frk91 Skrevet 23. oktober 2015 #121 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg liker Pilotfrue. Hun følger ikke strømmen med å skrive bare for å tjene penger, og hun er ikke redd for å si sine meninger selv om hun kan få pes for det. Det virker også som hun og mannen er veldig forelsket, i motsetning til en annen rikmannsfrue.. 3
Mippi Skrevet 23. oktober 2015 #122 Skrevet 23. oktober 2015 Var Ulrik opptatt da hun møtte han? Leste det ene innlegget hennes der hun skrev at hun våknet opp sammen med han mandag morgen etter at de hadde møttes samme helg. Så da var han kanskje ikke opptatt likevel? De har uansett gått fort frem. Sammen et år og skal gifte seg... Egentlig ikke noe galt i det, men ting hun har sagt om at hun aldri kunnet bli sammen med en bussjåfør gjør at jeg tenker hun er en lykkejeger. Får litt vondt av Ulrik da, fordi hun har sagt mer eller mindre direkte at hun ikke villet ha han om ikke jobben hans var av typen status... Håper han krever særeie. 1
Sofia123 Skrevet 23. oktober 2015 #123 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Var Ulrik opptatt da hun møtte han? Leste det ene innlegget hennes der hun skrev at hun våknet opp sammen med han mandag morgen etter at de hadde møttes samme helg. Så da var han kanskje ikke opptatt likevel? De har uansett gått fort frem. Sammen et år og skal gifte seg... Egentlig ikke noe galt i det, men ting hun har sagt om at hun aldri kunnet bli sammen med en bussjåfør gjør at jeg tenker hun er en lykkejeger. Får litt vondt av Ulrik da, fordi hun har sagt mer eller mindre direkte at hun ikke villet ha han om ikke jobben hans var av typen status... Håper han krever særeie. Familien hennes er jo rik (fortalt av venner som kjenner Ulrik) det kan han jo bruke henne for. Gratis hårtransplantasjon fikk han jo og pga hun blogger, så jeg tror ikke hun bruker han noe mer enn han bruker henne i såfall. Personlig tror ikke jeg de bruker hverandre. Begge er opptatt av status, utseendet og penger derfor passer de perfekt. Synes det så absolutt virker som det er ekte kjærlighet mellom de to! Endret 24. oktober 2015 av Sofia123 4
Gjest bruker83924 Skrevet 23. oktober 2015 #124 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Enig. Det er noe der. Dessuten er hun uangripelig dyktig til å merke reklameinnlegg, i tillegg til at hun svarer saklig selv på smakløs kritikk i kommentarfeltet. Hun virker som en litt pussig skrue, men tøff er hun. Bra det ikke bare er meg. Er en av få norske bloggere jeg føler jeg må trykke meg inn på hver dag. Enda så ulik jeg er henne på enkelte ting. Endret 23. oktober 2015 av ElizabethTaylor
Anglofil Skrevet 24. oktober 2015 #125 Skrevet 24. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
cece01 Skrevet 5. november 2015 #126 Skrevet 5. november 2015 Så et gammelt innlegg med bilder av henne i cockpit sittende rett bak begge pilotene, der hun var med typen sin på jobb. Er dette normalt at piloter har med seg folk i cockpiten på reiser? (for de som vet det?) Trodde det var strengt.. Kjenner jeg ikke synes det er ok, hadde ikke synes det var greit om jeg var passasjer... kanskje det er bare meg Har nok med å stole på de to pilotene, om ikke andre skal sitte der å distrahere dem i tillegg. 4
michaeline__07 Skrevet 5. november 2015 #127 Skrevet 5. november 2015 Tror hun bare lå med gifte menn sånn generelt. En skulle tro at med slik erfaring, ville hun være litt forsiktig med å være så belærende med tanke på hvor ferskt forholdet deres er.seriøst? hvor har folk dette i fra? skriver hun dette selv?
Riskrem Skrevet 5. november 2015 #128 Skrevet 5. november 2015 seriøst? hvor har folk dette i fra? skriver hun dette selv?Ja, hun skrev flere innlegg tidligere i år om fortiden hennes og hvordan hun lå med gifte menn hun møtte på byen osv. 2
Gjest bruker83924 Skrevet 5. november 2015 #129 Skrevet 5. november 2015 Så et gammelt innlegg med bilder av henne i cockpit sittende rett bak begge pilotene, der hun var med typen sin på jobb. Er dette normalt at piloter har med seg folk i cockpiten på reiser? (for de som vet det?) Trodde det var strengt.. Kjenner jeg ikke synes det er ok, hadde ikke synes det var greit om jeg var passasjer... kanskje det er bare meg Har nok med å stole på de to pilotene, om ikke andre skal sitte der å distrahere dem i tillegg. Kjenner flere som sitter i cockpiten på flyreiser, hvis de kjenner piloten. Ser ikke noe galt i det. Pilotene i Norge har klart en så pass krevende utdanning, at jeg tviler på at de blir ukonsentrert av at bekjente, familiemedlemmer, eller partnere sitter i samme rom som de. Hadde de ikke klart det, har de ingenting i det yrke å gjøre. Må huske at pilotene skal takle å fly under et mye større "press" enn det der
skyflakes Skrevet 6. november 2015 #130 Skrevet 6. november 2015 Så et gammelt innlegg med bilder av henne i cockpit sittende rett bak begge pilotene, der hun var med typen sin på jobb. Er dette normalt at piloter har med seg folk i cockpiten på reiser? (for de som vet det?) Trodde det var strengt.. Kjenner jeg ikke synes det er ok, hadde ikke synes det var greit om jeg var passasjer... kanskje det er bare meg Har nok med å stole på de to pilotene, om ikke andre skal sitte der å distrahere dem i tillegg. Tror nok ikke de blir distrahert, men jeg trodde man måtte ha en viss "sertifisering" for å sitte i cockpit? Kjipt om du tar noen i cockpit også er den personen sprik spenna gærn.. Selv om man er venner/kjærester osv så vet man jo gjerne ikke det før man er i en sånn situasjon. Men det var veeeeldig OT
Gjest canacas Skrevet 6. november 2015 #131 Skrevet 6. november 2015 Helt greit å sitte i cockpit. Som gammel reiseleder var det noen ganger eneste alternativet når vi ville hjem på ferie. Jeg har gjort det flere ganger, ikke å anbefale. Ryggen din er parkert rett i veggen, rumpa på noe som minner om en brødfjøl. Det er trangt som ett helvete og du må flytte deg hele tida.
michaeline__07 Skrevet 7. november 2015 #132 Skrevet 7. november 2015 Ja, hun skrev flere innlegg tidligere i år om fortiden hennes og hvordan hun lå med gifte menn hun møtte på byen osv.Okey? Er det slik hun fikk lesertall. Antar det har "hjulpet" - på både godt og vondt. 1
Riskrem Skrevet 7. november 2015 #133 Skrevet 7. november 2015 Okey? Er det slik hun fikk lesertall. Antar det har "hjulpet" - på både godt og vondt.Ja, tror faktisk at det er det som gjorde henne mer kjent.
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2015 #134 Skrevet 18. november 2015 Jeg har vanket på bloggen hennes i det siste, og jeg synes hu er i høyden arrogant og bastant.
Gjest Skrevet 19. november 2015 #135 Skrevet 19. november 2015 Kjenner flere som sitter i cockpiten på flyreiser, hvis de kjenner piloten. Ser ikke noe galt i det. Pilotene i Norge har klart en så pass krevende utdanning, at jeg tviler på at de blir ukonsentrert av at bekjente, familiemedlemmer, eller partnere sitter i samme rom som de. Hadde de ikke klart det, har de ingenting i det yrke å gjøre. Må huske at pilotene skal takle å fly under et mye større "press" enn det der Haha, nei - en pilotutdanning er alt annet enn krevende. Den er dyr, men tar ca. 2,5 år, og kan unnagjøres på 2 om man går pilotskolen i USA. 7
Gjest bruker83924 Skrevet 19. november 2015 #136 Skrevet 19. november 2015 (endret) Haha, nei - en pilotutdanning er alt annet enn krevende. Den er dyr, men tar ca. 2,5 år, og kan unnagjøres på 2 om man går pilotskolen i USA.Nå kan man ikke sammenligne pilotutdanningen med prestisje studier. Men det er krevende i forhold til fysiske og psykiske krav. Hvem som helst kan ikke bli pilot bare ved å betale summen det koster. Når man har klart utdanningen og blitt pilot er det også krav til hyppige legeundersøkelser, og mener å ha lest de har noen tester de må gjennomføre 1-2 ganger i året for å teste psyken. Endret 19. november 2015 av ElizabethTaylor
Gjest Skrevet 19. november 2015 #137 Skrevet 19. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder 3
Gjest bruker83924 Skrevet 19. november 2015 #138 Skrevet 19. november 2015 Ja, men så lenge man har en helt normal psyke, og en helt normal fysikk så går du igjennom. Ved mindre du tar gratisutdannelsen i forsvaret - der er nåløyet mindre. For en betalt utdannelse er det ikke nødvendig å være supermann for å bli pilot. Det er det samme med en lok-fører. Dessuten er yrket forferdelig lite flatterende. Det er opp mot 200 reisedøgn i året, overtidsarbeid som ikke ligner grisen, familie du aldri ser, stressende dager, uker og måneder, forholdsvis lav lønn - spesielt nå når kronen er så svak, og lønn gjerne utbetalt i Euro, ved mindre du jobber i Widerøe eller Norwegian.Det som kanskje er positivt, er at en pilot alltid har dagr med sol på jobben.. det er sjeldent dårlig vær på 30000 fot.Skrev ingenting om man må være "supermann". Men det skal ikke mer til enn at du har slitt med depresjoner en periode, og du får ikke jobbe som pilot på en god stund. Sånn sett er det krevende, da psykiske lidelser i form av depresjon, spiseforstyrrelser og andre er svært vanlig. Vanlig i den så kalte normale psyken. Det er få yrker der du ikke får gå på jobb hvis du er deprimert. Og i forhold til pilot- og lokfører utdanningen så er det strengere krav på pilot-utdanning. Det kan du lese selv på utdanning.no.
Anglofil Skrevet 19. november 2015 #139 Skrevet 19. november 2015 (endret) Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, latterliggjøring og ryktespredning, samt svar til dette.Yvonne (mod) Endret 19. november 2015 av Yvonne
Nana Skrevet 31. januar 2016 #140 Skrevet 31. januar 2016 Må si at jeg ikke hadde sansen for den godeste Pilotfrue når jeg først oppdaget bloggen men nå syns jeg faktisk hun har en del å komme med. Hun er i alle fall ikke redd for å si det hun mener. Selv om jeg ikke nødvendigvis er enig med henne i alt hun står for eller nødvendigvis syns hun fronter gode verdier så er hun et forfriskende pust i en bloggverden der et er om å gjøre å være politisk korrekt og ikke støte noen. Tøff dame. 2
Anbefalte innlegg