Gå til innhold

Angrepiller ved nattbordet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Matchet med en jente fra Tinder siden og siden har vi chattet en del, snakket mye i telefonen og snappet litt.

Førstkommende lørdag kveld møtes vi for første gang, når hun kommer hjem til meg på besøk. Mye tyder på at det kan ende opp med sex.

Sex er absolutt vel og bra, men jeg er livredd for å smelle en jente på tjukken! Kondom fikser jeg dårlig, men jeg kan ikke være sikker på at hun bruker p-piller. Det kan jo også hende hun lyver om det, hvis jeg spør.

Derfor tenkte jeg å gå til anskaffelse av noen angrepiller og ha liggende ved nattbordet. I så fall kan jeg stille spørsmålet slik, før vi setter i gang de seksuelle aktivitetene:

"Eeeh, men du? Siden vi ikke benytter oss av kondom, lurer jeg bare på om du går på p-piller?"

Før hun rekker å svare "ja" eller "nei", kan jeg tilføye: "Hvis ikke har jeg angrepiller liggende her". På den måten blir det nok psykologisk sett lettere for henne å svare oppriktig på spørsmålet.

For alt jeg vet, kan det jo hende jenta er redd for at det ikke blir sex hvis hun skulle svare "nei" på spørsmålet om p-piller. :P

Burde jeg gå til innkjøp av angrepiller?

PS: Jenta er 19 år.

Mvh,

Mann 22 år

Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.

Matchet for en uke siden på tinder***

Skrevet

Herregud !

Angepiller er noe man tar i nødsituasjoner (og må ikke tas ofte). Du kan ikke forvente at hun skal ta angrepiller hver gang du har sex med hu.

Anonymous poster hash: 5b6bc...ff4
  • Liker 18
Skrevet

Herregud !

Angepiller er noe man tar i nødsituasjoner (og må ikke tas ofte). Du kan ikke forvente at hun skal ta angrepiller hver gang du har sex med hu.

Det kan jo bli en nødsituasjon her da?

Det er jo ikke sånn at det blir hver gang... Etter denne ene gangen hvor hun kanskje eventuelt kan ta en angrepille, kan hun vel bare begynne på p-piller hvis vi vil fortsette med sexen??

Skrevet

Det kan jo bli en nødsituasjon her da?

Det er jo ikke sånn at det blir hver gang... Etter denne ene gangen hvor hun kanskje eventuelt kan ta en angrepille, kan hun vel bare begynne på p-piller hvis vi vil fortsette med sexen??

ehhm . Hvorfor skal jentene alltid bruke p-piller . Les deg opp til p-piller først du ;). Uansett er det enekelte ganger du må bruke kondom.

• Liker 12
Skrevet

Du "fikser ikke kondom", nei. Lykke til med kjønnssykdommer, da, din nepe!

Anonymous poster hash: a24bc...317

TS her.

Jeg skriver her for å få tips og råd, så blir jeg møtt med slike svar.

Hvorfor så eplekjekk?

Skrevet

ehhm . Hvorfor skal jentene alltid bruke p-piller . Les deg opp til p-piller først du ;). Uansett er det enekelte ganger du må bruke kondom.

TS her.

Tror du det vil funke bedre hvis jeg begynner på p-piller i stede?

Håper ikke denne jenta forventer at jeg skal ta en graviditetstest i samme slengen. :P

Mvh

Mannen på 22 år

• Liker 4
Skrevet

TS her.

Håper ikke denne jenta forventer at jeg skal ta en graviditetstest i samme slengen. :P

Mvh

Mannen på 22 år

Her dette ironisk eller er du dum ? :O :)

• Liker 3
Skrevet

TS her.

Mvh

Mannen på 22 år

Tror du tolket det feil. Hvorfor skal hun gå på p-piller, fordi du ikke takler kondom ? Hvorfor skal alltid der ver slik at jenter skal bruke p-piller, fordi gutter ikke takle kondom eller gidder å bruke.

• Liker 14
Skrevet

Her dette ironisk eller er du dum ? :O :)

TS her.

Eeehm...

Nei, altså... Kanskje jeg burde ta en graviditetstest jeg også? Sånn bare for å være på den sikre siden.

Se så dum jeg er.

(mann 22 år)

Gjest Gurgemeie
Skrevet

1. Hvorfor takler du ikke kondom? Jeg kan forstå det hvis man er i et forhold at man ikke bruker kondom, men generelt. Du burde bruke kondom om du skal ha sex for første gang med ei dame. Du vet ikke hvilke sykdommer hun kan gi deg. Du vet forøvrig ikke om du heller har noe sykdommer.

2. Angrepille er stappfull av hormoner, og skal kun taes hvis man har vært litt uheldig i fylla og fyren har kommet inni deg. Eller utenfor deg, det spiller ingen rolle. Nødprevensjon er nettopp det - nødprevensjon!

3. Kan du ikke heller være litt gentleman og ikke forvente sex på første date? Jesus. Må du stappe den i noe med en gang, liksom...

• Liker 19
Skrevet

TS her.

Eeehm...

Nei, altså... Kanskje jeg burde ta en graviditetstest jeg også? Sånn bare for å være på den sikre siden.

Se så dum jeg er.

(mann 22 år)

Du skriver "Tror du det vil funke bedre hvis jeg begynner på p-piller i stede?"

Skrevet

Tror du tolket det feil. Hvorfor skal hun gå på p-piller, fordi du ikke takler kondom ? Hvorfor skal alltid der ver slik at jenter skal bruke p-piller, fordi gutter ikke takle kondom eller gidder å bruke.

Haha, neida... Jeg tolket det riktig, men jeg gidder bare ikke gå inn på den diskusjonen rundt det, så derfor prøvde jeg meg litt med tør i humor i stede...

Det skal likevel sies at jeg må si det til dels er et interessant spørsmål du tar opp.

Skrevet

Du skriver "Tror du det vil funke bedre hvis jeg begynner på p-piller i stede?"

TS her.

Ja, det lurer jeg veldig på... tror du det?

Skrevet

Haha, neida... Jeg tolket det riktig, men jeg gidder bare ikke gå inn på den diskusjonen rundt det, så derfor prøvde jeg meg litt med tør i humor i stede...

Det skal likevel sies at jeg må si det til dels er et interessant spørsmål du tar opp.

Jeg skriver ikke dette for å ver frekk eller noe, men hadde du vært jente selv trro jeg du hadde fattet det på en annen måte :P. Det er bare enkelte (sier ikke at alle gjør det) gutter som bare foventer at jenta går på p-piller. haha :P

• Liker 2
Skrevet

1. Hvorfor takler du ikke kondom? Jeg kan forstå det hvis man er i et forhold at man ikke bruker kondom, men generelt. Du burde bruke kondom om du skal ha sex for første gang med ei dame. Du vet ikke hvilke sykdommer hun kan gi deg. Du vet forøvrig ikke om du heller har noe sykdommer.

2. Angrepille er stappfull av hormoner, og skal kun taes hvis man har vært litt uheldig i fylla og fyren har kommet inni deg. Eller utenfor deg, det spiller ingen rolle. Nødprevensjon er nettopp det - nødprevensjon!

3. Kan du ikke heller være litt gentleman og ikke forvente sex på første date? Jesus. Må du stappe den i noe med en gang, liksom...

TS her.

Hei og takk for ditt bidrag til tråden.

1. Kondom er stress og sexen blir ikke bra.

2. Det er jo bare snakk om å kanskje bruke det en gang her da?

3. Forventer ingenting, men sex ligger i luften... Hun virker superkeen på meg, så er hun like kul som jeg tror, får hun kanskje æren av å dele seng med meg... Ja, så heldig kan hun bli

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver ikke dette for å ver frekk eller noe, men hadde du vært jente selv trro jeg du hadde fattet det på en annen måte :P. Det er bare enkelte (sier ikke at alle gjør det) gutter som bare foventer at jenta går på p-piller. haha :P

Hadde jeg vært jente, kan det hende jeg hadde sett annerledes på ting ja! Med all respekt; heldigvis er ikke det tilfellet...

Skjønner at du ikke er frekk, frøken! Du virker kul og rolig! Kanskje det er du som skulle kommet på besøk på lørdag i stede.. Du går ikke tilfeldigvis på p-piller? Haha, neida.. #overtrøtt

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes også sex er mye bedre uten kondom, og det blir litt turn off når en må knote med å ta den på mitt i akten. Men det er ingenting iforhold til den turnoffen det er at du tar det som en selvfølge at dere ikke bruker kondom og atpåtill har kjøpt inn angrepiller.

• Liker 12
Skrevet

Jeg vet ikke hva for eventuelle bivirkninger angrepiller kan ha, men det er jo alltid kjekt å ha i tilfelle da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...