Gjest Sisti Skrevet 13. november 2017 #681 Del Skrevet 13. november 2017 1 hour ago, Poppsilopp said: Dere vil ikke tro hva vi så på ultralyd i dag! Der var det ikke bare ett, men to hjerter som slo. Den ene har vi laget selv! Dette skjokket kommer til å ta tid til å kommer over altså. Det ble altså tre unger på ett forsøk! HÆÆÆ?? Altså, hæ? Satt de inn ett egg og så har det delt seg, eller hva tror de har skjedd? Omg, så gøy! Gratulerer! Hvordan føles det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 13. november 2017 #682 Del Skrevet 13. november 2017 Så herlig! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 13. november 2017 #683 Del Skrevet 13. november 2017 Så fantastisk Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. november 2017 #684 Del Skrevet 13. november 2017 Gratulerer!!! Vennligst forklar nærmere Skulle det være et bilde? Så ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 13. november 2017 Forfatter #685 Del Skrevet 13. november 2017 16 minutter siden, Sisti skrev: HÆÆÆ?? Altså, hæ? Satt de inn ett egg og så har det delt seg, eller hva tror de har skjedd? Omg, så gøy! Gratulerer! Hvordan føles det? Tusen takk! Ja, hæ er bare en underdrivelse forklarer lenger nede. 15 minutter siden, Tonio skrev: Så herlig! Gratulerer. Tusen takk 8 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Gratulerer!!! Vennligst forklar nærmere Skulle det være et bilde? Så ingenting Tusen takk forklarer lenger nede! Var ikke bilde, bare følte det trengte litt pause mellom det og når jeg sa det 23 minutter siden, Askmeagain89 skrev: Så fantastisk Gratulerer Tusen takk Ja, det er jo det. Men akkurat nå er jeg bare sjokkert De satt inn et embryo, men siden det var fryseforsøk i naturlig syklus så skulle jeg ha eggløsning før de satt inn igjen det embryoet, og da satt det visst. Satt eggløsningssprøyte, og hadde sex samme dag. Hadde spurt sykepleieren om vi kunne ha sex, og hun sa at det kunne vi, for sannsynligheten for at det skulle klaffe med to er så liten. Så tydeligvis var det vi trengte kun å få satt i gang eggløsningen, så ordnet vi resten selv. Men lite visste vi om det når vi satt inn lille eskimo. Så det vil si at M er befruktet samme dag som den ene, og derfor «tvilling» med den, og disse blir født samtidig og på den måten tvillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 13. november 2017 #686 Del Skrevet 13. november 2017 Haha, så kult altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. november 2017 #687 Del Skrevet 13. november 2017 Hahahahaha herregud så sykt og fantastisk! Det er jo helt vilt amazing. Å så gøy å lese Dette blir jo superspennende fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 14. november 2017 #688 Del Skrevet 14. november 2017 Så utrolig stas!!! Er de sikker på at det ikke er eneggede tvillinger da? I så fall er de på en måte trillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 14. november 2017 Forfatter #689 Del Skrevet 14. november 2017 18 timer siden, Sisti skrev: Haha, så kult altså! Ja, det er ganske stilig. Men er litt stresset🙈 18 timer siden, LilleMy1989 skrev: Hahahahaha herregud så sykt og fantastisk! Det er jo helt vilt amazing. Å så gøy å lese Dette blir jo superspennende fremover Det er jo egentlig et kjempe mirakel! Men jeg klarer ikke helt å komme over dette. To stykk! Hvordan skal vi klare det!?! 52 minutter siden, LoveTrain skrev: Så utrolig stas!!! Er de sikker på at det ikke er eneggede tvillinger da? I så fall er de på en måte trillinger Sendte faktisk mail til klinikken i dag og spurte, og det var noe om at det var så stort mellomrom mellom de at det kunne ikke være eneggede. Men jeg er glad for det. Håper det bli ulike kjønn. Da er det litt lettere at de får vær sin identitet, uten å krangle om klær, venner og sånn ting. Da har de noe til felles, men mye ulikt. Vil at de skal behandles som unike individer, og ikke to av samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 14. november 2017 Forfatter #690 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Nei, du og du! Dette har vært litt av ett døgn. Kommer aldri til å glemme den følelsen når han sa det er to. Først spurte han oss bare om vi hadde hatt samleie. Og jeg skjønte ikke om han mente nå, eller da eller hva han tenkte. Og så sa vi ja, og så smiler han litt og sier «ja, for her er det to». Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Følte jeg ble dradd rett ut fra virkeligheten og inn i en eller annen sprø drøm. Jeg var helt sjokkert. Det var godt at jeg lå for å si det sånn. Mannen spurte om det gikk bra med meg, for jeg var visst helt hvit i ansiktet. Mannen lo, og legen gliste, og hele greia var bare helt surrealistisk! Glemte helt å spørre om termin. Mannen er mest glad, han har alltid hatt lyst på tvillinger. Jeg har aldri hatt lyst på det. Jeg synes det er veldig greit å ha en og en å konsentrere seg om. Men nå har jeg ingen valg. Det kommer sikkert til å bli helt fantastisk, men tenk så slitsomt! To små, tilegg til M. Og vi som trodde vi hadde alt denne gangen, nå må vi begynne å handle igjen. Tvillingvogn, en bilstol til. Og jeg som hadde bestemt meg for bedsidecrib, går det med to?! Nei dette kommer til å ta litt tid å fordøye. Det rareste er at vi så siste episoden av Friends her om dagen, hvor Monica og Chandler får tvillinger, og så vet de ikke hvordan de skal bytte unge. Så ler jeg og sier, ja det der er nok litt av ett styr. Mens jeg tenker at det er godt at det ikke er meg Endret 14. november 2017 av Poppsilopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 14. november 2017 #691 Del Skrevet 14. november 2017 Herregud, for en fantastisk nyhet 😍 må jo nesten le litt! Gratulerer så mye ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 14. november 2017 #692 Del Skrevet 14. november 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørka Skrevet 14. november 2017 #693 Del Skrevet 14. november 2017 Å gurimalla så spennende og fin lesning! Tvillinger med en selvlaget og en eskimo, så spent på å høre hvordan svansgerskapet blir nå sammenlignent med det forrige! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 14. november 2017 Forfatter #694 Del Skrevet 14. november 2017 5 timer siden, tweet skrev: Herregud, for en fantastisk nyhet 😍 må jo nesten le litt! Gratulerer så mye ❤️ Ja, det er ganske utrolig! Bare le du, det gjorde mannen også når han fant ut av det 4 timer siden, Askmeagain89 skrev: 21 minutter siden, Bjørka skrev: Å gurimalla så spennende og fin lesning! Tvillinger med en selvlaget og en eskimo, så spent på å høre hvordan svansgerskapet blir nå sammenlignent med det forrige! Gratulerer Ja, det kan bli spennede dette! Foreløpig er det ganske likt som sist, men jeg er hakket mer sliten. Så får vi se hvordan det fortsetter😊 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 15. november 2017 Forfatter #695 Del Skrevet 15. november 2017 I tilegg har jeg klart å bli syk. Hadde litt vondt i halsen den dagen vi var på ultralyd, men utover dagen følte jeg meg bare verre og verre. Tror ikke immunforsvaret tålte dette sjokket Så nå holder jeg for det meste senga og prøver å blir fort frisk igjen. Ellers har jeg fått bestilt time til både jordmor og fastlege. Jordmor skal jeg til i uke 10 og fastlegen i uke 12. Det blir vist ekstra med sånne kontroller også. Hausken mente at jeg sikker skulle til kontroll på Haukeland i uke 12. Så de holder god kontroll med de i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 16. november 2017 Forfatter #696 Del Skrevet 16. november 2017 7+4 og jeg kjenner allerede toppen av livmoren. Hvordan skal dette ende Jeg er bare 1.60 høy, når det da i tilegg er to inni der så blir det nok stort ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 20. november 2017 Forfatter #697 Del Skrevet 20. november 2017 Kvalm, kvalm, kvalm Noe skikkelig drit! Føler meg konstant skikkelig fyllesyk. Har ikke kastet opp enda, men det har vært like før noen ganger. Fungerer omtrent ikke til noenting om dagen. Heldigvis har det ikke vært noe obligatorisk undervisning denne uken. Gruer meg mer til neste uke når jeg må sitte på buss i over en time hver vei i tilegg. Gleder meg skikkelig til juleferie nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skadeskutt Skrevet 20. november 2017 #698 Del Skrevet 20. november 2017 Hei! Her vil jeg gjerne følge med! 😊 Gratulerer med kommende tvillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 20. november 2017 #699 Del Skrevet 20. november 2017 Wow, gratulerer så masse med tvillinger på vei :D Jeg hadde lyst på tvillinger når jeg ventet første, men må si jeg ikke er misunnelig nå haha. Neida, ikke vondt ment - men det blir nok travelt tenker jeg Så nettopp en video på fb med en pappa som hadde 2åring og trillinger på en 6-7 mnd! Det var travelt gitt. Men så utrolig kult at den ene av de blir "tvilling" med begge de to andre søsknene :D Du er naturlig nok mer sliten denne gang enn forrige, da du faktisk har et lite barn å ta deg av i tillegg til graviditeten Håper kvalmen gir seg snart, og ikke blir så mye verre. Ta vare på deg selv, ikke jobb mer enn hva kroppen sier er greit. Du har tross alt 3 barn å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 22. november 2017 Forfatter #700 Del Skrevet 22. november 2017 På 20.11.2017 den 9.50, Skadeskutt skrev: Hei! Her vil jeg gjerne følge med! 😊 Gratulerer med kommende tvillinger! Så koselig😊 Velkommen skal du være! Tusen takk! 😄 På 20.11.2017 den 21.12, Frøkenanonym skrev: Wow, gratulerer så masse med tvillinger på vei :D Jeg hadde lyst på tvillinger når jeg ventet første, men må si jeg ikke er misunnelig nå haha. Neida, ikke vondt ment - men det blir nok travelt tenker jeg Så nettopp en video på fb med en pappa som hadde 2åring og trillinger på en 6-7 mnd! Det var travelt gitt. Men så utrolig kult at den ene av de blir "tvilling" med begge de to andre søsknene :D Du er naturlig nok mer sliten denne gang enn forrige, da du faktisk har et lite barn å ta deg av i tillegg til graviditeten Håper kvalmen gir seg snart, og ikke blir så mye verre. Ta vare på deg selv, ikke jobb mer enn hva kroppen sier er greit. Du har tross alt 3 barn å tenke på Tusen takk for det Frøkenanonym! 😄 Jeg skjønner godt hvorfor du ikke ønsker deg det Det blir sikkert fantastisk, men sikkert veldig slitsomt ja. Det hørtes ille ut! Glad det ikke er meg! Ja, det blir litt ekstra spesielt☺️ Det er nettopp det. En på utsiden og to på innsiden kan være slitsomt kjenner jeg. Men M er heldigvis blitt så stor at han gjør mye selv. Trenger for eksempel ikke gå å bære på han. Så det hjelper masse😊 Det går opp og ned med kvalmen, heldigvis ikke like ille hele tiden😊 Det skal jeg gjøre Er heldigvis kun student så jeg kan legge opp mange av dagene som jeg ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå