Gå til innhold

hvor høy bør en gutt være i dine øyne?


wish177

Anbefalte innlegg

Så du mener at rike folk ikke blir lettere sett på som attraktive for kvinnfolk? Sånn seriøst? Håper du er smertelig klar over at menn som Tom Cruise har blitt avvist i sine yngre dager før han ble kjent. Håper du er smertelig klar over at mange av disse mennene som er lave ikke var bra nok for kvinner flest. Det er ikke før de kom på trykk og ble kjente, at damer virkelig ble våte i trusa.

Nei, jeg sier ikke at kun høye menn er kjekke. Det finnes mange kjekke lave menn. Men terskelen for å bli tiltrukket for en lav mann er lavere om han er kjent og rik. Rike folk har mer penger til å fikse på utseendet og klesstil, det har ikke nødvendigvis vanlige og ukjente menn.

Anonymous poster hash: 39f60...0a0

På samme.måte som at ei lubben dame har mer sjans hos gutta hvis hun er kjent og rik....

Anonymous poster hash: a35af...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På samme.måte som at ei lubben dame har mer sjans hos gutta hvis hun er kjent og rik....

Anonymous poster hash: a35af...d27

Nei, det fungerer ikke slik.

Menn tenker ikke som kvinner på dette området.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du plutselig forandret tema til å gjelde Tom Cruise, som er hele 10 cm lavere enn Brad Pitt. De er ikke engang sammenlignbare.

Nå er ikke brad pitt så veldig lav heller. Han er 180, noe som ut fra hva som har blitt skrevet her er en grei høyde. Jeg snakket om lave menn, og Tom Cruise er en av de.

Det er du som dro opp Brad Pitt (som forøvrig er et dårlig eksempel) og jeg dro frem et mer realistisk eksempel på en kjent lav mann.

Anonymous poster hash: 39f60...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke hva gjennomsnitt betyr. Du har ingen grunnlag for å påsta at 50% av menn er lavere enn 179-180. Ikke sleng ut statistisk analyse når du ikke vet hva det betyr engang:)

Anonymous poster hash: d6f70...f8f

Dette blir bare sånn ca. Men er noen som er veldig høye, så vil tro at de fleste menn er 180 eller lavere. Siden jeg selv er ganske høy, så ser jeg at de aller fleste er mindre enn meg. Å finregne på det gidder jeg ikke da fet ville tatt en god del tid. Men du som er så flink på å regne burde jo gjøre det!

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har ikke absolutte krav, slik kvinner har til høyde. Anonymous poster hash: 91b73...18c

Det er ikke alle kvinner som har det, og da er det ikke "et absolutt krav for kvinner". Det handler om personlige preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fungerer ikke slik. Menn tenker ikke som kvinner på dette området. Anonymous poster hash: 91b73...18c

Jo, det gjør de faktisk... Rikdom tiltrekker begge kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det gjør de faktisk... Rikdom tiltrekker begge kjønn.

:)

Dette tror du ikke på selv.

Har du et eksempel ei dame som kan velge menn fordi hun er rik?

Anonymous poster hash: 91b73...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at han er høyere enn meg eller like høy. Jeg har vært sammen med en som var 10cm lavere enn meg og det føltes litt rart ut når jeg liksom måtte bikke hodet nedover for å kysse ham, men jeg tenkte aldri på å ikke bli sammen meg han pga. dette. Høyde er jo bare en preferanse, det er selvsagt veldig mye som er viktigere.

Nå skal det sies at jeg er 178 da, så en mann trenger ikke være lav for å være lavere enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere enn meg (er ganske liten,160 cm), ellers så høy at han er ok med sin egen høyde, uansett om det er 165 eller 210



Anonymous poster hash: 67173...a92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 190 cm.

Anonymous poster hash: 2a018...a0a

Skjønner at høyt kan være fint. Men mitt inntrykk er at høye menn ofte er pingler og veldig hengslete med dårlig holdning. Ser disse på studioet, og hvis det er en ting de har til felles så er det at fysikkeb deres er utrolig dårlig, bortsett fra de få som har en naturlig bra kroppsbyggning eller de som er bolet. Er selv nærmere 190 og ville ikke vært høyere. Det er vanskeligere å bygge styrke som de mer kompakte muskelguttene som har kortere kraftigere armer fra naturens side.

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at høyt kan være fint. Men mitt inntrykk er at høye menn ofte er pingler og veldig hengslete med dårlig holdning. Ser disse på studioet, og hvis det er en ting de har til felles så er det at fysikkeb deres er utrolig dårlig, bortsett fra de få som har en naturlig bra kroppsbyggning eller de som er bolet. Er selv nærmere 190 og ville ikke vært høyere. Det er vanskeligere å bygge styrke som de mer kompakte muskelguttene som har kortere kraftigere armer fra naturens side.

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Svært få damer deler den gymrottementaliteten å definere mennesker på etter passerte 20 år, tro meg.

Anonymous poster hash: b8587...793

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At høyde er et absolutt krav for kvinner er bare piss. Jeg er 174 og har vært med mange pene damer. Man blir kanskje ikke den personen som alle ser på som en kjekkas og endel vil sikkert ikke føle tiltrekning pga høyden, men det gjelder mange andre ting en høyde også. Men modelpene damer er fint oppnåelig selv om man er lav.

Det blir som om vi skulle sagt at vi kun tiltrekkes av damer med store pupper eller lange slanke ben. Det er helheten som avgjør om vi blir tiltrukket eller ikke og jeg har blitt tiltrukket av helt andre type jenter en det jeg i utgangspunktet trodde var mine preferanser.

Hadde jeg fått velge ville jeg hatt en høyde på ca 185.



Anonymous poster hash: 98975...c40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er høyere enn meg er det ikke noe big deal. Er 159 da, og jeg har ikke møtt mange gutter som er lavere enn meg og er på samme alder, så høyde er egentlig noe jeg tenker over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at høyt kan være fint. Men mitt inntrykk er at høye menn ofte er pingler og veldig hengslete med dårlig holdning. Ser disse på studioet, og hvis det er en ting de har til felles så er det at fysikkeb deres er utrolig dårlig, bortsett fra de få som har en naturlig bra kroppsbyggning eller de som er bolet. Er selv nærmere 190 og ville ikke vært høyere. Det er vanskeligere å bygge styrke som de mer kompakte muskelguttene som har kortere kraftigere armer fra naturens side.

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Så synd på deg som er under 1,90, altså.

Anonymous poster hash: 4fcdb...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd på deg som er under 1,90, altså.

Anonymous poster hash: 4fcdb...7f8

Nei takk og pris høyere makter for at jeg er 188 og ikke høyere.. Ryggproblemer når man blir eldre osv. Høres ikke bra ut..

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...