Gå til innhold

Angrepiller ved nattbordet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes også sex er mye bedre uten kondom, og det blir litt turn off når en må knote med å ta den på mitt i akten. Men det er ingenting iforhold til den turnoffen det er at du tar det som en selvfølge at dere ikke bruker kondom og atpåtill har kjøpt inn angrepiller.

Hmm, joda! Du har jo for så vidt et lite poeng her :P hmm... Men jeg tror uansett hun her bare har så lyst på sex liksom! Derfor tenker jeg hun nok villig til å lett gå med på angrepille

Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært jente, kan det hende jeg hadde sett annerledes på ting ja! Med all respekt; heldigvis er ikke det tilfellet...

Skjønner at du ikke er frekk, frøken! Du virker kul og rolig! Kanskje det er du som skulle kommet på besøk på lørdag i stede.. Du går ikke tilfeldigvis på p-piller? Haha, neida.. #overtrøtt

HAHAHAHAHAH :P:fnise:

Anonymous poster hash: 5b6bc...ff4

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hva for eventuelle bivirkninger angrepiller kan ha, men det er jo alltid kjekt å ha i tilfelle da?

TS her.

Akkurat det jeg tenker!

En gang kan vel ikke skade :P

Skrevet

TS her.

Akkurat det jeg tenker!

En gang kan vel ikke skade :P

Nei, jeg har tatt angrepille to ganger og lever da fortsatt.

Men vær forsiktig med måten du tar det opp på :P

'halla baby, jeg hater kondomer men jeg har angrepiller da' <- er ikke sikkert den er så populær hehe

• Liker 1
Skrevet

HAHAHAHAHAH :P:fnise:

Anonymous poster hash: 5b6bc...ff4

Hahaha ! 😂 jeg blir med på å le av mine egne vittigheter ;)

Gjest Gurgemeie
Skrevet

TS her.

Hei og takk for ditt bidrag til tråden.

1. Kondom er stress og sexen blir ikke bra.

2. Det er jo bare snakk om å kanskje bruke det en gang her da?

3. Forventer ingenting, men sex ligger i luften... Hun virker superkeen på meg, så er hun like kul som jeg tror, får hun kanskje æren av å dele seng med meg... Ja, så heldig kan hun bli

Ja, selvfølgelig er det bedre med sex uten kondom! Kjæresten min bruker aldri det, og begge er enige om at sexen er bedre uten.

MEN, ja - det kommer et men; vi er kjærester. Vi testet oss før vi hadde sex uten kondom. Og ja - vi brukte kondom første gangene. For å være sikre.

Og for det andre, hadde jeg dratt på første date med en som hadde angrepille liggende på nattbordet, klar for at jeg skal ta det 1 min etter sexen, hadde jeg blitt forskrekket. En god tanke, men hallo - det går faktisk an å bruke kondom. SÅ ille er det ikke. Angrepille kan føre til mange bivirkninger for den som tar det, så vil du virkelig risikere at hun går gjennom kvalme, hodepine osv bare fordi du ikke gadd å bruke kondom?

Jeg syns du i det minste kan kjøpe kondomer. Prøv det. Om dere fortsetter å treffes, da kan dere heller snakke om andre prevensjonsmidler, som f.eks p-piller. Jeg begynte ikke på det før jeg fikk meg kjæreste.

Hun blir sikkert verdens heldigste dame som får ha din pikk i seg, men vær nå litt smart og tenk på andre enn deg selv.

• Liker 10
Skrevet

Nei, jeg har tatt angrepille to ganger og lever da fortsatt.

Men vær forsiktig med måten du tar det opp på :P

'halla baby, jeg hater kondomer men jeg har angrepiller da' <- er ikke sikkert den er så populær hehe

Haha, godt å høre du fremdeles lever etter et par angrepiller da!

Men ja, sant - viktig å ta det opp på en litt "lur" måte! Uansett overlever jeg å ikke ha sex med henne liksom...

Tror nok jeg i så fall kommer til å ta det easy og være der at: "men du trenger ikke hvis du ikke vil altså.. Opptil deg liksom"

• Liker 2
Skrevet

Ja, selvfølgelig er det bedre med sex uten kondom! Kjæresten min bruker aldri det, og begge er enige om at sexen er bedre uten.

MEN, ja - det kommer et men; vi er kjærester. Vi testet oss før vi hadde sex uten kondom. Og ja - vi brukte kondom første gangene. For å være sikre.

Og for det andre, hadde jeg dratt på første date med en som hadde angrepille liggende på nattbordet, klar for at jeg skal ta det 1 min etter sexen, hadde jeg blitt forskrekket. En god tanke, men hallo - det går faktisk an å bruke kondom. SÅ ille er det ikke. Angrepille kan føre til mange bivirkninger for den som tar det, så vil du virkelig risikere at hun går gjennom kvalme, hodepine osv bare fordi du ikke gadd å bruke kondom?

Jeg syns du i det minste kan kjøpe kondomer. Prøv det. Om dere fortsetter å treffes, da kan dere heller snakke om andre prevensjonsmidler, som f.eks p-piller. Jeg begynte ikke på det før jeg fikk meg kjæreste.

Hun blir sikkert verdens heldigste dame som får ha din pikk i seg, men vær nå litt smart og tenk på andre enn deg selv.

Mange gode poeng, frøken! Et godt innlegg!

Næmmen folkens!! Da tror jeg vi faktisk er kommet frem til en konlusjon.

Jeg gjør som Gurgemeie sier og går til innkjøp av både kondomer og angrepiller... Vi snakker helgardering!

PS: kanskje jeg også skal kjøpe et par sykkelhjelmer vi kan ha på under akten? I tilfelle vi skaller i taket

• Liker 3
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Jeg gjør som Gurgemeie sier og går til innkjøp av både kondomer og angrepiller... Vi snakker helgardering!

PS: kanskje jeg også skal kjøpe et par sykkelhjelmer vi kan ha på under akten? I tilfelle vi skaller i taket

Haha, du er noe ass...

Jeg syns det høres ut som en aldeles utmerket idé! Hun er jo tross alt en tenåring :fnise: og du en kåt guttunge. Lol

Skrevet (endret)

Hva med knebeskyttere, hansker ? Isoloere sengen med myke tepper osv ?

Endret av Queen of the world
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Hva med knebeskyttere, hansker ? Isoloere sengen med myke tepper osv ?

SIGNERER DENNE! :blomst:

:fnise::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, jenter - det holder med sykkelhjelmer i denne omgang! Som student kan jeg ikke ta meg råd til knebeskyttere og det hele kun for sikker sex... Skal tross alt ha meg mat til neste uke også!

Konklusjonen i tråden er: bruk hodet og kjøp sykkelhjelmer for sikker sex!

Mvh

TS - barsk kjekkas på 22 år

• Liker 2
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Nei, jenter - det holder med sykkelhjelmer i denne omgang! Som student kan jeg ikke ta meg råd til knebeskyttere og det hele kun for sikker sex... Skal tross alt ha meg mat til neste uke også!

Konklusjonen i tråden er: bruk hodet og kjøp sykkelhjelmer for sikker sex!

Mvh

TS - barsk kjekkas på 22 år

Du er ikke tilfeldigvis mannen bak Tinder-spørsmålene, og bloggen? Skrivemåten din minner en del om han :fnise:

Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis mannen bak Tinder-spørsmålene, og bloggen? Skrivemåten din minner en del om han :fnise:

Haha.. Hæ? Hvem da? Hvordan da? :P

Nå er jeg spent ! Hva handler det om?

Skrevet

Gutter liker ikke sex med kondom, vel endel jenter liker ikke p-piller eller angrepiller! Begge deler kan ha leie bivirkninger når det tuller med hormonene dine og er ingen selvfølge at jenten ønsker å bruke noen av delene, om du leste deg opp på temaet ville du kanskje hatt større forståelse for det :)

Når det kommer til at kondomer jeg kjipt og ødelegger stemningen så finnes det like mange typer kondomer som det finnes p-piller! Prøv å finn en som passer bedre til deg kanskje? Og personlig syns jeg kondom viser at du tar ansvar både for din og hennes helse, mens en angrepille sier " jeg er en kåt guttevalp som regner med å få knulle. "

Menn tar så lett på disse preparatene som tuller med kvinners hormoner, du kan jo kjemisk kastrere deg istedenfor en periode, om du mener preparater ikke er noe problem? :)

• Liker 7
Skrevet

Herregud så jævlig turnoff.

Kan du ikke bare være ærlig med dama og si "jeg er mer opptatt av egen nytelse enn din helse, så kan du vennligst ta denne pillen og gå gjennom masse uheldige bivirkninger og potensielt fucke opp syklusen din så jeg skal slippe kondom?".

Og hva har du tenkt å gjøre med det faktum at angrepillen er langt, langt mer usikker enn p-piller og kondom?

Grunnen til at det er nødprevensjon er at det har bivirkninger, og at det er mye mer usikkert. I et nødstilfelle er det det beste man har - men dere er ikke i et nødstilfelle - dere har alternativer.

• Liker 8
Skrevet

Du skal vite at virkningen av angrepillen er meget usikker og langt i fra idiotsikker. Tas den rett før eller rett etter at eggløsning har skjedd har den ingen virkning og sjansen for befruktning er like stor som hvis hun ikke hadde tatt noe. I tillegg er det en overdose hormoner som kan skape mye plager og trøbbel for kvinnen, det er ikke godterier det er snakk om selv om det later til at enkelte menn tror det.

Anonymous poster hash: 2ef99...c47
  • Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er så stress med kondom. Har man et liggende ved siden av seg som er i riktig størrelse, så vil man etter litt trening få det på kjapt og uten problemer. Sexen kan fortsatt være veldig bra selv om man bruker kondom, og for min del er seksuell kjemi viktigere for bra sex enn å bare pule uten kondom

• Liker 5
Skrevet

Angrepiller er det vel resept på. Så tviler på at ts får tak i det så lett. Det er jo ikke noe som vanligvis selges av folk med knekk i beina nedert i karl johan heller liksom.

Anonymous poster hash: e59ba...091

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...