TightRope Skrevet 5. februar 2015 #61 Skrevet 5. februar 2015 Jeezes for en tråd....... Jeg solgte meg nylig til en dame med høyst spesielle ønsker. Fikk 2500 for å fiste henne bak. Men regner med at det kommer inn under høbby til nå :D A fucking great hobby so to say
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #62 Skrevet 5. februar 2015 Her angriper De helt feil person. Horekunden er bare et offer - en som lar seg utnytte av en quinde som skamløst søker å gjøre profitt på hans psykiske/sosiale tilstand. Det er den prostituerte som er overgriperen - selv om jeg skjønner at dette er komplett umulig for en feminist å ta inn over seg. Ville De på samme måte fordømme den desperate, dødssyke - i forhold til kvakksalveren som utnyttet hans/hennes situasjon? Eller den narkomane - i forhold til narkolangeren? Selvsagt ville De ikke det. Det er bare fordi den prostituerte typisk er en quinde at De snur den etiske problemstillingen på hodet akkurat når det kommer til prostitusjon. I og med at det er straffbart i følge norsk lov å kjøpe sex, burde det i henhold til alle logiske oppfatninger av rettferdighet - og likeverd mellom kjønnene - være enda mer straffbart å selge sex. Feil. En prostituert kan få ødelagt sjelen sin ved at horekunden utnytter hennes situasjon med betaling for en seksuell tjeneste. Sex er noe veldig privat og voldtektsofre sliter ofte resten av livet for det de har blitt utsatt for. Noe helt annet enn at man feks inntar rusmidler eller en dødssyk er feilbehandlet/lurt. Derfor er dette alvorlig. Ja, de fleste prostituerte får ikke en pistol mot hodet og blir tvunget til dette. Men de er i en desperat økonomisk situasjon, hvor en mann med penger utnytter dette ved å betale for en voldtekt (hun ville ikke seksuelt samkvem med han uten penger). Mannen er kynisk og ødelegger mange kvinnesinn ved å være horekunde. Anonymous poster hash: 49bfe...fbe
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #63 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Feil. En prostituert kan få ødelagt sjelen sin ved at horekunden utnytter hennes situasjon med betaling for en seksuell tjeneste. Sex er noe veldig privat og voldtektsofre sliter ofte resten av livet for det de har blitt utsatt for. Noe helt annet enn at man feks inntar rusmidler eller en dødssyk er feilbehandlet/lurt. Derfor er dette alvorlig. Ja, de fleste prostituerte får ikke en pistol mot hodet og blir tvunget til dette. Men de er i en desperat økonomisk situasjon, hvor en mann med penger utnytter dette ved å betale for en voldtekt (hun ville ikke seksuelt samkvem med han uten penger). Mannen er kynisk og ødelegger mange kvinnesinn ved å være horekunde. Anonymous poster hash: 49bfe...fbe De svarer ikke på hverken argumentene mine eller spørsmålene mine, men fortsetter i stedet å gulpe ut den samme gamle hjernedøde feministpropagandaen som tilsier at quinden alltid er et offer og mannen alltid en overgriper - selv når det er quinden som søker å gjøre profitt på mannens sykdom. Her var mine spørsmål: Ville De på samme måte fordømme den desperate, dødssyke - i forhold til kvakksalveren som utnyttet hans/hennes situasjon? Eller den narkomane - i forhold til narkolangeren? Skal vi også synes synd i kvakksalveren og narkolangeren - og godta at de utnytter syke mennesker - bare fordi de kanskje "er i en desperat økonomisk situasjon"? Eller er dette i Deres øyne et privilegium som kun skal tilfalle det typiske quindedominerte yrket "prostituert"? Forøvrig er ikke prostituerte typisk i noen "økonomisk vanskelig situasjon" - de er som oftest bare avstumpede ekstrem-materialistiske quinder med kun én ting i hodet; kjøpe seg masse dyre ting. Og De er villige til å tråkke over lik - og utnytte på det groveste menn i sårbare situasjoner - for å oppnå det. Endret 5. februar 2015 av Salvesen
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #64 Skrevet 5. februar 2015 De svarer ikke på hverken argumentene mine eller spørsmålene mine, men fortsetter i stedet å gulpe ut den samme gamle hjernedøde feministpropagandaen som tilsier at quinden alltid er et offer og mannen alltid en overgriper - selv når det er quinden som søker å gjøre profitt på mannens sykdom. Her var mine spørsmål: Skal vi også synes synd i kvakksalveren og narkolangeren - og godta at de utnytter syke mennesker - bare fordi de kanskje "er i en desperat økonomisk situasjon"? Eller er dette i Deres øyne et privilegium som kun skal tilfalle det typiske quindedominerte yrket "prostituert"? Forøvrig er ikke prostituerte typisk i noen "økonomisk vanskelig situasjon" - de er som oftest bare avstumpede ekstrem-materialister med kun én ting i hodet; kjøpe seg masse dyre ting. Gratulerer. Profitt på mannens sykdom? haha. Nå har jeg hørt det og. Ja, en mann er virkelig alvorlig syk om han ikke får seg en beta. Spør forøvrig jentene som står på rekke og rad i et bordell på Bombay om de er de som utnytter menn. Du trenger hjelp for dine holdninger. Anonymous poster hash: 49bfe...fbe
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #65 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Gratulerer. Profitt på mannens sykdom? haha. Nå har jeg hørt det og. Ja, en mann er virkelig alvorlig syk om han ikke får seg en beta. Spør forøvrig jentene som står på rekke og rad i et bordell på Bombay om de er de som utnytter menn. Du trenger hjelp for dine holdninger. Anonymous poster hash: 49bfe...fbe Anbefaler at De leser innleggene til denne PetterPanne - offeret som De var så kjapp med å fordømme - så ser De et slående eksempel på det jeg snakker om. Og Bombay er ikke Norge, er det vel? Hvorfor peke mot den andre siden av jordkloden, når vi har en prostituert like her i denne tråden? Hvorfor ikke lese hva hun skriver - og se hva som er hennes holdninger og motviasjon i livet? En virkelighetsorientering er hva De trenger, da De åpenbart har blitt hjernevasket av for mye feministisk offer-propaganda. Forøvrig har de fortsatt ikke besvart spørsmålene mine, så jeg skal gjenta dem for Dem nok en gang: Ville De på samme måte fordømme den desperate, dødssyke - i forhold til kvakksalveren som utnyttet hans/hennes situasjon? Eller den narkomane - i forhold til narkolangeren? Skal vi også synes synd i kvakksalveren og narkolangeren - og godta at de utnytter syke mennesker - bare fordi de kanskje "er i en desperat økonomisk situasjon"? Eller er dette i Deres øyne et privilegium som kun skal tilfalle det typiske quindedominerte yrket "prostituert"? Endret 5. februar 2015 av Salvesen 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #66 Skrevet 5. februar 2015 Anbefaler at De leser innleggene til denne PetterPanne - offeret som De var så kjapp med å fordømme - så ser De et slående eksempel på det jeg snakker om. Og Bombay er ikke Norge, er det vel? Hvorfor peke mot den andre siden av jordkloden, når vi har en prostituert her i denne tråden? Hvorfor ikke lese hva hun skriver - og hva som er hennes holdninger og motviasjon i livet? En virkelighetsorientering er hva De trenger, da De åpenbart har blitt hjernevasket av for mye feministisk offer-propaganda. Forøvrig har de fortsatt ikke besvart spørsmålene mine. Så her får De dem på ny: Har "petterpanne" en sykdom som gjør at han må kjøpte seksuelle tjenester med prostituerte? Dette må du forklare nærmere. Profitterer de prostiuerte på hans sykdom? Regner med sykdom handler om å få seg en beta. Det er forøvrig ingen menneskerett. Anonymous poster hash: 49bfe...fbe
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #67 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Har "petterpanne" en sykdom som gjør at han må kjøpte seksuelle tjenester med prostituerte? Dette må du forklare nærmere. Profitterer de prostiuerte på hans sykdom? Regner med sykdom handler om å få seg en beta. Det er forøvrig ingen menneskerett. Anonymous poster hash: 49bfe...fbe Psykiske problemer handler om noe langt dypere enn å "få seg beta" - noe jeg antar at De innerst inne vet. De kan jo lese hva han skriver: Personlig har jeg hatt stor nytte av å dra til prostituerte, da selvtilliten og livssituasjonen min gjorde at jeg ikke kunne få sex hos andre. Jeg har brukt det som rehabilitering for å fikse meg selv, og takker de prostituerte for råd som fungerer bedre enn hva en kan få hos psykologer. Det er ikke alle som blir utnyttet. Av de gangene jeg har vært der, så har jeg aldri følt at jeg har blitt utnyttet, men har blitt tatt vare på. Ikke døm noe du ikke har prøvd eller spre usannheter om disse jentene. Det er svært mange menn som bruker prostituerte, men det hysjes ned. Jeg skal være åpen og ærlig om min fortid, ihvertfall på nett. Jeg skammer meg ikke og det måtte gjøres. Jeg er sikker på at mange menn hadde gitt helt opp og ikke fungert i samfunnet om ikke disse damene var villige til å tilfredstille deres behov. Tyskerne hadde under 2 verdenskrig en egen undergruppe av gledespiker som hadde jobb å ha sex med tyske soldater. Sex fungerer for å motivere og holde menn oppe. Personlig er jeg ferdig med å ha sex med prostituerte. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt oppsøkte de var at jeg var jomfru som 26 åring, og min førstegang var traumatisk. Sistgang fungerte jeg uten problemer eller traumer og konkluderer med at jeg er fornøyd med megselv når det kommer til sex. Dette er åpenbart en person som for lenge siden skulle ha blitt plukket opp av helsevesenet for å få bukt med sine personlige/mentale problemer i forhold til ting som selvbilde og egenverdi. Men hvem var det som i stedet stod parat til å gjøre grov profitt på hans ulykke? Nettopp; den prostituerte quinden - kvakksalveren, som bare ønsker seg dyre vesker og smykker. Endret 5. februar 2015 av Salvesen
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #68 Skrevet 5. februar 2015 Gratulerer. Profitt på mannens sykdom? haha. Nå har jeg hørt det og. Ja, en mann er virkelig alvorlig syk om han ikke får seg en beta. Spør forøvrig jentene som står på rekke og rad i et bordell på Bombay om de er de som utnytter menn. Du trenger hjelp for dine holdninger.Anonymous poster hash: 49bfe...fbe Jentene på "the bunny ranch" i Las Vegas står også på rekke og rad, men du skal ha en særdeles livlig fantasi for å komme frem til at de utnyttes. De er vel blant de dyreste prostituerte i verden etter hva jeg har lest, og flere av dem skriver også i div blogger,ol. om hvordan de har det. Blant annet opprettet en av dem en AMA tråd på redditt hvor hun svarte på allt folk lurte på som du kan ha godt av å lese.Anonymous poster hash: 2c170...83e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #69 Skrevet 5. februar 2015 Vi trenger virkelig å føre inn et totalforbud mot salg og kjøp av prostitusjon. Helt latterlig at det er ulovlig å kjøpe, mens det å tjene seg rik på å selge er lov. Anonymous poster hash: dc295...778
Druid Skrevet 5. februar 2015 #70 Skrevet 5. februar 2015 Slik snakker kun horekunder; "Sex er uansett aldri helt gratis". "Prostitusjon er et av verdens eldste yrker". "Damer som hadde det som profesjon (weird) og gjorde det med full villighet (weird)". Jeg hører aldri veloppdragne menn som inngår normale relasjoner (inkludert ons) til kvinner snakke slik. Og det interessante er at slik snakker også mange voldtektsmenn. De ser bare på kvinnen som et objekt som må i verste fall må kjøpes. Anonymous poster hash: 49bfe...fbe Jeg har aldri vært horekunder, og regner det som usannsynlig at jeg noen gang skal ende opp med å bli en, men dette er en helt korekt fremstiling av virkeligheten selv om kvinner naturlig nok ikke føler seg komfortabel med denne måten å betrakte sex på. Jeg blir alltid litt bekymret med kvinner som ikke er bevist at vi i bunn og grunn er objekter med en funksjon for hverandre.
Magnifique Skrevet 5. februar 2015 #71 Skrevet 5. februar 2015 Tråden er ryddet for hets, spekulasjon og avsporing. - Magnifique, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå