Gå til innhold

kvinner i midten av 30 åra mest kåte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har merket et fast mønster i at kvinner i 30 årene fremstår som mye mer kåt en jenter i tidlig 20 årene!? Hva mener dere kvinner her inne, ut ifra deres egne erfaringer?

Har vært på flørten med kvinner i underkant av 40 år og de er jo helt "gærne", blir nesten skremt, hehe!

Har en teori om at kvinner i 30 årene er som vi karer er i puberteten.;)



Anonymous poster hash: 1a30a...85e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler nok om en eller to ting (eller kombo av disse):

1. Bedre selvtillit med alderen

2. Nysingle/nyskilte damer som kaster seg ut i singeltilværelsen med stor appetitt



Anonymous poster hash: e2c22...1e1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 og merker ingen forskjell fra tidligere.Men jeg har jo lagt merke til at en del jevnaldrende medsøstre ser ut til å miste alt av hemninger når de bretter seg ut på nettdatingssider halvnaken og i sexy positur. Dette hører imidlertid ikke til normalen.



Anonymous poster hash: 2655b...e5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok ikke an på alderen, men personene tror jeg ;)

kanskje til en viss grad, men det sies at kvinner er mer kåte i 30 årene, siden det på en måte er "siste sjanse" for å bli gravid!

Anonymous poster hash: 1a30a...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje til en viss grad, men det sies at kvinner er mer kåte i 30 årene, siden det på en måte er "siste sjanse" for å bli gravid!

Anonymous poster hash: 1a30a...85e

Dagens kvinner får da barn i 40 årene også så ;) Jeg tror da ikke kvinner blir kåte bare for å få barn.. Det er vel andre grunner de blir kåte av.

Endret av Kili
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens kvinner får da barn i 40 årene også så ;) Jeg tror da ikke kvinner blir kåte bare for å få barn.. Det er vel andre grunner de blir kåte av.

...dette er nok biologisk bevist, så det er egentlig ikke en teori. Men når det er sagt, så varierer det nok litt fra person til person=)

Du vet, fra 30 år og utover, så minker sjansen for kvinner å bli gravide og da responderer kroppen ved å bli mer kåt for å øke sjansen for å bli "befruktet" ;)

Anonymous poster hash: 1a30a...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre hemninger og mer desperasjon tenker jeg.



Anonymous poster hash: e500d...02c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok ikke an på alderen, men personene tror jeg ;)

Min erfaring tilsier at du har rett. Det handler mer om person og livssituasjon en alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok denne teorien bare gjelder de som ikke er nedsyltet i jobb, barnepass og husarbeid. ;)

Forskere har nå funnet grunnen til kvinners lave sexlyst: bryllupskake.

Anonymous poster hash: 72d86...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner nærmer seg 40 så begynner ofte selvtilliten å dabbe av litt. Får de da litt oppmerksomhet så tar de ofte av.



Anonymous poster hash: cf7aa...af9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig i det, jeg ble merkbart mer kåt i begynnelsen av 30 årene. De siste årene har vært helt ekstrem, jeg bare må ha sex eller noe hver dag for å være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskere har nå funnet grunnen til kvinners lave sexlyst: bryllupskake.

Anonymous poster hash: 72d86...857

Joda. Det er vel en variant over den gamle parafrasen om elefantenes gravplass. Ekteskapet er dit begjæret drar for å dø. Trist, men med et snev av sannhet. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner nærmer seg 40 så begynner ofte selvtilliten å dabbe av litt. Får de da litt oppmerksomhet så tar de ofte av.

Anonymous poster hash: cf7aa...af9

Det handler ikke om verken selvtillit eller oppmerksomhet, men det skjer noe med kroppen når man kommer rundt 40 (som kvinne). Veldig mange opplever økt sexlyst i den alderen. Det er en fysiologisk betinget greie som handler om både hormoner, at man ofte ikke har småbarn lenger og har mer energi og overskudd, og at man er blitt tryggere på seg selv. Det vil du forstå når du blir gammel nok til å tenke litt mer utenfor boksen enn det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan dessverre ikke uttale meg om dette ennå, men om KG fortsatt er her om 10 år skal jeg komme tilbake til det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Ja, kvinner i 30 åra, er mye kåtere. Både erfart dette selv og det er en kjensgjerning at kvinner blir både mer hormonelle og klart mye kåtere etter passert 30. Dette kan være litt erfaring og selvtillit, men først og fremst bruser hormoner rundt i blodet å gjør damene både veldig keene på sex og veldig kåte. Og ikke minst, kvinner som har passert 30, vet hva dem vil ha og tar det:-). Dette er sef litt individuelt, men er hovedregelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Min sexlyst tok helt av etter 32 årsalderen husker jeg. Og den blir bare bedre med årene. Var ikke så kåt som 20 åring, nei. Men kan hende det hadde sammenheng med småbarn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i 30-årene matcher best med unge menn på 18-20. Det er da menn er på topp seksuelt, mens kvinner er det i 30- årene.:)

Anonymous poster hash: 776f0...c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...