Gå til innhold

Hvordan tør folk si de er muslimer i disse IS-tider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky

Etter en diskusjon her inne om abort av fostre med downs syndrom lurer jeg på om det er stuerent å si at alle muslimer burde ta abort. Barna kan nemmelig bli en byrde for samfunnet, foreldrene og de kan i tillegg forårsake masse død.

Og tenk så mye lettere det ville vært også, man trenger ikke engang ta en duotest/fostervannsprøve eller morkakeprøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her er du på plass med din "blame the victim"-"argumentasjon" igjen. Ja, at mange muslimer hater Vesten og alt vi står for er selvsagt vår egen skyld.....

Hvis man vil at muslimene skal føle seg som en del av samfunnet, så er det garantert ikke en god ide dersom samfunnet kunngjør at det ikke vil vite av muslimer. Jeg kan virkelig ikke se hvordan det kan bidra til å løse noen problemer for noen.

Når det brenner, så bør man se seg om etter virkemidler for å slukke brannen. Bensin bør man få lengst mulig unna, og det er av liten nytte å spekulere over hvordan brannen startet og hvem som har skylda. En bøtte vann kan derimot bringes til anvendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du mer Europeisk statistikk

Islamismen øker raskt i Europa

Du slår meg som en oppegående mann, virker ikke Google hos deg? Dette er ikke ett vanskelig emne å søke frem informasjon om. Eller ønsker du det egentlig ikke?

Jeg oppfatter egentlig ikke rights.no som en kilde til saklig informasjon. Det ser mest ut til å komme partsinnlegg derfra, og nettstedet er uttalt muslim fiendtlig. Det er ikke noe godt utgangspunkt. Av omtrent samme grunn finner jeg ingen grunn til å oppsøke islam.no hvis det er noe jeg vil vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter egentlig ikke rights.no som en kilde til saklig informasjon. Det ser mest ut til å komme partsinnlegg derfra, og nettstedet er uttalt muslim fiendtlig. Det er ikke noe godt utgangspunkt. Av omtrent samme grunn finner jeg ingen grunn til å oppsøke islam.no hvis det er noe jeg vil vite.

Du ser altså på avsender, ikke innhold. Ganske ekstremt og kunnskapsfiendtlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en diskusjon her inne om abort av fostre med downs syndrom lurer jeg på om det er stuerent å si at alle muslimer burde ta abort. Barna kan nemmelig bli en byrde for samfunnet, foreldrene og de kan i tillegg forårsake masse død.

Og tenk så mye lettere det ville vært også, man trenger ikke engang ta en duotest/fostervannsprøve eller morkakeprøve!

Fantastisk. Du er motstander av abort av syke barn, fordi alle har livets rett, men du flørter litt med tanken på å anbefale abort for mennesker med religiøs tilhørighet som ikke behager deg? Det er merkelig hvordan humanismen bare er en millimeter dyp hos enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser altså på avsender, ikke innhold. Ganske ekstremt og kunnskapsfiendtlig.

Nei, jeg ser på avsender og lurer på om det er bryet verdt å lese innholdet. Ofte er det ikke det. Jeg er ikke spesielt begeistret for nyhettsspeilet, fyret.no, fria tider eller natural news, heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har gjort matten. Når halvparten av en befolkning på 3.4 millioner mennesker føler seg utstøtt og marginalisert i et samfunn som Storbritannia, så har man et ganske stort problem, som neppe lar seg løse med mer hatretorikk mot muslimer generelt.

Vennligst legg frem kilder som forklarer at støtte til islamsk statssystem kommer som følge av utstøtning og marginalisering.

Vennligst legg også frem henvisninger til hvor jeg har lagt frem hatretorikk mot muslimer generelt.

Du spurte om kilder, du fikk det, og nå er det marginaliserte utstøtte mennesker som blir utsatt for hat du ba om, ikke støtte til islamsk lovgivning.

Du har fått svar på det du spurte om, du likte det ikke og nå deflekterer du med egne vurderinger av hvorfor tallene motstrider dine argumenter.

Du kan ikke bare ta motargumenter rett ut av løse lufta.

Se så flink jeg er til å lenke, det klarer du og!

Når det brenner, så bør man se seg om etter virkemidler for å slukke brannen. Bensin bør man få lengst mulig unna, og det er av liten nytte å spekulere over hvordan brannen startet og hvem som har skylda. En bøtte vann kan derimot bringes til anvendelse.

What would Tyrion do? Battle of Blackwater. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter egentlig ikke rights.no som en kilde til saklig informasjon. Det ser mest ut til å komme partsinnlegg derfra, og nettstedet er uttalt muslim fiendtlig. Det er ikke noe godt utgangspunkt. Av omtrent samme grunn finner jeg ingen grunn til å oppsøke islam.no hvis det er noe jeg vil vite.

Da tar du deg selv ut av debatten om du ikke anerkjenner HRS som henter sitt kildemateriale fra anerkjente studier, organisasjoner, politikere og aviser verden over. Hovedsakelig med vekt på Europa.

Ei heller islam.no, den største siden om islam i Norge med det største norske diskusjonsforum om islam (før FB tok over).

Nå har jeg der forøvrig bare lenket til deres database for søk i koranen på norsk. Hvis det er ugyldig kilde til informasjon for deg om koranens ord så har du fortalt at du kun bruker deg selv som kilde og sier meg at du kun leser meg i forbifarten.

Du blir da bare en kranglenisse som ikke tar til seg informasjon og blir en helt ubrukelig debattant i annet enn personlige synsningssaker.

Jeg anbefaler Snikk-Snakk eller Samliv og relasjoner, der behøver man ikke belegge en påstand.

Jeg tar ett råd fra Samliv og relasjoner jeg, det høres passene ut i forhold til deg.

Dump ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst legg frem kilder som forklarer at støtte til islamsk statssystem kommer som følge av utstøtning og marginalisering.

Vennligst legg også frem henvisninger til hvor jeg har lagt frem hatretorikk mot muslimer generelt.

Du spurte om kilder, du fikk det, og nå er det marginaliserte utstøtte mennesker som blir utsatt for hat du ba om, ikke støtte til islamsk lovgivning.

Du har fått svar på det du spurte om, du likte det ikke og nå deflekterer du med egne vurderinger av hvorfor tallene motstrider dine argumenter.

Du kan ikke bare ta motargumenter rett ut av løse lufta.

Se så flink jeg er til å lenke, det klarer du og!

What would Tyrion do? Battle of Blackwater. :fnise:

Det jeg sier om hatretorikk, var ikke rettet til deg. Det var rettet til den brukeren som jeg opprinnelig spurte om dokumentasjon for påstanden om at ønsket om sharialover.

Den samme artikkelen som du linket til, forøvrig, stammet fra 2006, det er en spørreundersøkelse som er gjort blant muslimer i England tre år etter at "krigen mot terror" hadde kulminert i invasjonen av Irak, og omtrent like lenge siden det var blitt klart for ALLE at invasjonen var urettmessig og basert på løgner. Det var ingen masseødeleggelsesvåpen der, og det var ingen spor etter noen forbindelse mellom Saddam Hussein og Al Quaida. Samtidig øket den negative omtalen av muslimer i media og presse, mens irakere døde i hopetall under amerikanernes krigføring og som følge av økende sekterisk vold mellom shia-og sunni-muslimer.

På toppen av dette kommer karikaturstriden.

Og i denne artikkelen skrives det også litt om hvordan alt dette har fått Englands muslimer til å føle seg. En urovekkende stor del av dem føler seg ikke lenger som en del av det britiske samfunnet. JEg kan ikke med min beste vilje forstå hvordan hatretorikk skulle kunne bidra til å bedre noe av dette. Hverken følelsen av å stå utenfor resten av samfunnet, eller impulsen til å ta avstand gjennom å opprette sitt eget rettssystem.

Og selv om ikke du har oppfordret til mer hatretorikk, så er det omtrent det eneste som kommer fra Lothlorien. I en annen tråd har hun sagt at hun mener alle britiske muslimer burde "repatrieres" for å "hindre et nytt Rotherham."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du deg selv ut av debatten om du ikke anerkjenner HRS som henter sitt kildemateriale fra anerkjente studier, organisasjoner, politikere og aviser verden over. Hovedsakelig med vekt på Europa.

Ei heller islam.no, den største siden om islam i Norge med det største norske diskusjonsforum om islam (før FB tok over).

Nå har jeg der forøvrig bare lenket til deres database for søk i koranen på norsk. Hvis det er ugyldig kilde til informasjon for deg om koranens ord så har du fortalt at du kun bruker deg selv som kilde og sier meg at du kun leser meg i forbifarten.

Du blir da bare en kranglenisse som ikke tar til seg informasjon og blir en helt ubrukelig debattant i annet enn personlige synsningssaker.

Jeg anbefaler Snikk-Snakk eller Samliv og relasjoner, der behøver man ikke belegge en påstand.

Jeg tar ett råd fra Samliv og relasjoner jeg, det høres passene ut i forhold til deg.

Dump ham!

Jeg er ærlig talt ikke spesielt interessert i hva som står i koranen. Jeg anser det som temmelig irrelevant. Jeg ser annetsteds at du priser deg over å "kunne din koran". Jeg mener du kaster vekk tida.

Om du mener det å ikke lese HRS eller islam.no gjør meg uegnet til å ha en mening, så deg om det. Det affiserer meg ikke, og dine anbefalinger om dette er meg lite interessante.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Fantastisk. Du er motstander av abort av syke barn, fordi alle har livets rett, men du flørter litt med tanken på å anbefale abort for mennesker med religiøs tilhørighet som ikke behager deg? Det er merkelig hvordan humanismen bare er en millimeter dyp hos enkelte.

Seriøst?

Du tok den tydeligvis ikke. Den var til og med myntet mot deg.

Du er jo så opptatt av at samfunnet ikke skal ha byrder, kun effektivitet.

Endret av Lykkeliky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos. Bra at noen avslører løgn og bedrag her inne.

Koranen består av 30 kapitler. Selvfølgelig kan ikke alt som står der tolkes bokstavelig. "ekstremistene" velger sin del og resten velger det andre. Det står i Koranen at det er synd (haram) å ta lån likevel er det flere muslimer som velger å ta bolig lån. Dette fordi de goden det gir veier opp mot synden. Å trygge sin familie, bidra i lokalsamfunnet osv. Koranen består av motsigelser hele tiden. Å prostituere seg er en alvorlig synd, men likevel fikk en hore plass i himmelen for hun ga mat til en sulten hund. letter du etter budskap som kan fremme din sak vil du finne det. Det er ingen ting som er "fast" unntatt de 5 søylene. Tro på gud og hans profeter, be 5 ganger til dagen, gi 2,5 % av din formue/inntekt til de fattige, fast på ramadan og reise på pilegrims reise hvis du har råd til det.

Det er flere årsaker til at iss og andre "jihad" grupper eksistere, men å si det er islam sin skyld blir for lett. Dette forklare ingen ting. Det enste det gjør er å gi en hel gruppe mennesker del skyld i noe de ikke har gjort. Det skaper også en mer "Vi mot dem mentalitet ". Dette er noe vi ikke trenger. Det er slike holdninger som gjør at noen mennesker blir mer dratt mot den ekstreme siden. Det gjør like mye skade som den rasistisk imam som preker vesten vs islam og at det blir fred på jord når alle kafir blir muslimer. Jeg har hørt på like prekner og de mister fort retten til å lede fredags bønnen tiltross for al den kunnskapen de har. Hvorfor? for muslimer i Norge vil ikke ha en imam som preker om sin sin misnøye med evolusjonsteorien og som påstår det å tro på det, er det samme å ikke tro på gud. Poenget er, det gir lite mening å klappe for at noen finner sitere fra en hadith eller koraen. finner du en kan jeg finne en som sier det motsatte.

Jeg er selv ikke muslim lenger, men jeg kommer fra en muslimsk familie og det jeg hørte da jeg var yngre var dette "Du har en engel på hver din skulder. den en skriver de gode, den andre de dårlige. Målet med livet er å jobbe for at de gode veier mer en de dårlige" Dette

Jeg oppfordrer dere alle å se klippet nedenfor. kloke ord fra en klok dame. Intervjueren stiller relevante spørsmål. Jeg har møtt mange muslimer som deler kvinnen sin synspunkt, men jeg har også sett like mange som tenker på samme måte som intervjueren. Når jeg leser tråder som dette virker det som flesteparten tror muslimer "tror" på det samme. Det er mange imamer i Norge. Noen har har "offisielt utdannelse" andre ikke. Noen oppfordrer til kritisk tenkning, andre forventer å ikke bli motsagt og stille spørsmål ved din moral og tro hvis du gjør det. Det er muslimene i lokal samfunnet som velger hvem som skal veilede dem, men det er opptil en hver muslim hvordan de velger å praktisere det. Som sagt det er ingen ting som felles for alle muslimer bortsett fra de 5 søylene. Her klippet

Anonymous poster hash: 9790a...df5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koranen består av 30 kapitler. Selvfølgelig kan ikke alt som står der tolkes bokstavelig. "ekstremistene" velger sin del og resten velger det andre. Det står i Koranen at det er synd (haram) å ta lån likevel er det flere muslimer som velger å ta bolig lån. Dette fordi de goden det gir veier opp mot synden. Å trygge sin familie, bidra i lokalsamfunnet osv. Koranen består av motsigelser hele tiden. Å prostituere seg er en alvorlig synd, men likevel fikk en hore plass i himmelen for hun ga mat til en sulten hund. letter du etter budskap som kan fremme din sak vil du finne det. Det er ingen ting som er "fast" unntatt de 5 søylene. Tro på gud og hans profeter, be 5 ganger til dagen, gi 2,5 % av din formue/inntekt til de fattige, fast på ramadan og reise på pilegrims reise hvis du har råd til det.

Det er flere årsaker til at iss og andre "jihad" grupper eksistere, men å si det er islam sin skyld blir for lett. Dette forklare ingen ting. Det enste det gjør er å gi en hel gruppe mennesker del skyld i noe de ikke har gjort. Det skaper også en mer "Vi mot dem mentalitet ". Dette er noe vi ikke trenger. Det er slike holdninger som gjør at noen mennesker blir mer dratt mot den ekstreme siden. Det gjør like mye skade som den rasistisk imam som preker vesten vs islam og at det blir fred på jord når alle kafir blir muslimer. Jeg har hørt på like prekner og de mister fort retten til å lede fredags bønnen tiltross for al den kunnskapen de har. Hvorfor? for muslimer i Norge vil ikke ha en imam som preker om sin sin misnøye med evolusjonsteorien og som påstår det å tro på det, er det samme å ikke tro på gud. Poenget er, det gir lite mening å klappe for at noen finner sitere fra en hadith eller koraen. finner du en kan jeg finne en som sier det motsatte.

Jeg er selv ikke muslim lenger, men jeg kommer fra en muslimsk familie og det jeg hørte da jeg var yngre var dette "Du har en engel på hver din skulder. den en skriver de gode, den andre de dårlige. Målet med livet er å jobbe for at de gode veier mer en de dårlige" Dette

Jeg oppfordrer dere alle å se klippet nedenfor. kloke ord fra en klok dame. Intervjueren stiller relevante spørsmål. Jeg har møtt mange muslimer som deler kvinnen sin synspunkt, men jeg har også sett like mange som tenker på samme måte som intervjueren. Når jeg leser tråder som dette virker det som flesteparten tror muslimer "tror" på det samme. Det er mange imamer i Norge. Noen har har "offisielt utdannelse" andre ikke. Noen oppfordrer til kritisk tenkning, andre forventer å ikke bli motsagt og stille spørsmål ved din moral og tro hvis du gjør det. Det er muslimene i lokal samfunnet som velger hvem som skal veilede dem, men det er opptil en hver muslim hvordan de velger å praktisere det. Som sagt det er ingen ting som felles for alle muslimer bortsett fra de 5 søylene. Her klippet

Anonymous poster hash: 9790a...df5

Altså, jeg er etnisk norsk og jeg har aldri bedt om eller ønsket noe muslimsk tilstedeværelse i mitt land, i min verdensdel.

Jeg synes det er så utrolig synd at så mange europeere blir voldtatt, drept, mishandlet, trakassert og mobbet av muslimske innvandrere -her i Europa, hvor vi skulle ha vært trygge for slikt.

Synes ikke vi i Europa, eller Vesten for øvrig, burde bruke tid på islam. Det forringer vår livskvalitet, vår levestandard på sikt, ødelegger vår trygghet.

Muslimer burde ikke fått tillatelse til å bosette seg i Vesten i utgangspunktet, men pga. en slags misforstått kollektiv dårlig samvittighet etter WW2 (som gikk utover jøder, ikke muslimer) valgte man altså å åpne slusene. Med katastrofale konsekvenser.

Hyggelig at enkelte muslimer er moderate eller er slutte å være religiøse, men det er en dråpe i havet og ikke Vestens problem. Muslimer burde fortsette å bo i muslimske land, og ikke ta med islam-relaterte problemer til Vesten hvor totalt uskyldige mennesker blir ofret på multikulturens alter.

Moderne land som respekterer menneskerettighetene kan fint være det og samtidig ha få eller ingen muslimske innbyggere, se på Japan f.eks. Norge burde følge deres eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg er etnisk norsk og jeg har aldri bedt om eller ønsket noe muslimsk tilstedeværelse i mitt land, i min verdensdel.

Jeg synes det er så utrolig synd at så mange europeere blir voldtatt, drept, mishandlet, trakassert og mobbet av muslimske innvandrere -her i Europa, hvor vi skulle ha vært trygge for slikt.

Synes ikke vi i Europa, eller Vesten for øvrig, burde bruke tid på islam. Det forringer vår livskvalitet, vår levestandard på sikt, ødelegger vår trygghet.

Muslimer burde ikke fått tillatelse til å bosette seg i Vesten i utgangspunktet, men pga. en slags misforstått kollektiv dårlig samvittighet etter WW2 (som gikk utover jøder, ikke muslimer) valgte man altså å åpne slusene. Med katastrofale konsekvenser.

Hyggelig at enkelte muslimer er moderate eller er slutte å være religiøse, men det er en dråpe i havet og ikke Vestens problem. Muslimer burde fortsette å bo i muslimske land, og ikke ta med islam-relaterte problemer til Vesten hvor totalt uskyldige mennesker blir ofret på multikulturens alter.

Moderne land som respekterer menneskerettighetene kan fint være det og samtidig ha få eller ingen muslimske innbyggere, se på Japan f.eks. Norge burde følge deres eksempel.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal le eller gråte av innlegget ditt. At det er mulig å være såpass lite politisk, historisk og realistiske orientert er nesten nifst :sjokkert: Norsk grunnskole er alt for dårlig når enkelte klarer å komme seg gjennom den med et helt forfalsket bilde av verdenshistorien.

Anonymous poster hash: 318e7...5b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er etnisk norsk og jeg har aldri bedt om eller ønsket noe muslimsk tilstedeværelse i mitt land, i min verdensdel.

Jeg synes det er så utrolig synd at så mange europeere blir voldtatt, drept, mishandlet, trakassert og mobbet av muslimske innvandrere -her i Europa, hvor vi skulle ha vært trygge for slikt.

Synes ikke vi i Europa, eller Vesten for øvrig, burde bruke tid på islam. Det forringer vår livskvalitet, vår levestandard på sikt, ødelegger vår trygghet.

Muslimer burde ikke fått tillatelse til å bosette seg i Vesten i utgangspunktet, men pga. en slags misforstått kollektiv dårlig samvittighet etter WW2 (som gikk utover jøder, ikke muslimer) valgte man altså å åpne slusene. Med katastrofale konsekvenser.

Hyggelig at enkelte muslimer er moderate eller er slutte å være religiøse, men det er en dråpe i havet og ikke Vestens problem. Muslimer burde fortsette å bo i muslimske land, og ikke ta med islam-relaterte problemer til Vesten hvor totalt uskyldige mennesker blir ofret på multikulturens alter.

Moderne land som respekterer menneskerettighetene kan fint være det og samtidig ha få eller ingen muslimske innbyggere, se på Japan f.eks. Norge burde følge deres eksempel.

Så du ønsker en fantasi Norge med bare nordmenn. Et lukket samfunn\land der muslimer ikke har adgang. Men det er muslimer i Japan også. Islam er en religion, det vi si du kan konventer. Det var minst 4 etnisk norske muslimer i mosken vår og dette i en liten by. Mener du de ikke skal rett til å praktisere sin religion. Hvem bestemmer hvor mennesker kan bosette seg. Frankrike, England og Italia har som en konsekvens av sin historie vært "nødt" til åpne sine grenser. Da borgekrigen brøt i Somalia var Italia det landet flest somaliere reiste til. De fleste i hovedstaden kunne språket flytende og alle som drev med handel inkludert nomade folket kunne i i hvert fall gjøre seg forstått. Ofte hadde italienerne dårlig rykte på seg også, de voldtok tjenestepiker og mishandlet gutter osv. Ingen av folket ba om Italiensk\katolsk tilstedeværelse i sitt land. :laugh:

Slusene som du kaller det har alltid vært åpne, men det er i sene tiden det har gått en vei. Under andre verdens krig ble Iran okkupert av sovjet og andre verdenskrig ble også kjempet på arabisk og nord afrikaans jord. Den kalde krigen påvirket også midtøsten og hele Palestina konflikten er en konsekvens av vestens skyldfølelse til jødene. Dette gikk i aller høyeste grad over "muslimene"

Denne tankegangen du har er så ødeleggende og bidrar ikke med noe. Å ønske seg til en fantasiverden hjelper ikke. Realiteten er at islam er i vesten. Den er din by. Det man kan gjøre er inkludere og sette grenser. Hvorfor er det lov at små jenter går med hijab. Hvorfor er hun\han ikke med på leirskolen. Forvente at man integrerer seg. Gjøre det lettere å sende ut nye borgere som ikke vil leve etter loven. Være mer oppmerksom på norske ungdommer som faller ut av skolen, det sosiale fellesskapet osv.

Dette er det som hjelper. Å si "jeg er etnisk Norsk og send alle muslimer ut" hjelper ikke. Noen av de ungdommen som henger i de ekstreme miljøene er nettopp etnisk norske, halv norske. eller født og oppvokst i dette landet og føler seg like mye norsk som du gjør. Den politiske og ekstremistiske islamen er ikke bare midtøsten og Afrikas problem, det er hele verden sin. Ja de halshugget folk lenge før du fikk høre det gjennom tv2. De var alltid som byller som fellesskapet hold på avstand. men indre uro, håpløshet og fall av struktur har gjort at de har vokst seg så stor at de landene der ikke kan kontroller dem lenger. I Vesten vokser den blant ungdom som ikke finner plass i samfunnet. De kan ikke være norske ikke utenlandske nok. Dette er en kamp muslimer må ta, noe de gjør. Ved å oppfordre til kritisk tenkning , motsi mennesker med ekstreme ytringer i moskeen. snakke med ungdommer som sliter osv. Dette gjør i hvert mye mer en utsagn som

"Altså, jeg er etnisk norsk og jeg har aldri bedt om eller ønsket noe muslimsk tilstedeværelse i mitt land, i min verdensdel.

Jeg synes det er så utrolig synd at så mange europeere blir voldtatt, drept, mishandlet, trakassert og mobbet av muslimske innvandrere -her i Europa, hvor vi skulle ha vært trygge for slikt"

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette, kan vel bare håpe det ikke er flere som tenker som deg.

Anonymous poster hash: 9790a...df5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å bli mer sneversynt og narssistisk enn dette? Du kunne likevel blitt født i Afrika, og da ville det blitt "din" verdensdel. Ingen som ber om fattigdom eller sykdom heller. Du burde heller snu om på det, å tenke hvor heldig du er som har mulighet til å hjelpe andre som er i nød. Blir så kvalm av slike naive, trangsynte, egosistiske mennesker som deg.

Anonymous poster hash: 9f210...22b

Hvorfor i alle dager skal jeg hjelpe noen som ikke er mine egne? Det kan jeg ikke tvinges til. Egoisme er ikke noe negativt, det går ikke utover noen.

Og hvorfor skriver du flere korte, hatske innlegg i samme tråd?

Jeg har høyere utdanning, så du kan spare deg de dumme påstandene dine i tråden hvor du prøver å diskreditere meg med dine løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal le eller gråte av innlegget ditt. At det er mulig å være såpass lite politisk, historisk og realistiske orientert er nesten nifst :sjokkert: Norsk grunnskole er alt for dårlig når enkelte klarer å komme seg gjennom den med et helt forfalsket bilde av verdenshistorien.

Anonymous poster hash: 318e7...5b8

Den med et forfalsket bilde av verdenshistorien her, det er jo deg. Selv har jeg høyere utdannelse og mastergrad i historie. Du kan pakke sammen de latterlige hersketeknikkene dine, og heller akseptere at ikke alle hyller islam og muslimsk innvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med et forfalsket bilde av verdenshistorien her, det er jo deg. Selv har jeg høyere utdannelse og mastergrad i historie. Du kan pakke sammen de latterlige hersketeknikkene dine, og heller akseptere at ikke alle hyller islam og muslimsk innvandring.

Du vet det finnes en mellomting mellom hylling og hat? Selv om du hater(?) disse menneskene/religionen vil ikke det si at de som motsier deg, elsker de/den.

Anonymous poster hash: 9f210...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med et forfalsket bilde av verdenshistorien her, det er jo deg. Selv har jeg høyere utdannelse og mastergrad i historie. Du kan pakke sammen de latterlige hersketeknikkene dine, og heller akseptere at ikke alle hyller islam og muslimsk innvandring.

En annen ting,jeg skiller mellom religion og mennesker. Selv er jeg i mot de aller fleste former for religion, men kan likevel like menneskene. Det finnes mennesker som er muslimer, uten at de leser Koranen hver dag og hyller IS. Og det finnes kristne som ikke tolker Bibelen bokstavelig og som hyller ABB.

Anonymous poster hash: 9f210...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener det er sjokkerende at folk tør kalle seg kristne i en tid hvor det er så kraftig oppsving av tilslutning hos KKK.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...