Gå til innhold

Hvorfor oppfører utenlandske menn seg så nedlatende mot meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så enig med deg! Det er sinnsykt ubehagelig. Faren min er ganske mørk, og derfor har jeg arvet ganske mye av det mørke. Og jeg likte å kle meg opp i korte skjørt med en fin topp til med overkneestrømper og Dr. Martens når jeg var rundt 17-18 år. Da husker jeg det kom en fyr som var fra midtøsten bort til meg når jeg ventet på bussen og kommenterte at jenter med min "bakgrunn" burde skamme seg for å gå slik! DA ble jeg aldeles provosert, for stilen min ropte ikke "billig hore", og han visste da ingenting om min bakgrunn? Bare fordi jeg har mørke trekk -_-

At de tror det er greit å trakkasere oss kvinner fordi vi kan gjøre som vi vil og gå som vi vil, er helt fucked up.

Endret av sweg
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ganske ironisk at disse mennene ser ned på norske kvinner når det er de selv som er usiviliserte. Selv om de er oppvokst i en mannsjåvinistisk kultur tror jeg også at det i Norge er en måte for dem å prøve å oppveie for den lave sosiale statusen mange av dem har her (lite integrert, manglende utdanning, lavtlønnet yrke). De vil gjerne innbille seg at det er en gruppe som står lavere enn dem - norske kvinner.



Anonymous poster hash: a23f0...a0a
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener iallfall at det er viktig å huske på at mennesker som oppfører seg slik, er mennesker med lav energi og er ikke mennesker man skal gi oppmerksomhet. De har det vondt med seg selv, og ser etter noen de kan ta seg ut på.

De er ikke verdig din tid eller ditt syn, så overse de blankt.

Se heller på mennesker som oppfører seg ordentlig og utstråler god energi.



Anonymous poster hash: 42e1b...628
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener iallfall at det er viktig å huske på at mennesker som oppfører seg slik, er mennesker med lav energi og er ikke mennesker man skal gi oppmerksomhet. De har det vondt med seg selv, og ser etter noen de kan ta seg ut på.

De er ikke verdig din tid eller ditt syn, så overse de blankt.

Se heller på mennesker som oppfører seg ordentlig og utstråler god energi.

Anonymous poster hash: 42e1b...628

De har verken lav energi eller vondt med seg selv. De er oppdratt slik!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få utlendinger...dra alle under en kam er du snill...

Anonymous poster hash: f1fcb...7c6

Det MÅTTE komme en slik kommentar. Så lei av at man skal måtte ha med "er ikke rasist, men...." i alle setninger du skal kritisere innvandrere og annen religion! Jeg og vet jo at ikke hudfargen og nasjonalitet avgjør om personen er dårlig eller ikke. Nei, det er ikke noen få...tilfellene i Norge, og ikke bare her, er for mange...

Anonymous poster hash: 0b6c4...edd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener iallfall at det er viktig å huske på at mennesker som oppfører seg slik, er mennesker med lav energi og er ikke mennesker man skal gi oppmerksomhet. De har det vondt med seg selv, og ser etter noen de kan ta seg ut på.

De er ikke verdig din tid eller ditt syn, så overse de blankt.

Se heller på mennesker som oppfører seg ordentlig og utstråler god energi.

Anonymous poster hash: 42e1b...628

Dette er tull.

Når man er født og vant til å tenke på en måte så er det ikke pga. "de har vondt med seg selv og ser etter noen andre de kan ta det ut på". Dette er omtrent en like innsnekra del i deres hode som språket de snakker. Dessverre har ikke dette blitt gjort noe med og det hjelper ikke at man tillater dannelse av ghetto-lignende tilstander i Oslo, som definitivt ikke vil sørge for at de integrerer seg.

Til dere kvinner som opplever dette, se dere rundt når slike kommentarer blir slengt, er det nok folk rundt dere så sleng gjerne i fra dere en solid kommentar i deres retning. Skal se de blir overrasket og styrer fort unna, for en kvinne som faktisk kan si i fra er ikke disse gutta vant til. Sier man ingenting, gjør man ingenting, så vil de aldri endre seg.

Tidligere regjering og de før der igjen har gjort en slett innsats hva angår integrering, en innsats spesielt kvinnene vil få føle på kroppen.

Endret av orien
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd annet enn respekt fra innvandrere. Men nordmenn derimot....

Anonymous poster hash: 0dbd9...92a

Hvor bor du?

Her er en tråd (lang) hvor mange kan fortelle om trakassering fra innvandrere.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=830837&page=1

Anonymous poster hash: 5c947...cd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å vite om personen er ustabil.Hva om han går med kniv eller våpen og angriper meg og jeg sier ifra?



Anonymous poster hash: 42e1b...628
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett ved birkelundenpark.

Herregud her er det drit skummelt, vi har en eldre etnisk norsk nabo som ofte er å se full. En gang var det en annen nabo som så at han hadde viftet med en pistol i bakgården så da var det hele regla med nødetater på plass ikke så lenge etter. Lurer på om alle eldre norske menn (da tenker jeg på ikke bare de som er født her, for det sier ingenting om han er norsk eller ikke, men de som kan telle 20 forfedre vertikalt på slektstreet de har hengene på stua) om alle de går rundt med pistol i en bakgård hvor det luftes hunder og hvor det er barn som leker på daglig basis.. Tror dere dette er noe jeg burde være redd for, altså å unngå 45-50 år gamle 20.generasjon norskfødte menn?

Anonymous poster hash: c3639...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det MÅTTE komme en slik kommentar. Så lei av at man skal måtte ha med "er ikke rasist, men...." i alle setninger du skal kritisere innvandrere og annen religion! Jeg og vet jo at ikke hudfargen og nasjonalitet avgjør om personen er dårlig eller ikke. Nei, det er ikke noen få...tilfellene i Norge, og ikke bare her, er for mange...

Anonymous poster hash: 0b6c4...edd

Tror faktisk ikke på at du har opplevd det du sier jeg.. Tror du er en som er villig til å lyve for å "prove your point" liksom..

Anonymous poster hash: c3639...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du?

Her er en tråd (lang) hvor mange kan fortelle om trakassering fra innvandrere.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=830837&page=1

Anonymous poster hash: 5c947...cd8

Leste de første 21 postene (så gadd jeg ikke mer) og ikke en eneste hadde skrevet at gjerningsmannen hadde vært utlending/innvandrer/1.generasjon norsk/2.generasjon norsk) så synes du burde åpne øynene litt mer slik at du får med deg at verden ikke er sort/hvit som du skal ha det til :)

Fikk faktisk en følelse av at disse 21 postene jeg leste så var gjerningsmennene av ikke-innvandrer bakgrunn. For når det først er en innvandrer så er det nesten umulig å unnlate seg å ikke skrive det.. Så ser man det, 20.generasjon etnisk norske kan også være noen griser de og! Just so you know ;)

Anonymous poster hash: c3639...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett ved birkelundenpark.

Herregud her er det drit skummelt, vi har en eldre etnisk norsk nabo som ofte er å se full. En gang var det en annen nabo som så at han hadde viftet med en pistol i bakgården så da var det hele regla med nødetater på plass ikke så lenge etter. Lurer på om alle eldre norske menn (da tenker jeg på ikke bare de som er født her, for det sier ingenting om han er norsk eller ikke, men de som kan telle 20 forfedre vertikalt på slektstreet de har hengene på stua) om alle de går rundt med pistol i en bakgård hvor det luftes hunder og hvor det er barn som leker på daglig basis.. Tror dere dette er noe jeg burde være redd for, altså å unngå 45-50 år gamle 20.generasjon norskfødte menn?

Anonymous poster hash: c3639...e56

Hvorfor skriver du slike tulle-innlegg egentlig? Dette er et helt legitimt spørsmål fra TS, godt opp fra hva jeg hørt fra omtrent alle kvinnelige bekjentskaper også skal du lire ut slikt tull?

Enkelte takler rett å slett ikke at slike spørsmål blir tatt opp. Enten blir man stemplet som rasist eller så skal folk skrive piss.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du slike tulle-innlegg egentlig? Dette er et helt legitimt spørsmål fra TS, godt opp fra hva jeg hørt fra omtrent alle kvinnelige bekjentskaper også skal du lire ut slikt tull?

Enkelte takler rett å slett ikke at slike spørsmål blir tatt opp. Enten blir man stemplet som rasist eller så skal folk skrive piss.

Hvorfor er det å skrive tull? Er du helt på bærtur? Det å dra alle under EN OG SAMME kam gjelder både ts sitt innlegg om at alle utlandske menn oppfører seg nedlatende og mitt innlegg hvor alle etnisk 20.generasjon norskfødte menn i 45-50 års alderen som min eldre nabo bærer på pistol i en ellers fredfull bakgård.

Ånei, du følte deg vel ikke truffet?

Anonymous poster hash: c3639...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det å skrive tull? Er du helt på bærtur? Det å dra alle under EN OG SAMME kam gjelder både ts sitt innlegg om at alle utlandske menn oppfører seg nedlatende og mitt innlegg hvor alle etnisk 20.generasjon norskfødte menn i 45-50 års alderen som min eldre nabo bærer på pistol i en ellers fredfull bakgård.

Ånei, du følte deg vel ikke truffet?

Anonymous poster hash: c3639...e56

Men TS skrev aldri alle, Hun skriver så senere:

Jeg blir veldig sliten av dette snevre kvinnesynet og holdningen til kvinner. Hva er galt med dere???

Her kan man tolke det litt som man vil, jeg velger å tolke det dithen at hun retter seg mot de som har sagt/gjort ting mot henne hun har følt ubehag rundt. Man kan godt snakke om vesenforskjellen på alle/dere her om du føler "dere" er godt grunnlag for å anklage andre for generalisering. Innlegget ditt blir uansett særdeles tullete da du prøver å tyne ut et ganske lite poeng, forøvrig et særdeles usannsynlig et også. Enkelte gruppers kvinnesyn i Oslo er faktisk et problem, enten du liker det eller ei. Det er dessverre ei heller en uvanlig hendelse. Det forekommer og det er gjerne en spesiell gruppe som foretar seg slike handlinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jeg er sosialist, men imot innvandring. Hvor plasserer du meg?

Anonymous poster hash: 181dd...8ad

Nasjonalsosialist. Desverre en høyst marginal gruppe sosialister i dagens samfunn.

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en utenlandsk fyr kaller deg hore, så kall ham et svin eller en gris. Eller terrorist.



Anonymous poster hash: cdd13...9df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Salvesen

Hvis en utenlandsk fyr kaller deg hore, så kall ham et svin eller en gris. Eller terrorist.

Anonymous poster hash: cdd13...9df

Og når han så knivstikker Dem, slå ham i hodet med en stekepanne eller en kjevle.

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg,so. Er oppvokst på østkanten og siden bodd flere forskjellige steder på østkanten, har opplevd dette så mye at jeg nå ikke bryr meg. Jeg har opplevd å bli ropt etter,forfulgt,en som prøvde å ta sykkelen min mens jeg satt på den, blitt truet,klådd på og veldig mye annet, og i 95% av tilfellene har dette vært utenlandske menn.

Noen er unge og har ikke problem med å "sjekke opp"kvinner. Vi snakker alt fra plystring og kommentarer til folk som går etter deg i lang tid og sier "hey baby,how r u?where u going?"ol...disse svarer jeg ikke.

Så har du de som er fulle/rusa eller bare gale, de er det mange av og de er mer konfronterende enn disse unge mennene som ikke har lært respekt hjemme. Disse gale folkene skremmer meg mer, fordi man vet ikke deres reaksjon, de kan bli veldig aggresive, de kan ty til vold og man vet aldri om de har en kniv i innelomma.

Det beste er å ikke svare dem, men hvis de feks setter seg ved siden av deg og tar på deg, så ikke bli sittende. Ta vekk hånda,reis deg og sett deg et annet sted, gjerne i nærheten av andre folk..mange sånne på feks t-banen,trikk og buss...det mest ubehagelige er å bare sitte der, men mange tør ikke reise seg, de blir flaue, men jeg ser egentlig ikke hvorfor, for alle på den t-banen vil jo se hva som skjer og forstå at du ikke vil sitte der.

Det samme gjelder klåing, aldri vær redd for å si høyt "slutt å ta på meg!" og gå vekk, men her driver fortsatt folk og står der og later som ingenting....av frykt for å tiltrekke seg noe som helst oppmerksomhet..

Blir det veldig ubehagelig, så kontakt politi. Tør du ikke ringe,send en sms til en du kjenner og skriv "Jeg er på bane 5 mot vestli, nå ved tøyen. En mann er veldig truende, kan du ringe politi for meg? Tør ikke gjøre det selv pga han er aggresiv og skriker" Jeg har gjort dette selv, og politiet kom på et par stasjoner senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting med deg å gjøre, de er slik mot alle-bare å ignorere det.

Anonymous poster hash: f60b2...c7c

så mørkhudede skal bare ignorere rasister også?

Anonymous poster hash: d5a8e...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få utlendinger er det ikke akkurat. Det er et enormt innvandrertall spesielt i Oslo, mange av disse har knapt nok møtt på noe som heter integrering i løpet av tiden de har vært her. Når man da blir født med en holdning som tilsier at kvinner er mindre verdt enn menn, så skal det en del arbeid til for at dette igjen viskes bort. Nå er igjen enkelte flinkere til å tøyle seg ute i offentligheten, kontra klovnene TS snakker om, men du skal jaggu meg ikke se bort i fra at det hviskes og tiskes i det private angående "norske kvinner".

Altså, si heller konkret fra hvilken land de er fra de som voldtar. Ikke alle utlendinger gjør det. Somalia, tipper jeg. Jeg er fra Pakistan, og den holdningen du forteller om kvinnesyn, det har jeg aldri hørt om. Foreldrene mine har alltid lært meg å respektere kvinner, og det har jeg alltid gjort.

Hilsen pakistansk mann.

Anonymous poster hash: f1fcb...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...