Gå til innhold

Skal ta min første tatovering i morgen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... Og "grugleder" meg! Dere som har tatt, gjorde det veldig vondt? Jeg skal ta på skulderbladet.

Angrer dere på tatoveringen? Jeg har gått og gledet meg utrolig mye, men kjenner jeg har litt sommerfugler i magen nå. Hva om jeg blir å angre? Og hva om jeg syns det blir sygt?

Lattelige tanker (bekymringe?) jeg vet. Og det er dette som har gjort at jeg ikke har tatovert meg før. Jeg har hatt lyst på i såååå mange år, og jeg bare elsker motivet jeg skal ta! Brukt veldig lang tid på å finne det "riktige" for meg, men likevel kjenner jeg litt .... skrekkblandet fryd nå.

Noen erfaringer? :blomst:



Anonymous poster hash: 838ab...2dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør det. Du kommer til å angre senere



Anonymous poster hash: 05dae...0a6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt, men ikke uutholdelig. Jeg sitter også med tankene om "hva om jeg angrer" hver gang de siste dagene før, men det er ganske normalt. Hvis du angrer eller synes det er stygt så har du valget om å fjerne den med laser eller dekke den med en enda større en.

Husk å få en god natts søvn på forhånd og spise et godt måltid før. Ta gjerne med deg en brus og litt frukt eller godteri, og kommuniser godt med tatovøren din. Si ifra hvis det er for ille, men husk at hvis du tar en pause så er det enda vondere å begynne igjen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en i nakken blant annet, det var ikke vondt i det hele tatt. Tenkte dte var ca like vondt der som skulder, kanskje. De andre syns jeg var skiiitvondt, så kommer ikke til å ta flere. :)

Anonymous poster hash: ce0fe...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ikke er meg. Gled deg til å konstant lete etter klær som dekker skuldrene dine om et par år :ironi:



Anonymous poster hash: f5351...50c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nok litt vondt ja, men det er jo verdt det. Dersom du er veldig redd for å angre og tenker mye på det, så bør du ikke ta, tenker jeg. Jeg har mange, har ikke vært redd for å angre og har heller ikke angret på noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt en del etter hvert. Synes ikke det gjorde noe spesielt vondt. Og angrer definitivt ikke!!! Lykke til i morgen:)

Anonymous poster hash: fa3c8...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så vakkert med tatoveringer, og det har jeg alltid syntes. Dere som sier jeg ikke bør ta, har dere tatt selv? Eller du som mener jeg må dekke den til om et par år, hvorfor tror du det?

Må bare si at jeg ikke har vært usikker før NÅ, og jeg skal ta den i morgen. Typisk meg!

Selve smerten gruer jeg meg ikke så veldig til, er så innstilt på at det blir noen timer med ubehag.

TS



Anonymous poster hash: 838ab...2dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig med nerver rett før, var helt rolig til kvelden før DA kom alle tankene om mulig anger osv. :fnise: Men angret ikke, fremdeles veldig glad i den, skal ta ny nå snart så grugleder meg til det også.

Min gjorde litt vondt, men jeg tok den rett over ankelen så akkurat der var det sensitivt for meg i alle fall :) Lykke til imorgen! Husk å ta godt vare på den når den skal gro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke kan tenke meg at dette her er noe du ønsker å vise fram ved alle anledninger om 20+ år.

https://www.google.no/search?q=tattoo+shoulder&rlz=1C5CHFA_enNO558NO558&espv=2&biw=1439&bih=729&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=vJfOVLi2GoGtU7_xgrAN&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=tattoo+shoulder+girl



Anonymous poster hash: f5351...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt det jeg tenker på jeg også, hva om jeg ikke kommer til å syns det er like fint når jeg er i 40-årene. Nå skal jeg ta på skulderbladet/ryggen, og ikke nedover skulderen da. Og jeg vet jeg ikke vil angre de første årene, er snakk om 15 år frem i tid. Og ta kan man vel i værste fall ta laser? Eller bare la den være et særpreg på kroppen min, og fra mine "yngre" dager da jeg var fast og fin? :danse::fnise:

Egentlig ganske bra at jeg har litt never, og "hva om tanker", for da er det vel mindre sjanse for å angre seg hvis man gjennomfører det.

Til dere andre, tusen takk for tips og råd :blomst: Skal bruke natten og sove på det, så får jeg kjenne på følelsene i morgen. Håper jo jeg vil glede meg like mye som jeg har gjort tidligere, og ikke den siste kvelden før.

TS



Anonymous poster hash: 838ab...2dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna rødt - det er vanskelig å fjerne. Om du skulle angre om 10 år.

Jeg fjerner mine nå, og det røde vil ikke bort...

Anonymous poster hash: 9ac95...cd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna rødt - det er vanskelig å fjerne. Om du skulle angre om 10 år.

Jeg fjerner mine nå, og det røde vil ikke bort...

Anonymous poster hash: 9ac95...cd8

Neida, black - and white :) Men take for råd.

TS

Anonymous poster hash: 838ab...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad jeg ikke har tatoveringer. Mer sjeldent å ikke ha idag.



Anonymous poster hash: da0b0...af9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke har tatoveringer. Mer sjeldent å ikke ha idag.

Anonymous poster hash: da0b0...af9

Haha, syns det er så utrolig festlig med slike useriøse kommentarer på kvinneguiden :fnise: Men så fint for deg da.... Da har du gjort det riktige valget for deg. Takk for at du deler det med oss andre:)

TS

Anonymous poster hash: 838ab...2dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, syns det er så utrolig festlig med slike useriøse kommentarer på kvinneguiden :fnise: Men så fint for deg da.... Da har du gjort det riktige valget for deg. Takk for at du deler det med oss andre:)

TS

Anonymous poster hash: 838ab...2dc

Det var ikke useriøst. Jeg er bare så lei av å se alle med diverse tatoveringer. Det blir rotete og slitsomt etterhvert. Som et prangende klesplagg man aldri kan ta av seg.

Anonymous poster hash: da0b0...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var ikke useriøst. Jeg er bare så lei av å se alle med diverse tatoveringer. Det blir rotete og slitsomt etterhvert. Som et prangende klesplagg man aldri kan ta av seg.

Anonymous poster hash: da0b0...af9

Det var et mer informativt og fint svar, enn det du først skrev. "Glad det ikke er meg" blir så spydig på et vis. Og det er jo ikke det jeg spør om, egentlig.

TS

Anonymous poster hash: 838ab...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok for 13 år siden på skulderbladet. Har ikke angret og tenker ikke så mye over den.

Jeg trudde det skulle bli vondt og ventet meg det værste, men istedet fikk jeg frysninger når hun tatoverte meg, som om det kilet på et vis. Men vi er forskjellige da.



Anonymous poster hash: b4bbb...f24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte en mann før, men sist jeg så han ( i sommer ) , hadde han tatt flere tatoveringer.

Han var mye finere uten :(



Anonymous poster hash: da0b0...af9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...