Gå til innhold

kvinner i midten av 30 åra mest kåte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig

Kvinner er veldig kåte i 30 åra, men tror mange er enda kåtere i 40 åra, min erfaring er damer enda kåtere etter å ha passert 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det håper jeg nå ihvertfall. Nærmer meg 30 selv, så det er damer i alderen 26 - 35 jeg er mest interresert i, så hvis de på 30+ er veldig lystne, så er det bra for meg. Så lenge de er single, vel og merke. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall mer desperate og mer villige til å spre glede.



Anonymous poster hash: ca4b1...51a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sexlyst tok helt av etter 32 årsalderen husker jeg. Og den blir bare bedre med årene. Var ikke så kåt som 20 åring, nei. Men kan hende det hadde sammenheng med småbarn

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt at veldig mange i 40-årene er i et forhold eller gift, hvordan henger det sammen med "desperasjon" som noen her påstår? Om det stemmer at kvinner er kåtere i 30 - 40 årene, så gjelder jo det alle og ikke bare de som er single.



Anonymous poster hash: d9d28...cba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig

Gitt at veldig mange i 40-årene er i et forhold eller gift, hvordan henger det sammen med "desperasjon" som noen her påstår? Om det stemmer at kvinner er kåtere i 30 - 40 årene, så gjelder jo det alle og ikke bare de som er single.

Anonymous poster hash: d9d28...cba

Økt sexlyst hverken kan, eller forklares med desperasjon. Ingen kan bare bestemme at dem skal bli kåtere pga desperasjon. Det har med bevisst gjøring, økt hormonnivå i blodet, som får kåtheten til å bruse. Er riktig det når menn med damer i 30 og 40 årene er mest fornøyd. Hat sex med ei på over 55 år en gang, ung og kropp som ei på 30, og en av de mest sexgale jeg har møtt:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt mer eksperimentell og opptatt av å både ha og gi digg sex nå i 30-årene enn jeg var i 20-årene, men det har kanskje med erfaring å gjøre. Er i et trygt og godt forhold nå og det har nok mye å si for en god del kvinner, slik at man tør å slippe seg løs. Som flere andre sier her, når man er nedsyltet i jobb, husarbeid og småbarn så er det sjelden at man orker masse sex. Heldigvis har jeg er mann som tar sin del av ansvaret med husarbeid og barn slik at vi begge har overskudd til deilig sex når småbarna er i seng for kvelden :) Han vet f eks at dersom han tar seg av stellet og leggingen av begge barna så møter jeg ham ofte i intet annet enn høye hæler når han kommer ned igjen i stua :) Tror en del menn har litt å lære der, i stedet for å sitte på do i en time mens kona tar seg av legginga og så forvente sex når hun kommer ned igjen (slik jeg vet mange av venninnenen mine har det i sine ekteskap).



Anonymous poster hash: e1e01...46f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MYE mer lyst nå enn før. Jeg er i begynnelsen av 30 årene. Slapper mer av nå, driter i hvordan jeg ser ut under sex, lar puppene flagre og lårene disse som de vil. Var mye mer forknytt før jeg fikk barn. Da tenkte jeg mye på hvilken positur jeg lå i. Men hvem bryr seg! Før holdt d er t med sex maks to ganger i uka, nå er det stort sett hver dag! Så stemmer for meg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt sexlyst hverken kan, eller forklares med desperasjon. Ingen kan bare bestemme at dem skal bli kåtere pga desperasjon. Det har med bevisst gjøring, økt hormonnivå i blodet, som får kåtheten til å bruse. Er riktig det når menn med damer i 30 og 40 årene er mest fornøyd. Hat sex med ei på over 55 år en gang, ung og kropp som ei på 30, og en av de mest sexgale jeg har møtt:-).

Jeg tror du misforstod innlegget mitt...

Anonymous poster hash: d9d28...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt mer eksperimentell og opptatt av å både ha og gi digg sex nå i 30-årene enn jeg var i 20-årene, men det har kanskje med erfaring å gjøre. Er i et trygt og godt forhold nå og det har nok mye å si for en god del kvinner, slik at man tør å slippe seg løs. Som flere andre sier her, når man er nedsyltet i jobb, husarbeid og småbarn så er det sjelden at man orker masse sex. Heldigvis har jeg er mann som tar sin del av ansvaret med husarbeid og barn slik at vi begge har overskudd til deilig sex når småbarna er i seng for kvelden :) Han vet f eks at dersom han tar seg av stellet og leggingen av begge barna så møter jeg ham ofte i intet annet enn høye hæler når han kommer ned igjen i stua :) Tror en del menn har litt å lære der, i stedet for å sitte på do i en time mens kona tar seg av legginga og så forvente sex når hun kommer ned igjen (slik jeg vet mange av venninnenen mine har det i sine ekteskap).

Anonymous poster hash: e1e01...46f

Det der forutsetter at man har barn som sover søtt hele kvelden.

Lysten min har kanskje ikke forsvunnet, men den blir jo helt klart forstyrret av at en av oss må inn til en baby hele kvelden og natta.

Anonymous poster hash: b4984...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i 30-årene matcher best med unge menn på 18-20. Det er da menn er på topp seksuelt, mens kvinner er det i 30- årene. :)

Anonymous poster hash: 776f0...c79

Kvinner har sin seksuelle topp i 30 årene, mens menn sies å ha sin topp i midten av 20 årene mener jeg at jeg leste i noe forskning for sikkert snart 10 år siden, og stemmer godt med min erfaring med kvinner.

I den forskninga mener jeg det hang mest sammen med at de da ofte var blitt tryggere på seg selv og egen kropp, og mer åpen til å utforske nettopp dette aspektet.

Selv liker jeg best kvinner i 30 årene som følge av at de da har fått seg litt livserfaring, fått litt mer følelsesmessig ro og ikke minst vet hva de vil og ikke vil =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg tror du misforstod innlegget mitt...

Anonymous poster hash: d9d28...cba

Hvordan? Jeg kan vel egentlig se at jeg bare bekrefter din erfaring. Ser vel at du stiller spm til damene og ikke til oss menn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...