Gå til innhold

hvor høy bør en gutt være i dine øyne?


wish177

Anbefalte innlegg

hvor høy bør en gutt være i dine øyne?

Høyere enn meg i hvert fall! :) Gjerne min. 180 cm eller mer. Jeg liker høye menn. Er selv 160, dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt????

En Mann bør være fra 187cm og oppover.

Og hvor liten er dvergen som kaller seg O.G?

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere damer at pingla deres på 190 kunne forsvart dere mot mike tyson på 179 foreks? Hehe tror alle damer her inne at høyde er synonymt med styrke? Er selv høy, men har en kompis som er 178 cm høy som løfter 200 i benken. Tror ikke mange tuller med han for å si det sånn.

Si heller at dere syns det er fint, fordi har ingen ting med beskyttelse å gjøre iallefall.

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint med skikkelig høydeforskjell, hadde en like høy kjæreste en gang som veide det samme som meg og da følte jeg meg skikkelig diger. Ektemannen min er 17 cm høyere enn meg og jeg kunne egentlig ha tenkt meg at han var enda høyere (eller at jeg var enda noen cm lavere). Føler meg så feminin når jeg kan tusle rundt hjemme kun iført skjortene hans, at han fremdeles var mye tyngre enn meg når jeg var høygravid osv. For meg handler det nok om at jeg ønsker å føle meg liten og feminin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint med skikkelig høydeforskjell, hadde en like høy kjæreste en gang som veide det samme som meg og da følte jeg meg skikkelig diger. Ektemannen min er 17 cm høyere enn meg og jeg kunne egentlig ha tenkt meg at han var enda høyere (eller at jeg var enda noen cm lavere). Føler meg så feminin når jeg kan tusle rundt hjemme kun iført skjortene hans, at han fremdeles var mye tyngre enn meg når jeg var høygravid osv. For meg handler det nok om at jeg ønsker å føle meg liten og feminin.

Helt riktig;) Dere gir menn skylda pga av deres egen usikkerhet. Du sa det godt at du ikke vil føle deg for stor/feit i forhold til han. Tenk hvis menn tenkte det samme. Hadde blitt noen skranglete pingler det uten muskler. Jobb heller med deres selvbilde. Damer som har sånne preferanser har ofte daddy issues, være lille jenta hannes, han er hennes beskytter, føle seg feminin. Sorry men det er turn off å være valgt pga noe jeg ikke engang jeg har gjort meg fortjent til. Er ikke pga hvor mye jeg trener, snill, omtenksom, suksessfull osv jeg er, men fordi jeg tilfeldigvis er høy. Det er turn off faktigst med jenter som har så låste preferanser.

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iallefall over 185. Kjæresten min er 196, og det er så flott :)



Anonymous poster hash: e209e...8ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn driter i høyde på jenta. Finnes fine jenter i alle høyder, mens damer kan ikke ha en mann som er like høy eller lavere. Det finnes ikke menneskespisende dyr som lusker rundt hver busk slik at dere har noe behov for trygghet. Skaff dere våpenlisens og skuddsikker bil istede.😂

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn driter i høyde på jenta. Finnes fine jenter i alle høyder, mens damer kan ikke ha en mann som er like høy eller lavere. Det finnes ikke menneskespisende dyr som lusker rundt hver busk slik at dere har noe behov for trygghet. Skaff dere våpenlisens og skuddsikker bil istede.😂

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Lange og hengslete gutter velbekomme .

Anonymous poster hash: 5526b...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig;) Dere gir menn skylda pga av deres egen usikkerhet. Du sa det godt at du ikke vil føle deg for stor/feit i forhold til han. Tenk hvis menn tenkte det samme. Hadde blitt noen skranglete pingler det uten muskler. Jobb heller med deres selvbilde. Damer som har sånne preferanser har ofte daddy issues, være lille jenta hannes, han er hennes beskytter, føle seg feminin. Sorry men det er turn off å være valgt pga noe jeg ikke engang jeg har gjort meg fortjent til. Er ikke pga hvor mye jeg trener, snill, omtenksom, suksessfull osv jeg er, men fordi jeg tilfeldigvis er høy. Det er turn off faktigst med jenter som har så låste preferanser.

Anonymous poster hash: 68c45...d7d

Hehe, så du mener at jeg giftet meg med mannen min kun fordi han er høy? Og det er JEG som er sneversynt her? ;) Og du tillegger meg daddy issues i samme slengen? Charming ;) Endret av Ultiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere enn din IQ.

Er livet hardt som dame på 190?

Anonymous poster hash: 39f60...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, så du mener at jeg giftet meg med mannen min kun fordi han er høy? Og det er JEG som er sneversynt her? ;) Og du tillegger meg daddy issues i samme slengen? Charming ;)

Ville du ha giftet deg med ham dersom han var 20 cm lavere? ;)

Anonymous poster hash: 91b73...18c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker1000

Exen min var 186, det er kjæresten min nå også. Elsker høyden hans. Føler meg så liten og beskyttet :)

Men finnes såklart kjekke små menn også. Blir bare ikke tiltrukket av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Exen min var 186, det er kjæresten min nå også. Elsker høyden hans. Føler meg så liten og beskyttet :)

Men finnes såklart kjekke små menn også. Blir bare ikke tiltrukket av dem.

Liten og beskyttet? Høres ut som et lite barn.

Anonymous poster hash: d69be...453

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst høyere enn meg (1,64), men har falt for lavere gutter også :fnise:

Høyde er oppskrytt, synes jeg. Man er jo like høye når man ligger :fnise:



Anonymous poster hash: 5e93e...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du ha giftet deg med ham dersom han var 20 cm lavere? ;)

Anonymous poster hash: 91b73...18c

Jeg hadde definitivt giftet meg med ham om han var 20 cm lavere enn hva han er nå, men absolutt ikke dersom han var 20 cm lavere enn meg (da hadde han for øvrig vært 145 cm). På samme måte som han aldri hadde falt for meg dersom jeg var 20 cm høyere enn ham ;)

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten og beskyttet? Høres ut som et lite barn.

Anonymous poster hash: d69be...453

Jo fortere du innser at kvinner er som barn, jo lettere er det å omgås med de. Prøv, det gjør vidundere.

Videre har jeg lagt merke til at det er de små jentene som har større behov for trygghet og større menn. Hvorfor vokser de opp så usikre og redde? Hva er de redde for?

Anonymous poster hash: 39f60...0a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...