien og alt var på plass. Og du ditcher henne fordi hun var litt lubben. Så heller dårlig kjemi og tynt kvinnfolk? Hvorfor kaller dere det en date når det egentlig er en opptaksprøve til fuckfriend?!? Verre rundluring av kvinner er det faktisk lenge siden jeg har hørt om. Det finnes mange "fisk i havet"! Med litt tålmodighet er det ikke noe problem å finne en ny og hakket penere jente, hvor kjemien også er minst like bra. Det er tross alt viktig at også den seksuelle attraktiviteten er på plass.Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb
sol87 Skrevet 22. februar 2015 #71 Skrevet 22. februar 2015 TS her. Hei og takk for ditt bidrag til tråden. 1. Kondom er stress og sexen blir ikke bra. 2. Det er jo bare snakk om å kanskje bruke det en gang her da? 3. Forventer ingenting, men sex ligger i luften... Hun virker superkeen på meg, så er hun like kul som jeg tror, får hun kanskje æren av å dele seng med meg... Ja, så heldig kan hun bliAnonymous poster hash: 2aeaa...4bb Er det ikke mer stress om hun skulle bli gravid, eller få en kjønnsykdom? Angrepiller er heller ikke særlig sikre, sammenlignet med p-piller og kondomer. 1
AndreaaH Skrevet 22. februar 2015 #72 Skrevet 22. februar 2015 TS her. Jeg skriver her for å få tips og råd, så blir jeg møtt med slike svar. Hvorfor så eplekjekk?Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb Det svaret du fikk fra han som skrev "lykke til med kjønnssykdommer" fortjente du! Seriøst, du vet at en angrepille er en sterk konsentrasjon av de stoffene som er i p-piller, og at når jenta tar en angrepille sender du hormonene hennes i ubalanse? Du skal ikke ta lett på å be en jenta ta angepille! Jeg har tatt angrepille etter å ha hatt sex fordi jeg var redd for å bli gravid, men det var etter at vi hadde brukt kondom og plutselig skjer ting, slik at kondomet kanskje ikke er så sikkert likevel. Rifter og lignende. Ærlig talt, første gangen du har sex med jenta klarer du da vitterlig å bruke kondom. Ellers får du vente til dere er i et forhold og du er sikker på at jenta går på p-piller. Maken til egoist!! 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #73 Skrevet 22. februar 2015 wow.. Wow... WOW! Kjemien og alt var på plass. Og du ditcher henne fordi hun var litt lubben. Så heller dårlig kjemi og tynt kvinnfolk? Hvorfor kaller dere det en date når det egentlig er en opptaksprøve til fuckfriend?!? Verre rundluring av kvinner er det faktisk lenge siden jeg har hørt om. Dette var rett på hodet! Det du sier er at du gir f i hvordan personligheten hennes er for du har bare tenkt å ha en du tenner sinnsykt på og that is it! Anonymous poster hash: 45329...c5c
Tøytigern Skrevet 22. februar 2015 #74 Skrevet 22. februar 2015 Nei, du skaffer ikke angrepiller til å ha klar i nattbordskuffen. Ingenting skriker mannehore så mye som det ville ha gjort. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #75 Skrevet 22. februar 2015 TS her. Engasjementet på KG er det i alle fall ingenting å si på! Utrolig å se hvilke følelser som vekkes ved et par innlegg på et internettforum. Hyggelig at dere alle tok del i debatten, men nå er debatten ferdig for denne gang. Med det ønsker jeg dere alt godt videre og lykke til! PS: Som følge av informasjonen og kunnskapen jeg fikk opparbeidet meg gjennom denne tråden, er jeg blitt mer bevisst på hva gjelder bruk av angrepiller, p-piller og kondomer. Det gleder meg stort! Takk for det. Ha et fortreffelig liv videre, folkens! Det skal nemlig jeg. Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb 1
Magnifique Skrevet 22. februar 2015 #76 Skrevet 22. februar 2015 Tråden er ryddet for hets/personangrep, samt svar. - Magnfique, mod.
Gakkepus Skrevet 23. februar 2015 #77 Skrevet 23. februar 2015 Nå syns jeg helt ærlig at du skal heller droppe å ha et helt lager med angrepiller liggende i skuffen, og heller snakket åpent med jenta. Er du usikker på om hun tar sine p piller, bruk kondom, og så enkelt er det. Istedenfor å klage og syte over, at det ikke er det samme. Du blir vant til det, med mindre du ikke lider av lateksallergi av noe slag, så er ikke kondom en utrolig står byrde. Dessuten, beskytter du deg selv og den personen du er med mot kjønnssykdommer..... 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #78 Skrevet 23. februar 2015 Nå syns jeg helt ærlig at du skal heller droppe å ha et helt lager med angrepiller liggende i skuffen, og heller snakket åpent med jenta. Er du usikker på om hun tar sine p piller, bruk kondom, og så enkelt er det. Istedenfor å klage og syte over, at det ikke er det samme. Du blir vant til det, med mindre du ikke lider av lateksallergi av noe slag, så er ikke kondom en utrolig står byrde. Dessuten, beskytter du deg selv og den personen du er med mot kjønnssykdommer..... Takk for ditt revolusjonerende tips, Gakkepus! Du er den første i tråden som nevner dette. Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #79 Skrevet 24. februar 2015 TS anstrenger seg for å fremstå som en drittsekk, samtidig som alt tilsier at han knapt har møtt en kvinne, og han skriver som en tolvåring. Jeg tror han har det mye i kjeften, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 98117...997 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #80 Skrevet 24. februar 2015 Du kan jo begynne å "bole", da blir du midlertidig steril, slipper å stresse dama med angrepille og bruke dong. Anonymous poster hash: be1ec...e0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå