Gå til innhold

Ble nektet å ta med barnebarnet inn på kinosalen


Gjest Asmir

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Dette er ikke nazi dette. De har et regelverk de må følge. Det er ikke akkurat dørvaktene som står foran den enkelte kinosal som setter reglene for dette heller. De må bare gjøre jobben sin. Bare flott at kjendiser sine barnebarn blir behandlet på lik linje med oss vanlige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor fortalte de at det ene barnet var 3,5 år? Det var vel best å bare si at det var nettopp blitt 4 år? Eller må man ha med aldersbevis på barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars folk, hvordan skal verden gå videre?

Samme det? Går vel videre uansett? Er ikke sikkert andre er interessert i hva din treåring ser på kino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei, jeg trodde det var fri aldersgrense på den.

Det var for øvrig Fly II. Jeg mener første filmen var uten aldersgrense og tenkte ikke over at toern kunne ha annen grense..

Fly 2 har ikke aldersgrense.. akkurat sett den med min 3åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det skal være faste regler. Foreldrene mine tok meg med til å se filmer og ga meg lov til å se på alt hjemme. Ble jo skadet for livet, har sett utrolig mange skumle filmer som liten som førte til at jeg var redd for alt og alle. Visste jo ikke bedre selv! Det er en grunn til at det er aldersgrense. Kommer aldri i livet mitt til å se en film igjen som er litt skummel en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de to er filmfolk, da burde de fått med seg grunnleggende kinoting sånn som aldersgrenser. Eller kanskje de kjører en prinsippsak i media? Det kan jo være.

Anonymous poster hash: d2bcb...75c

Da tenker de iallefall ikke på barns beste, dersom de går ut i mediene for å få aldersgrenser på kinofilmer gjort helt utvisket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...