Poppsilopp Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter #621 Del Skrevet 18. oktober 2017 Akkurat nå, LilleMy1989 skrev: Iiiiiiiiiiiii Dette virker jo lovende Ja!! Ser du den du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 18. oktober 2017 #622 Del Skrevet 18. oktober 2017 4 minutter siden, Poppsilopp skrev: Ja!! Ser du den du også? Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter #623 Del Skrevet 18. oktober 2017 1 minutt siden, LilleMy1989 skrev: Helt klart Jippi Tenk at det skulle gå så bra!! Nesten så jeg tenker at det er for godt til å være sant. Men igjen, noen blir jo gravide på første forsøk naturlig. Så da er vel ikke dette så sprøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 18. oktober 2017 #624 Del Skrevet 18. oktober 2017 Hurra for positiv test!! Trengte ikke myse for å se den engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter #625 Del Skrevet 18. oktober 2017 Tusen takk @LoveTrain! Det er så godt å høre at andre ser den også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. oktober 2017 #626 Del Skrevet 18. oktober 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 18. oktober 2017 #627 Del Skrevet 18. oktober 2017 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter #628 Del Skrevet 18. oktober 2017 2 timer siden, juliane skrev: 42 minutter siden, Askmeagain89 skrev: Gratulerer Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2017 #629 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hurra! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter #630 Del Skrevet 19. oktober 2017 3 timer siden, Sommernatt skrev: Hurra! Gratulerer Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter #631 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hakket sterkere strek i dag Tenk at to embryoer på ett uttak var alt som skulle til!! Veldig fint at vi fikk brukt begge, og veldig fint å tenke på at de er befruktet samme dag 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 19. oktober 2017 #632 Del Skrevet 19. oktober 2017 Snufs!!! Ikke vær så klissete daaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 19. oktober 2017 #633 Del Skrevet 19. oktober 2017 G R A T U L E R E R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter #634 Del Skrevet 19. oktober 2017 8 timer siden, LilleMy1989 skrev: Snufs!!! Ikke vær så klissete daaaa Kan ikke noe for det 48 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: G R A T U L E R E R Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #635 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Her feirer man overstått eksamen med å ta denne på doen på skolen 😅 Endret 20. oktober 2017 av Poppsilopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 20. oktober 2017 #636 Del Skrevet 20. oktober 2017 ujeee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #637 Del Skrevet 23. oktober 2017 Da har vi fått time til ultralyd Om kun tre uker får vi forhåpentligvis se lille eskimo. Allerede neste mandag begynner hjerte å slå! Det er helt fantastisk Ellers har vi en annen fantastisk skapning som springer rundt her om dagen. Prater og prater. Er veldig opptatt av duplo, så han drar alle som kommer i hånda og sier navnet til de som er der og kom å bygge hus, og gir seg virkelig ikke Er også veldig opptatt av Ole Brum og tigergutt, de er de store om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #638 Del Skrevet 24. oktober 2017 Nå er bekymringene her igjen! Akkurat likt sist. Er bekymret for at puppene ikke er ømme mer, at jeg ikke kjenner så mye, at de tingene jeg kjenner er på grunn av at kroppen tror den er gravid men at jeg har hatt en MA. Men så kjenner jeg jo litt, det skjer ting i magen, jeg er trøtt, emosjonell og har en eksepsjonell luktesans. Og testene blir sterkere (har tatt ikke mindre enn to tester om dagen de siste tre dagene ) Tror rett og slett bare jeg må roe ned, og bare tro på at det går bra. Det kan jo i hvertfall ikke skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 25. oktober 2017 #639 Del Skrevet 25. oktober 2017 Gratulerer med positiv test! Fulgte dagboka di delvis da du prøvde/lyktes med førstemann, men så byttet jeg nick og falt av. Syns ikke det er såå lenge siden, men nå skal du ha en til???! Har fått barn i mellomtida jeg også altså, men tiden flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #640 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) 7 timer siden, Sisti skrev: Gratulerer med positiv test! Fulgte dagboka di delvis da du prøvde/lyktes med førstemann, men så byttet jeg nick og falt av. Syns ikke det er såå lenge siden, men nå skal du ha en til???! Har fått barn i mellomtida jeg også altså, men tiden flyr... Tusen takk! Så koselig med «gammel» leser Kan jeg spørre hva du het? Det er rart hvor fort tiden flyr Gratulerer! Hvor gammel er han eller hun? Endret 25. oktober 2017 av Poppsilopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå