Gå til innhold

Huseier var i leiligheten, uten forvarsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit nok det, men hadde det ikke vært naturlig å si fra til leietakeren etterpå? Utleieren må jo være komplett idiot om dette skjedde og han ikke sa et ord om det til den som leier. På den annen side finnes det mange som rett og slett er idioter, så jeg vil ikke utelukke noe.

(Forresten ga kontaktlinsen din meg en god latter. :ler:)

*damn you autocorrect* 😊

Hun ble jo varslet en time senere når han kom inn igjen. Jeg har forsåvidt aldri prøvd å reparere en lekkasje selv, men regner med at det fort kan ta endel timer.

Anonymous poster hash: 6c2dc...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser den, men han vandret nå inn og ut flere ganger i løpet av resten av dagen...

Anonymous poster hash: 15515...524

Hvis denne 'vandringen' var relatert til vannkranen så skjønner jeg det godt. Det er vel ikke gjort på et blunk å fikse den. Han burde selvsagt si fra til deg, men er det krise så er det krise. Hvis han har for vane å gå inn i leiligheten din uten at det har med det å gjøre, så er det en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en Bond. Ta et hårstrå på ytterdøra når du drar. Så ser du om den er der når du kommer tilbake. Er den ikke der så vet du at noen har vært i leiligheten din.



Anonymous poster hash: 4e583...15b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved brann/brannalarm eller vannlekkasje så er det lov.

Anonymous poster hash: 43b8d...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg syntes det er veldig spesielt at han ikke ringte på døren/banket på i det minste, men bare låste seg inn.

Var det vannlekkasje forresten? Og hva sa han egentlig til deg når han låste seg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...