Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924
Skrevet
Et øyeblikk siden, Nana skrev:

Må si at jeg ikke hadde sansen for den godeste Pilotfrue når jeg først oppdaget bloggen men nå syns jeg faktisk hun har en del å komme med. Hun er i alle fall ikke redd for å si det hun mener. Selv om jeg ikke nødvendigvis er enig med henne i alt hun står for eller nødvendigvis syns hun fronter gode verdier så er hun et forfriskende pust i en bloggverden der et er om å gjøre å være politisk korrekt og ikke støte noen. Tøff dame. 

Enig.  Jeg har veldig sansen for henne. Tror hun er en herlig og real jente i virkeligheten 👌

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 25, men slik hun formidler er det som skrevet av en 15-16 åring. Synes egentlig at bloggen kan være underholdene selv om temaene er det samme. Når hun gikk inn i dette forholdet sier hun at hennes oppgave er å underkaste seg mannen og det er vel generelt det golddiggere gjør når man har tilgang på mannens VISA? At hun ønsker seg penger til bryllupsreise er for meg litt rart. De får sikkert rimelige billetter med Norwegian til Thailand og har man råd til å arrangere et bryllup til flere hundre tusen så burde de også ha råd til hvetebrødsdagene også tenker jeg.   

• Liker 12
Skrevet (endret)
19 timer siden, Miranda16 skrev:

Hun er 25, men slik hun formidler er det som skrevet av en 15-16 åring. Synes egentlig at bloggen kan være underholdene selv om temaene er det samme. Når hun gikk inn i dette forholdet sier hun at hennes oppgave er å underkaste seg mannen og det er vel generelt det golddiggere gjør når man har tilgang på mannens VISA? At hun ønsker seg penger til bryllupsreise er for meg litt rart. De får sikkert rimelige billetter med Norwegian til Thailand og har man råd til å arrangere et bryllup til flere hundre tusen så burde de også ha råd til hvetebrødsdagene også tenker jeg. 

I og med at bryllupet kommer til å koste veldig mye i seg selv for gjestene (reise, kostymer, overnatting osv) så burde de egentlig ikke ha noen ønskeliste i det hele tatt. Jeg syns faktisk at det er på grensen til frekt å ønske seg bidrag til bryllupsreisen, hvert fall når brudgommen selv jobber i reiselivsbransjen med de rabattene det medfører.

Jeg syns forøvrig at det er en grei blogg, selv om heller ikke jeg er enig i en del av det som frontes der. Hun virker veldig umoden men det er kanskje litt av sjarmen hennes også. F eks å ha et to dagers kostyme-drama inspirert av Tre nøtter til Askepott som bryllupstema; hmm, forloveden må jo virkelig elske henne for å gå med på det 😁😁 Videre forteller hun at hun elsker alenetid og liker at han reiser mye med jobben. Tror hun snur rimelig fort på flisa når hun får barn. Men igjen, det er jo en modningsprosess. 

Alt i alt så syns jeg det er underholdende å lese om bryllupsforberedelsene, det minner meg mye om fotballfruen for 6 år siden.

Endret av Ultiva
  • Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Ultiva skrev:

I og med at bryllupet kommer til å koste veldig mye i seg selv for gjestene (reise, kostymer, overnatting osv) så burde de egentlig ikke ha noen ønskeliste i det hele tatt. Jeg syns faktisk at det er på grensen til frekt å ønske seg bidrag til bryllupsreisen, hvert fall når brudgommen selv jobber i reiselivsbransjen med de rabattene det medfører.

Jeg syns forøvrig at det er en søt blogg, selv om heller ikke jeg er enig i en del av det som frontes der. Hun virker umoden men det er jo litt av sjarmen hennes også. F eks å ha et to dagers kostyme-drama inspirert av Tre nøtter til Askepott som bryllupstema; hmm, forloveden må jo virkelig elske henne for å gå med på det 😁😁 Videre forteller hun at hun elsker alenetid og liker at han reiser mye med jobben. Tror hun snur rimelig fort på flisa når hun får barn. Men igjen, det er jo en modningsprosess. 

Alt i alt så syns jeg det er underholdende å lese om bryllupsforberedelsene, det minner meg mye om fotballfruen for 6 år siden.

Helt enig, gaver burde være unødvendig. Var ganske morsomt et av det nyere innlegget hvor hun dokumenterer en vanlig dag i livet sitt. Ingen overraskelser der for å si det sånn.

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, Miranda16 skrev:

Norwegian-ansatte får ikke rabatter på langdistanseruter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns hun er ekstremt usympatisk. Er det virkelig noen som liker henne??

• Liker 12
Skrevet

Syns først og fremst pilotfrua virker veldig lite reflektert (og jeg er 4 år yngre...).

Stusser liksom på at hun i det ene øyeblikket skriver positivt om vagina-plastikk, for å så senere ta til orde for å forby bikinifitness fordi det "kun handler om å se bra ut"? 

• Liker 12
Gjest Cartina
Skrevet

Jeg synes hun virker ganske umoden og ureflektert. Mannen er vel i midten av 30-årene. Hvordan funker det? 

Skrevet

Hun jobber ikke? Men tjener kanskje penger på bloggen da. For en pilotlønn er ikke så vanvittig at 2 stykker kan leve i sus og dus. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Focaccia skrev:

Syns først og fremst pilotfrua virker veldig lite reflektert (og jeg er 4 år yngre...).

Stusser liksom på at hun i det ene øyeblikket skriver positivt om vagina-plastikk, for å så senere ta til orde for å forby bikinifitness fordi det "kun handler om å se bra ut"? 

Det er mye dobbeltmoral hos henne. Hun er selv åpen om at hun sprøyter inn både botox og restylane, noe som også utelukkende handler om å se bra ut. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Ultiva skrev:

Det er mye dobbeltmoral hos henne. Hun er selv åpen om at hun sprøyter inn både botox og restylane, noe som også utelukkende handler om å se bra ut. 

Ja, hun skriver nok bare kritisk om bikinifitness fordi hun vet det provoserer/engasjerer. Det fikk henne jo på God kveld Norge. 

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, Miranda16 skrev:

Helt enig, gaver burde være unødvendig. Var ganske morsomt et av det nyere innlegget hvor hun dokumenterer en vanlig dag i livet sitt. Ingen overraskelser der for å si det sånn.

Haha, jeg følger henne på snapchat. Stikkord: vipper, negler, frisør, trening, joe & the juice.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Basilen skrev:

Hun jobber ikke? Men tjener kanskje penger på bloggen da. For en pilotlønn er ikke så vanvittig at 2 stykker kan leve i sus og dus. 

Hun er en stolt blogger, eller noe i den duren. Men hun har jo ikke så mange lesere eller så mange annonse-innlegg, så hun ligger nok ikke i toppsjiktet for hva en blogger kan tjene. Dog er det litt gøy med en blogg som (ennå) ikke er kjøpt og betalt og stappa med reklame, men det kommer vel tidsnok når hun får opp lesertallene.

• Liker 1
Skrevet

Skal hun virkelig gifte seg på SLOTTET? :sjokkert:  

Gjest Ellapropella
Skrevet

Jeg leste akkurat innlegget om programmet for bryllupet, antrekk osv. Det kommer sikkert til å bli et helt eventyrlig bryllup. Høres så fint ut å ha det over en hel helg :)  Men jeg synes kanskje at det virker som en veldig dyr affære for gjestene, er jeg alene om å tenke det? Hvis de selv må betale reisen til slottet, overnatting og i tillegg gi gave, som etter etiketten skal ha omtrent samme verdi som kuvertprisen? Hun virker opptatt av tradisjon og etikette, og har veldig klare ønsker om barokkinspirerte kjoler på bryllupsdagen, og tillegg må gjestene skaffe seg kostyme til fredagen. Det blir sikkert et kjempeflott bryllup, og jeg håper hun legger ut bilder :) Men jeg tror jeg hadde fått problemer med å kunne delta i en slik type bryllup hvis venner av meg hadde dratt i gang noe slikt, fordi det hadde blitt så dyrt. Men nå er jeg ikke i samme samfunnslag som de er, så jeg trenger nok ikke begynte meg for det heller ;) 

Skrevet
10 timer siden, frksølekopp skrev:

Skal hun virkelig gifte seg på SLOTTET? :sjokkert:  

Ikke det som ligger øverst i Karl Johan nei :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Tror ikke pilotfrue tuller. Men hun lever i en totalt la la verden. Tror hun tror hun er kongelig eller noe, og at mannen hennes er steinrik.

• Liker 1
Gjest bruker83924
Skrevet
4 timer siden, Ellapropella skrev:

Jeg leste akkurat innlegget om programmet for bryllupet, antrekk osv. Det kommer sikkert til å bli et helt eventyrlig bryllup. Høres så fint ut å ha det over en hel helg :)  Men jeg synes kanskje at det virker som en veldig dyr affære for gjestene, er jeg alene om å tenke det? Hvis de selv må betale reisen til slottet, overnatting og i tillegg gi gave, som etter etiketten skal ha omtrent samme verdi som kuvertprisen? Hun virker opptatt av tradisjon og etikette, og har veldig klare ønsker om barokkinspirerte kjoler på bryllupsdagen, og tillegg må gjestene skaffe seg kostyme til fredagen. Det blir sikkert et kjempeflott bryllup, og jeg håper hun legger ut bilder :) Men jeg tror jeg hadde fått problemer med å kunne delta i en slik type bryllup hvis venner av meg hadde dratt i gang noe slikt, fordi det hadde blitt så dyrt. Men nå er jeg ikke i samme samfunnslag som de er, så jeg trenger nok ikke begynte meg for det heller ;) 

Vi vet jo ingenting om hva gjestene må betale for ved overnatting. Maten betaler tydligvis de for, hvis du så på bryllupsprogrammet. I tillegg har hun skrevet et innlegg om kostymene tidligere, der hun skrev at på jegerfesten så gikk det fint an å lage kostyme selv med tigths og en vest. Og ved selve bryllupet så var det ikke noe krav på at det måtte være inspirert men hun håpte at folk valgte det. 

Jeg ser i hvert fall ikke hvordan dette bryllupet blir dyrere enn andre bryllup.

Skrevet
Den 5.11.2015 at 18.56, cece01 skrev:

Så et gammelt innlegg med bilder av henne i cockpit sittende rett bak begge pilotene, der hun var med typen sin på jobb. Er dette normalt at piloter har med seg folk i cockpiten på reiser? (for de som vet det?) Trodde det var strengt..  Kjenner jeg ikke synes det er ok, hadde ikke synes det var greit om jeg var passasjer... kanskje det er bare meg :PHar nok med å stole på de to pilotene, om ikke andre skal sitte der å distrahere dem i tillegg.

Jeg synes heller ikke det er spesielt greit at pilotene drasser med seg familiemedlemmer inn i cockpiten. Husker jeg så en dokumentar om en flystyrt for en del år siden, hvor piloten hadde med seg ungene sine, og latt guttungen få lov til å sitte ved spakene. 

http://www.nytimes.com/1994/09/28/world/tape-confirms-the-pilot-s-son-caused-crash-of-russian-jet.html

• Liker 4
Skrevet (endret)
40 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Vi vet jo ingenting om hva gjestene må betale for ved overnatting. Maten betaler tydligvis de for, hvis du så på bryllupsprogrammet. I tillegg har hun skrevet et innlegg om kostymene tidligere, der hun skrev at på jegerfesten så gikk det fint an å lage kostyme selv med tigths og en vest. Og ved selve bryllupet så var det ikke noe krav på at det måtte være inspirert men hun håpte at folk valgte det. 

Jeg ser i hvert fall ikke hvordan dette bryllupet blir dyrere enn andre bryllup.

Hvor mange menn har egentlig tights, "puffy" skjorte, en passende hatt og vest liggende i klesskapet? Eller støvler som faktisk ser ok ut sammen med tights? Eller en armbrøst slengende i treningsskuffen? Å nei du, her må nok de aller fleste gjestene frem med lommeboka ganske mange ganger. Min egen mann hadde muligens valgt den rebelske utgaven og stilt i den heldekkende kamuflasjedrakten sin, siden han tross alt var invitert på jegerfest. Komboen tights og hatt med fjær hadde han neppe stilt i med mindre jeg truet med skilsmisse 😁😁 Forloveden til pilotfrua er jammen meg sporty som blir med på dette opplegget her, gleder meg til bildene og håper det ikke blir altfor kleint 👍

Endret av Ultiva
  • Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...