Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt provosert når hun sier hun ikke vil date en bussjåfør. Hun sier hun er veldig opptatt av ambisjoner og man skal ikke slite seg gjennom en jobb dag. Javel, så bussjåfører har ingen ambisjoner og må slite seg gjennom en arbeidsdag? Virket som det var det hun mente. Kanskje de trives i yrket sitt?

For meg, så virker hun høy på seg og veldig stolt over ha kapra en pilot.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, se på henne og hva hun har klart. Kapret en mann med en (etter hva jeg skjønner om piloter for Norwegian) en helt gjennomsnittelig lønn og en jobb på Model Day Studio.

Model Day Studio har vært en pest og en plage for min del siden 2011. De ringte meg annenhver uke for å tilby meg "gratis fotoshoot", og til tross for at jeg hver gang svarte at jeg ikke var interessert overhode så ringte de igjen et par uker senere (som om jeg skulle ha endret mening). Det ble så irriterende i lengden at jeg måtte skaffe meg en app spesifikt for å blokkere de ulike telefonnummerene firmaet bruker. Og nei, jeg har aldri vært kunde hos dem og er reservert for telefonsalg, så hvordan de har fått kloa i telefonnummeret mitt aner jeg ikke. Men når jeg går inn i appen og sjekker loggen over blokkerte anrop har de alltid ringt meg ca. 50 ganger. Makan til å være desperate...

Model day har et jævlig irriterende venne/verve-system. Nå husker jeg ikke helt hvordan det funker, men det er noe lignende som at dersom "Hanne" har vært å tatt bilder der, blir hun bedt om å legge igjen tlfnr til f.eks 6-7 venninner. Så blir disse oppringt, og som igjen blir bedt om å komme å ta bilder eller å nevne andre 6-7 venninner som kan være interesserte i et slikt tilbud. Så har man det gående.......

Skjønner ikke helt hva hun jobber med hvis hun jobber der. Er hun telefondame?

Jeg skjønner ikke helt hva hun mener jeg med den der bussjåførkommentaren. Tvinger bussjåfører seg mer gjennom arbeidsdagen enn andre yrkesgrupper som f.eks piloter? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Model day har et jævlig irriterende venne/verve-system. Nå husker jeg ikke helt hvordan det funker, men det er noe lignende som at dersom "Hanne" har vært å tatt bilder der, blir hun bedt om å legge igjen tlfnr til f.eks 6-7 venninner. Så blir disse oppringt, og som igjen blir bedt om å komme å ta bilder eller å nevne andre 6-7 venninner som kan være interesserte i et slikt tilbud. Så har man det gående.......

Skjønner ikke helt hva hun jobber med hvis hun jobber der. Er hun telefondame?

Jeg skjønner ikke helt hva hun mener jeg med den der bussjåførkommentaren. Tvinger bussjåfører seg mer gjennom arbeidsdagen enn andre yrkesgrupper som f.eks piloter? :klo:

Hyggelig å få svar på hvorfor nettopp jeg har blitt utpekt til offer for Model Day Studio, da det tydeligvis ikke nytter å fortelle dem måned etter måned at jeg rett og slett ikke er interessert, samt be dem om å aldri ringe meg igjen. På tide å gå på jakt etter den skyldige som har oppgitt nummeret mitt, men mistenker at det er en gammel fiende eller noe som prøver å straffe meg...

Uansett synes jeg at det er en av de mest patetiske forsøkene på markedsføring, og jeg hadde absolutt ikke vært stolt av å jobbe for et slikt firma. Ei heller å ha en pilot for Norwegian til kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Må si meg litt spent på dersom pilotene i Norwegian får fyken hele gjengen, om hun endrer blogg navn til NAVfrue? :fnise:

(Uten at jeg vet om hennes pilot jobber for Norwegian altså)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å definere seg selv utifra mannen (og hans jobb)?

Slik blir det fort om man aldri får til noe på egen hånd.

Å blogge er ingen stor bragd i min bok.

På bloggen det vises til her fikk jeg følelsen av en person som prøver å være noe a la Fotballfrue.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun blogget noe om streiken? Det hadde vært spennende å høre om hennes tanker rundt det, som pilotfrue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun blogget noe om streiken? Det hadde vært spennende å høre om hennes tanker rundt det, som pilotfrue.

Ja, hun støtter pilotene skriver hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hinkelpinkel

Har hun blogget noe om streiken? Det hadde vært spennende å høre om hennes tanker rundt det, som pilotfrue.

Ja, hun har vel skrevet et lite innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg.

Flere innlegg om dagen, korrekt merking av sponsede innlegg, og varierte tema (alt fra promp til antrekk via samlivstips).

Pilotfrue troner nå over mer meritterte bloggere som Komikerfrue, Louise Angelica Riise og CasaKaos på blogglisten.

Har Pilotfrue potensiale til å bli landets nye bloggdronning?

Kjør debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Evans

Det kommer seg.

Flere innlegg om dagen, korrekt merking av sponsede innlegg, og varierte tema (alt fra promp til antrekk via samlivstips).

Pilotfrue troner nå over mer meritterte bloggere som Komikerfrue, Louise Angelica Riise og CasaKaos på blogglisten.

Har Pilotfrue potensiale til å bli landets nye bloggdronning?

Kjør debatt.

Jeg tror hun har stort potensiale om hun fortsetter som nå. Det er en viss lengde på innleggene, hun skriver variert og bloggen er ikke smekkfull av reklame. Holder det seg slik tror jeg hun kan holde seg stor lenge :)

Men hun kan droppe navnet pilotfrue etter min mening 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troe også hun er en som kan holde seg. Og faktisk syns jeg hun fortjener det. Jeg er absolutt ikke enig i alt hun skriver, men som dere har påpekt så skriver hun varierte og hyppige innlegg. Jeg syns også det virker som om hun legger ned nye insats med fine bilder og godt skrevne tekster. Håper hun holder seg unna mesteparten av reklamen, og at hun bytter navn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli endel frueblogger nå.....fotballfrue, komikerfrue, pilotfrue...... og sikkert noen flere.

Kanskje jeg skal begynne å blogge, "legefrue" kunne blitt en interessant blogg. Eller ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...