Gå til innhold

Spørsmål til vaksinefantastene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er mange voksne som ikke blir informerte om at enkelte vaksiner bør ha påfyll etter et visst tidsrom. Selv oppdaget jeg det ved en tilfeldighet, da jeg skulle vaksineres i relasjon med en reise. Der kommenterte helsesøster at en del av mine barnevaksiner burde fylles på om så-så lang tid, i tillegg til å ta disse reisevaksinene. Nesten ingen voksne jeg kjenner var klare over dette. Nå som jeg er klar over det, fyller jeg selvsagt på når det er behov. Jeg har ikke barn selv, men jeg kommer til å vaksinere dem. Noen av mine besteforeldre og grandtanter/grandonkler har hatt tuberkulose, polio, meslinger eller lignende sykdommer, og har sagt at jeg for guds skyld må vaksinere ungene mine. Noen overlevde disse sykdommene, med store etterkomplikasjoner, mens andre døde som barn (grandtanter og grandonkler).



Anonymous poster hash: 58a56...8cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske utrolig at det finnes mennesker uten noe form for medisinsk utanndelse som tror de vet bedre en fagfolk.

Nå burde du vite at det var flere leger i 09 som advarte mot denne vaksinen. De fikk ikke uttale seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Nå burde du vite at det var flere leger i 09 som advarte mot denne vaksinen. De fikk ikke uttale seg.

Det viste seg å være usanne rykter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg innrømmer det, jeg jobber som propaganda – forfatter på Internettet for legemiddelverket. Jobben min er å fremsnakke vaksiner slik at vi kan gjøre de syke sykere, de friske sykere og selvfølgelig fremme saken som er å begrense jordens befolkning i tråd med jordens naturlige bæreevne. Dette gjør vi med å lage vaksiner som vi selv tar, spraye ut dritt fra flystripene (vårt propagandapanel har snekra sammen en forklaring som «alle» kjøper om at stripene egentlig er: et helt naturlig sluttprodukt av all forbrenning.) og ikke minst via kostholdsrådene. (Poteter for eksempel.) Når jeg sier vi, mener jeg systemet, som vi faktisk er like store offer for som dere ettersom vi utsetter oss for den lufta og de samme vaksinene som dere.

Ok, satt på spissen dersom det skulle være noen tvil, jeg fleiper, men det er fleip med vondt i magen. At noen kan tro på varianter av det overstående er helt uforståelig for meg. Hvordan kan vaksinemotstanderne bruke kilder som ofte ikke er fulgt opp, lese selektivt på artikler og undersøkelser og være så redd at de risikerer barnas helse. Det gjelder som før nevnt ikke bare deres barn, det gjelder alle barna og samfunnet. Det gjelder de syke og svake som er avhengig av at vi vaksinerer og derfor både omsorg og solidaritet for våre egne og andre rundt oss. Ingen av oss lever isolert, alt er i samspill med andre og vi har et ansvar alle sammen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et poeng jeg glemte: Dersom målet var å begrense jordens befolkning, ville det da ikke vært lurt å ikke vaksinere i det hele tatt? Kanskje det er motstanderne som har en agenda. :laugh::fnise:

Endret av Vind
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden har blitt ryddet for følgende: krenkende utsagn, avsporinger samt svar til dette og brukerdebatt samt svar til dette.

Nikee, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viste seg å være usanne rykter.

Rart da at et par leger sto frem på nyhetene, dagen etter ble de truet om inndragelse av lisens om de ikke holdt kjeft. Det samme med en lege jeg selv kjenner fra min hjemby. Men sikkert bare rykter siden du sier det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig lei hele vaksine fjaset, men forstår meg ikke på de som hyler "kontakt barnevernet" på noe som er fullt og helt lovlig. Jeg er for barne-vaksinene, men har jobbet i barnehage å var mange der som ikke ga alle vaksinene til ungene. noen hadde tatt alle, noen hadde tatt noen osv.... så ikke på noen av dem bedre eller dårligere foreldre da de var supre på alle andre områder. Jeg er dog tvilsom til vaksinene som pandemix osv.



Anonymous poster hash: 3b6f1...547
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som er så opptatt av at deres barn skal få vaksine...Har dere tatt påfyll av vaksine selv?

Hvilken vaksine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig lei hele vaksine fjaset, men forstår meg ikke på de som hyler "kontakt barnevernet" på noe som er fullt og helt lovlig. Jeg er for barne-vaksinene, men har jobbet i barnehage å var mange der som ikke ga alle vaksinene til ungene. noen hadde tatt alle, noen hadde tatt noen osv.... så ikke på noen av dem bedre eller dårligere foreldre da de var supre på alle andre områder. Jeg er dog tvilsom til vaksinene som pandemix osv.

Disse foreldrene setter egne og andre barns liv i fare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart da at et par leger sto frem på nyhetene, dagen etter ble de truet om inndragelse av lisens om de ikke holdt kjeft. Det samme med en lege jeg selv kjenner fra min hjemby. Men sikkert bare rykter siden du sier det.

Link? Kilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke ikke se at noen ble truet med oppsigelse og satt på munnkurv der.

Det står ikke direkte. Men det kommer tydelig frem hva myndighetene mente legene skulle gjøre. Jeg kjenner personlig en lege som direkte ble truet til å holde kjeft. Men, enkelte vil legge seg flate for staten, selv om det motsatte trykkes opp i tryne på dem. Så tro hva du vil. Jeg forholder meg til fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke direkte. Men det kommer tydelig frem hva myndighetene mente legene skulle gjøre. Jeg kjenner personlig en lege som direkte ble truet til å holde kjeft. Men, enkelte vil legge seg flate for staten, selv om det motsatte trykkes opp i tryne på dem. Så tro hva du vil. Jeg forholder meg til fakta.

Du forholder deg til fakta ja.. som du finner opp i ditt eget hode.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du forholder deg til fakta ja.. som du finner opp i ditt eget hode.

Dokumentasjon er lagt ut. Så om du tolker det som at det kommer fra mitt hode. Hva så? Jeg har vært borti litt for mange troll som deg på nett. Hvorfor bry seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg bruker ikke youtube som kilde. Host gjerne opp noen mer seriøse (nei, for meg holder heller ikke Nyhetspeilet. Det er like tullete som en film på tubern) Depopulasjon vet jeg hva det betyr, men det behøver ikke at en gjeng mystiske mennesker prøver å redusere befolkningen, kan også illustrere naturlig nedgang i et lands populasjon. Oppfølgingsspørsmål:Har Gates medisinsk utdanning.

Jeg er egentlig enig med deg assa, men hvis det faktisk finnes et nettverk av store mektige mennesker som styrer verden, så finnes det selvfølgelig ingen offisiell dokumentasjon på dette.

Anonymous poster hash: 5ad79...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokumentasjon er lagt ut. Så om du tolker det som at det kommer fra mitt hode. Hva så? Jeg har vært borti litt for mange troll som deg på nett. Hvorfor bry seg?

Dokumentasjon på at helsemyndighetene så det best at folk vaksinerte seg, da de vurderte svineinfluensaen til å være farligere enn vaksinen? Ja, det vet vi.

Men at leger ble truet til å holde stille? Nei. Det er din tolkning, ikke noe som er bevist.

Og boo freakin hoo til det siste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...