Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

Fremhevede innlegg

Skrevet
53 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det jeg reagerer på, er at han sitter kun med èn hånd på rattet under kjøreturen. I den andre har han en brusflaske. Kan ikke se at dette er ansvarlig kjøring

Seriously?! 

Gud, så forferdelig. Hva med en egen tråd der alle som ikke har to hender på rattet TIL ENHVER TID kan diskuteres? Makan til oppførsel! 

Hjelpes. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Det jeg reagerer på, er at han sitter kun med èn hånd på rattet under kjøreturen. I den andre har han en brusflaske. Kan ikke se at dette er ansvarlig kjøring

Ta deg en bolle! 

• Liker 15
Gjest Cartina
Skrevet
3 timer siden, Honey Dew skrev:

Du tuller nå? 

Gjest Magnifiq
Skrevet

Jeg har sjeldent to hender på rattet når jeg kjører. Kjører absolutt ikke uansvarlig av den grunn.

Skrevet

Ross: What?! What does he want?! I wasn’t doing anything!

Rachel: Well, maybe he saw your hands slip briefly from the ten- and two o’clock position.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Jeg har en bror som er kjørelærer og han så samme bildet og reagerte som meg

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Rubella skrev:

Ross: What?! What does he want?! I wasn’t doing anything!

Rachel: Well, maybe he saw your hands slip briefly from the ten- and two o’clock position.

😂

• Liker 1
Skrevet (endret)
29 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jammen da så. 

Endret av Greg
Tok vekk litt "luft"
  • Liker 13
Skrevet
28 minutter siden, Honey Dew skrev:

Du, seriøst...:P Det er kun under opplæring og oppkjøringa man tenker over at man skal ha begge hender på rattet. Jeg både skrur opp flasker selv (lårene støtter rattet), spiser og drikker mens jeg kjører. Den ene hånda hviler alltid på girkula, aldri to hender på rattet. Til og med under glattkjøring er det best å bare ha en hånd på rattet, da man klarer å ratte og legge over mye kjappere med en hånd. 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, FrkHumle skrev:

Du, seriøst...:P Det er kun under opplæring og oppkjøringa man tenker over at man skal ha begge hender på rattet. Jeg både skrur opp flasker selv (lårene støtter rattet), spiser og drikker mens jeg kjører. Den ene hånda hviler alltid på girkula, aldri to hender på rattet. Til og med under glattkjøring er det best å bare ha en hånd på rattet, da man klarer å ratte og legge over mye kjappere med en hånd. 

Seriøst...

• Liker 2
Gjest Magnifiq
Skrevet
18 timer siden, Honey Dew skrev:

Så broren din som er kjørelærer følger med på pilotfruen?

Skrevet (endret)

Og igår var de i Trondheim på denne her fertilitetsklinikken...🙄 

Voldsomt til hastverk på å få unge. Lurer på om de har satt igang adopsjonsprosessen og, sånn i tilfellet de ikke kan bli gravide selv snart, for å slippe og vente ENDA lengre :fnise:

Redigert; i fare for at innlegget her blir slettet pga ettellerannet brudd på regler, så la hun det ut på Snapchat igår.

Endret av Gia_
Gjest Cartina
Skrevet
5 timer siden, Gia_ skrev:

Voldsomt til hastverk på å få unge. Lurer på om de har satt igang adopsjonsprosessen og, sånn i tilfellet de ikke kan bli gravide selv snart, for å slippe og vente ENDA lengre :fnise:

Redigert; i fare for at innlegget her blir slettet pga ettellerannet brudd på regler, så la hun det ut på Snapchat igår.

Har du lest det siste innlegget? Nå viser det seg at det faktisk er en grunn til at de ikke har lykkes, da.

Skrevet

Jeg synes det er flott at hun deler veien mot å bli gravid. Det er også lett å bli lettere revet med når man så instendig ønsker å få barn, husker flere av mine venninner klikket litt under prøvingen og hele livet deres dreide seg om det. 

At de sliter med å få barn må være veldig frustrerende for dem, og at folk her skriver at det er karma(?!) fordi de er opptatt av fasade er for meg provoserende. Hva er galt med å like å fikse negler, se bra ut og bruke de pengene man tjener? Jeg er også opptatt av disse tingene, det gjør meg ikke til et dårlig menneske. Hun har en rosablogg der hun først og fremst skriver om rosa-ting. Det betyr ikke at hele hennes liv leves gjennom bloggen.

• Liker 23
Skrevet

Det er en ting jeg lurer på, hun har vært gravid før, men hun sier "feilen" for at hun ikke kan bli gravid ligger hos henne. Noen som vet hva problemet er?

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for hets og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet
56 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det er en ting jeg lurer på, hun har vært gravid før, men hun sier "feilen" for at hun ikke kan bli gravid ligger hos henne. Noen som vet hva problemet er?

Hun skrev i det "en følelsesladd dag"-innlegget i går at mer detaljer kommer i dag.

Gjest Magnifiq
Skrevet
25 minutter siden, Rubella skrev:

Hun skrev i det "en følelsesladd dag"-innlegget i går at mer detaljer kommer i dag.

Voldsom til drøying.. virker som alt handler om klikk.

Skrevet
1 time siden, Magnifiq skrev:

Voldsom til drøying.. virker som alt handler om klikk.

Selvsagt handler det om klikk! Klikk = penger.

• Liker 8
Skrevet (endret)
På 1. november 2016 den 12.43, Gia_ skrev:

Syns du det er morsomt? For noen som prøver og virkelig ønsker seg barn kan noen måneder virke som flere år. Voldsomt til hastverk? Syns faktisk det er regelrett frekt å kimse av andres desperate ønske å bli foreldre. 

Endret av Milio
  • Liker 30
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...