AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg prøver på nytt.... Jeg jobber som prostituert. Men har ikke kommet meg ordentlig inn i reglene enda. Jeg vet at jeg kan selge sex, men at det er ulovlig å kjøpe. Men det er også ulovlig å tjene penger uten å skatte de av. Jeg ønsker å ha denne "jobben" som en helge jobb. Da er mitt spørsmål: hvordan skal jeg få skattet av disse pengene? Kom gjerne med gode tips ang betaling, og hvordan overføre penger med en gang, finnes det koder man kan bruke, istedenfor å bruke kontonr? Takk for svar på forhånd! Usaklig dritt kan dere bare gi faen i.Anonymous poster hash: 4ceb4...f8d
Gjest Evans Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Det du egentlig spør om er hvitvasking av penger? For at du skal kunne skatte av de må de jo føres opp som en inntekt av noe slag, og da må de jo vaskes. Hvitvasking er forbudt. Det er vel ingen lovlig måte du kan skatte av disse pengene. Hvis du ikke setter de inn i banken, og det er så mye at du må betale formueskatt av de. Edit: jeg syns denne tråden oppfordrer til lovbrudd, hvitvasking, så rapporterer den. Endret 4. februar 2015 av Evans
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Det du egentlig spør om er hvitvasking av penger? For at du skal kunne skatte av de må de jo føres opp som en inntekt av noe slag, og da må de jo vaskes. Hvitvasking er forbudt. Det er vel ingen lovlig måte du kan skatte av disse pengene. Hvis du ikke setter de inn i banken, og det er så mye at du må betale formueskatt av de. Edit: jeg syns denne tråden oppfordrer til lovbrudd, hvitvasking, så rapporterer den. Prostitusjon er lovlig, kjære deg. Anonymous poster hash: 494e6...f49 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 http://prosentret.no/tips-og-rad/regler-om-prostitusjon/ Anonymous poster hash: f17b3...8b1
Gjest Evans Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Prostitusjon er lovlig, kjære deg.Anonymous poster hash: 494e6...f49 Prostitusjon er lovlig ja. Men å hvitvaske penger er ikke lovlig, kjære deg. Edit: Hvis du leser det første innlegget mitt, så ser du ganske tydelig at det er hvitvasking jeg mener er ulovlig. Endret 4. februar 2015 av Evans
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Hvordan kom du igang med dette? og utseendemessig, hvor ligger du? OG hvordan kunder får du egentlig? Anonymous poster hash: 39e0b...709
Druid Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Prostitusjon er lovlig ja. Men å hvitvaske penger er ikke lovlig, kjære deg. Ja, men hun trenger ikke hvitvaske dem. Hun trenger ett personlig selskap og en kvitteringsblokk og betale inn skatter og avgifter og hennes inntekt er blendahvit. :-D 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Prostitusjon er lovlig ja. Men å hvitvaske penger er ikke lovlig, kjære deg. Edit: Hvis du leser det første innlegget mitt, så ser du ganske tydelig at det er hvitvasking jeg mener er ulovlig. Man trenger jo ikke å hvitvaske penger hvis man har tjent de på lovlig vis? Anonymous poster hash: 8e117...b0f
Gjest Evans Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Ja, men hun trenger ikke hvitvaske dem. Hun trenger ett personlig selskap og en kvitteringsblokk og betale inn skatter og avgifter og hennes inntekt er blendahvit. :-D jamen, jamen, nå må ikke du lage handlelisten hennes her! Edit: ser ut som handlelista di er helt lovlig, og innfor. Trodde det ble en form for hvitvasking jeg? http://prosentret.no/tips-og-rad/regler-om-prostitusjon/ Endret 4. februar 2015 av Evans
Gjest Evans Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Man trenger jo ikke å hvitvaske penger hvis man har tjent de på lovlig vis? Anonymous poster hash: 8e117...b0f Du får vel ikke ført opp pengene som inntekt, selv om prositusjonen i seg selv er lovlig - det er jo ikke tillatt å kjøpe sex - altså betale for sex, så pengene som kommer inn er vel ikke lovlig? Edit: Tror pengene faktisk er lovlig. Da er det jo ikke noe behov for hvitvasking, og ikke noe behov for å gjøre noe ulovlig. Bare å få på plass et enkeltmannsforetak og føre inn inntektene og betale skatt som alle andre. Følg handlelista til Druid Endret 4. februar 2015 av Evans
Druid Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 Du får vel ikke ført opp pengene som inntekt, selv om prositusjonen i seg selv er lovlig - det er jo ikke tillatt å kjøpe sex - altså betale for sex, så pengene som kommer inn er vel ikke lovlig? Joda, pengene er rent formelt lovlig. Selv om de VAR ulovlig, ville skatteetaten ikke ha noe problem med å ta inn pengene , det ligger ingen føringer at penger man tjener skal være lovlige, det er viktigere at de er skattet. Faktisk vært rettsak på det i Norge.
Gjest Evans Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Joda, pengene er rent formelt lovlig. Selv om de VAR ulovlig, ville skatteetaten ikke ha noe problem med å ta inn pengene , det ligger ingen føringer at penger man tjener skal være lovlige, det er viktigere at de er skattet. Faktisk vært rettsak på det i Norge. Saken hvor politiet beslagla pengene til et par prosituserte? Leste om den nå da jeg søkte litt på nett. Men, hvis det er så enkelt at man kan få seg et enk og føre inn pengene der, så har man jo alle andre rettigheter som andre selvstendig næringsdrivende også har: sykepenger, pensjon må du vel sørge for selv ellers blir det bare folketrygden sin osv. Det eneste problemet (for de som faktisk kan føre opp enk) er vel at de ikke kan ha en sjef eller leie lokaler, på grunn av hallikparagrafen. Men bortsett fra det blir man jo som alle andre arbeidstagere? Jeg er overrasket: jeg trodde man måtte gå igjennom en vaske-prosess og at det var null mulighet for å tjene opp til pensjon eller sykmelde seg.
Druid Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Saken hvor politiet beslagla pengene til et par prosituserte? Leste om den nå da jeg søkte litt på nett. Men, hvis det er så enkelt at man kan få seg et enk og føre inn pengene der, så har man jo alle andre rettigheter som andre selvstendig næringsdrivende også har: sykepenger, pensjon må du vel sørge for selv ellers blir det bare folketrygden sin osv. Det eneste problemet (for de som faktisk kan føre opp enk) er vel at de ikke kan ha en sjef eller leie lokaler, på grunn av hallikparagrafen. Men bortsett fra det blir man jo som alle andre arbeidstagere? Jeg er overrasket: jeg trodde man måtte gå igjennom en vaske-prosess og at det var null mulighet for å tjene opp til pensjon eller sykmelde seg. Problemstillingen er at grunnlaget for at prostitusjon virkelig lønner seg, er at det er skattefritt og penger i hånden. Det er ingen som vokser opp og tenker at "når jeg blir myndig skal jeg begynne å selge kroppen min for penger" (selv om det er det vi alle gjør. ) Så den store ulempen med å gi rettigheter er ikke der. Men den store gevinsten med å gjøre det på denne måten er at man HAR sanksjonsmidler hvis man IKKE betaler skatt osv.
Gjest Evans Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Problemstillingen er at grunnlaget for at prostitusjon virkelig lønner seg, er at det er skattefritt og penger i hånden. Det er ingen som vokser opp og tenker at "når jeg blir myndig skal jeg begynne å selge kroppen min for penger" (selv om det er det vi alle gjør. ) Så den store ulempen med å gi rettigheter er ikke der. Men den store gevinsten med å gjøre det på denne måten er at man HAR sanksjonsmidler hvis man IKKE betaler skatt osv. Men hvis du fører opp enk, så blir det jo ikke skattefritt lenger? Men, det er vel ikke akkurat lovregulert at prostituerte må ha enk og betale skatt, så på den måten blir det vel frivillig - og dermed skattefrie penger? Jeg er enig med deg i at det hadde vært lettere å kontrollere hvis alle var pålagt å ha et enk. Det er vel heller ikke noe krav om statsborgerskap, bare opphold, om man skal føre opp enk. Jeg tror heller ikke det vil være en større risk for at bakmenn, halliker, tar en del av overskuddet om det brukes enk eller ikke. Det bør jo være fullt mulig å pålegge at prostituerte bruker enk, selv om kjøp av tjenesten ikke er lovlig? De må bare være litt forsikte med å skrive ned hvem de selger til kanskje, ikke noen spesifiserte kvitteringer.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Problemstillingen er at grunnlaget for at prostitusjon virkelig lønner seg, er at det er skattefritt og penger i hånden. Det er ingen som vokser opp og tenker at "når jeg blir myndig skal jeg begynne å selge kroppen min for penger" (selv om det er det vi alle gjør. ) Med 4000 kr timen inn og så og si ingen utgifter og ingen krav til utdannelse eller kompetanse så vil jeg si at grunnlaget i høyeste grad er der selv etter skatt.Anonymous poster hash: 2c170...83e
Gjest PetterPanne Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Med 4000 kr timen inn og så og si ingen utgifter og ingen krav til utdannelse eller kompetanse så vil jeg si at grunnlaget i høyeste grad er der selv etter skatt.Anonymous poster hash: 2c170...83e Herregud. Hvem betaler 4000kr timen, når en helgetur til Praha med fly og hotell koster 3000? Da kan en jo få mye mer "bang for the buck", og ikke minst unngå falske bilder av selgeren.
Magnifique Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov, samt svar. - Magnifique, mod.
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Tusen takk for alle svar! Jeg setter stor pris på hjelp
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Hvorfor i alle dager skal De skatte til et samfunn som ikke engang respekterer yrket Deres nok til å la Dem skatte for det?
Gjest Linnsophie Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Hvordan kom du igang med dette? og utseendemessig, hvor ligger du? OG hvordan kunder får du egentlig? Anonymous poster hash: 39e0b...709 Jeg startet med dette veldig ungt, allerede før jeg var blitt 16 år, men lyvde om alderen min. Jeg ville som de fleste andre, nemlig tjene penger. Og det klarer jeg problemfritt på denne måten. Jeg flyttet ut hjemmefra med en gang jeg fylte 17 år av veldig personlige grunner, men hadde ikke god kjemi med min kjære mor, som jeg da bodde med.. Jeg trengte også penger for å klare meg. For å oppnå drømmene mine, kjøpe møbler osv. Jeg flyttet ut uten noe som helst. Kun meg selv, litt klær, sminke og tannbørste. Den dag i dag er jeg 18 år og driver fortsatt med dette, men annenhver helg ca. Forskjellen nå er at jeg har alt jeg trenger, og enda mere. Jeg klarer meg super bra. Jeg er ei helt vanlig 18 åring, strøken kropp, lav, tynn, store pupper og rumpe. Hvite tenner med et stort glimt i øyet. I tillegg så elsker jeg "jobben" min. Har mange fornøyde kunder, og når de er fornøyde blir jeg også det! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå