Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, lille_frosk skrev:

Åååh, så herlig med hjertelyd! :hjerte:

Ja! Verdens fineste lyd 😍 nå må bare fornuften seire over lysten til å høre på den hver dag 🙄

7 timer siden, sullå skrev:

Hei! Så spennende med 3. mann på vei. Jeg som ikke har vent meg tanken på førstemann ;) Så bra at alt så bra ut på UL, og koselig at du finner hjertelyden hjemme! ❤

Ja! Jeg er veldig spent,noen dager har det nok ikke gått helt opp for meg enda! 

Ja det er så godt å få bekreftelse på at alt er i orden :)

7 timer siden, plastfolien skrev:

Åh, så fantastisk å finne hjertelyden :hjerte:

Ja,deilig lyd!!😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+5 og idag har mammabukser inntatt sin plass i skapet mitt. Fikk låne et par av ei venninne idag, og kroppen min er jo mye mer komfortabel med de. Selvom det ikke er babymage enda er det jo mage av en annen sort. Og det strammer på en del av buksene mine nå faktisk. 

Jeg er på ingen måte for å typisk MÅTTE gå med dongeribukser på butikken osv, men det er litt godt av og til å kle seg litt "ordentlig". Man kan jo føle seg som en dass av og til! Så da er det hvertfall bedre å ha det behagelig i tillegg til å gå med litt penere bukser :)  

Blir spennende å se hvor stor jeg blir denne ganga. Selvom jeg har gått opp 18-20kg begge gangene har likevel ytterjakka passet helt til slutt. Så kanskje jeg bærer innover eller noe sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sille4 skrev:

Herlig å finne hjertelyden :hjerte: 

Jeg går også på VFT-kurs, faktisk :laugh:

Mammabukser er en redning! 

Åh så artig! Hva jobber du med? Jeg er sykepleier i hjemmetjenesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blomst12 skrev:

Åh så artig! Hva jobber du med? Jeg er sykepleier i hjemmetjenesten :)

Helsefagarbeider i hjemmetjenesten :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Sille4 skrev:

Helsefagarbeider i hjemmetjenesten :) 

Så gøy!:) virker veldig spennende nå fremover med teknologien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blomst12 skrev:

Så gøy!:) virker veldig spennende nå fremover med teknologien :)

Ja, absolutt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å kunne låne klær av venninner! Føler liksom at "mammaklær" som man kanskje kun får brukt noen måneder er nesten litt luksus å ta seg råd til. :fnise: Må være deilig å kjenne at kroppen allerede tar litt mer plass, da vet man at alt er på rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger litt etter jeg, men så herlig at alt sto bra til på ul og at du fant hjertelyden :hjerte:

Med nr 1 kjøpte jeg ikke en eneste mammabukse, men gikk mye i tights. Neste gang (hvis det blir noe neste gang selvfølgelig) skal jeg investere i noen skikkelig gode mammabukser, for som du sier er det greit å kunne ta på seg en litt penere, men komfortabel bukse så man føler seg litt ok innimellom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt alene i mitt bunnløse hat av mammabukser :fnise: de er bare ikke laget for høye personer; jeg sagger (de holder seg jo for f*** ikke på plass) og har har høyvannsbukser samtidig, og får klaus av det grusomme stoffet over magen. Har jeg på en av de lave istedenfor en av de med det grusomme stoffet over magen, faller den ned innen fem minutter :bond: Bruker bare kjoler når jeg er gravid, jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 12.45, Tonio skrev:

Så herlig å kunne låne klær av venninner! Føler liksom at "mammaklær" som man kanskje kun får brukt noen måneder er nesten litt luksus å ta seg råd til. :fnise: Må være deilig å kjenne at kroppen allerede tar litt mer plass, da vet man at alt er på rett vei!

Ja det koster fort litt! Men nå nok kjøpe noen selv og,da ett av to par er for store. Men av erfaring får jeg nok bruk for de om noen mnd til 😂

19 timer siden, Pjusk skrev:

Henger litt etter jeg, men så herlig at alt sto bra til på ul og at du fant hjertelyden :hjerte:

Med nr 1 kjøpte jeg ikke en eneste mammabukse, men gikk mye i tights. Neste gang (hvis det blir noe neste gang selvfølgelig) skal jeg investere i noen skikkelig gode mammabukser, for som du sier er det greit å kunne ta på seg en litt penere, men komfortabel bukse så man føler seg litt ok innimellom :jepp:

Ja men tights er jo digg da. Føler jo nan man nesten ikke har tøy på!! :) ja,nå er jeg litt i mellom egentlig,for magestoffet holder seg liksom ikke så godt på magen enda,sklir litt. Men føler meg allikevel litt bedre når jeg skal ut å farte litt :)

2 timer siden, lille_frosk skrev:

Mammabukser :hjerte: Jeg levde i de både før og etter fødsel jeg!

Ja ikke minst etter!!! 

1 time siden, miore skrev:

Jeg føler meg litt alene i mitt bunnløse hat av mammabukser :fnise: de er bare ikke laget for høye personer; jeg sagger (de holder seg jo for f*** ikke på plass) og har har høyvannsbukser samtidig, og får klaus av det grusomme stoffet over magen. Har jeg på en av de lave istedenfor en av de med det grusomme stoffet over magen, faller den ned innen fem minutter :bond: Bruker bare kjoler når jeg er gravid, jeg ;) 

Haha,du jeg er faktisk og relativt høy (173),men på meg har se sittet fint egentlig. Men nå som jeg ikke har fryktelig mage sitter de ikke pent,nå er det kun mer behagelig enn mine vanlige dongeribukser. Men når sommeren er på gang ser jeg for meg å kjøpe mange fine kjoler selvom jeg egentlig ikke er et kjolemenneske!! 

___ 

11+4 og endelig snart i uke 12. Denne ganga har det gått i sneglefart syns jeg. Kvalmen har desverre økt. Tror ikke kvalmestillende funker lengre.. Men tar dem likevel i tilfelle de funker litt. Men blir jo sååå trøyt av dem. Ond sirker når man er trøyt i utgangspunktet. 

Ikke den beste mammaen for tida heller. Henter dem 30-60 min senere i barnehagen for tiden. Heldigvis leverer vi ikke før 09. Så er de der til maks 16. Det får gå en periode. I tillegg blir det mer tv hjemme og jeg har en litt kortere lunte. Jaja, de tåler jo det selvsagt, men de er i hver sin trasseperiode så de gjør det jo ikke akkurat lettere for meg, hehe. 

Nei nok klaging. Jeg er så takknemlig for babyen som gror inni meg så all den kvalmen må jeg bare takle. Rett og slett :)

Idag har meg og min lillesøster vært på Ikea en tur. Kom hjem nå så tenkte å ta en liten lur på sofaen før jeg henter de flotte jentene mine ❤😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Jeg lengter faktisk etter å kunne dele nyheten, men det er en stund til ennå :ler: Samtidig forstår jeg at det var litt rart!

Edit: Hvordan fortalte dere det? Og hvorda gjorde dere med nr. 1 og 2?

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, sullå skrev:

Så gøy! Jeg lengter faktisk etter å kunne dele nyheten, men det er en stund til ennå :ler: Samtidig forstår jeg at det var litt rart!

Edit: Hvordan fortalte dere det? Og hvorda gjorde dere med nr. 1 og 2?

Ja jeg har ventet så lenge og tiden har gått så sakte frem til uke 12. Men så var det noe rart med det og. Kanskje fordi det er sistemann?🤔 men selvfølgelig gøy og koselig og! Denne ganga har vi sagt det personlig til de nærmeste. Alle venninnene mine fikk vite det på facebookgruppa vi har,siden vi ikke treffes såå ofte! Gjorde det nokså likt med de to første!:) 

Eller, eneste "gøye" denne ganga var til svigers! La et ultralydbilde der det stod august 2018 på, i en konvolutt og bare gav det uten og si noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, blomst12 skrev:

Eller, eneste "gøye" denne ganga var til svigers! La et ultralydbilde der det stod august 2018 på, i en konvolutt og bare gav det uten og si noe :)

SÅ gøy, vi gjorde akkurat det samme med min pappa i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

SÅ gøy, vi gjorde akkurat det samme med min pappa i går :fnise:

Haha så artig!! Syns det var en fin måte å gjøre det på:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+1! 

Det er mest for min egen del at jeg poster magebilde så tidlig. Og selvom det er mer en innvoller-som-presses-oppover så er det likevel en baby som forårsaker alt dette ❤💙 rart hvor mye fortere den kom denne ganga. Første gang hadde jeg ikke mage før over 20 uker! 

20180212_104056.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy med magebilder. :nordvesta: 

Etter det jeg har forstått kommer magen lettere om man har vært gravid før, så er ikke så rart. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...