Gå til innhold

Norske damer og mørke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

Og hvor i mitt innlegg ble 50cent nevnt? Hva med å lese et innlegg før du svarer på det?

Anonymous poster hash: fc22d...873

Jeg har lest innlegget ditt. Du har lest innlegget mitt. Vi to er flinke =) skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel som norske menn og mørke og asiatiske damer?



Anonymous poster hash: f3d6e...466
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest innlegget ditt. Du har lest innlegget mitt. Vi to er flinke =) skål!

Du misforstod mitt innlegg, så nei du var ikke flink.

Anonymous poster hash: fc22d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mørke menn er mye vakrere enn nordisme menn, for det første er hudfargen til mørke folk (Midtøsten, sør Amerika og Afrika) mye bedre enn den hvite fargen. For det andre så er de folka mer renslige enn nordmenn, som aldri vasker seg ordentlig etter toalettbesøk etc.

Syns mørke folk er rensligere enn nordfolk. En viktig faktor for bra sexliv.



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Du misforstod mitt innlegg, så nei du var ikke flink.

Anonymous poster hash: fc22d...873

Men jeg var litt flink allikevel. Koselig å konversere med deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg mener at mørke menn er mye vakrere enn nordisme menn, for det første er hudfargen til mørke folk (Midtøsten, sør Amerika og Afrika) mye bedre enn den hvite fargen. For det andre så er de folka mer renslige enn nordmenn, som aldri vasker seg ordentlig etter toalettbesøk etc.

Syns mørke folk er rensligere enn nordfolk. En viktig faktor for bra sexliv.

Anonymous poster hash: c0a5b...3d4

Hahahahahahahahahahahahahahahaha :D Du mener altså at absolutt ingen hvite nordmenn vasker hendene ordentlig etter toalettbesøk? Hvor mange hvite menn kjenner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ganske mange hvite menn, og tro det eller ei, dette gjelder ikke bare hvite menn, men også hvite damer. Flere ganger når jeg er i offentlig toalett, så ser jeg, og hører jeg at folk bare trekker flushen og løper rett ut, uten å vaske hender. Dette er discusting....jukky...

Hahahahahahahahahahahahahahahaha :D Du mener altså at absolutt ingen hvite nordmenn vasker hendene ordentlig etter toalettbesøk? Hvor mange hvite menn kjenner du?



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker mørke menn over hvite sex-messig, pga de enorme kukkene mange av dem har! Blir helt varm inni meg... :rodmer::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok behov for ordentlig mannfolk...

Foretrekker mørke menn over hvite sex-messig, pga de enorme kukkene mange av dem har! Blir helt varm inni meg... :rodmer::wow:



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å like en ting uten å snakke nedsettende om andre. Jeg syns brunetter er turn off, men har ikke noe behov for å rakke ned på de av den grunn..

Anonymous poster hash: f83b4...14c

Det er jo mange som rakker med på mørkhudede. Men virker som at det er greit, for man forteller jo bare om hva man selv foretrekker...

Det med kviser er jo sant da. Dess mørkere hud, dess finere hud. Ingenting er verre enn gutter med lyse vipper...Og det er ihvertfall ingen mørkhudede som har rødt hår. *grøss*

Er også enig i det med hygiene. Syns ihvertfall menn fra land i Afrika sør for Sahara har både bedre hygiene og tenker mer på appearance enn skandinaviske menn.

For eksempel kjenner jeg ingen menn skandinaver som stryker klærne sine...det husker jeg at jeg ble veldig imponert over da jeg datet en fra sørlige Afrika.

I tillegg: arbeidsmoralen til nordmenn er helt på trynet. Mens i afrikanske og asiatiske land jobber folk gjerne mye mer enn her...

Så ja nei... norske menn er late, giddaløse, har en gi-faen-holdning til alt. Bad dressers, manners (alltid utenlandske som reiser seg for eldre på offentlig transport), og lys hud/ansiktshår (and don't get me started på de som bleker håret..) er faktorer som gjør at jeg foretrekker menn med mørkere hud. Helst også med bakgrunn fra andre plasser enn nordge (især østlandet)/skandinavia.

Anonymous poster hash: 5326f...fad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange som rakker med på mørkhudede. Men virker som at det er greit, for man forteller jo bare om hva man selv foretrekker...

Det med kviser er jo sant da. Dess mørkere hud, dess finere hud. Ingenting er verre enn gutter med lyse vipper...Og det er ihvertfall ingen mørkhudede som har rødt hår. *grøss*

Er også enig i det med hygiene. Syns ihvertfall menn fra land i Afrika sør for Sahara har både bedre hygiene og tenker mer på appearance enn skandinaviske menn.

For eksempel kjenner jeg ingen menn skandinaver som stryker klærne sine...det husker jeg at jeg ble veldig imponert over da jeg datet en fra sørlige Afrika.

I tillegg: arbeidsmoralen til nordmenn er helt på trynet. Mens i afrikanske og asiatiske land jobber folk gjerne mye mer enn her...

Så ja nei... norske menn er late, giddaløse, har en gi-faen-holdning til alt. Bad dressers, manners (alltid utenlandske som reiser seg for eldre på offentlig transport), og lys hud/ansiktshår (and don't get me started på de som bleker håret..) er faktorer som gjør at jeg foretrekker menn med mørkere hud. Helst også med bakgrunn fra andre plasser enn nordge (især østlandet)/skandinavia.

Kanskje greit å ikke dra alle under en kam?

Det finnes nordmenn som jobber så hardt at de blir alvorlig syke og dør.

Det finnes nordmenn som kun går i dress og stryker klærne sine hver dag.

Det finnes afrikanere som går i harry baggy jeans.

Og det finnes afrikanere som ikke er hygieniske over hodet.

Osv osv osv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme skjer med de som bruker tid på å reise litt rundt om i verden også (kanskje ikke de værste hotell-turistene, jeg snakker om ekte folk) -grensene forsvinner, folk blir folk og landegrenser forsvinner.

Det morsomste er jo at de som reiser mye plutselig ikke føler seg "norsk", "spansk", "gresk" lengre -mer som borgere av verden, og i den bor det mange slags mennesker, med alle slags hudfarger og i alle størrelser. Ikke minst begynner man å forstå begrep som solidaritet og humanitet som noe mer enn noe man har lest i ei bok.

Anonymous poster hash: 3e580...406

Vet du.. dette har jeg også lagt merke til. Tror det er noe i det. De som ikke har reist så mye, har en tendens til fremmedfrykt.

Mennesker ER jo bare mennesker, uansett. Fatter ikke at folk kan være så dumme å falle for det der "oss / de"-tullet. Hvem er disse "oss" og hvem er "de"?

Mange som blir irritert om man trekker alle under èn kam og generaliserer når det gjelder etnisk norsk, men er så hyklerske og gjør det med alle som avviker fra det de tenker er etniske norske...og det er ofte bimboer med bleket hår, med perleøredobber, de der lange cardiganene(eller hva de enn heter), likt sminket, osv...

Anonymous poster hash: 5326f...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes mye mer av mørke menn. Bor i Oslo, så det er jo en del her fra Pakistan f.eks, som jeg syns er utrolig kjekke. Men å bli kjent med en pakistansk mann, og også kanskje finne en som kommer fra en familie som vil akseptere at sønnen blir sammen med en norsk jente, det er ikke så lett.

Er også veldig fan av asitatiske menn som f.eks er halvt norske. Datet en som var halv thai, han var høy og veldig fin. Den aller kjekkeste mannen jeg har møtt var halvt indisk, halvt sveitsisk. Han var kjekk, han.

Tror grunnen til at jeg tilrekkes av mørke menn ikke bare er utseende, syns det er kjempespennende med andre kulturer og f.eks en som snakker et annet språk.



Anonymous poster hash: 2406e...bc6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt en kjekk araber over en kjekk nordmann når som helst. :fnise:

Ingen ting som er så flott som det. Dere trenger litt disiplin og lære å stå mere på kjøkkenet.:) Har gått for langt i Norge. Mennene her er jo blitt riskokere..

Anonymous poster hash: f83b4...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen ting som er så flott som det. Dere trenger litt disiplin og lære å stå mere på kjøkkenet. :) Har gått for langt i Norge. Mennene her er jo blitt riskokere..

Anonymous poster hash: f83b4...14c

Trenger litt disiplin og lære å stå mer på kjøkkenet? :laugh: Ja, da har jeg hørt det og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som reiser mye og som har bodd litt rundt om i verden vil vite at mennesker ikke er de samme overalt, men at kulturen tvert imot setter helt andre grenser for kvinner i mange andre land. Tidlig i tenårene hadde jeg noen drømmer om å kunne være nasjonsløs kosmopolitt og være hjemme overalt, men når man beveger seg rundt i verden vil man snart forstå at man er en gjest i de land man beveger seg i, at det forventes at man oppfører seg deretter.

Når det gjelder trådens tema: Overalt vil kvinner oppfatte menn utenfra, menn som er annerledes som ekstra spennende, men det er ikke overalt dette kommer mennene utenfra like mye til gode, for i store deler av kloden må kvinnene pent passe på sitt rykte, vårt hjørne av verden står slik sett i en særstilling, her kan mennene utenfra virkelig boltre seg, selv når de tilhører kulturer der søsteren deres er nødt til å holde seg på matten av hensyn til egen og sin families ære. Og nordiske kvinner har ingen skrupler mot å spre bena for slike menn. Tvert imot er det mange som oppfatter slike menn som ekstra spennende nettopp fordi de ikke er oppdratt til å respektere kvinner som likeverdige. Beklagelig, men sant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...