Gå til innhold

Hvorfor tar dere silikon i puppene for å få større?


Gjest Kili

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Omg gjør som dere vil. Så får små pupper og flatbrysta forbli noe dårlig og stygt. Som menn ikke vil ha. Kast dere under kniven. Ingen med flate bryster er kvinner.

Hvor vanskelig er det for deg å svare på noe jeg har spurt deg om et antall ganger? Hvorfor henger du deg slik opp i om noen kvinner tar silikon? På hvilken måte angår det deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg gjør som dere vil. Så får små pupper og flatbrysta forbli noe dårlig og stygt. Som menn ikke vil ha. Kast dere under kniven. Ingen med flate bryster er kvinner.

Denne diskusjonen handler jo ikke om hva som er fint og ikke? Det handler om at man skal få gjøre hva man vil med egen kropp, noe du ikke ser ut til å forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tankegang, men er nok en liten sannhet i dette. Det er nok det samme som utseende generelt. Veldig mange kvinner ønsker at de skal være den vakreste i partnerens øyne. At han skal foretrekke hennes utseende foran andre kvinners. Vanlig tankegang, men merkelig, som skrevet.

Anonymous poster hash: a521c...027

hva er merkelig ved det???

Anonymous poster hash: c65d5...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det for deg å svare på noe jeg har spurt deg om et antall ganger? Hvorfor henger du deg slik opp i om noen kvinner tar silikon? På hvilken måte angår det deg?

Jeg liker enkelt og greit at damer er fornøyd med den kroppen de har, og ikke driver å endrer og fikser på den.

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet at Botox er verre enn silikon. Skulle bare ha fram poenget at selv om jeg har tatt en plastikk operasjon, så er jeg ikke en som gjør alt mulig rart for å se best mulig ut. At jeg faktisk er trygg på meg selv, og fornøyd med den jeg er.

Anonymous poster hash: f11cb...28c

Må da være lov å spørre om noe uten at du skal gå i forsvarsposisjon av den grunn? Det var et enkelt ja/nei-spørsmål.

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være lov å spørre om noe uten at du skal gå i forsvarsposisjon av den grunn? Det var et enkelt ja/nei-spørsmål.

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

var det forsvarsposisjon? :fnise:

Man må da kunne begrunne svar, det er ganske naturlig. Ja/nei blir litt svart-hvitt, og folk ber ofte om begrunnelser for å forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker enkelt og greit at damer er fornøyd med den kroppen de har, og ikke driver å endrer og fikser på den.

Enkelt og greit så vil du at damer skal se ut sånn som du vil, ikke sånn som de vil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp lagt inn silikon fordi jeg ønsket en mer proposjonert kropp, og I mine øyne penere kropp. Da snakker jeg om min egen kropp, alle andre kan se fine ut med mindre bryster.

Jeg hadde brystvorter og areola som hang på undersiden av brystet, så valgte først et brystløft. Etter løftet var de fryktelig små, jeg fylte ikke en a cup en gang. Så dermed valgte jeg å legge inn silikon for å få de større.

Samboeren min likte brystene mine tilogmed da de var som "vrengte baklommer" det handlet kun om egen selvfølelse. Men når du føler du mangler noe essensielt for din femininitet, er det lett å ty til mer forlokkende løsninger enn "kun" å endre selvfølelsen

Det å si man bare kan endre selvfølelsen sin for å føle seg bedre og ikke legge inn silikon er jo tøysete. Som om ikke vi mennesker daglig tar mange valg når det kommer til utseendet kun for å føle oss mer vel.. Men, veldig mange drar det med silikon alt for langt, og har kanskje ikke et veldig sunt kroppsbilde. Ikke bare med silikon for den saks skyld..

Men ja jøss, pupper er fine greier... samma åssen de ser ut;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...