Gå til innhold

Hvorfor tar dere silikon i puppene for å få større?


Gjest Kili

Anbefalte innlegg

Merkelig tankegang, men er nok en liten sannhet i dette. Det er nok det samme som utseende generelt. Veldig mange kvinner ønsker at de skal være den vakreste i partnerens øyne. At han skal foretrekke hennes utseende foran andre kvinners. Vanlig tankegang, men merkelig, som skrevet.

Anonymous poster hash: a521c...027

Synes ikke det er så rart. Ingen vil bli "settled" for, eller leve med tanken om at partneren hadde valgt en som objektivt sett var deiligere om han/hun hadde sjans. Det er derfor komplimenter som "jeg elsker deg fordi du er deg" blir litt frustrerende for kvinner - de vil vite at de rent visuelt sett er blant de flotteste han har datet. Kvinner vet hvor mye menn bryr seg om utseende, de tilbringer tross alt en god del tid siklende over bilder av flotte damer. Så kvinner vil bli sett på som et "kupp" for ham på alle måter, akkurat som menn ikke vil at en kvinne bare slo seg til ro med og elsker ham "på tross av" mange av hans sider.

Jeg sier ikke at kosmetisk kirurgi er svaret på noe som helst, kun at ting har endret seg ettersom media har det. Menn eksponeres for opererte og retusjerte kvinnekropper like mye som kvinner, og sammenlikngingsgrunnlaget er annet enn det var.

Anonymous poster hash: 7a669...e52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er så rart. Ingen vil bli "settled" for, eller leve med tanken om at partneren hadde valgt en som objektivt sett var deiligere om han/hun hadde sjans. Det er derfor komplimenter som "jeg elsker deg fordi du er deg" blir litt frustrerende for kvinner - de vil vite at de rent visuelt sett er blant de flotteste han har datet. Kvinner vet hvor mye menn bryr seg om utseende, de tilbringer tross alt en god del tid siklende over bilder av flotte damer. Så kvinner vil bli sett på som et "kupp" for ham på alle måter, akkurat som menn ikke vil at en kvinne bare slo seg til ro med og elsker ham "på tross av" mange av hans sider.

Jeg sier ikke at kosmetisk kirurgi er svaret på noe som helst, kun at ting har endret seg ettersom media har det. Menn eksponeres for opererte og retusjerte kvinnekropper like mye som kvinner, og sammenlikngingsgrunnlaget er annet enn det var.

Anonymous poster hash: 7a669...e52

Men man vil jo aldri være den vakreste. Det vil alltid være en som er vakrere enn deg. Å håpe at partneren mener at en selv er den vakreste i verden er ønsketenking.

Anonymous poster hash: a521c...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt silikon i snart 8 år og aldri fått noen klaget på mine pupper. Jeg får bare skryt. Folk som ikke kjenner meg tror de er ekte og får sjokk når jeg sier det er silikon :) Myke er de å. Jeg aldri blitt avvist av en mann pga dette. Ingen har gitt uttrykk for at de ikke liker puppene mine.

Jeg tok silikon fordi jeg ville ha de større. Enkelt og greit. Det er ingenting galt med det og det er min kropp. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at finnes menn som ikke liker silikon. Det finnes nok av menn som gjør det ;)

Anonymous poster hash: 86e40...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente at man kanskje vil at han skal virkelig foretrekke hennes pupper, og ikke bare akseptere de fordi han elsker henne. Dette er kun noe jeg tror da!

Anonymous poster hash: a0f26...04d

En mann kan da like små pupper.. Altså foretrekke det. Min samboer er slik. Jeg har små pupper og jeg synes de er veldig fine. Det synes han og. :)

Anonymous poster hash: 5d6f9...bcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man vil jo aldri være den vakreste. Det vil alltid være en som er vakrere enn deg. Å håpe at partneren mener at en selv er den vakreste i verden er ønsketenking.

Anonymous poster hash: a521c...027

Nettopp. Det med at kvinner gjør alt for å være vakrest er bortkastet. Hva hvis typen likevel går i fra henne og velger ei annen? Uansett hvor mye silikon hun har tatt, hvor mye hun har fikset på utseendet. Dessuten faller ikke alle menn for "den baben" eller de med sånn og sånn utseendet. Alle faller for forskjellige damer og utseendet. Menn er opptatt av utseendet ja, kvinner også. Altså man skal ikke se ut som noen som aldri tar vare på seg selv. Men personlighet er viktigst. Folk får seg kjærester uansett utseendet. Pga folk faller for forskjellige. Å tro at han bare er sammen med henne til han finner ei som er vakrere eller han ikke får noe annet er en idiotisk tanke. Jeg hadde blitt lei meg hvis hun jeg var sammen med tenkte sånn om meg og jeg fikk vite det. Jeg er sammen med henne for det er henne jeg elsker. Gir faen i andre da. Ingen blir vakrere i mine øyner uansett hvor mye større pupper, strammere rumpe osv de andre damene har. De blir aldri vakrere på utseendet uansett enn hun jeg elsker og har forelsket meg i. Så slutt å tenk så negativt. Tenk positivt om dere selv. Dere ER pene nok. Endret av Tissefant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det med at kvinner gjør alt for å være vakrest er bortkastet. Hva hvis typen likevel går i fra henne og velger ei annen? Uansett hvor mye silikon hun har tatt, hvor mye hun har fikset på utseendet. Dessuten faller ikke alle menn for "den baben" eller de med sånn og sånn utseendet. Alle faller for forskjellige damer og utseendet. Menn er opptatt av utseendet ja, kvinner også. Altså man skal ikke se ut som noen som aldri tar vare på seg selv. Men personlighet er viktigst. Folk får seg kjærester uansett utseendet. Pga folk faller for forskjellige. Å tro at han bare er sammen med henne til han finner ei som er vakrere eller han ikke får noe annet er en idiotisk tanke. Jeg hadde blitt lei meg hvis hun jeg var sammen med tenkte sånn om meg og jeg fikk vite det. Jeg er sammen med henne for det er henne jeg elsker. Gir faen i andre da. Ingen blir vakrere i mine øyner uansett hvor mye større pupper, strammere rumpe osv de andre damene har. De blir aldri vakrere på utseendet uansett enn hun jeg elsker og har forelsket meg i. Så slutt å tenk så negativt. Tenk positivt om dere selv. Dere ER pene nok.

Jeg synes også det er rart å tenke at store pupper er penere enn vanlige og mindre pupper. Jeg synes alt er like fint. Jeg føler også at jeg ikke hadde blitt noe penere med større pupper. Jeg er akkurat som jeg er og synes at det ikke er noen operasjon som kan gjøre meg noe bedre enn det jeg er. Operasjoner gjør ikke en person penere i mine øyne.

Anonymous poster hash: 5d6f9...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er rart å tenke at store pupper er penere enn vanlige og mindre pupper. Jeg synes alt er like fint. Jeg føler også at jeg ikke hadde blitt noe penere med større pupper. Jeg er akkurat som jeg er og synes at det ikke er noen operasjon som kan gjøre meg noe bedre enn det jeg er. Operasjoner gjør ikke en person penere i mine øyne.

Anonymous poster hash: 5d6f9...bcb

Helt sant og bra at mange tenker sånn :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann kan da like små pupper.. Altså foretrekke det. Min samboer er slik. Jeg har små pupper og jeg synes de er veldig fine. Det synes han og. :)

Anonymous poster hash: 5d6f9...bcb

Joda, har små pupper selv (som jeg er fornøyde med), og kjæresten min liker de veldig godt. Men jeg føler at de aller fleste menn egentlig foretrekker større, er hvertfall sånn det alltid blir fremstilt og det utrolig mange skriver/sier. Jeg tror det er en stor grunn til at mange tar silikon.

Anonymous poster hash: a0f26...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har små pupper selv (som jeg er fornøyde med), og kjæresten min liker de veldig godt. Men jeg føler at de aller fleste menn egentlig foretrekker større, er hvertfall sånn det alltid blir fremstilt og det utrolig mange skriver/sier. Jeg tror det er en stor grunn til at mange tar silikon.

Anonymous poster hash: a0f26...04d

Føler det slik jeg også. Mange ganger menn skriver "hun var pen, men hun hadde litt små pupper"... Heldigvis er jeg ganske sikker på at han jeg dater liker små pupper, han synes i hvert fall Jenny Skavlan er veldig pen og hun har små pupper.

Anonymous poster hash: df853...a36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

De som virkelig elsker en kvinne vil synes ho er den vakreste, dette er ogsá noe en kan se opp gjennom tidene. Hvis du ser pá gamlere malerier sá finnes det mange malerier der kvinner er malt i smá pupper, dette var sett pá mest vakkert i lópet av den tiden. Men tidene forandrer seg og de fleste av oss er oppvokst i en tid der det har vaert mye press pá det at hvis kvinner har store pupper sá blir de sett pá som vakrere og mer femenine.

Jeg laerte av noen jeg kjenner at for á se sexy ut sá má du fóle deg sexy, en kvinne som stráler ut med masse sjólvsikkerhet vil ha lettere for á bli sett pá som mer sexy og pen. Utstráling kan gjóre mye med en person. Mange som tar silikon eller som fikser pá andre deler av utseendet sitt for á fóle seg mye finere og som etterpá finner mer de ónsker á fikse pá. Fordi sjólvtillitt kan ikke fikses pá ved á forandre kropp eller utseende, du er nódt til á fikse pá din egen mentale sjólvtillitt. Det er der de trenger mest hjelp for sá á kunne fóle seg bedre og sikrere pá seg sjólv.

Det har ofte mer med tankegangen til mange kvinner om hva de tror menn skal synes er pent, og sá gár de rundt á sammenligner seg sjólv med andre kvinner. Alle menn tenker ikke som media fremstiller dette, de vil ogsá ha forskjellige meninger om hva som er pent for dem og hva de liker pá kvinner.

Jeg sier ikke at alle som tar silikon má ha dárlig sjólvtillit, det er forskjellige grunner bak det hele. Noen kan ogsá ha sine gode grunner for á gjóre dette. Men mange som tar silikon gjór det for á fikse pá et utvendig problem som egentlig handler mer om et innvendig problem de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det med at kvinner gjør alt for å være vakrest er bortkastet. Hva hvis typen likevel går i fra henne og velger ei annen? Uansett hvor mye silikon hun har tatt, hvor mye hun har fikset på utseendet. Dessuten faller ikke alle menn for "den baben" eller de med sånn og sånn utseendet. Alle faller for forskjellige damer og utseendet. Menn er opptatt av utseendet ja, kvinner også. Altså man skal ikke se ut som noen som aldri tar vare på seg selv. Men personlighet er viktigst. Folk får seg kjærester uansett utseendet. Pga folk faller for forskjellige. Å tro at han bare er sammen med henne til han finner ei som er vakrere eller han ikke får noe annet er en idiotisk tanke. Jeg hadde blitt lei meg hvis hun jeg var sammen med tenkte sånn om meg og jeg fikk vite det. Jeg er sammen med henne for det er henne jeg elsker. Gir faen i andre da. Ingen blir vakrere i mine øyner uansett hvor mye større pupper, strammere rumpe osv de andre damene har. De blir aldri vakrere på utseendet uansett enn hun jeg elsker og har forelsket meg i. Så slutt å tenk så negativt. Tenk positivt om dere selv. Dere ER pene nok.

For det første må jeg si at kvinner ikke nødvendigvis pynter seg for menn eller for kjæresten.

Og ja, alle får seg kjæreste uansett utseende, men noen ønsker seg en kjæreste de er fysisk tiltrukket av, og for å få det så hjelper det faktisk å være litt tiltrekkende selv.

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første må jeg si at kvinner ikke nødvendigvis pynter seg for menn eller for kjæresten.

Og ja, alle får seg kjæreste uansett utseende, men noen ønsker seg en kjæreste de er fysisk tiltrukket av, og for å få det så hjelper det faktisk å være litt tiltrekkende selv.

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Så dere mener at dere ikke er tiltrekkende uten store pupper? Det dummeste jeg har hørt. Det er nok helst kvinner selv som ødelegger sitt eget selvbilde og andre kvinner sitt selvbilde.

Ikke for å skryte men jeg har en bra nok og trent kropp. Det betyr ikke at jeg automatisk går etter perfekte kvinner og de med store pupper! Folk som ser bra ut går ikke bare etter de med mest mulig perfekt kropp.

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere mener at dere ikke er tiltrekkende uten store pupper? Det dummeste jeg har hørt. Det er nok helst kvinner selv som ødelegger sitt eget selvbilde og andre kvinner sitt selvbilde.

Det var skrevet som svar at man får seg kjæreste selv om man ikke er så pen. Selvfølgelig er man vel så pen med små pupper. Synes faktisk det er penest, da de ofte er fastere, og fyldigere i forhold til størrelsen.

Selv har jeg "store" pupper, men kunne tenkt meg silikon for å gi de en fin fasong.., for puppene mine er kjempestygge, og har hengt siden jeg fikk de. Flate på toppen, der er det bare hud, og all folden er nederst i puppene... Ikke akkurat pent!

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var skrevet som svar at man får seg kjæreste selv om man ikke er så pen. Selvfølgelig er man vel så pen med små pupper. Synes faktisk det er penest, da de ofte er fastere, og fyldigere i forhold til størrelsen.

Selv har jeg "store" pupper, men kunne tenkt meg silikon for å gi de en fin fasong.., for puppene mine er kjempestygge, og har hengt siden jeg fikk de. Flate på toppen, der er det bare hud, og all folden er nederst i puppene... Ikke akkurat pent!Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Folden = fylden.

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skrevet som svar at man får seg kjæreste selv om man ikke er så pen. Selvfølgelig er man vel så pen med små pupper. Synes faktisk det er penest, da de ofte er fastere, og fyldigere i forhold til størrelsen.

Selv har jeg "store" pupper, men kunne tenkt meg silikon for å gi de en fin fasong.., for puppene mine er kjempestygge, og har hengt siden jeg fikk de. Flate på toppen, der er det bare hud, og all folden er nederst i puppene... Ikke akkurat pent!

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Problemet er at de med små fine pupper tar uansett for de mener de er for "små" og de tror alle deilige damer har svære pupper.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet er at de med små fine pupper tar uansett for de mener de er for "små" og de tror alle deilige damer har svære pupper.

Men man vet ofte ikke grunnen til at noen tar silikon.

Anonymous poster hash: 9ad9a...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg har silikon og jeg synes ikke små pupper er "stygge" men jeg synes kroppen min totalt ser bedre ut nå. Er veldig glad for resultatet - tok ikke for mye, og de er veldig myke. Jeg har rumpe og hofter så jeg har en bedre proposjonert timeglassfigur nå.

Anonymous poster hash: 7a669...e52

For min del så ønskte å fylle ut klærne mine. Kjoler, bikinier, bher og topper satt rett og slett ikke like fint på meg, fordi alt ble for stort. I tillegg har jeg stor hofter som gjør at små pupper ikke blei like fint.

Små pupper er fint, men ønskte meg hele tiden litt større. Før brukte jeg en A-cup, og nå bruker jeg en B-cup i bh-størrelse. Mange vet ikke at jeg har tatt silikon en gang, og da sier det seg selv at jeg ikke har tatt mye.

Kan ikke folk bare få gjøre som de vil? Enten om det er brystoperasjon eller øreoperasjon,

Anonymous poster hash: a2533...fd1

Jeg tok silikon fordi jeg ville ha de større. Enkelt og greit. Det er ingenting galt med det og det er min kropp. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at finnes menn som ikke liker silikon. Det finnes nok av menn som gjør det ;)

Anonymous poster hash: 86e40...1fb

Hvorfor er det så vanskelig for dere, og alle andre, å godta seg selv slik man er ?

Hvorfor vektlegger dere det ene "lille problemet" i stedet for å vektlegge alle de andre positive ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har silikon pga "skjønnhetsfeil" (ikke av medisinske årsaker):

Dere er klar over at dere alle utgir dere for noe som dere ikke er ?

Hva ville dere syns om guttene fikk operert inn sixpack, biceps osv, uten å være noe som helst sterk, atletisk eller hva som helst? - Snakk om falskt ! ! !



Anonymous poster hash: 3f905...d5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hva er egentlig alt snakket om for små pupper? Det finnes ikke for små eller feile pupper. Er ganske sikker på at de puppene dere har passer til den kroppen dere har. Naturlig er ikke synonymt med for små.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...