Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

MrsDunphy

Anbefalte innlegg

17 timer siden, vkt skrev:

Enig der. Maldivene er jo uansett så blodharry og lite originalt som man får det når det gjelder bryllupsreiser.

Maldivene er harry faktisk. Ja, da lærte jeg noe nytt i dag også. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, vkt skrev:

Enig der. Maldivene er jo uansett så blodharry og lite originalt som man får det når det gjelder bryllupsreiser.

Forklar hvorfor Maldivene er blodharry og et lite originalt valg som bryllupsreise? Hva hadde vært et godkjent reisemål for deg, virker som at flere her inne er ute etter å kritisere bare for å kritisere. Pilotfrue og mannen ønsket et reisemål der de kunne nyte deres første tid som ektepar, og de var fornøyde så hvorfor kan ikke du være det?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, marizz skrev:

Så artig!

Jeg synes det er koselig at dere gjorde som dere ville, og det er jo kanskje ekstra fint om dere hadde minner derfra :) 

Vel... Vi leide hytte på fjellet og dro dit med datter,mine foreldre og en nevø.

Vi slappet av,gikk turer på fjellet og koste oss med familien.

All alenetid tok vi igjen senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke egne bryllupstråder der man kan diskutere bryllupsreise?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh nok et reklameinnlegg av nok en blogger om Shai barberhøvler. Har fått det merket så langt i vranghalsen at jeg blir småkvalm hver gang en blogger synes merket er "tidenes mest superdupre". 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skjønner ikke dama at andre har andre ønsker og behov? Its all about ME, and Me and ME. Anette Marie har lyst på katt, hva så?? At hun dedikerer en side på hvorfor hun ikke liker katter, ja da har man seriøse fritidsproblemer!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker titusenvis av kroner på sko og vesker, men å kjøpe noe levende som en katt, er tydeligvis helt horribelt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysøren så dårlig gjort av henne (med mindre det ikke er bare tull, og noe de har funnet på sammen for å få høyere lesertall - ala det Anette og Sophie Elise fant på). Er det ekte så er det så sinnsykt unødvenig og dårlig gjort mot Anette!                                                       Anette betaler hvertfall for ett dyr med papirer, mens Pilotfrue kjøpte seg blandingshund, og bruker som tidligere nevnt mange tusen på bla vesker. 

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Syns og det var et tåpelig innlegg, i hvert fall kritikken mot Anette. Men regner med det et planlagt. 

Men er veldig uenig med dere som mener man burde betale mye for en katt. Er utrolig mange løskatter, eller katter i dyrebeskyttelsen. Jeg syns det er mye bedre og da skaffe seg en omplasseringskatt, enn å kjøpe seg en katteunge. Så får heller folk lære seg å kastrere/sterilisere kattene sine.

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har dem på snap, har de de siste dagene snappet at de har vært i lag på mange forskjellige arrangementer, så tror det er PR-stunt ja..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe lignende stunt som Sophie og Anette dro for ei stund siden da. 

Gud så teit. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag skrev Anette Marie dritt om Marcus Neby (P3-morgen).

Gjeeeesp. Skal det liksom være provoserende? Finn på noe litt mer overbevisende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes innlegget om katt og Anette Marie var ganske ufint. 

En ting er å ha meninger om noe, en annen ting er å snakke nedlatende og mindre hyggelig om folk. Syntes at pilotfrue burde ha sensurert seg selv altså, heller tatt det med mannen sin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartina
4 minutter siden, Ruskemor skrev:

Jeg syntes innlegget om katt og Anette Marie var ganske ufint. 

En ting er å ha meninger om noe, en annen ting er å snakke nedlatende og mindre hyggelig om folk. Syntes at pilotfrue burde ha sensurert seg selv altså, heller tatt det med mannen sin.

Enig. Ser ikke poenget med å skrive et slikt innlegg, og i hvert fall ikke med navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det innlegget ser veldig click-baitish ut.. Det er dårlig avtalt spill av fruen og Anette-Marie. Det er kun for å sanke klikk. Ikke første gang Anette har gjort det heller, som nevnt tidligere i tråden. Gud, SÅ flaut. Var det virkelig det beste de kunne komme på?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var for å få oppmerksomhet hun skrev det katteinnlegget, så klarte hun i allefall å få min. I am a catlover, og hun er herved på min hatliste:ph34r:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok i høyeste grad et avtalt innlegg. De satt jo og jobbet sammen for et par dager siden. Er uansett en litt "gammel" fremgangsmåte synes jeg da. AM og Sophie Elise har allerede brukt opp denne måten å skape oppmerksomhet rundt netthets.

Når det er sagt synes jeg katterasen AM har valgt virker sykt skummel... :sprettoy:  måtte google for å forstå hva slags type katt det er. Men er jo hennes valg så det blir sikkert bra :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...