Gå til innhold

Norske damer og mørke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt så mye over det før, men jeg tror det kanskje kan være fordi jeg har vokst opp et sted hvor det var stor overvekt av ikke-nordiske. Derfor har det alltid føltes normalt.

Det samme skjer med de som bruker tid på å reise litt rundt om i verden også (kanskje ikke de værste hotell-turistene, jeg snakker om ekte folk) -grensene forsvinner, folk blir folk og landegrenser forsvinner.

Det morsomste er jo at de som reiser mye plutselig ikke føler seg "norsk", "spansk", "gresk" lengre -mer som borgere av verden, og i den bor det mange slags mennesker, med alle slags hudfarger og i alle størrelser. Ikke minst begynner man å forstå begrep som solidaritet og humanitet som noe mer enn noe man har lest i ei bok.

Anonymous poster hash: 3e580...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke noe spesielt å ha et forhold til en mørk mann, enn en hvitt mann?

Mørke menn er mer maskuline og bedre i sengen...



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke den erfaringen at mørke menn er bedre i senga. Det er både og. Nå har jeg hatt to fra et land som var sorgen i senga, en fra et annet land som var helt grei i senga og en fra et tredje land som er den beste jeg noensinne har hatt ever i hele mitt liv.

Når det gjelder norske så har jeg samme erfaring, noen er gode og noen er dårlige.

Jeg liker allikevel mørke menn. De har så vakker hudfarge bl.a.



Anonymous poster hash: d2bfc...f48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke den erfaringen at mørke menn er bedre i senga. Det er både og. Nå har jeg hatt to fra et land som var sorgen i senga, en fra et annet land som var helt grei i senga og en fra et tredje land som er den beste jeg noensinne har hatt ever i hele mitt liv.

Når det gjelder norske så har jeg samme erfaring, noen er gode og noen er dårlige.

Jeg liker allikevel mørke menn. De har så vakker hudfarge bl.a.

Anonymous poster hash: d2bfc...f48

Varierer størrelsen på mørke menn like mye som norske?:)

Anonymous poster hash: f83b4...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørke menn har bedre utrustet med utstyr enn lyse menn...

De er mer dyriske i sengen....og vet hvordan redskapet skal brukes for å tilfredsstille lyse damer...

Varierer størrelsen på mørke menn like mye som norske? :)

Anonymous poster hash: f83b4...14c



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy og Mørk er noe mange kvinner liker, men da helst Europeisk etter min mening. Kunne aldri tenkt meg noen fra Midtøsten eller Afrika, men det kan ha litt med negative erfaringer på by'n.



Anonymous poster hash: 64651...911
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke negere er så pene i ansiktet, men de har digge kropper og ingen slår de på størrelse der det gjelder!:D og de jeg har pult har vært muskuløse, digre nedentil, veldig utholdende og supertent av den hvite kroppen min. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg hadde tatt en afroamerikaner anytime!!! De er vakre, muskuløse og manndige!

Er j27,etnisk norsk hvis noen lurer.

Anonymous poster hash: fc22d...873

50 cent er ikke representativ for alle afroamerikanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Det samme skjer med de som bruker tid på å reise litt rundt om i verden også (kanskje ikke de værste hotell-turistene, jeg snakker om ekte folk) -grensene forsvinner, folk blir folk og landegrenser forsvinner.

Det morsomste er jo at de som reiser mye plutselig ikke føler seg "norsk", "spansk", "gresk" lengre -mer som borgere av verden, og i den bor det mange slags mennesker, med alle slags hudfarger og i alle størrelser. Ikke minst begynner man å forstå begrep som solidaritet og humanitet som noe mer enn noe man har lest i ei bok.

Anonymous poster hash: 3e580...406

Dummeste jeg har hørt. Jeg er borger av Norge, ikke "borger av verden". Høres ut som noe kommunistisk vrøvl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det være at jeg trekker dette ut av rumpa. Men for meg, så virker det ikke som at det er nødvendigvis utseende som mange damer glatt utelukker, men heller hvordan de oppfører seg. Deres kultur kræsjer med vår egen.
Dersom det var en som var født og oppvokst her, som så bra ut og hadde 'lik' mentalitet som resten av oss, så tror jeg mange av de som tidligere har sagt nei ikke ville være like raske til å si nei.

Endret av Gwynevere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri klart å finne mørke menn tiltrekkende, har heller ikke noen venninner som liker dem på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer størrelsen på mørke menn like mye som norske? :)

Anonymous poster hash: f83b4...14c

Av de utenlandske så var det to fra samme nasjonalitet. Det var omtrent lik størrelse, sånn som gjennomsnittlig nordmann. Begge de to var drit dårlige i senga, de kjedeligste og verste jeg har vært borti.

Han fra en annen nasjonalitet var også gjennomsnittlig i str., men var bedre i senga i hvert fall sånn ellers.

Han tredje er fra en tredje nasjonalitet. Han har litt større enn gjennomsnittet, men ikke for stor (heldigvis) og han er helt utrolig deilig i senga. Den absolutt beste jeg har hatt noensinne.

Av de norske jeg har hatt sex med har de aller fleste vært ca gjennomsnittlig. Og det er min erfaring. ;)

Anonymous poster hash: d2bfc...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh guuu det gjorde jeg også ^^

Han solgte oliven og soltørkede tomater...

Jeg kjøpte en pose soltørkede tomater med hvitløksmak :fnise:

(Men de var utrolig gode også! xD)

Og grekeren var kjeeeekk! :P

--

Jeg har kanskje en teori på hvorfor noen tiltrekkes og andre ikke :fnise:

Men det blir kanskje mest svada og tilfeldigheter..

Hva om de som tiltrekkes folk av en annen farge egentlig har "mixet gener"

Ei venninne av meg fra USA tiltrekkes bare av afroamerikanske menn..Hun er helt hvit, blå øyne og meget tykk, krusete hår..Hun fant ut i slektsboka si etter litt research at en av forfedrene hennes var svart...

Også har du meg..Min.. en av mine tipptippers er ifra asia..

Kanskje derfor jeg tiltrekkes mest av koreanske/kinesiske/japanske menn?

:fnise:

Nei jeg aner ikke... :skratte:

Det kan godt være, jeg har en venninne som har mange blandede aner bak i slekten, noen er fra samefolket, vikingene, skottene, og tyskere. Hun er sammen med en fra søramerika.

Jeg syns ikke det er så stor seksuell forskjell mellom mørkere menn og norske menn. Jeg har to ekser, en norsk og en fra Syria. Begge var fantastiske i sengen, men dessverre var vi altfor forskjellige som personer til at forholdet kunne vare. Finner jeg en mørk mann her i Norge som er lik meg i holdninger, menneskeverdier, kvinnesyn, etc ser jeg ikke bort ifra at jeg kan si ja til et mer seriøst og langvarig forhold.

Anonymous poster hash: abf4b...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,

jeg har alltid lurt på om hvordan er tiltrekningen til norske damer for mørke menn, og da tenker jeg på menn som er fra Midtøsten, Subkontinentet etc.

Jeg har alltid hørt at damer blir alltid tiltrukket av mørke menn, men personlig syns jeg at lyse menn har mer drag på norske damer.

Hva er deres formening om tiltrekningskraft av mørke menn på norske damer?

Jeg er dame og tiltrekkes bare av nordiske og lyse menn, sånn som meg selv. Jeg syns det er menneskelig å like eller å etablere seg med en av samme sort. Jeg ser noen mørke menn som er pene, men de kan ikke konkurrere med nordiske menn for min del.

Myten om "høye og mørk" vet jeg ikke hvor kommer fra men mistenker litt amerikanse tv-serier, filmer og ikke minst Disney. Jeg har ikke hørt noen av venninnene mine eller andre prate sånn om menn, så tror ikke det er spesielt utbredt her.

Anonymous poster hash: ef524...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 cent er ikke representativ for alle afroamerikanere.

Hva mener du? 50 Cent er en gangster fra fort green project i brooklyn. Han var kjent for å rane dopdealere og rappere. Hans ordentlige navn er calvin martin. Ble til slutt skutt og drept.

Rapperen 50 cent er fra soth side jamica i queens men er av afrikansk opprinnelse. Levde et rimelig hardt liv ved å selge dop, og ble skutt 9 ganger i mai 2001.

Anonymous poster hash: f83b4...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke negere er så pene i ansiktet, men de har digge kropper og ingen slår de på størrelse der det gjelder!:D og de jeg har pult har vært muskuløse, digre nedentil, veldig utholdende og supertent av den hvite kroppen min. Deilig!

Noen land i Afrika har mindre gjennomsnitt enn norge så det kommer ann på hvor du har vært å blitt pult? Gjennomsnittet ganske likt over hele verden. Mannen med den største penisen som er registrert er hvit. Men finnes jo såklart noen med store akkurat som i Norge. Exen min har vært med et par afroamerikanske og ble skuffet over størrelsen siden hun "forventet" mere.:P

Anonymous poster hash: f83b4...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 cent er ikke representativ for alle afroamerikanere.

Og hvor i mitt innlegg ble 50cent nevnt? Hva med å lese et innlegg før du svarer på det?

Anonymous poster hash: fc22d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...