Gå til innhold

Kan gutter gå i tights, uten å trene?


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ofte tights hjemme som kosebukse. Synes det er mye mer komfy å ha på enn slappe, baggy joggebukser. Men hvis jeg skal ut, så tar jeg på meg noe annet (med mindre jeg er på vei til/fra treningssenteret)... dama synes også at det er stas at jeg bruker tights hjemme. :-)

Mann 37

Anonymous poster hash: 0c8ed...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker sykkelshorts når jeg sykler. Men det bør man ha når man sykler langt. Treningstights, derimot, er som jeg har sagt før, for kvinnfolk og skruller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sykkelshorts når jeg sykler. Men det bør man ha når man sykler langt. Treningstights, derimot, er som jeg har sagt før, for kvinnfolk og skruller.

Jøss... da er visst jeg ei skrulle! :-o

Anonymous poster hash: 0c8ed...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest ærlig talt ta det er litt corny å begynne å bruke tights som et hverdasgsplagg, uansett om det er kvinner eller menn. Det er sikkert behagelig, men jeg synest personlig at man kan strekke seg litt utenfor komfortsonen når man bruker hverdagsplagg, uten at det betyr at man skal ha det ubehagelig. Det handler litt om å kle seg respektabelt, og jeg synest ikke man gjør med tights. I tillegg til at de ofte viser mer enn de burde..

Jeg ble en gang eksepdert av en ung jente på butikk som gikk i 2XU treningstights på jobb. Det synest jeg faktisk er i overkant drøyt i en jobbsituasjon der man ekspediterer kunder. At sjefen godkjente dette som ok kleskode på jobb synest jeg er litt spesielt.

Nå er også 2XU blitt en merkevare på mange måter, jeg skjønner jo at mange synest den er god å gå med, men jeg forstår det også slik at det har blitt et slags moteplagg som skaper annerkjennelse særlig blant unge jenter i skolealder. Det er et forholdsvis dyrt plagg å bruke og jeg synest ikke det er sunt om man går inn for å gjøre dette dyret plaget til en norm. Skal man bruke det som hverdagsplagg i tillegg til trening, så må man jo også ha flere versjoner og det blir fort dyrt i lengden og dyrt for foreldrene som eventuelt må betale det.

Edit: Grunnet fysiologiske forskjeller så synest jeg det er enda mer upassende at menn går rundt med tights som hverdagsplagg.

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... da er visst jeg ei skrulle! :-o

Anonymous poster hash: 0c8ed...075

Visst pokker er du det :P

Ærlig talt, treningstights på "menn" er noe av det styggeste jeg ser på treningssenter, eller generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst pokker er du det :P

Ærlig talt, treningstights på "menn" er noe av det styggeste jeg ser på treningssenter, eller generelt.

Men selv bruker du sykkelshorts?

Anonymous poster hash: 0c8ed...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det både er kult å behagelig å gå i mine 2XU tights også når jeg ikke skal på trening.

Er dette innenfor, eller skal ikke gutter/menn gå i 2XU tights til vanlig?

Gå med det du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv bruker du sykkelshorts?

Anonymous poster hash: 0c8ed...075

Når man sykler en del mil på sykkel, på et relativt hardt sete, trenger man padding slik at man ikke blir helt ør. Jeg syklet en tur på 8 mil i treningsshorts på et sete av samme type som brukes på racersykler. Det gjør jeg IKKE igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sykler en del mil på sykkel, på et relativt hardt sete, trenger man padding slik at man ikke blir helt ør. Jeg syklet en tur på 8 mil i treningsshorts på et sete av samme type som brukes på racersykler. Det gjør jeg IKKE igjen...

Kjenner til det der... sykler selv Birken og andre ritt, og veit at en god sykkelshorts er alfa og omega...

Når jeg skal trene løping, så er en god løpetights et like stort must...

Anonymous poster hash: 0c8ed...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker skjer med moteforumet? Menn som starter tråder om åletrange jeans, menn i tights og menn i lårhøye horestøvletter hører for pokker meg ikke til ett mote forum men på seksualitetforumet!

Anonymous poster hash: 700b4...93a

Enig her. Denne 100%naturell har tidligere i en fetish tråd sagt han har fetish for "åletrange jeans".

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=894442&p=15559754

Så ja, tråden her hører mer hjemme under seksualitet.

Anonymous poster hash: aa1b7...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der... sykler selv Birken og andre ritt, og veit at en god sykkelshorts er alfa og omega...

Når jeg skal trene løping, så er en god løpetights et like stort must...

Anonymous poster hash: 0c8ed...075

Sykler jo en del i sommerhalvåret (asfalt, landevei), og da kan det bli noen turer på en del mil. Da er sykkelshorts med god padding nødvendig. Men jeg trenger ikke treningstights for å løpe mila, det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det både er kult å behagelig å gå i mine 2XU tights også når jeg ikke skal på trening.

Er dette innenfor, eller skal ikke gutter/menn gå i 2XU tights til vanlig?

Du er den samme som går i trange jeans, er du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk kan rase så mye de vil om de liker eller ikke at kvinner eller menn går med treningstights til vanlig.

De personene dere prøver å nå kunne ikke gitt mer F*** i hva dere mener. Dere har ingen innflytelse der. Så da skjønner jeg ikke at dere i det heletatt gidder å bruke energi på å bry dere. Det er helt bortkastet.

Selv om du sier at du ikke ville blitt sammen med en person som gikk til vanlig i tights. Så er det bare å spille kostbar. Den personen kunne ikke brydd seg mindre om deg, og er i et lykkelig forhold med noen andre som har helt andre verdier. De er kanskje ikke like jålete som deg og setter krav til hvordan andre skal kle seg. De er kanskje mer jordnære og ser mer etter personlighet enn hvordan vedkommende følger en oppdiktet dresscode.

Dette gjelder forøvrig alle plagg. men jeg ser det blir trukket frem at man er lesbisk eller homofil hvis man bruker dette plagget. Siden det er så "feminint".

Men jeg personlig syns det er mer feminint for menn å jåle og pynte seg, enn å kun slaske i et plagg fordi det er praktisk og behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan rase så mye de vil om de liker eller ikke at kvinner eller menn går med treningstights til vanlig.

De personene dere prøver å nå kunne ikke gitt mer F*** i hva dere mener. Dere har ingen innflytelse der. Så da skjønner jeg ikke at dere i det heletatt gidder å bruke energi på å bry dere. Det er helt bortkastet.

Selv om du sier at du ikke ville blitt sammen med en person som gikk til vanlig i tights. Så er det bare å spille kostbar. Den personen kunne ikke brydd seg mindre om deg, og er i et lykkelig forhold med noen andre som har helt andre verdier. De er kanskje ikke like jålete som deg og setter krav til hvordan andre skal kle seg. De er kanskje mer jordnære og ser mer etter personlighet enn hvordan vedkommende følger en oppdiktet dresscode.

Dette gjelder forøvrig alle plagg. men jeg ser det blir trukket frem at man er lesbisk eller homofil hvis man bruker dette plagget. Siden det er så "feminint".

Men jeg personlig syns det er mer feminint for menn å jåle og pynte seg, enn å kun slaske i et plagg fordi det er praktisk og behagelig.

Vel..nå har nå ts bedt en uttalelse hva folk her synes om tights på menn. Spesielt utenfor trening. Konklusjonen hittil er rompiskompis og YMCA. Spør man om råd så får man tåle å høre det.

Anonymous poster hash: cc159...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forresten ikke brukt det selv, fordi jeg hater å tiltrekke meg oppmerksomhet. Jeg føler at å gå med et sånt plagg er nesten nesten er å be om det, men selvsagt foregår det sikkert mest i mitt hode. Jeg går jo ofte fra trening og hjem med tight. I de tilfellene føler jeg meg litt ubekvem og føler at jeg ber om oppmerksomhet.

Jeg tror at om jeg hadde vært mann, hadde jeg særlig følt dette, da det er litt uvanligere at menn går med tights ute. Altså, jeg vet ærlig talt ikke selv om jeg hadde klart å la være å glo litt om jeg hadde sett en mann i veldig tettinntilsittende tights.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 100%naturlig

Du er den samme som går i trange jeans, er du ikke?

Ja, jeg gjør det. Men det har ikke noe med hverandre å gjøre! Mitt spm var om 2XU tights er ok på menn både på og utenom trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør det. Men det har ikke noe med hverandre å gjøre! Mitt spm var om 2XU tights er ok på menn både på og utenom trening.

Mitt svar er at jeg ikke syns det er spesielt flatterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg ville forresten ikke brukt det selv, fordi jeg hater å tiltrekke meg oppmerksomhet. Jeg føler at å gå med et sånt plagg er nesten nesten er å be om det, men selvsagt foregår det sikkert mest i mitt hode. Jeg går jo ofte fra trening og hjem med tight. I de tilfellene føler jeg meg litt ubekvem og føler at jeg ber om oppmerksomhet.

Jeg tror at om jeg hadde vært mann, hadde jeg særlig følt dette, da det er litt uvanligere at menn går med tights ute. Altså, jeg vet ærlig talt ikke selv om jeg hadde klart å la være å glo litt om jeg hadde sett en mann i veldig tettinntilsittende tights.

Jeg ser den, men opplever ikke spes gloing og negativ oppmerksomhet på treningssenteret, kanskje litt utenom trening, men egentlig ikke negativt heller, men mer som en som tørr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å bruke det. Noen må få dradd denne "trenden" ordentlig i gang. Kvinnet har allerede godt i gang med å bruke dette som et hverdagsplagg. Menn tar alltid etter kvinnene motemessig. Så det er bare et tidsspørsmål før det er like vanlig hos menn. Men det går tregt, og vi trenger noen pionerer som får litt fart på dette. Du er med på å gjøre det vanlig og at man venner seg til å se det.

Anonymous poster hash: 36559...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...