Gå til innhold

over og ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ut i fra det jeg har lest så er det sult mellom dere.. Men du virker jo helt besatt av at han kanskje har funnet en ny dame! For din egen skyld ikke bruk så mye energi på dette og fokuser på det positive i livet!

Anonymous poster hash: 37f58...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener historiene er like da jeg også sa i fra, kjeftet og gjorde det slutt flere ganger, men jeg gikk alltid tilbake til han. Jeg SA ar jeg ikke fant meg i det han gjorde, men likevel gjorde jeg det fordi i handling gikk jeg alltid tilbake til han.

Jeg mener du lar dåkke på fordi du alltid går tilbake til han.

I alle forhold oppstår det en eller flere ganger uenigheter. Om det går så langt at den andre tråkker over en grense til den andre, må man finne en løsning. Det optimale er å snakke vanlig om det, men ut i fra det du skriver får jeg inntrykk av at du øyeblikkelig blir tenner på alle plugger, blir enormt sint og kjefter og sier stygge ting til han? Så kjefter han tilbake og sier stygge ting tilbake fordi du gjorde det mot han.

Det man heller bør gjøre er å fortelle den andre rolig hvorfor han gikk over din grense og at dette må man finne ut av.Løsningen er at han enten må godta det eller dere må inngå et kompromiss. Hvis den andre ikke er med på det, må den første enten gi seg eller gjøre det slutt fordi man er forskjellige.

Men jeg får ikke helt tak på hva/hvordan han tråkker over dine grenser? Hva er det som gir deg den reaksjonen ved å trekke deg tilbake og bli sint? Stemmer det at det er når han tilnærmer deg seksuelt og at han er pålogget på facebook chat(hvor han kan snakke med andre jenter)? Er de to punktene dine grenser som han ikke respekterer?

Ønsker å hjelpe deg til å komme til bunns i dette.

Anonymous poster hash: b91fd...86c

Takk for svar igjen og at du vil prøve å forstå.

Det er flere ting han har gjort som er å tråkke over mine grenser. Når det har oppstått mistillit av god grunn, forventer jeg at han tar det på alvor og prøver å vise meg at han er til å stole på. Synes ikke han gjorde det, dermed vokste mistilliten. F.eks når jeg så at han var aktiv på chat i de sene nattetimer, og at han nektet på at han var der. Sist vi hadde kontakt, fikk jeg bekreftet min mistanke om at han var der ( selv om han nektet, har skrevet om det tidligere her ). Jeg trekker meg når han ikke viser meg at han er til å stole på. Så forventer han at jeg skal omfavne han etter at han har vært sånn!?! Og så blir han forbanna når han ikke får det som han vil. Vi er nok begge viljesterke, sta om du vil, men når han ikke prøver å møte min skepsis ( som har pågått lenge pga løgner og ting han alltid ignorerer når jeg tar opp ) med forståelse, skyver han meg bare mer unna. Var jo det som skjedde sist da jeg avviste han seksuelt, fordi det ligger så mye turbulens der som aldri har blitt løst opp...

Jeg vil ha en mann som tar på alvor det som er viktig for meg, og jeg forventer at han respekterer meg og ikke går bak ryggen min.

Synd, for når vi har det bra, kan vi ha det veldig bra.

Synes og det er respektløst at han ikke svarer når jeg vil ha tilbake det som er mitt.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det jeg har lest så er det sult mellom dere.. Men du virker jo helt besatt av at han kanskje har funnet en ny dame! For din egen skyld ikke bruk så mye energi på dette og fokuser på det positive i livet!

Anonymous poster hash: 37f58...624

Mente du sult eller slutt? Lurte på om du mente sult som i lidenskap...Tipper du mente slutt, og ja vi har ingen kontakt nå.

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...