Gå til innhold

over og ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søke sannhet? Den som leter etter feil finner det. Høres mer ut som du leter etter noe å ta han for istede for å se hvilken gode sider han har som gjør at du stadig faller tilbake til han.

Nei, jeg er enig med de over. Det virker som om du er problemet og at du er kontrollerende og mistenksom.



Anonymous poster hash: 3c313...7bb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er kjip. Putt sakene hans i en eske og gjem det bort. Spør han etter tingene, si han skal få det når han har levert dine ting.

Ja, for ønsker ikke å ta kontakt selv. Aner virkelig ikke hva han tenker...

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et dysfunksjonelt forhold! Dere bør ikke ha kontakt overhodet.

Ja, det er ikke akkurat "på stell". Men så er det disse følelsene..

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søke sannhet? Den som leter etter feil finner det. Høres mer ut som du leter etter noe å ta han for istede for å se hvilken gode sider han har som gjør at du stadig faller tilbake til han.

Nei, jeg er enig med de over. Det virker som om du er problemet og at du er kontrollerende og mistenksom.

Anonymous poster hash: 3c313...7bb

Hvordan skal jeg søke sannhet? Hvordan tolker du hans oppførsel?

Jeg har grunn til å være mistenksom pga tidligere løgner.

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her : har han psykopatiske trekk? Eller skjønner andre at han reagerte som han gjorde? Føles som han var en annen, men han har vært lignende i noen andre tilfeller.

Kan jeg skrive til han? Eller burde ikke han be meg om unnskyldning?

Jeg sliter fortsatt med dette.



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke forhistorien her, men en kronisk kranglete, sjalu kjæreste hadde drevet meg til vanvidd og nok fått frem en liten eksplosjon hos meg også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts.

Jeg tipper dere sitter litt på hver deres kant og har det litt kjipt. Altså må en av dere være the bigger person og be om godt vær. Jeg er ikke uenig i at han burde be om unnskyldning, men kanskje du kan ta kontakt for å forklare hvorfor du ble sint, og be om unnskyldning for det? Så kommer kanskje hans, og det blir mulig å skvære opp i ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skriv til han.

Tenker som deg, men er i tvil. På den ene siden ønsker jeg at han får tilbake det som er sitt, jeg mitt, at jeg da selv tar kontrollen og viser at jeg orker ikke dette, vil gå videre. Men så kan han finne på å være kjip, som forrige gang da han nevnte at jeg "måtte" ha sex med han får å få tilbake det som er mitt. Det er iallefall ikke på tale. Men han kan være nokså manipulerende.

Kjenner at hvis han ikke gjør noe mer for å skape tillit, klarer jeg ikke se han. Som når jeg ser at han chatter i de sene nattetimer, men at han fornekter det. Men kanskje han og har bestemt seg, at han "dumpet" meg på en måte.

Sist det skjærte seg ordentlig, hadde vi ikke kontakt pder han sikkert ser andre, er det ikke bedre å nevne tingene nå?

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts.

Jeg tipper dere sitter litt på hver deres kant og har det litt kjipt. Altså må en av dere være the bigger person og be om godt vær. Jeg er ikke uenig i at han burde be om unnskyldning, men kanskje du kan ta kontakt for å forklare hvorfor du ble sint, og be om unnskyldning for det? Så kommer kanskje hans, og det blir mulig å skvære opp i ting?

Takk for svar. Ja, vi gjør nok det, samtidig som jeg ikke vet noe om hva han tenker. Det var ikke jeg som ble sint sist, det var jo han. Jeg avviste han seksuelt, han ble rasende, jeg begynte å gråte, bl.a pga mistillit jeg føler han aldri tar på alvor, som igjen gjør at jeg trekker meg. Han innrømmet jo tidligere at han har sett andre når vi ikke har hatt kontakt. Da sitter jeg med mange spørsmål, bl.a når vi ikke er sammen og jeg ser at han er aktiv på chat i de sene nattetimer. Han bare ignorerer det når jeg tar det opp, og det skaper ennå mer mistillit. Jeg har tatt han i flere løgner tidligere.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke forhistorien her, men en kronisk kranglete, sjalu kjæreste hadde drevet meg til vanvidd og nok fått frem en liten eksplosjon hos meg også.

Jeg hadde mine grunner...

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke akkurat "på stell". Men så er det disse følelsene..

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Vel, du kan skylde på følelsene alt du vil, men du har vel fornuft også? Hva får du ut av dette? Liker du drama? Hvis du ikke tar en avgjørelse og står ved den, kommer dette til å bli livet ditt framover. Er det det du ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker som deg, men er i tvil. På den ene siden ønsker jeg at han får tilbake det som er sitt, jeg mitt, at jeg da selv tar kontrollen og viser at jeg orker ikke dette, vil gå videre. Men så kan han finne på å være kjip, som forrige gang da han nevnte at jeg "måtte" ha sex med han får å få tilbake det som er mitt. Det er iallefall ikke på tale. Men han kan være nokså manipulerende.

Kjenner at hvis han ikke gjør noe mer for å skape tillit, klarer jeg ikke se han. Som når jeg ser at han chatter i de sene nattetimer, men at han fornekter det. Men kanskje han og har bestemt seg, at han "dumpet" meg på en måte.

Sist det skjærte seg ordentlig, hadde vi ikke kontakt pder han sikkert ser andre, er det ikke bedre å nevne tingene nå?

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Hvis du ikke MÅ ha tingene dine nå, så setter du tingene hans hos en sterk kompis av deg. Du gir IKKE fra deg tingene hans før du har fått tingene dine, og sjekket at alt er der og at det er like helt og slik du skal ha det. Ha gjerne noen hos deg når du mottar tingene dine og når du gir fra deg hans ting. Han manipulerer deg til å tro at du ikke fortjener bedre enn han. Vent med å nevne tingene dine til han ønsker å få tilbake hans ting. Truer han med å ødelegge dine ting, ja, da får hans ting få samme skjebne. Lat som du ikke bryr deg. La han få ta kontakt først. Han er ikke normal om du må ha sex for å få tingene dine tilbake. Bli kvitt han fortere enn fy. Ikke vent på en unnskyldning. Du blir kvitt han, det får være belønning godt nok. Og når han vil ha tingene tilbake, så får du tingene dine. Bare vent til han ønsker tingene sine sterkt nok, så har du overtaket.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her : Han mld meg, sa han måtte ha noe av det som er sitt. Jeg svarte ikke med en gang, for jeg var opptatt, samt forvirra over hva jeg skulle svare. Det ringte og noen to ganger fra skjult nr tidligere idag mens tlf var slått av ( husker jeg tenkte at det var han , men kunne jo og vært selgere etc ) Vel, før jeg visste ordet av det, ringte han på hos meg. Jeg tenkte at jeg ville late som om jeg ikke var hjemme, men da ville han sikkert ringe meg på tlf, evt ringe mye mer på, så jeg svarte. Han sa bestemt hva han skulle ha, da sa jeg at jeg skal ha det som er mitt først. Da sa han at han uansett skulle ha noe av sitt ( noe han måtte ha, og som er forståelig ), men måten han snakket til meg på var skikkelig kjip. han sa f.eks at hvis han ikke fikk det nå, kom han til å anmelde meg... Jeg fikk sjokk av det han sa. Jeg sa han kunne få noe av det han ba om, men ikke alt før jeg hadde fått mitt. Jeg sa sint at jeg orket ikke møte han pga måten han var på sist, så jeg satte det i en pose ute så jeg slapp å møte han. Hørte han sa at jeg skulle få det , da han stod utenfor døra mi og hentet posen. Mulig han er kald fordi jeg er kald? Han følte kanskje en avvisning når jeg ikke ville møte han. Men å si at han skulle anmelde meg hvis han ikke fikk det, forteller vel sitt? Jeg skrev han ei mld nå om at jeg skulle ha tilbake det som er mitt innen fredag og at han da også kunne hente det som var igjen av hans her hos meg, men han svarte ikke. Så han var aktiv på chat når jeg mld, så skrev den samme beskjeden på chat. Da tok han meg plutselig bort, så han har tydeligvis blokkert meg..,men mulig han åpner den litt seinere, evt at han bare har gjort seg usynlig.

Det jeg sliter med ,er at han har sagt så mye fint til meg, som at jeg er substansen i ivet hans, virket oppriktig interessert, for så å nærmest bli totalt likegyldig, gi f... i meg. Det er den kontrasten! Måten da vi møttes sist, til måten han var med meg hjemme. Sa mange kjipe ting til meg, som at alt var galt med meg, var galt første dagen! På Valentines sa han jo og mye vodt da vi kranglet, som at vi ikke passet sammen etc. Og nå. Skal bare hente det som er sitt, men svarer ikke når jeg sier jeg skal ha det som er mitt. Ignorerer meg mens jeg ser han er aktiv på chat!



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge har dere vært sammen, ts?:-)

Har vært mye av og på. Men det er snakk om en periode på over to år.

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det jo så lenge at man har rukket å få masse følelse, det forstår jeg godt.:-) hva tenker du nå da-har du lyst til å fortsette med denne mannen, eller er nok nok nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres faktisk ut som det er til det beste at det er slutt mellom dere. Noen passer bare ikke sammen.

Tingene dine kan du vel bare hente, når han hentet sine ting?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om råd. Her er et råd: For guds skyld ikke få barn sammen. Har en venninne som har vokst opp med sånne foreldre, og alle søsknene sliter den dag i dag.



Anonymous poster hash: b0775...5d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...