Gå til innhold

Mamma til et hjertebarn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koselig å kjenne liv i magen :) Virkelig viktig å nyte øyeblikkene.

Hvordan gikk det hos svigers? Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg skal selv innrømme at jeg foretrekker å sove hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk greit hos svigers. Ble veldig sent og den sengen på 120 som vi syns var nesten litt stor da vi var nyforelska var nå alt for liten :P rygg og bekken var helt grusomt vondt! Men jeg overlevde. Kjenner det blir tidlig i seng i dag da.. Hadde vi vært flere på jobb hadde jeg spurt om en dag fri nå. Tror jeg skal spørre om en dag neste uke... Jeg trenger en ekstra dag å hente meg inn på nå. Det har vært for mye i det siste.

Sexlysten min har så smått kommet tilbake og i natt tenkte jeg vi skulle ha oss en runde.. Da kom de verste smertene jeg har kjent på lenge! Magen ble helt hard og holdt seg sånn i flere minutter. Kom noen topper på smertene innimellom og.. Yes, orgasme ble kynnere! I dag er magen litt øm og korsryggen vond.

Skrevet

Når du sitter på toget og lurer på hvordan du skal komme deg opp av setet pga bekkenet!

Skrevet

Kjenner til orgasme som blir til kynnere ja, det er veldig normalt altså :ler: men det er ikke godt!

Skrevet

Kjenner til orgasme som blir til kynnere ja, det er veldig normalt altså :ler: men det er ikke godt!

Ja leste det :P men snakk om vondt og usexy!

Sex skal jo liksom være godt :P

Skrevet

Oi det hørtes da virkelig ikke noe godt ut!  :sjokkert: Jeg lærer så mye om graviditet på nært hold her på KG altså :fnise:

120 er også størrelsen på gjestesenga når vi er på besøk hos mamma. Det går faktisk helt greit :) Verre var studenttiden og en studenthybel med 90-seng :P Da måtte begge ligge på siden for å få plass :fnise: Vi syntes det var litt trangt, men som du skriver så trenger man ikke like stort armslag som nyforelska :hoho:

Skrevet

Ja på kg ser man det positive og negative med graviditeten! Vi må komme i gang igjen, men det blir ikke de nærmeste dagene!:P

Hehe nå er vi blitt breiere begge to og så er kanskje derfor og? :P 90 hadde ikke gått nå...

Nå er jeg på vei til sykehuset.. Pappa er akutt lagt inn igjen :( jeg klarte ikke bare dra hjem nå. Så de syns det er unødvendig at jeg kommer, men jeg må se han hvis jeg skal klare meg på jobb i morgen! Jeg klarer bare ikke at pappa er syk!

Skrevet

Det går greit med pappa.. Men han er veldig syk. Hjalp å se han i går.. I dag rekker jeg ikke det :(

4 mnd igjen til termindato! Snart er jeg i mål! Tiden går så fort :)

Skrevet

Uff :( God bedring til din far! Og tenk det. Fire måneder igjen :rodmer:

Skrevet

Så utrolig leit med pappaen din altså, krysser fingrene for at han snart kommer seg igjen! Blir jo sikkert ekstra slitsomt for deg nå som du er gravid også, selv om du heldigvis er inne i den perioden der de fleste føler seg veldig bra. :) Men husk å ta litt vare på deg selv oppi det hele også! :jepp:

Skrevet

Jeg er jo veldig sliten og tenker at jeg burde sjekke jern og b12. Tenkte å måle hb på jobb i det miste. Har bare ikke hatt tid. I dag fikk jeg 10 min lunsj pga for mye å gjøre :P

Tusen takk alle sammen.

Pappa får ikke motta besøk nå. Han ligger på isolasjon for å unngå at han blir smittet med noe mer. Eventuelt hvis han er smittet med noe farlig nå.

Merker det er ekstra tungt å ha han syk når jeg er gravid. Han er klippen i familien og jeg er "pappas lille jente". Håper de har noen svar i morgen og at han snart får det bedre. Han må bli bedre til jul i alle fall :)

Samboer passer på å ta vare på meg oppi alt sammen 😍 han lager mat, rydder og masserer :)

Skrevet

:klem: 

Godt han får den hjelpen han trenger og at du har en støttende samboer oppi det hele :hjertesmil:

Skrevet

Ja er ikke så verst heldig oppi dette :)

Et tips til dere andre! Egg er godt, men lukter død og fordervelse når gassen skal ut! Jeg promper egg i dag og vil nesten ikke være med meg selv! Fysj og æsj! Må passe på hvor jeg promper på jobb!

Skrevet

Oh my god! Nå kommer det litt tmi!

Jeg har hatt noe som føltes ut som luftsmerter siden jeg kom hjem i dag, kanskje noe før.. Nå nylig våknet jeg av disse smertene og tenkte det var best å prompe på do. Fikk ut en liten klump i samme slengen. Gikk tilbake til senga, la bena under meg og vugget litt også kjente jeg at jeg måtte løpe! Full rennefart i do. Løst som vann og svei. Følte jeg ikke var helt ferdig, men fikk ikke mer ut. Gikk tilbake til senga etter litt kjapp syting. Så var det å løpe på do igjen. Føler fortsatt at det kan være mer, men har ikke løpt enda. Dette er ikke godt! Og baby er i 100! Magen min er ikke så glad for det nå!

Skrevet

Nå er jeg verdens lykkeligste gravide på tross av veldig mye.. Jeg fikk tak i iskjeks og oatly sjokoladeis i dag og det var så godt! Koste meg virkelig :D

Samboer og jeg var i sverige i dag for å handle melkefritt smør. Kjøpte litt annet og :)

Så holder jeg det negative for meg selv denne gangen :)

Skrevet

Uff det der hørtes ikke godt ut :( Kan det være noe du har spist? Håper det gikk fort over...

Ah is! Har du smakt kroneisen til Tofuline? Det finnes en variant som heter toffee og en i firepakk med vanilje og bringebær. Såååå godt  :laugh:

Skrevet

Kom ikke på at jeg hadde spist noe sært egentlig:/ men det gikk over. Er vel bare sånn det er å være gravid? Tarmer og blære lever sitt eget liv?

Takler ikke helt tofuisene.. Prøvde sjokoladeisen som var i boks og den var ikke god! Men nå har jeg 10 bokser med oatly sjokoladeis :D sååååå godt! Nå fikk jeg lyst på is til middag i stedenfor pizza! Kan ta is til dessert? Og egentlig tacosalat til middag i stede? Hmmm spørre gubbedyret om vi skal ta det i stede? Ble jo ikke taco i helgen :P

Skrevet (endret)

Tenkte det kanskje var på tide med et lite magebilde 😍 24 uker ❤post-43033-0-79387600-1441341145_thumb.j

Endret av shoppedilla
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...