Gå til innhold

prostituert

Fremhevede innlegg

Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)

Avsporing, nå som jeg tenker over det

Endret av PetterPanne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal fortelle deg hva som HAR fungert. Jeg har kommet meg over hysteriet som er sex. Alle tankene mine rundt sex, at jeg er udugelig i senga og alt det der, er borte. All usikkerhet rundt det tekniske er borte. jeg har fått noen å øve med.

Jeg har hatt onenightstands med andre jenter også, Jeg har sluttet å se på vanlige jenter som sexobjekter, og heller avfeid hele sexgreia og fokuserer på det mer viktige.

Jeg er uten tvil sikker på at jeg aldri hadde kommet over skammen om å være jomfru i høy alder hadde det ikke vært for mine besøk hos prostituerte. Når jeg endelig klarte å legge sexfokuset vekk, klarte jeg fokusere på andre ting i livet. Og jeg har vokst.

Må man så må man. Ideelt skulle jeg ha øvd og gjort alt dette med en vanlig jente. Men er man i en situasjon hvor den vanlige jenta i gata ikke tar ideg med tang engang, så må man vurdere andre ting.

Kommet over skammen? Du har jo fortsatt skam. Du var jo fortsatt jomfru, selv etter den såkalte debutsexen med prostituerte. Da den prostituerte kun hadde sex med deg fordi du ga henne penger, ikke fordi hun hadde lyst å ha sex med deg. Så den såkalte sexen teller ikke.

Og skammen vil du slite med resten av livet, siden du sier du ikke vil fortelle om det til fremtidig evt partner at du måtte kjøpe sex. Er jo bare tapere som kjøper sex. Du er merket for livet. Du ville hatt mye høyere aktelse som jomfru.

Skulle en kvinne få vite at du har kjøpt en kropp som en vare for å ha sex vil hun ikke ta i deg med en ildtang en gang, og det vet du.

Du burde melde deg til politiet for å ha forbrutt deg mot norsk lov.

Anonymous poster hash: 49bfe...fbe

• Liker 1
Skrevet

Super måte å åpne en relasjon på, med hemmeligheter. Jeg tror jeg sier meg enig med Salvesen.

Ja, for kvinner er selvsagt ærlige med hvor mange sexpartnere de har hatt :D

Don't ask, don't tell. Fungerer fint for begge parter.

Anonymous poster hash: 494e6...f49

Skrevet

Don't ask, don't tell. Fungerer fint for begge parter. Anonymous poster hash: 494e6...f49

Sexpartner? Hehe. Tygg litt på ordet.

Å kjøpe en prostituert er ikke en sexpartner. Sexpartnere er to mennesker som har sex med hverandre fordi de liker og begjærer hverandre. Uten bytte mot penger.

Horekunder betaler reellt sett for en voldtekt.

• Liker 2
Gjest PetterPanne
Skrevet

Kommet over skammen? Du har jo fortsatt skam. Du var jo fortsatt jomfru, selv etter den såkalte debutsexen med prostituerte. Da den prostituerte kun hadde sex med deg fordi du ga henne penger, ikke fordi hun hadde lyst å ha sex med deg. Så den såkalte sexen teller ikke.

Og skammen vil du slite med resten av livet, siden du sier du ikke vil fortelle om det til fremtidig evt partner at du måtte kjøpe sex. Er jo bare tapere som kjøper sex. Du er merket for livet. Du ville hatt mye høyere aktelse som jomfru.

Skulle en kvinne få vite at du har kjøpt en kropp som en vare for å ha sex vil hun ikke ta i deg med en ildtang en gang, og det vet du.

Så bra at du kan fortelle meg hva jeg burde skamme meg over. Jeg føler ingen skam, jeg angrer ikke på en dritt. Slik jeg ser det så ender man å betale for sex uansett, bare med annen valuta enn penger. Si meg nå, hvordan skulle jeg heller bare fått det overstått? Blitt drita full og hatt fyllesex som resten av 16åringene gjør? Har du aldri snakket med folk som angrer over sin første gang? Forøvrig må det nevnes at de jeg har hatt sex med var studiner. Hadde det vært mer korrekt om jeg møtte disse på byen og brukte penger på de før jeg ble med de hjem? Blir jenta og jeg mer skitne bare fordi vi blir enige om å ha sex på andre premisser? Skjønner ikke hvorfor folk bare kan dra en magisk grense.

Skrevet

Det finnes ingen skam i sex, om det så er "gratis" eller mot vederlag. Sex er et naturlig behov og man bestemmer selv hvordan man skal dekke det. Leste i annen tråd at sex uansett aldri er helt gratis, man gir alltid noe av seg, om det så er penger (i alle former), gaver, oppmerksomhet eller whatever.

Tillegg så er prostitusjon et av verdens eldste yrker og eksisterer fortsatt, i mange former. Fleste av oss er selvsagt imot menneskehandel og det finnes en mørk side også, men de fleste i Norge gjør det av fri vilje og fordi de vil. Jeg innrømmer også helt ærlig at jeg også kjøpte sex før loven kom og det var fra forskjellige damer som hadde det som profesjon og gjorde det med full villighet. Herlig var det også, ikke som dvaske enkelte ONS jeg har hatt, som i seg selv også ikke er helt gratis, summen som brukes i begge tilfeller blir omtrent det samme. Når man først kommer over en god kjøpedame man har kjemi med, så kan det bli en herlig opplevelse. Dessverre har det blitt lite av det siden loven kom. Vi har kanskje våre lyster, men ikke dumme nok til å risikere en så stor straff.

Så til Ottar-kvinnene: ta dere en bolle og sett dere inn i hvordan verden og livet faktisk fungerer.

Anonymous poster hash: 96e3f...aa3
Skrevet (endret)

Don't ask, don't tell. Fungerer fint for begge parter.

Jeg vet ikke hva sexpartner er for deg, men for meg er det en seksuell relasjon som inngås av to likeverdige voksne på jevnbyrdige premisser. Den øyeblikket du kjøper en tjeneste må det defineres noe annet. Jeg vet ikke helt hva, men jeg kaller ikke de sexpartnere.

Endret av Vind
Skrevet

Det finnes ingen skam i sex, om det så er "gratis" eller mot vederlag. Sex er et naturlig behov og man bestemmer selv hvordan man skal dekke det. Leste i annen tråd at sex uansett aldri er helt gratis, man gir alltid noe av seg, om det så er penger (i alle former), gaver, oppmerksomhet eller whatever.

Tillegg så er prostitusjon et av verdens eldste yrker og eksisterer fortsatt, i mange former. Fleste av oss er selvsagt imot menneskehandel og det finnes en mørk side også, men de fleste i Norge gjør det av fri vilje og fordi de vil. Jeg innrømmer også helt ærlig at jeg også kjøpte sex før loven kom og det var fra forskjellige damer som hadde det som profesjon og gjorde det med full villighet. Herlig var det også, ikke som dvaske enkelte ONS jeg har hatt, som i seg selv også ikke er helt gratis, summen som brukes i begge tilfeller blir omtrent det samme. Når man først kommer over en god kjøpedame man har kjemi med, så kan det bli en herlig opplevelse. Dessverre har det blitt lite av det siden loven kom. Vi har kanskje våre lyster, men ikke dumme nok til å risikere en så stor straff.

Så til Ottar-kvinnene: ta dere en bolle og sett dere inn i hvordan verden og livet faktisk fungerer.

Slik snakker kun horekunder; "Sex er uansett aldri helt gratis". "Prostitusjon er et av verdens eldste yrker". "Damer som hadde det som profesjon (weird) og gjorde det med full villighet (weird)".

Jeg hører aldri veloppdragne menn som inngår normale relasjoner (inkludert ons) til kvinner snakke slik.

Og det interessante er at slik snakker også mange voldtektsmenn. De ser bare på kvinnen som et objekt som må i verste fall må kjøpes.

• Liker 1
Skrevet

Sex er sex! Trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det! Spiller ingen rolle hvilke situasjon og omstendigheter man er i, så lenge mannen får seg mus og dama p#¤%, så er det seksuelt samleie!

Skrevet

Så bra at du kan fortelle meg hva jeg burde skamme meg over. Jeg føler ingen skam, jeg angrer ikke på en dritt. Slik jeg ser det så ender man å betale for sex uansett, bare med annen valuta enn penger. Si meg nå, hvordan skulle jeg heller bare fått det overstått? Blitt drita full og hatt fyllesex som resten av 16åringene gjør? Har du aldri snakket med folk som angrer over sin første gang? Forøvrig må det nevnes at de jeg har hatt sex med var studiner. Hadde det vært mer korrekt om jeg møtte disse på byen og brukte penger på de før jeg ble med de hjem? Blir jenta og jeg mer skitne bare fordi vi blir enige om å ha sex på andre premisser? Skjønner ikke hvorfor folk bare kan dra en magisk grense.

Så fint og beleilig for deg da at du ikke angrer. Det må jo bety du ikke har en helt normal samvittighet.

Drita full og fyllesex er tross alt ikke kjøp og salg. Du med din veldig dårlige forståelse av sex kan ikke snakke deg unna det.

Og disse studinene du snakker om. Hvem har sagt du må bruke penger? Kan det være fordi du av natur bare er en horekunde som alltid tenker at en kvinne må kjøpes?

Jeg kjenner ingen normale gutter tenke slik.

Skrevet

Slik snakker kun horekunder; "Sex er uansett aldri helt gratis". "Prostitusjon er et av verdens eldste yrker". "Damer som hadde det som profesjon (weird) og gjorde det med full villighet (weird)".

Jeg hører aldri veloppdragne menn som inngår normale relasjoner (inkludert ons) til kvinner snakke slik.

Og det interessante er at slik snakker også mange voldtektsmenn. De ser bare på kvinnen som et objekt som må i verste fall må kjøpes.

Æh, nei, aller fleste menn som har et snev av intellekt vet at det er sant, og at du betrakter harde fakta som noe rart, forteller mer om deg enn meg. Jeg er faktisk en av de veloppdragne menn som har hatt både forhold, ONS og ekstra hygge mot vederlag og aldri har jeg objektifisert eller behandlet dem dårlig. Det er bare slik at vi ikke brauter om det åpent til alle. Skulle du spurt 10 tilfeldige og anonyme menn på gata om deres seksuelle erfaringer og meninger, hadde du blitt overrasket.

Skulle jeg fulgt ditt argumentasjonsmåte, burde jeg ha sagt du er feminist som hater menn og tror bare det verste om oss. Eller har hatt noen uheldige opplevelser i fortiden som har endret ditt syn på verden.

Skrevet

Æh, nei, aller fleste menn som har et snev av intellekt vet at det er sant, og at du betrakter harde fakta som noe rart, forteller mer om deg enn meg. Jeg er faktisk en av de veloppdragne menn som har hatt både forhold, ONS og ekstra hygge mot vederlag og aldri har jeg objektifisert eller behandlet dem dårlig. Det er bare slik at vi ikke brauter om det åpent til alle. Skulle du spurt 10 tilfeldige og anonyme menn på gata om deres seksuelle erfaringer og meninger, hadde du blitt overrasket.

Skulle jeg fulgt ditt argumentasjonsmåte, burde jeg ha sagt du er feminist som hater menn og tror bare det verste om oss. Eller har hatt noen uheldige opplevelser i fortiden som har endret ditt syn på verden.

Nok en horekunde som må pakke inn ordene med "ekstra hygge mot vederlag".

Men likevel så kjølig, så distansert og lykkelig i troen på at sex kan kjøpes. Den type sex som du mener er sex er realiteten en betalt voldtekt. Den prostituerte ville aldri latt deg gjøre seksuelle aktiviteter med henne om du ikke hadde betalt. Det er ingen gjensidig relasjon. Du kjøper henne. Og du kjøper strengt definerte ting hun skal gjøre med deg (anal voldtekt, deepthroat, svelge unna etc). Og gjør hun ikke jobben sin kan du klage og ikke betale eller evt redusert pris.

Klarer du ikke se galskapen i dette så vet ikke jeg. La oss håpe politiet greier å ta deg neste gang.

Skrevet

Jeg vet ikke hva sexpartner er for deg, men for meg er det en seksuell relasjon som inngås av to likeverdige voksne på jevnbyrdige premisser. Den øyeblikket du kjøper en tjeneste må det defineres noe annet. Jeg vet ikke helt hva, men jeg kaller ikke de sexpartnere.

Du sa at man ikke kan gå inn i et forhold med henneligheter.

Tror du at jenter flest forteller om de titalls ONS'ene de hadde i sin "ville" periode f.eks.?

Skrevet

Så hvis du kjøper en masasje eller en hårklipp så er det ikke lenger en massasje eller en hårklipp?

Desverre er det kun feministene selv som skjønner feministers (mangel på) "logikk" i deres sinnsyke resenomenter.

Anonymous poster hash: 2c170...83e

Skrevet

"Veloppdragne menn"?

som i veloppdragne hunder.

Slik snakker bare frådene mannehatende feminister.

Skrevet

Nok en horekunde som må pakke inn ordene med "ekstra hygge mot vederlag".

Men likevel så kjølig, så distansert og lykkelig i troen på at sex kan kjøpes. Den type sex som du mener er sex er realiteten en betalt voldtekt. Den prostituerte ville aldri latt deg gjøre seksuelle aktiviteter med henne om du ikke hadde betalt. Det er ingen gjensidig relasjon. Du kjøper henne. Og du kjøper strengt definerte ting hun skal gjøre med deg (anal voldtekt, deepthroat, svelge unna etc). Og gjør hun ikke jobben sin kan du klage og ikke betale eller evt redusert pris.

Klarer du ikke se galskapen i dette så vet ikke jeg. La oss håpe politiet greier å ta deg neste gang.

Åh, for et lavmål. Lær deg definisjonen på voldtekt før du kaster deg inn i debatter du ikke kan noe om. Skulle gjerne belært deg hva som faktisk innebærer å være med en prostituert, men du har åpenbart ikke nok evner til å forstå det uansett, og jeg har bedre ting å bruke dagen min på.

Anbefaler deg at du faktisk setter deg inn i ting før du kommer med oppgulp og ikke være så ignorant på hvordan ting faktisk fungerer. Anbefaler at du starter med artikler om Hege Grostad og får innsikt i det miljøet.

Gjest Linnsophie
Skrevet

Kjære haters som går mot angrep på oss som synes at prostituert er en fin ting!

Ta deg en bolla, for nå skal jeg og typen ha sex. UTEN BETALING, men er jeg heldig får jeg sikkert et lite straffe-slag på stumpen! ;):)

• Liker 1
Skrevet

Og du kjøper strengt definerte ting hun skal gjøre med deg (anal voldtekt, deepthroat, svelge unna etc). Og gjør hun ikke jobben sin kan du klage og ikke betale eller evt redusert pris.

Det viser bare hvor lite kunnskap du har om emnet som diskuteres.

betaling skjer alltid på forhånd, så noe reduksjon i pris i etterkant blir nok veldig vanskelig.

Og enhver prostituert har en "meny" med hva hun eller han er villig til å gjøre, det er ikke kunden som bestemmer menyen. Det er faktisk til og med prostituerte som teknisk sett aldri har sex, men kun tillbyr massasje med "happy ending" eller "body-body" masasje.

Gjest Salvesen
Skrevet (endret)

Her angriper De helt feil person. Horekunden er bare et offer - en som lar seg utnytte av en quinde som skamløst søker å gjøre profitt på hans psykiske/sosiale tilstand. Det er den prostituerte som er overgriperen - selv om jeg skjønner at dette er komplett umulig for en feminist å ta inn over seg.

Ville De på samme måte fordømme den desperate, dødssyke - i forhold til kvakksalveren som utnyttet hans/hennes situasjon? Eller den narkomane - i forhold til narkolangeren? Selvsagt ville De ikke det. Det er bare fordi den prostituerte typisk er en quinde at De snur den etiske problemstillingen på hodet akkurat når det kommer til prostitusjon.

I og med at det er straffbart i følge norsk lov å kjøpe sex, burde det i henhold til alle logiske oppfatninger av rettferdighet - og likeverd mellom kjønnene - være enda mer straffbart å selge sex.

Endret av Salvesen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...