Gjest Skrevet 19. februar 2015 #41 Skrevet 19. februar 2015 Angrepiller er det vel resept på. Så tviler på at ts får tak i det så lett. Det er jo ikke noe som vanligvis selges av folk med knekk i beina nedert i karl johan heller liksom.Anonymous poster hash: e59ba...091 Er ikke resept på det nei. 1
Peter007 Skrevet 19. februar 2015 #42 Skrevet 19. februar 2015 Kondom er vel det riktige ved første møtet. Dette blir da bedyret av KG. damer her til menn som har fått påvist uønsket farskap. (Egentlig lite av det i denne tråden). Hun er sikkert ikke bare interessert i sædpungen din TS. men like mye pengepungen.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #43 Skrevet 19. februar 2015 Angrepiller er det vel resept på. Så tviler på at ts får tak i det så lett. Det er jo ikke noe som vanligvis selges av folk med knekk i beina nedert i karl johan heller liksom.Anonymous poster hash: e59ba...091 Man må ikke ha resept for å kjøpe angrepiller, nei. Men siden ts er student så tviler jeg på at han har råd til å kjøpe ett par angrepiller. EN pille koster jo 200 kroner, så jeg ville nok nøyet meg med kun kondomer. Anonymous poster hash: f0b7b...269 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #44 Skrevet 19. februar 2015 Kondom er vel det riktige ved første møtet. Dette blir da bedyret av KG. damer her til menn som har fått påvist uønsket farskap. (Egentlig lite av det i denne tråden). Jeg er veldig enig! Jeg skjønner ikke at noen menn tør la være å bruke kondom før de er i et forhold. "Ja, jeg går på p-piller, du trenger ikke bruke kondom" kan like gjerne bety "jeg har lyst til å få et barn, og du virker som en passende farskandidat". Eller hun kan gå på p-piller, ha hatt oppkast eller diaré noen dager i forkant, slik at p-pillen ikke virker som den skal, og hun ikke er sikret. Er du klar til å ta på deg minst 18 år med barnebidrag så dropper du kondom. Er du ikke klar til å ta på deg minst 18 år med barnebidrag så sikrer du deg uansett om hun sier at hun går på p-pillen. Så enkelt er det! Anonymous poster hash: f2b0b...62e 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #45 Skrevet 19. februar 2015 Jeg vet ikke hva for eventuelle bivirkninger angrepiller kan ha, men det er jo alltid kjekt å ha i tilfelle da? Du blir ekstremt hormonell, griner i ei uke, blir et helvete å ha med å gjøre for alle dine medmennesker. Anonymous poster hash: 869b9...b44 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #46 Skrevet 19. februar 2015 Mange gode poeng, frøken! Et godt innlegg! Næmmen folkens!! Da tror jeg vi faktisk er kommet frem til en konlusjon. Jeg gjør som Gurgemeie sier og går til innkjøp av både kondomer og angrepiller... Vi snakker helgardering! PS: kanskje jeg også skal kjøpe et par sykkelhjelmer vi kan ha på under akten? I tilfelle vi skaller i taketAnonymous poster hash: 2aeaa...4bb Jeg skjønner at du tror du framstår som en sjarmerende eplekjekkas, men dette er faktisk det drøyeste jeg har lest. Skal du gjøre dama hormonsprengt i ei- to uker bare for at du skal få pult i 3 min uten kondom? Jesus. Ser du ikke hvor umoden og usympatisk du framstår? Anonymous poster hash: 869b9...b44 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #47 Skrevet 19. februar 2015 Du vet vel at om dama allerede har eggløsning men tar angrepille kan bli gravid? Er nok flust med sykdommer på dama også når hun sprer beina til alle og enhver uten kondom.Anonymous poster hash: b2b45...923 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #48 Skrevet 19. februar 2015 Hvordan i alle dager kan du tenke at du skal kjøpe angrepiller til daten din?! Skal du si at du har de før eller etter sex? Hva når hun spør deg hvorfor du har de, skal du da si at du gikk og kjøpte de fordi du hater kondom, men ikke visste om hun brukte noen form for prevensjon? Er du klar over hvor tåpelig det er å tenke sånn? Det der kommer til å få deg til å fremstå som en stor idiot. Du kan jo lese deg opp på angrepiller og bivirkninger, for som mange her nevner, så kan det være mange av de. Lykke til med å drite deg ut. Anonymous poster hash: 6651a...645 3
Ulveedderkopp Skrevet 19. februar 2015 #49 Skrevet 19. februar 2015 Jeg hadde aldri tatt nødprevensjon, med mindre det nettopp var nød! Får sterke bivirkninger som varer i flere måneder. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #50 Skrevet 19. februar 2015 Har aldri sex med noen uten kondom på one night stands. Om mannen ikke "orker kondom" så har han heller ikke brukt kondom med de x antall damene som var før meg. Er ikke interessert i å bli smittet av noe. Så da blir det ikke sex. Anonymous poster hash: d81cf...db5 6
gjest 321 Skrevet 19. februar 2015 #51 Skrevet 19. februar 2015 Heisann! Matchet med en jente fra Tinder siden og siden har vi chattet en del, snakket mye i telefonen og snappet litt. Førstkommende lørdag kveld møtes vi for første gang, når hun kommer hjem til meg på besøk. Mye tyder på at det kan ende opp med sex. Sex er absolutt vel og bra, men jeg er livredd for å smelle en jente på tjukken! Kondom fikser jeg dårlig, men jeg kan ikke være sikker på at hun bruker p-piller. Det kan jo også hende hun lyver om det, hvis jeg spør. Derfor tenkte jeg å gå til anskaffelse av noen angrepiller og ha liggende ved nattbordet. I så fall kan jeg stille spørsmålet slik, før vi setter i gang de seksuelle aktivitetene: "Eeeh, men du? Siden vi ikke benytter oss av kondom, lurer jeg bare på om du går på p-piller?" Før hun rekker å svare "ja" eller "nei", kan jeg tilføye: "Hvis ikke har jeg angrepiller liggende her". På den måten blir det nok psykologisk sett lettere for henne å svare oppriktig på spørsmålet. For alt jeg vet, kan det jo hende jenta er redd for at det ikke blir sex hvis hun skulle svare "nei" på spørsmålet om p-piller. Burde jeg gå til innkjøp av angrepiller? PS: Jenta er 19 år. Mvh, Mann 22 årAnonymous poster hash: 2aeaa...4bb Heisann 1. Jeg tror flere jenter vil anse deg som en mannetøs hvis du "tilfeldigvis" har angrepiller liggende ved sengen, det gir inntrykk av at du ofte har ubeskyttet sex med ulike partnere og bare tilbyr en angrepille etterpå. Jeg syntes det er rart om hun ikke tenker at du har kjønnssykdommer hvis du slenger ut kommentaren om angrepille, og dermed trekker seg vedrørende sexen. Hvis hun ikke trekker seg til tross for denne angrepille kommentaren, så er sannynligheten stor for at denne jenta ofte har ubeskyttet sex selv... å-ååo. 2. Hvis du slenger ut kommentaren om hun bruker p-piller, og hun sier "Ja", og det viser seg å ikke stemme så er du i fare for å bli pappa med kjønnssykdommer Gratulerer! 3. Du kan ikke forvente at jenter som ikke er i forhold går på p-piller, og du må dermed finne deg i kondombruk hvis du vil ha sex med folk som ikke er fuckfriends eller kjærester. Eventuelt så må du ta eventuelle konsekvenser av å ikke bruke kondom. Angrepille er ikke noe jenter bør kaste i seg.. Så, mitt råd. Dropp angrepillekommentaren, ha sex med kondom. Og blir det noe mer varig så kan du høre om det er muligheter for at hun kan starte på p-piller. Lykke til! 8
Yzma Skrevet 19. februar 2015 #52 Skrevet 19. februar 2015 Du blir ekstremt hormonell, griner i ei uke, blir et helvete å ha med å gjøre for alle dine medmennesker. Anonymous poster hash: 869b9...b44 Jeg ble ikke det
Gjest Skrevet 19. februar 2015 #53 Skrevet 19. februar 2015 Jeg ble ikke det Skal den fremmede "dama" til TS ta sjansen på bivirkningshelvete fordi DU ikke opplevde bivirkninger? 1
Gjest Skrevet 19. februar 2015 #54 Skrevet 19. februar 2015 Bare lurer TS: om dama er fjern nok til å bruke angrepille som prevensjon, hvordan vil du føle deg hvis hun så går rundt og spyr i en uke/blør uregelmessig/får magesmerter/hodepine - i verste fall alt på en gang? Er det en sexy følelse du sitter igjen med da? Og hvordan vil du føle deg hvis denne fantastiske prevensjonen din ender opp med graviditet? 3
peppermyntete Skrevet 19. februar 2015 #55 Skrevet 19. februar 2015 Heisann! Matchet med en jente fra Tinder siden og siden har vi chattet en del, snakket mye i telefonen og snappet litt. Førstkommende lørdag kveld møtes vi for første gang, når hun kommer hjem til meg på besøk. Mye tyder på at det kan ende opp med sex. Sex er absolutt vel og bra, men jeg er livredd for å smelle en jente på tjukken! Kondom fikser jeg dårlig, men jeg kan ikke være sikker på at hun bruker p-piller. Det kan jo også hende hun lyver om det, hvis jeg spør. Derfor tenkte jeg å gå til anskaffelse av noen angrepiller og ha liggende ved nattbordet. I så fall kan jeg stille spørsmålet slik, før vi setter i gang de seksuelle aktivitetene: "Eeeh, men du? Siden vi ikke benytter oss av kondom, lurer jeg bare på om du går på p-piller?" Før hun rekker å svare "ja" eller "nei", kan jeg tilføye: "Hvis ikke har jeg angrepiller liggende her". På den måten blir det nok psykologisk sett lettere for henne å svare oppriktig på spørsmålet. For alt jeg vet, kan det jo hende jenta er redd for at det ikke blir sex hvis hun skulle svare "nei" på spørsmålet om p-piller. Burde jeg gå til innkjøp av angrepiller? PS: Jenta er 19 år. Mvh, Mann 22 årAnonymous poster hash: 2aeaa...4bb Hvis en mann hadde sagt noe sånt til meg hadde jeg takket for meg og gått og aldri sett meg tilbake! Makan til egoisme! Du vil ikke bruke kondom, som er helt fritt for bivirkninger, men forventer at jenta skal ta en pille som mest sannsynlig gjør henne fysisk dårlig? Du vil utsette deg selv for kjønnssykdommer og mulig graviditet bare for et ligg??Skikkelig turn off!! 3
Yzma Skrevet 19. februar 2015 #56 Skrevet 19. februar 2015 Skal den fremmede "dama" til TS ta sjansen på bivirkningshelvete fordi DU ikke opplevde bivirkninger? Snakk om å være kverulant.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #57 Skrevet 21. februar 2015 TS her!!! Hyggelig å se at det har vært så mye action i tråden her! Nå vil jeg til gjengjeld gi dere alle en liten oppdatering på hvordan dette utartet seg: Møtet var veldig hyggelig og kjemien var for så vidt god, men hun var dessverre ikke pen nok for meg... Det er den brutale sannheten... Hun var til og med litt lubben! Ganske turnoff... Jeg bestemte meg uansett for å gjøre det til en hyggelig kveld for oss begge, så praten fløt lett og humoren var ganske så lik! Det virket som hun likte meg godt, og vi hadde en chill tone... Hun hadde nok ønsket å i det minste få et lite kyss, noe som fint kunne skjedd ved et par anledninger, men jeg lot det være... Hadde jeg ønsket det kunne jeg nok med letthet ha pult henne, men som dere sikkert skjønner styrte jeg unna! Derfor fikk jeg verken bruk for kondomer eller angrepiller (som jeg for øvrig ikke gadd å investere penger i)... Nå er spørsmålet om jeg skal sende henne melding i morgen og si det var hyggelig, "men at kjemien ikke var heelt der" (selv om den egentlig har vært det). Hehe... Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #58 Skrevet 21. februar 2015 TS her!!! Hyggelig å se at det har vært så mye action i tråden her! Nå vil jeg til gjengjeld gi dere alle en liten oppdatering på hvordan dette utartet seg: Møtet var veldig hyggelig og kjemien var for så vidt god, men hun var dessverre ikke pen nok for meg... Det er den brutale sannheten... Hun var til og med litt lubben! Ganske turnoff... Jeg bestemte meg uansett for å gjøre det til en hyggelig kveld for oss begge, så praten fløt lett og humoren var ganske så lik! Det virket som hun likte meg godt, og vi hadde en chill tone... Hun hadde nok ønsket å i det minste få et lite kyss, noe som fint kunne skjedd ved et par anledninger, men jeg lot det være... Hadde jeg ønsket det kunne jeg nok med letthet ha pult henne, men som dere sikkert skjønner styrte jeg unna! Derfor fikk jeg verken bruk for kondomer eller angrepiller (som jeg for øvrig ikke gadd å investere penger i)... Nå er spørsmålet om jeg skal sende henne melding i morgen og si det var hyggelig, "men at kjemien ikke var heelt der" (selv om den egentlig har vært det). Hehe... Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb du gjør meg faktisk litt kvalm du. Anonymous poster hash: 482b7...283 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #59 Skrevet 21. februar 2015 du gjør meg faktisk litt kvalm du. Anonymous poster hash: 482b7...283 Hvorfor det? Alt jeg gjør er å legge fakta på bordet. Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb
Maleficenta Skrevet 21. februar 2015 #60 Skrevet 21. februar 2015 Det kan jo bli en nødsituasjon her da? Det er jo ikke sånn at det blir hver gang... Etter denne ene gangen hvor hun kanskje eventuelt kan ta en angrepille, kan hun vel bare begynne på p-piller hvis vi vil fortsette med sexen??Anonymous poster hash: 2aeaa...4bb Det er ikke alle jenter som tåler p piller 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå