Gå til innhold

Kan gutter gå i tights, uten å trene?


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Bare å bruke det. Noen må få dradd denne "trenden" ordentlig i gang. Kvinnet har allerede godt i gang med å bruke dette som et hverdagsplagg. Menn tar alltid etter kvinnene motemessig. Så det er bare et tidsspørsmål før det er like vanlig hos menn. Men det går tregt, og vi trenger noen pionerer som får litt fart på dette. Du er med på å gjøre det vanlig og at man venner seg til å se det.

Anonymous poster hash: 36559...f37

Menn tar etter?

Robin Hood, sier jeg bare. Og Batman.

Menn gikk jo rundt i tights før i verden.

Antar det var praktisk når de red på hester, feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi tights er femi. Ekte menn går ikke i tights. Unntaket er til nød sykkeltøy, der det faktisk har en betydning. Litt dumt å hekte en bukse i kjedet i 60-70 km/t, dessuten bør man ha padding når man skal sykle langt.

Edit: en ting er at mannfolk går i tights når de trener. Det er ille nok. Verre blir det når de, ja, nettopp ikke trener.

https://youtu.be/Xwr-7nkTuX4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke de folka i videoen oppførte seg veldig "mandig". Dessuten, det er jo et humorklipp som neppe er alvorlig ment :P

Du tror jeg mente det alvorlig?

Men, de var faktisk menn.

Helt ekte med de kromosomene som behøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Fordi tights er femi. Ekte menn går ikke i tights. Unntaket er til nød sykkeltøy, der det faktisk har en betydning. Litt dumt å hekte en bukse i kjedet i 60-70 km/t, dessuten bør man ha padding når man skal sykle langt.

Edit: en ting er at mannfolk går i tights når de trener. Det er ille nok. Verre blir det når de, ja, nettopp ikke trener.

Er ikke enig med deg,syns det er litt gammeldags tankegang,femi hmm er nok bare oppi hode ditt det er blitt sånn,muligens du er sånn alfa hann som føler seg litt truet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig med deg,syns det er litt gammeldags tankegang,femi hmm er nok bare oppi hode ditt det er blitt sånn,muligens du er sånn alfa hann som føler seg litt truet

Du må gjerne være uenig. Har ingenting imot å være såkalt "alfahann", jeg. Så metroseksuelle, feminine "menn" er tydeligvis i vinden igjen? :P

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble anbefalt tights da jeg begynte å sykle, men det lugger jo noe hemningsløst når alt håret på leggene legger seg feil veg når man har den på. Og det er ikke særlig behagelig oppe i skrittet heller, nei, jeg sykler i treningsbukse, fungerer helt utmerket. Drar en sokk utenpå buksebenet, da slipper jeg kjedeproblemer også. Joda, jeg ser litt nisse ut nederst på leggen, men bedre enn å se ut som en nisse på halve kroppen. Svært få av både menn og kvinner som kler tights. Skjønner heller ikke iveren etter å vise frem alt. Man føler seg jo helt naken.



Anonymous poster hash: 8f0ec...d2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble anbefalt tights da jeg begynte å sykle, men det lugger jo noe hemningsløst når alt håret på leggene legger seg feil veg når man har den på. Og det er ikke særlig behagelig oppe i skrittet heller, nei, jeg sykler i treningsbukse, fungerer helt utmerket. Drar en sokk utenpå buksebenet, da slipper jeg kjedeproblemer også. Joda, jeg ser litt nisse ut nederst på leggen, men bedre enn å se ut som en nisse på halve kroppen. Svært få av både menn og kvinner som kler tights. Skjønner heller ikke iveren etter å vise frem alt. Man føler seg jo helt naken.

Anonymous poster hash: 8f0ec...d2e

Sykler du noen mil på sykkel er det veldig praktisk med sykkelshorts, og de er som regel stramme. Ja, det blir på en måte det samme som tights, men det har faktisk en hensikt. Hår på leggene er ikke noe problem, men så sykler jeg også i shorts, ikke bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Skrotum er dritdeilig. Nam! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker å se menn i tights. :wow: Jeg husker og tenkte til og med senest i dag på sist gang jeg så en mann som ikke trente, men likevel hadde tights på seg. Det var i oktober eller november i fjor på et kjøpesenter og han mannen så farlig deilig ut. ;)

Kult, her er noen som tør å si at tights på menn kan være bra og se fint ut, selv om enn ikke trener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ble anbefalt tights da jeg begynte å sykle, men det lugger jo noe hemningsløst når alt håret på leggene legger seg feil veg når man har den på.

Anonymous poster hash: 8f0ec...d2e

Kjære deg, løysinga på det er å barbere beina, slik alle skikkelege syklistar gjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Kult, her er noen som tør å si at tights på menn kan være bra og se fint ut, selv om enn ikke trener.

Eg ville ikkje sett alle pengane mine på at det innlegget du siterte var alvarleg meint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Eg ville ikkje sett alle pengane mine på at det innlegget du siterte var alvarleg meint.

Nei, klart jeg ikke kan garantere det. Men ville nesten vært litt snodig om 100 % av alle ville svart at det ikke var fint. Gjør ikke meg noe, men litt merkelig å skrive sånn, men kan jo være veldig ironisk da og derfor et tullesvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, løysinga på det er å barbere beina, slik alle skikkelege syklistar gjer.

Det er i hvert fall femi, barbering av bein er definitivt forbeholdt kvinner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn så blir jeg som jente kåt når jeg ser kjekke gutter med tights. Spesielt når du ser konturene av penis og baller. Er det sykt?



Anonymous poster hash: cc159...75d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg er helt seriøs. Hvorfor tror du at jeg troller?

Veldig mange som tror det er trolling, med en gang dem syns noe er annerledes enn hva norm og a4 mønstret skal tilsi. Rart dette, men sånn er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Av en eller annen grunn så blir jeg som jente kåt når jeg ser kjekke gutter med tights. Spesielt når du ser konturene av penis og baller. Er det sykt?

Anonymous poster hash: cc159...75d

Nei, er ikke sykt det, er vel ikke verre enn når damer går litt utfordrende kledd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn tar etter?

Robin Hood, sier jeg bare. Og Batman.

Menn gikk jo rundt i tights før i verden.

Antar det var praktisk når de red på hester, feks.

Peter Pan hadde et par nydelige i grønt.

Anonymous poster hash: 605d5...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jeg er helt seriøs. Hvorfor tror du at jeg troller?

Eg trur ikkje det. Men det var noko med stilen i innlegget ditt som fekk meg til å lure på om du kan hende var litt ironisk. Det er skilnad på å tru at noko ikkje er heilt alvarleg, og å tru at dei trollar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Det er i hvert fall femi, barbering av bein er definitivt forbeholdt kvinner :P

Og syklistar. Eg finn ikkje på dette, dei fleste syklistar (aktive syklistar, altså, ikkje mosjonistar) har barberte bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Vel, jeg var ihvertfall 100% alvorlig i det innlegget du referer til. :biggrin:

Takk for at du skriver på nynorsk! /sarkasme

Berre hyggeleg. Vi nynorskbrukarar veit at bokmålsbrukarar treng litt eksponering for nynorsk, så vi skriv så mykje vi kan. Det er faktisk mest derfor vi skriv nynorsk. /sarkasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...