Gjest smilejenta Skrevet 22. februar 2015 #41 Skrevet 22. februar 2015 (endret) De holder seg iallefall unna andre steder. Muslimene lager faen overalt Unnskyld meg, snakk om deg selv takk. Ikke kom her å si at jeg har lagd noe som helst noen steder? Kunne aldri ha gjort en flue fortred, så kommer du å sier at jeg har lagd faen overalt? Hva er galt med deg? Endret 22. februar 2015 av smilejenta
Sir Winston Skrevet 22. februar 2015 #42 Skrevet 22. februar 2015 Så du mener virkelig at Hege er den med mest kunnskaper om Islam i Norge? Hva med alle muslimene, eller som dere kaller dem, terroristene i Norge da? Blir litt som å si at Ahmed Abdul Babar er den med mest kunnskaper om norske tradisjoner. Haha!Anonymous poster hash: 4c3d8...aae Nå tror jeg nok han mente kunnskap om problemer med islam i Norge?
Gjest made4u Skrevet 22. februar 2015 #43 Skrevet 22. februar 2015 Hege Storhaug skriver igjen et godt sant innlegg om islam. Hege er den med mest kunnskap om islam i dette land og hun våger å fortelle sannheten. Noe politikerne styrer unna med tåkeprat, bortforklaringer osv. Hege stiller også kjente politikere ansvarlig for hvordan Norge har blitt. Bondevik, Brundtland, Willoch og Jagland. Der har du gjengen som bør stilles ansvarlig og få sine konsekvenser. http://www.dagbladet.no/2015/02/17/kultur/meninger/kronikk/debatt/terrorangrepet_i_kobenhavn/37763121/ Vi har det bedre enn noen gang tidligere her i landet, således er det ikke blitt så ille her, er bare du som lider av litt paranoia og ser alt i lys av din egen frykt og dermed ender med å tro at ting er verre enn hva dem reelt er... Ikke se en trussel i en hel religion, husk at det er enkeltindivider som begår terror og de begår denne i større grad fordi dem ikke har funnet sin plass i samfunnet heller enn fordi de tror så sterkt. Slike som deg ser seg blind på slike nyanser og har en syklig virkelighetsoppfattning og desto forenklet og tverr tankegang.
Gjest smilejenta Skrevet 22. februar 2015 #44 Skrevet 22. februar 2015 Vi har det bedre enn noen gang tidligere her i landet, således er det ikke blitt så ille her, er bare du som lider av litt paranoia og ser alt i lys av din egen frykt og dermed ender med å tro at ting er verre enn hva dem reelt er... Ikke se en trussel i en hel religion, husk at det er enkeltindivider som begår terror og de begår denne i større grad fordi dem ikke har funnet sin plass i samfunnet heller enn fordi de tror så sterkt. Slike som deg ser seg blind på slike nyanser og har en syklig virkelighetsoppfattning og desto forenklet og tverr tankegang. Du er min helt!
Gothminister Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #45 Skrevet 22. februar 2015 Så du mener virkelig at Hege er den med mest kunnskaper om Islam i Norge? Hva med alle muslimene, eller som dere kaller dem, terroristene i Norge da? Blir litt som å si at Ahmed Abdul Babar er den med mest kunnskaper om norske tradisjoner. Haha!Anonymous poster hash: 4c3d8...aae Først av alt, de fleste muslimer er ikke terroriser. Synes du burde slutte med slik stigmatisering av så mange mennesker. Ja jeg mener Hege er den klart fremste eksperten på islam i Norge. Hun har tross alt levd i mange år i islamske land, studert islam og sier usminket hva islam står for. Det er mer en man kan si om andre. Men Hege passer ikke inn i det bilde media og samfunnet ønsker seg. 1
Gothminister Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #46 Skrevet 22. februar 2015 Vi har det bedre enn noen gang tidligere her i landet, således er det ikke blitt så ille her, er bare du som lider av litt paranoia og ser alt i lys av din egen frykt og dermed ender med å tro at ting er verre enn hva dem reelt er... Ikke se en trussel i en hel religion, husk at det er enkeltindivider som begår terror og de begår denne i større grad fordi dem ikke har funnet sin plass i samfunnet heller enn fordi de tror så sterkt. Slike som deg ser seg blind på slike nyanser og har en syklig virkelighetsoppfattning og desto forenklet og tverr tankegang. Diagnostisering skal du være varsom med. Personlig så frykter ikke jeg islam, hvorfor skulle jeg det? Jeg er mann. Men jeg har et ansvar som far. Jeg er også sterkt i mot alle former for religiøsitet. Islam er ikke et unntak, jeg er konsekvent og er like mye i mot kristendommen, men den er i dag kuet. Religiøsitet vil jeg alltid argumentere i mot og ønsker at mennesker skal ha kunnskap, og med kunnskap vil religiøsitet forsvinne. Jeg mener sterkt at religiøsitet hører hjemme under psykiatrien. 1
Gjest made4u Skrevet 22. februar 2015 #47 Skrevet 22. februar 2015 Diagnostisering skal du være varsom med. Personlig så frykter ikke jeg islam, hvorfor skulle jeg det? Jeg er mann. Men jeg har et ansvar som far. Jeg er også sterkt i mot alle former for religiøsitet. Islam er ikke et unntak, jeg er konsekvent og er like mye i mot kristendommen, men den er i dag kuet. Religiøsitet vil jeg alltid argumentere i mot og ønsker at mennesker skal ha kunnskap, og med kunnskap vil religiøsitet forsvinne. Jeg mener sterkt at religiøsitet hører hjemme under psykiatrien. Jeg er overasket over hvor bra svar du evnet å levere og her er du inne på mye av det jeg selv tenker om religiøsitet, med unntak av det siste der om at religiøsitet hører hjemme under psykriatrien så deler jeg din mening. Dog tror mange på diverse, dette er noe vi nødvendigvis bør forholde oss til og respektere selv om man ikke ser meningen i en religion personlig.
Gothminister Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #48 Skrevet 22. februar 2015 Dog tror mange på diverse, dette er noe vi nødvendigvis bør forholde oss til og respektere selv om man ikke ser meningen i en religion personlig. Jeg har alltid undret meg over hvorfor man skal respektere religiøse og religioner? Respekt handler om noe man har gjort seg fortjent til. Man får ikke respekt automatisk ved å være religiøs. Jeg tror folk egentlig mener å akseptere. 3
Maleficenta Skrevet 22. februar 2015 #49 Skrevet 22. februar 2015 Unnskyld meg, snakk om deg selv takk. Ikke kom her å si at jeg har lagd noe som helst noen steder? Kunne aldri ha gjort en flue fortred, så kommer du å sier at jeg har lagd faen overalt? Hva er galt med deg? Jeg mener muslimske terrorister kontra andre terrorister. Ikke muslimer generelt
Gjest smilejenta Skrevet 22. februar 2015 #50 Skrevet 22. februar 2015 Jeg mener muslimske terrorister kontra andre terrorister. Ikke muslimer generelt Men du skrev muslimer, og muslimer er ikke synonymt med muslimske terrorister!
Maleficenta Skrevet 22. februar 2015 #51 Skrevet 22. februar 2015 Men du skrev muslimer, og muslimer er ikke synonymt med muslimske terrorister! Jeg vet da det. Men skrev jeg alle foran? Nei jeg gjorde ikke det. Slutt å vær så hårsår. Det er så slitsomt
Gjest smilejenta Skrevet 23. februar 2015 #52 Skrevet 23. februar 2015 Jeg vet da det. Men skrev jeg alle foran? Nei jeg gjorde ikke det. Slutt å vær så hårsår. Det er så slitsomt Hårsår in my ass, du dreit på leggen. Punktum
Maleficenta Skrevet 23. februar 2015 #53 Skrevet 23. februar 2015 Hårsår in my ass, du dreit på leggen. Punktum Må jeg presisere muslimske terrorister når det er helt åpenbart hva jeg mente? Er du som overanalyserer og tar alt verre ment enn det egentlig er. Iiiik du må ikke bruke ordet muslimer om noooe negativt. Islamistiske terrorister ER muslimer. Akkurat som det finnes kristne terroeister og buddhistiske terrorister ig alle andre relugioner. IRA er katolikker f.eks. men jeg ser ingen katolikker si. Hey. Jeg er ikke terrorist.
EDDABEDDAHEHEHE Skrevet 3. mars 2015 #54 Skrevet 3. mars 2015 Den som fremstår som dum er nok du. Hun snakker om islamistiske grupper, ikke muslimer generelt. Nei, det gjør hun ikke. Hun snakker generaliserende om religionen Islam. Som du sikkert vet så er en muslim en følger av Islam. håper ikke dette var noe nytt for deg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #55 Skrevet 3. mars 2015 Jeg skjønner ikke hvordan vi på alvor i 2015 kan "respektere" at folk tviholder på idioti og overtro fra 2000 år tilbake. Skulle vi ha levd som de gjorde i år 0, så hadde vi ikke hatt strøm, medisiner eller en jævla spiker i døra. Vi hadde alle gravd i jorda med enkle redskaper, og de fleste av oss ville ikke ha fylt 10 år en gang (idioter av den typen som tviholder på religion den dag i dag ville blitt de første til å sulte forresten). Religion må bekjempes med kunnskap og å stille krav til rasjonell tenkning hos alle voksne mennesker som ønsker å bli tatt seriøst. Hvis noen i 100% alvor prøver å overbevise deg om at "chem trails" er ekte, og roper at de føler seg krenket og forbannet når du sier at det er tull, så tar du dem ikke veldig seriøst etterpå. Hvorfor skal det være annerledes med religion? Religion og "chem trails" er to sider av samme sak. Neste gang noen nevner ordet Gud bør du se dumt på dem og riste på hodet mens du ler litt oppgitt over at folk med nok hjernekapasitet til å snakke faktisk klarer å tro på sånt. Anonymous poster hash: 5da91...deb 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #56 Skrevet 3. mars 2015 Har du f.eks. glemt imamene som gikk i første rad på demonstrasjonen mot terrorstaten IS? Sjia-imamer, ja! IS er en sunni-stat. De fleste muslimer som er i mot den er sjiaer. Anonymous poster hash: 5da91...deb
Gjest smilejenta Skrevet 3. mars 2015 #57 Skrevet 3. mars 2015 Sjia-imamer, ja! IS er en sunni-stat. De fleste muslimer som er i mot den er sjiaer. Anonymous poster hash: 5da91...deb Hvoe har du dette i fra? Du kan ikke bare dikte opp ting? Du vet at 95% muslimer er sunni muslimer 4% sija?! Og 1% andre grener innenfor islam? Å guuuud, hvordan kan du tro at du bare kan dikte opp ting?
Mann 42 Skrevet 3. mars 2015 #58 Skrevet 3. mars 2015 Hvoe har du dette i fra? Du kan ikke bare dikte opp ting? Du vet at 95% muslimer er sunni muslimer 4% sija?! Og 1% andre grener innenfor islam? Å guuuud, hvordan kan du tro at du bare kan dikte opp ting? Wikipedia vil ha det til at shiaene utgjør 10-14% på verdensbasis, omtrent det samme i Midt-Østen og Nord-Afrika, og at majoriteten av dem kommer fra fire land, som tilfeldigvis er blant våre største "leverandører" av innvandrere og flyktninger: India, Pakistan, Irak og Iran.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #59 Skrevet 3. mars 2015 Hvoe har du dette i fra? Du kan ikke bare dikte opp ting? Du vet at 95% muslimer er sunni muslimer 4% sija?! Og 1% andre grener innenfor islam? Å guuuud, hvordan kan du tro at du bare kan dikte opp ting? Nei, Gud er oppdiktning. Fakta er fakta. Anonymous poster hash: 5da91...deb
Gjest smilejenta Skrevet 3. mars 2015 #60 Skrevet 3. mars 2015 (endret) Fakta er fakta. Anonymous poster hash: 5da91...deb You made my point. Endret 3. mars 2015 av smilejenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå