Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Unge kvinner, drømmer de om et liv på 1950 tallet eller er det en ironi jeg ikke forstår? Bloggerne definerer seg selv ut fra yrket til mannen, shopper og lager cupcakes.

Jeg blir helt svett i øra!

For all del, søt jente, sikkert kjempesnill og grei, men trangen til å fremstå som (bare en liten) del av en annen person forstår jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må da være verdens kjedeligste og intetsigende blogg?

Følte IQen min dalte litt....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge kvinner, drømmer de om et liv på 1950 tallet eller er det en ironi jeg ikke forstår? Bloggerne definerer seg selv ut fra yrket til mannen, shopper og lager cupcakes.

Jeg blir helt svett i øra!

For all del, søt jente, sikkert kjempesnill og grei, men trangen til å fremstå som (bare en liten) del av en annen person forstår jeg virkelig ikke.

Er så enig. Det er trist å se på!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt rart at hun skriver så mye om parforhold. Som om hun er ekspert på det området.

har lest litt og ser at hun har vært sammen med typen sin i 1år, samboere i ca 10mnd. Tidligere har hun ikke vært samboer og heller ikke hatt noen andre langvarige forhold. Greit nok at de har det fint sammen, men man har jo ikke fått snusen på hvordan det er å holde sammen i gode og onde dager etter bare et år.

Også syns jeg det var mye fokus på "jeg er best, jeg har gjort feil, dere må lære av de" (ref, innlegg om å være elskerinnen).

Ellers var det egentlig bare en kjedelig blogg. Ikke noe jeg hadde orka å følge med på.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den bloggen var som de fleste rosabloggere: fullstendig utenfor mine interesser. Synes ikke det så mer useriøst ut enn en hvilken som helst annen blogg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk mange bruker 'frue' forst de tror navnet vil skape blest siden Fotballfrue lykkes. Og det gjør de jo, se på Komikerfrue, Svømmefrue etc.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg har gått i klasse med henne, og kan forsikre om at hun akkurat slik in real life også. Så nei, hun tuller nok ikke.

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg mista hjerneceller av å logge meg inn der, gjentas ikke!

Oops, høres ikke bra ut. For de du møter i trafikken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk mange bruker 'frue' forst de tror navnet vil skape blest siden Fotballfrue lykkes. Og det gjør de jo, se på Komikerfrue, Svømmefrue etc.

Det tror jeg og, i tillegg til at Frue høres mer voksent enn jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett den filmen som ligger på Anette Marie sin blogg, under innlegget om Ting jeg liker?! Omg. Så utrolig pinlig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere sett den filmen som ligger på Anette Marie sin blogg, under innlegget om Ting jeg liker?! Omg. Så utrolig pinlig!

Jeg pleier ikke å kommentere blogg-sladder,men den videoen var faktisk veldig pinlig. Rart at voksne mennesker vil ha sånt liggende på nettet..Veldig lite classy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig innlegg om veskedebatten. Hun kunne jo like gjerne dynka seg i parafin og tent på, sånn som leserne går løs på henne. Snakk om å kaste seg til ulvene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Kjenner jeg blir provosert av å lese at hun aldri kunne falt for en som jobbet som bussjåfør! Det hadde visst med ambisjoner å gjøre! For det hadde hun så mye av og yrker som bussjåfører og slik går ikke innunder det, for det var å streve igjennom arbeidsdagen!!! Altså, er hun seriøs? Hvem tror hun at hun er? Blir helt sjokkert jeg!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg davvvver *gidder ikke å lete frem klaske-i-hodet-emoji*

Pilotfrue? Virkelig? Har det blitt noe også, nå? Hva er forskjell på en pilot i Norwegian og en buss- eller togsjåfør? Eneste ulikheten er vel at førstnevnte befinner seg i lufta. Ellers er alle tre førere av rutegående transportmidler..

Nå tror jeg søren meg det rakner for meg snart.. Hva ER det med disse bloggerne? Jesus, Josef og Maria, altså.. Det er nummeret før jeg starter min egen blogg. Dataingeniørfrue dott com.

:skratte: Nå lo jeg godt, men jeg er helt enig med deg. Kanskje jeg å skal starte en blogg å kalle meg for "snekkerfrue"

Men jeg synes hun virker litt full av seg selv. Litt sånn "se på meg og hva jeg har klart liksom"

Endret av Savannah87
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes hun virker litt full av seg selv. Litt sånn "se på meg og hva jeg har klart liksom"

Ja, se på henne og hva hun har klart. Kapret en mann med en (etter hva jeg skjønner om piloter for Norwegian) en helt gjennomsnittelig lønn og en jobb på Model Day Studio.

Model Day Studio har vært en pest og en plage for min del siden 2011. De ringte meg annenhver uke for å tilby meg "gratis fotoshoot", og til tross for at jeg hver gang svarte at jeg ikke var interessert overhode så ringte de igjen et par uker senere (som om jeg skulle ha endret mening). Det ble så irriterende i lengden at jeg måtte skaffe meg en app spesifikt for å blokkere de ulike telefonnummerene firmaet bruker. Og nei, jeg har aldri vært kunde hos dem og er reservert for telefonsalg, så hvordan de har fått kloa i telefonnummeret mitt aner jeg ikke. Men når jeg går inn i appen og sjekker loggen over blokkerte anrop har de alltid ringt meg ca. 50 ganger. Makan til å være desperate...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...