Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #21 Skrevet 5. februar 2015 Hvorfor i alle dager skal De skatte til et samfunn som ikke engang respekterer yrket Deres nok til å la Dem skatte for det? Jeg velger ikke å ville betale skatt fordi det er så veldig gøy, vil jo gjøre det for å ikke få problemer.. Uansett om "mitt yrke" ikke er ønsket velkommen her i verden/norge...
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #22 Skrevet 5. februar 2015 Jeg velger ikke å ville betale skatt fordi det er så veldig gøy, vil jo gjøre det for å ikke få problemer.. Uansett om "mitt yrke" ikke er ønsket velkommen her i verden/norge... Da kan De ta det helt med ro. Dette samfunnet er tuftet på at quinder alltid er å regne som ofre, selv når de er overgripere som skamløst utnytter ensomme menn for profitt - slik De selv gjør. At Den Norske Stat skulle hanke inn quindelige prostituerte over manglende skatteinnbetaling, er derfor fullstendig utenkelig.
Gjest PetterPanne Skrevet 5. februar 2015 #23 Skrevet 5. februar 2015 Jeg velger ikke å ville betale skatt fordi det er så veldig gøy, vil jo gjøre det for å ikke få problemer.. Uansett om "mitt yrke" ikke er ønsket velkommen her i verden/norge... Dømmer deg ikke. Hadde jeg vært kvinne hadde jeg blitt prostituert selv. Det er jo den enkleste deltidsjobben en kan ha. Kaptialiser mens du ennå ser bra ut, og gift deg med en mann når utseendet begynner å forfalle. Hold kjeft om fortiden og fortsett å lev bra.
Gjest PetterPanne Skrevet 5. februar 2015 #25 Skrevet 5. februar 2015 Tøffel. Kan du fortelle meg hvorfor?
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #26 Skrevet 5. februar 2015 Dømmer deg ikke. Hadde jeg vært kvinne hadde jeg blitt prostituert selv. Det er jo den enkleste deltidsjobben en kan ha. Kaptialiser mens du ennå ser bra ut, og gift deg med en mann når utseendet begynner å forfalle. Hold kjeft om fortiden og fortsett å lev bra. Det er den enkleste jobben man kan ha ja. Takk for at du ikke dømmer, er flere i denne tråden som burde lære av deg! Hehe
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #27 Skrevet 5. februar 2015 Kan du fortelle meg hvorfor? Fordi disse quindene skamløst utnytter ensomme menn for profit. Selvsagt er det noe som bør dømmes.
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #28 Skrevet 5. februar 2015 Fordi disse quindene skamløst utnytter ensomme menn for profit. Selvsagt er det noe som bør dømmes. Ensomme menn? De aller fleste av de er faktisk gifte menn med kvinner som forfaller seg ganske mye og som faktisk ikke setter stor pris på den mannen de selv har giftet seg med.
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #29 Skrevet 5. februar 2015 Ensomme menn? De aller fleste av de er faktisk gifte menn med kvinner som forfaller seg ganske mye og som faktisk ikke setter stor pris på den mannen de selv har giftet seg med. Og De innbiller Dem kanskje at det De bedriver er noe som hjelper deres ekteskap - og deres koner? Sannelig er De ikke noe bedre enn kvakksalvere som selger juksemedisin til syke, desperate mennesker - vær i det minste klar over det.
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #30 Skrevet 5. februar 2015 Mange kvinner sier til mannfolk at de må bære sine kvinner på gullstol, fordi de fortjener det. Hva med menn? Ikke rart at gifte menn søker oppmerksomhet og kos av prostituerte, da enkelte av disse kvinnfolkene er store idioter. Hva med å bære mannen på gullstol? De fortjener også det. Er det ikke noe som heter likestilling i dette landet? Så ikke kom her å fortell meg at vi utnytter mannfolkene. Som oftest så hjelper vi de.
Gjest PetterPanne Skrevet 5. februar 2015 #31 Skrevet 5. februar 2015 Fordi disse quindene skamløst utnytter ensomme menn for profit. Selvsagt er det noe som bør dømmes. Personlig har jeg hatt stor nytte av å dra til prostituerte, da selvtilliten og livssituasjonen min gjorde at jeg ikke kunne få sex hos andre. Jeg har brukt det som rehabilitering for å fikse meg selv, og takker de prostituerte for råd som fungerer bedre enn hva en kan få hos psykologer. Det er ikke alle som blir utnyttet. Av de gangene jeg har vært der, så har jeg aldri følt at jeg har blitt utnyttet, men har blitt tatt vare på. Ikke døm noe du ikke har prøvd eller spre usannheter om disse jentene. Det er svært mange menn som bruker prostituerte, men det hysjes ned. Jeg skal være åpen og ærlig om min fortid, ihvertfall på nett. Jeg skammer meg ikke og det måtte gjøres. Jeg er sikker på at mange menn hadde gitt helt opp og ikke fungert i samfunnet om ikke disse damene var villige til å tilfredstille deres behov. Tyskerne hadde under 2 verdenskrig en egen undergruppe av gledespiker som hadde jobb å ha sex med tyske soldater. Sex fungerer for å motivere og holde menn oppe. Personlig er jeg ferdig med å ha sex med prostituerte. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt oppsøkte de var at jeg var jomfru som 26 åring, og min førstegang var traumatisk. Sistgang fungerte jeg uten problemer eller traumer og konkluderer med at jeg er fornøyd med megselv når det kommer til sex.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #32 Skrevet 5. februar 2015 Ensomme menn? De aller fleste av de er faktisk gifte menn med kvinner som forfaller seg ganske mye og som faktisk ikke setter stor pris på den mannen de selv har giftet seg med. Og dette sluker du rått? Anonymous poster hash: c5f1d...da3 1
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #33 Skrevet 5. februar 2015 Og De innbiller Dem kanskje at det De bedriver er noe som hjelper deres ekteskap - og deres koner? Sannelig er De ikke noe bedre enn kvakksalvere som selger juksemedisin til syke, desperate mennesker - vær i det minste klar over det. Det er en vinn-vinn situasjon. Han får sex/kos jeg får penger. Om det hjelper til å ødelegge er ekteskap pga at vi "utnytter" mennene så er ikke det vårt problem. For det er de som oppsøker oss, ikke vi.
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #34 Skrevet 5. februar 2015 Personlig har jeg hatt stor nytte av å dra til prostituerte, da selvtilliten og livssituasjonen min gjorde at jeg ikke kunne få sex hos andre. Jeg har brukt det som rehabilitering for å fikse meg selv, og takker de prostituerte for råd som fungerer bedre enn hva en kan få hos psykologer. Det er ikke alle som blir utnyttet. Av de gangene jeg har vært der, så har jeg aldri følt at jeg har blitt utnyttet, men har blitt tatt vare på. Ikke døm noe du ikke har prøvd eller spre usannheter om disse jentene. Det er svært mange menn som bruker prostituerte, men det hysjes ned. Jeg skal være åpen og ærlig om min fortid, ihvertfall på nett. Jeg skammer meg ikke og det måtte gjøres. Jeg er sikker på at mange menn hadde gitt helt opp og ikke fungert i samfunnet om ikke disse damene var villige til å tilfredstille deres behov. Tyskerne hadde under 2 verdenskrig en egen undergruppe av gledespiker som hadde jobb å ha sex med tyske soldater. Sex fungerer for å motivere og holde menn oppe. Personlig er jeg ferdig med å ha sex med prostituerte. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt oppsøkte de var at jeg var jomfru som 26 åring, og min førstegang var traumatisk. Sistgang fungerte jeg uten problemer eller traumer og konkluderer med at jeg er fornøyd med megselv når det kommer til sex. Jeg er veldig glad for at du har fått gode opplevelser ved å oppsøke prostituerte! Det er nemlig det som er jobben våres. ;-*
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #35 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Mange kvinner sier til mannfolk at de må bære sine kvinner på gullstol, fordi de fortjener det. Hva med menn? Ikke rart at gifte menn søker oppmerksomhet og kos av prostituerte, da enkelte av disse kvinnfolkene er store idioter. Hva med å bære mannen på gullstol? De fortjener også det. Er det ikke noe som heter likestilling i dette landet? Så ikke kom her å fortell meg at vi utnytter mannfolkene. Som oftest så hjelper vi de. Sannelig har De ikke også den samme grunnløse klokketroen på egne helbredende evner som det andre kvakksalvere har. De har ikke vurdert å bli homøopat i stedet? Personlig har jeg hatt stor nytte av å dra til prostituerte, da selvtilliten og livssituasjonen min gjorde at jeg ikke kunne få sex hos andre. Jeg har brukt det som rehabilitering for å fikse meg selv, og takker de prostituerte for råd som fungerer bedre enn hva en kan få hos psykologer. Det er ikke alle som blir utnyttet. Av de gangene jeg har vært der, så har jeg aldri følt at jeg har blitt utnyttet, men har blitt tatt vare på. Ikke døm noe du ikke har prøvd eller spre usannheter om disse jentene. Det er svært mange menn som bruker prostituerte, men det hysjes ned. Jeg skal være åpen og ærlig om min fortid, ihvertfall på nett. Jeg skammer meg ikke og det måtte gjøres. Jeg er sikker på at mange menn hadde gitt helt opp og ikke fungert i samfunnet om ikke disse damene var villige til å tilfredstille deres behov. Tyskerne hadde under 2 verdenskrig en egen undergruppe av gledespiker som hadde jobb å ha sex med tyske soldater. Sex fungerer for å motivere og holde menn oppe. Personlig er jeg ferdig med å ha sex med prostituerte. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt oppsøkte de var at jeg var jomfru som 26 åring, og min førstegang var traumatisk. Sistgang fungerte jeg uten problemer eller traumer og konkluderer med at jeg er fornøyd med megselv når det kommer til sex. Ettersom disse "gledespikene" har gjort slik en fantastisk jobb med å helbrede Dem, regner jeg da med at De i ettertid har hatt stort hell med kvinner og kjærlighet, et sunt og normalt forhold til sex og ikke minst et struttende og velfungerende selvbilde? Ikke det, nei... Å selge sex til en mann med psykiske problemer er som å selge fluortabletter til en kreft-pasient. God, gammel svindel og luguber ågervirksomhet, med andre ord. Men jeg dømmer ikke Dem, bare så det er sagt - like lite som jeg dømmer desperate ofre for andre typer kvakksalvere. Det er tross alt De som er det godtroende offeret her - og gledespiken som svarer over som er den kyniske overgriperen. Endret 5. februar 2015 av Salvesen 2
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #36 Skrevet 5. februar 2015 Sannelig har De ikke også den samme grunnløse klokketroen på egne helbredende evner som det andre kvakksalvere har. De har ikke vurdert å bli homøopat i stedet? Ettersom disse "gledespikene" har gjort slik en fantastisk jobb med å helbrede Dem, regner jeg da med at De i ettertid har hatt stort hell med kvinner og kjærlighet, et sunt og normalt forhold til sex og ikke minst et struttende og velfungerende selvbilde? Ikke det, nei... Å selge sex til en mann med psykiske problemer er som å selge fluortabletter til en kreft-pasient. God, gammel svindel og luguber ågervirksomhet, med andre ord. Du har ikke vurdert å finne deg en hobby da? Enn å sitte her å leke tøff forran tastaturet?! 1
Gjest PetterPanne Skrevet 5. februar 2015 #37 Skrevet 5. februar 2015 Sannelig har De ikke også den samme grunnløse klokketroen på egne helbredende evner som det andre kvakksalvere har. De har ikke vurdert å bli homøopat i stedet? Ettersom disse "gledespikene" har gjort slik en fantastisk jobb med å helbrede Dem, regner jeg da med at De i ettertid har hatt stort hell med kvinner og kjærlighet, et sunt og normalt forhold til sex og ikke minst et struttende og velfungerende selvbilde? Ikke det, nei... Å selge sex til en mann med psykiske problemer er som å selge fluortabletter til en kreft-pasient. God, gammel svindel og luguber ågervirksomhet, med andre ord. Men jeg dømmer ikke Dem, bare så det er sagt. Det er tross alt De som er offeret her - og gledespiken som svarer over her som er overgriperen. Skal fortelle deg hva som HAR fungert. Jeg har kommet meg over hysteriet som er sex. Alle tankene mine rundt sex, at jeg er udugelig i senga og alt det der, er borte. All usikkerhet rundt det tekniske er borte. jeg har fått noen å øve med. Jeg har hatt onenightstands med andre jenter også, Jeg har sluttet å se på vanlige jenter som sexobjekter, og heller avfeid hele sexgreia og fokuserer på det mer viktige. Jeg er uten tvil sikker på at jeg aldri hadde kommet over skammen om å være jomfru i høy alder hadde det ikke vært for mine besøk hos prostituerte. Når jeg endelig klarte å legge sexfokuset vekk, klarte jeg fokusere på andre ting i livet. Og jeg har vokst. Må man så må man. Ideelt skulle jeg ha øvd og gjort alt dette med en vanlig jente. Men er man i en situasjon hvor den vanlige jenta i gata ikke tar ideg med tang engang, så må man vurdere andre ting.
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #38 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Du har ikke vurdert å finne deg en hobby da? Enn å sitte her å leke tøff forran tastaturet?! Her traff man åpenbart en nerve. Mission accomplished. Så får De tenke over hva det var jeg sa som traff Dem så hardt, og la det synke inn over tid. Og kanskje på sikt vil De bli et bedre menneske. Skal fortelle deg hva som HAR fungert. Jeg har kommet meg over hysteriet som er sex. Alle tankene mine rundt sex, at jeg er udugelig i senga og alt det der, er borte. All usikkerhet rundt det tekniske er borte. jeg har fått noen å øve med. Jeg har hatt onenightstands med andre jenter også, Jeg har sluttet å se på vanlige jenter som sexobjekter, og heller avfeid hele sexgreia og fokuserer på det mer viktige. Jeg er uten tvil sikker på at jeg aldri hadde kommet over skammen om å være jomfru i høy alder hadde det ikke vært for mine besøk hos prostituerte. Når jeg endelig klarte å legge sexfokuset vekk, klarte jeg fokusere på andre ting i livet. Og jeg har vokst. Må man så må man. Ideelt skulle jeg ha øvd og gjort alt dette med en vanlig jente. Men er man i en situasjon hvor den vanlige jenta i gata ikke tar ideg med tang engang, så må man vurdere andre ting. Som sagt, jeg dømmer ikke Dem. Jeg skjønner at man i desperasjonens øyeblikk kan være kapabel til å lete etter løsninger på alle de gale stedene - og at verden er full av ymse pirayaer som står parat til å gjøre profitt på mennesker i slike situasjoner. Men det De skriver her, tror De neppe på selv engang - ihvertfall tror ikke jeg på det. Endret 5. februar 2015 av Salvesen 2
Gjest PetterPanne Skrevet 5. februar 2015 #39 Skrevet 5. februar 2015 Her traff man åpenbart en nerve. Mission accomplished. Så får De tenke over hva det var jeg sa som traff Dem så hardt, og la det synke inn over tid. Og kanskje på sikt vil De bli et bedre menneske. Som sagt, jeg dømmer ikke Dem. Jeg skjønner at man i desperasjonens øyeblikk kan være kapabel til å lete etter løsninger på alle de gale stedene - og at verden er full av ymse pirayaer som står parat til å gjøre profitt på mennesker i slike situasjoner. Men det De skriver her, tror De neppe på selv engang - ihvertfall tror ikke jeg på det. Hvorfor skal jeg ikke tro på at det funker når det gjorde det? Det er ikke slik at de har bygd opp selvtilliten min, men de har ihvertfall hjulpet meg bli kvitt usikkerhetene mine. Det å dra til prostituerte har vært en liten del av det store bildet. Det er ikke slik at jeg etter noen besøk plutselig ble et nytt menneske. Men når det kommer til sex og mine tanker rundt det, har det helt klart hjulpet. Morsomme nå er at de fleste jenter antar jeg er en player og playboy for selvtilliten min har nådd nye høyder. Om den fremtidige dama mi spør har jeg aldri vært hos en. Hun trenger ikke vite slikt, selv om hun kan anta det ene og det andre.
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #40 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Om den fremtidige dama mi spør har jeg aldri vært hos en. Hun trenger ikke vite slikt, selv om hun kan anta det ene og det andre. Super måte å åpne en relasjon på, med hemmeligheter. Jeg tror jeg sier meg enig med Salvesen. Endret 5. februar 2015 av Vind
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå