Gå til innhold

IS brente jordansk pilot levende

Fremhevede innlegg

Gjest ashanti
Skrevet

Jordan har henrettet to terrorister, blant dem den kvinnelige irakiske terroristen. De bør fortsette slik og drepe dem en etter en, så må resten av verden virkelig ta seg sammen og delta i krigen der nede, dette her har gått for langt.

Anonymous poster hash: e322c...f83

Jeg syntes det er merkelig at de krevde å få denne kvinnen frigitt, for så å ikke være interessert når de faktisk fikk tilbud om å få henne frigitt mot denne piloten. Noen som vet noe om hva som skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er merkelig at de krevde å få denne kvinnen frigitt, for så å ikke være interessert når de faktisk fikk tilbud om å få henne frigitt mot denne piloten. Noen som vet noe om hva som skjedde?

Piloten ble henrettet allerede for en mnd siden. Dvs når de krevde å få kvinnen frigitt var han allerede død. IS prøvde seg, å bytte de to japanske gislene mot kvinnen. Mens Jordan ville ha piloten og selvfølgelig se han i live. Derfor.

Anonymous poster hash: c9ddf...d7c

• Liker 1
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Jeg sluttet for lenge siden å bli sjokkert over menneskelig ondskap.

Skrevet

Nå er de jo på mange måter en selvmords bomber klar for å dø for det de tror på, så tror IS bryr seg midt på leggen, dette vil bare føre til enda en omdreining på voldsspiralen, Tror det mest effektive er det som blir gjort med bombing av aktuelle IS mål for å svekke de.

Så må justisministeren bruke mer ressurser på hjemvendte Syriakrigere en å sende ut Asylbarn

Men hun døde ikke slik hun ville, så ingen 77 ''jomfru''menn til henne :fnise: Selvfølgelig bør både bombing av IS og utsendelse av ulovlige innvandrere uansett alder fortsette med full styrke.

Skrevet

Jeg sluttet for lenge siden å bli sjokkert over menneskelig ondskap.

Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion.

Steven Weinberg

Anonymous poster hash: 16dd0...e5d

Skrevet

Ja, de fikk krav om å bevise at piloten levde, noe han ikke gjorde da han ble brent for en måned siden...

Skrevet

Ja, de fikk krav om å bevise at piloten levde, noe han ikke gjorde da han ble brent for en måned siden...

Hvordan vet/tror dere det?

Anonymous poster hash: 7517d...9cc

Skrevet

Man må være bra syk i hodet for å påstå at denne IS-herjingen er noe verden "har godt av". De har guts til å gå løs på hele verden fordi de er militante muslimer som tror de har Allah på sin side, og Allah har befalt dem om å legge verden under seg og drepe alle som står i veien. Anonymous poster hash: c58d4...472

Beskylder du meg for å mene at verden har godt av det? Så utrolig usmakelig måte å vinne KG-poeng på! Skjerp deg!

Skrevet

Hvordan vet/tror dere det?

Det er bekreftet av et eller annet hold, husker ikke hvilket i farta. Men videoen ble laget for 1 måned siden, så det å få kvinnen frigitt var bare et forsøk på lykken. Dessvere.

Anonymous poster hash: e322c...f83

Gjest ashanti
Skrevet

Ok. Men trodde de virkelig at Jordan kom til å shippe avgårde denne kvinnen uten å kreve en viss sikkerhet i at denne jordanske piloten kom i retur? Beklager dumme spørsmål, jeg bare forstår ikke helt hvordan de tenkte seg at dette skulle foregå i praksis. De brant han levende, en mnd senere krever de å få kvinnen frigitt i bytte mot han, selv om han var død?

Skrevet

Men hun døde ikke slik hun ville, så ingen 77 ''jomfru''menn til henne :fnise: Selvfølgelig bør både bombing av IS og utsendelse av ulovlige innvandrere uansett alder fortsette med full styrke.

Nå må du ikke overdrive, det er 72 jomfruer til hver martyr.

Men, som du er litt inne på, koranen er ikke så spesifikk på kjønnet til jomfruene, så tenk deg trynet til en 'macho' selvmordsbomber som får tildelt 72 kvisete mamagutter, med fett hår, i stemmeskifte.

Jeg ville følt meg lurt :(:trist::vetikke::danse:

• Liker 1
Skrevet

Nå gjorde jeg noe veldig dumt noe. Får sikkert ikke sove i natt.

Fikk sett hele video når IS setter fyr på den jordanske pilot. Grusomt grusomt. Disse syke psykopatene av noen undermennesker må knuses! De må drepes og slettes fra denne jordkloden. :(

Skrevet

Nå gjorde jeg noe veldig dumt noe. Får sikkert ikke sove i natt.

Fikk sett hele video når IS setter fyr på den jordanske pilot. Grusomt grusomt. Disse syke psykopatene av noen undermennesker må knuses! De må drepes og slettes fra denne jordkloden. :(

Ja, det er sykt, men husk at folk har blitt brent levende i alle tider. Kristne satte fyr på tusenvis av mennesker de også en gang. Den eneste forskjellen er at i dagens samfunn "vet man bedre", og derfor er det "mye verre" når islamister gjør det.

Anonymous poster hash: 28ca1...a63

Skrevet

Ja, det er sykt, men husk at folk har blitt brent levende i alle tider. Kristne satte fyr på tusenvis av mennesker de også en gang. Den eneste forskjellen er at i dagens samfunn "vet man bedre", og derfor er det "mye verre" når islamister gjør det.

Har du en link til noe dokumentasjon på de som de kristne satte fyr på, i tusenvis?

Jeg finner en del om "kristen" og "brent på bålet" men da som oftest med de kristne som brennstoff?

Skrevet

Det driter jeg i! Vi har kommet oss forbi middelalderen. Skal vi la disse middelalderske syke menneskene prege verdensbildet og få tilbake middelalderen? Nei. De må knuses og drepes alle sammen mener nå jeg.

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion.

Steven Weinberg

Anonymous poster hash: 16dd0...e5d

Jeg skal fortelle deg en hemmelighet.

Folk som er ateister kan også være onde og gjøre onde handlinger.

Skrevet

Stemmer. Du har forstått sitatet. Anonymous poster hash: 16dd0...e5d
Skrevet

Slet du med forståelsen eller svarer du helt på siden fordi du ikke har noe annet å komme med?

Som han skrev: For ateister å gjøre onde handlinger så kreves det en ond person, men for en god person å gjøre onde handlinger så kreves religion.

Anonymous poster hash: 1fbe3...06f

Skrevet

Slet du med forståelsen eller svarer du helt på siden fordi du ikke har noe annet å komme med?

Som han skrev: For ateister å gjøre onde handlinger så kreves det en ond person, men for en god person å gjøre onde handlinger så kreves religion.

Anonymous poster hash: 1fbe3...06f

Vi forsto vel det, men det gjør jo ikke utsagnet korrekt av den grunnen.

Det kan vel saktens tenkes scenarier hvor en god person gjør onde handlinger, uten at religion er en faktor?

Det er en smart formulering, vi forstår alle hva det siktes til, men det er ikke mye mer enn en floskel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...