vix. Skrevet 11. februar 2015 #41 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Tja, har støtt på noen opp igjennom. Har blant annet jobbet backstage med Thomas og Harald (Senkveld) - fantastiske menn med herlig humør. I den sammenheng møtte jeg også Robert Stoltenberg som jeg må innrømme at jeg hadde det riktig så festlig med, i tillegg til Josh Groban som jeg førte noen samtaler med og fikk en klem og en rose av da kvelden var omme. Herlig menneske. Har også jobbet med Henriette Steenstrup og John Brugot. Og Janne Formoe veldig briefly. Ellers har jeg jobbet med Anette Hoff, Rudy Claes, Tarjei Westby og Kim-Daniel Sannes (Juni, Eva, Goggen og Storm i Hotel Cæsar) i forbindelse med innspilling av en episode. Ble sminket side om side med "Juni" - kul dame. Streifet også "Pelle" og han som nå er med som "Knut" og vekslet noen smil med dem i gangene på settet. Støtte også såvidt på Otto Jespersen og slo av en prat med han da han i sin tid hadde eget talkshow. Ellers er det vel ikke så mange som jeg kommer på nå. Har passert noen her og der på gaten og på butikken osv, som Else Kåss Furuseth, Jan Eggum, Dan Børge Akerø, Siv Jensen, Linnea Myhre, Christer Falck... Og så husker jeg ikke flere. Endret 11. februar 2015 av vix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2015 #42 Del Skrevet 11. februar 2015 Oi, har møtt en del kjendiser. Altså ikke bare sett de, men hilst på dem, småsnakket osv. Noen av de jeg har møtt er bl.a Jackie Chan, Metallica, Bastille, Chris Medina, Offspring, Will Smith og sønnen, Ylvis-brødrene Og jeg skal visstnok ha lekt med Chris Hemsworth når jeg var liten, men det er ikke noe jeg husker selv, men blitt fortalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 11. februar 2015 #43 Del Skrevet 11. februar 2015 Jamie Dornan, Liam Payne, Dustin Hoffman, Sarah Brandner, Nico Milliargo, sønnen til Jude Law spurte meg om fyr lol, Gok Wan, Esteban Grenero, Donald Glover, Lily Cole, Robb Stark-fyren og en haug med modeller. Føles naturlig etterhvert å se kjente tryner når man bor i London. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iriina Skrevet 11. februar 2015 #44 Del Skrevet 11. februar 2015 Britney Spears. Ellers har jeg møtt en god del norske kjendiser i jobben som journalist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 11. februar 2015 #45 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Har sett og møtt noen norske og noen tyske fotballspillere. Der i blant min største helt Mats Hummels Har også sett noen andre kjendiser, noen som jeg ikke husker navn på og som ikke er så kjent for meg. Endret 11. februar 2015 av Kili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 11. februar 2015 #46 Del Skrevet 11. februar 2015 har møtt Jay Z, Karpe Diem, Shawe i Madcon, Linn Skåber..og sett Leonardo DiCaprio, Miley, Rihanna, Shaggy.=) (+ sikkert fler jeg ikke kommer på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 12. februar 2015 #47 Del Skrevet 12. februar 2015 Robert Pattison spurte meg om fyr en gang i London og småpratet litt. Skjønte ikke hvem det var før etterpå. Aldri forstått hysteriet, men han var hyggelig. og så har jeg møtt en skokk norske musikere, både store og middels kjente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. februar 2015 #48 Del Skrevet 12. februar 2015 Alexander Rybak, Silje Nergård, Wenche Foss, Herborg Kråkevik, Jarl Goli, Ali Fuentes, Drillo, idol-Jorunn, Idol-Maren, Monica Csango... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. februar 2015 #49 Del Skrevet 12. februar 2015 Mette-Marit, Anita Apeltun Sæle, Dagfinn Lyngbø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2015 #50 Del Skrevet 12. februar 2015 Mange. Kardashians. Channig Tatum. Cindy Crawford. Rihanna. +++ Har fortsatt kjendiser jeg har kontakt med, men de holder jeg for meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 12. februar 2015 #51 Del Skrevet 12. februar 2015 Alexander Rybak, Silje Nergård, Wenche Foss, Herborg Kråkevik, Jarl Goli, Ali Fuentes, Drillo, idol-Jorunn, Idol-Maren, Monica Csango... Dette er ikke kjendiser, det er hverdagsfolk! Jarl Goli er naboen min..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Codex Skrevet 12. februar 2015 #52 Del Skrevet 12. februar 2015 Synyster Gates Zacky Vengeance M. Shadows Matthew Tuck Michael Paget Joe Mantello Mark Harelik Billy Magnussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 12. februar 2015 #53 Del Skrevet 12. februar 2015 Mange. Kardashians. Channig Tatum. Cindy Crawford. Rihanna. +++ Har fortsatt kjendiser jeg har kontakt med, men de holder jeg for meg selv. Ikke dele nei....takk for den.... Mvh meeeeeeeeeeeget nysgjerrig....eller genuint interessert...det høres bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 14. februar 2015 #54 Del Skrevet 14. februar 2015 Britney Spears. Ellers har jeg møtt en god del norske kjendiser i jobben som journalist. misunnelig.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SBY Skrevet 15. februar 2015 #55 Del Skrevet 15. februar 2015 Sett på gata (og noen av dem har jeg snakket med): Alexander Rybakk WigWam A1 Kongen/dronningen Kronprins Haakon og Mette-Marit Det svenske kongeparet + Madeleine Trinny og Susannah Atle Antonsen Rolf Kristian Larsen<3 Aylar Lie Jon Arne Riise John Carew Elisabeth Carew Steffen Iversen Morten Gamst Pedersen (+ flere fra fotballandslaget) Ravi Pernille Sørensen Morten Ramm Johan Golden Joachim Rønning (ressigør) Ole-Martin (fra 4-stjerners middag) Morten Harket Linn Skåber Begge Ylvisbrødrene Dorthe Skappel Kristopher Schau Ida Elise Broch Didrik Solli Tangen Sikkert flere.. men kommer ikke på noen fler nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 15. februar 2015 #56 Del Skrevet 15. februar 2015 Kim Daniel (Storm i Hotel Cæsar), Gaute Ormåsen, han fyren som spiller Viggo i Hotel Cæsar, Christina Grimmie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 17. februar 2015 #57 Del Skrevet 17. februar 2015 Dette er ikke kjendiser, det er hverdagsfolk! Jarl Goli er naboen min..!! Så Jarl Goli må bo uti villmarken uten naboer for å bli ansett som kjendis? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 17. februar 2015 #58 Del Skrevet 17. februar 2015 Møtte på kronprinsen på en matbutikk for en stund tilbake. Jeg stod i taco-avdelingen, kikket etter rett saus til kjøttdeigen og dultet uvitende borti en kar og sa høflig "Unnskyld". Jeg snur meg så mot han og det går plutselig opp for meg hvem jeg har dultet i og roper igjen "UNNSKYLD!" (denne gangen høyt beklagelig vis...). Akk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. februar 2015 #59 Del Skrevet 17. februar 2015 Hvis alle disse er kjendiser så har jeg møtt mange Holder meg bare til Wentworth Miller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 17. februar 2015 #60 Del Skrevet 17. februar 2015 Møtt og snakket med: Atle Antonsen Kristoffer Schaug Espen Lind Satyricon Ailo Gaup Immortal Emperor Mayhem Fenriz Samsaya Siv Jensen Bare møtt/sett: Johan Golden (for ei klyse!) Thomas Giertsen Åge Sten Nilsen Hvordan vet du at Johan golden er klyse om du kun har sett ham? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg