Summers Skrevet 26. januar 2015 #121 Skrevet 26. januar 2015 (endret) Denne vil du aldri få svar på for menn hater å innrømme at de kun går etter de pene damene, tiltross for at de ser ræva ut selv. Så blir de bitre pga at "ingen " jenter vil ha dem. Men det vet de jo ikke, siden de stygge er uaktuelle for dem. Er det egentlig mange menn* som er bitre fordi "ingen" jenter vil ha dem? Jeg tror jeg har en fyr i min vennekrets som har lyst på dame, men som ikke får. Og han er ikke bitter, bare litt lei. *I virkeligheten, ikke på KG. Endret 26. januar 2015 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #122 Skrevet 26. januar 2015 Det er sant at selv om menn klager at kvinner er overfladiske, det er mye vanligere å se en stygg mann med ei pen jente enn ei stygg jente med en kjekk mann. Anonymous poster hash: 0c1c5...333 Det er fordi det ikke bare er utseende som avgjør om en mann er attraktiv. Anonymous poster hash: 94149...47a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #123 Skrevet 26. januar 2015 Det er sant at selv om menn klager at kvinner er overfladiske, det er mye vanligere å se en stygg mann med ei pen jente enn ei stygg jente med en kjekk mann. Anonymous poster hash: 0c1c5...333 Det er langt mer vanlig å se menn i toppsjikte gå hjem med helt gjennomsnittlige jenter enn omvendt. De gangene man ser en mann gå hjem med en dame på et mye høyere nivå utseendemessig skal ejg love deg at den fyren er eksepsjonell på andre måter, enten som arving, utdanningsmessig eller rent økonomisk. Anonymous poster hash: 13f94...d18 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #124 Skrevet 26. januar 2015 Samme hvor mye du skravler så vil fremdeles 25% av alle menn i førtiårsalderen være barnløse og uten noen mulighet til å skaffe seg avkom eller arvinger. Dette her vil bli et forferdelig problem når alle disse hundretusener av enslige eldre menn, uten famile og uten barn vil måtte behøve omsorg i alderdommen. 90% av alle kvinner får egne barn. Så bare fortsett med det pratet ditt om like muligheter for begge kjønn. Hvordan underbygger du påstanden om at de ikke har mulighet til å få barn? De fleste av dem har valgt det bort bevist. De resterende har utsatt eller sikter for høyt. Og så har du selvfølgelig, som hos kvinner, en liten gruppe som ufrivillig og uforskyldt havner her, men den er lagt mindre enn 25%Anonymous poster hash: a8c54...6ef
Kelsier Skrevet 26. januar 2015 #125 Skrevet 26. januar 2015 Du tar grundig feil. Jeg har aldri brukt steroider, men er mer muskuløs enn det Zyzz var på profilbildet mitt. Reduksjon i fettprosent er enkelt å få til, og med div. forhåndsregler trenger det slettes ikke å gå utover musklene (heller tvert imot). Videre er det rett og slett slik at mange ikke responderer på steroider. Gener og innsats er mye, myyye viktigere. Pics or it didnt happen
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #126 Skrevet 26. januar 2015 Jeg tror de fleste incels ville tatt til takke med hva som helst. Anonymous poster hash: 94149...47a Der tror jeg du tar feil. Jeg har hørt mange tragiske menn sitte å rakke ned på kvinner som i følge meg er langt over deres eget nivå. Makan til typer! De blir ikke mer attraktive på den måten, for å si det sånn.Anonymous poster hash: a8c54...6ef
OnFire Skrevet 26. januar 2015 #127 Skrevet 26. januar 2015 Jeg tror egentlig at det føles verre å være en stygg dame enn en stygg mann. Vi menn vet at det uansett ikke er lett for menn flest å få napp, men for den store majoriteten av kvinner er dette en smal sak. Og når man da er kvinne og ikke lykkes, så må det føles ganske ille. 5
Nemigirl Skrevet 26. januar 2015 #128 Skrevet 26. januar 2015 Jeg skriver jo ikke her for å bli likt av kvinner! Jeg er her for å oppdra dere. Eller å få dere til å tenke selv. At en kvinne skal ligge med en mann hennes venninner avskyr, skjer meget sjeldent. Nesten alle kvinner synes menn som er attraktive hos andre kvinner er kjekkere enn menn som blir avvist av andre. Da blir spørsmålet mitt, - hvorfor er dere sånn? Lønner deg seg egentlig ikke i lengden å bli sammen med en mann andre kvinner ikke prøver seg på? Eeeeeh..... Frøkna her er grunnleggende uenig Tror det er en guttegreie det at alle gutta i gjengen sikler etter samme dama. Greit nok at en del jenter kan snakke om mannlige kjekkaser (kjendiser eller ikke) og være samstemt enige om at fyren ser bra ut. Likevel har jeg enda til gode at venninner trenger bekreftelse av meg (eller andre venninner for den saks skyld) før de selv klarer å avgjøre hvorvidt de synes fyren er kjekk eller ikke. Mine venninner og jeg har svært så ulik smak, og godt er det. Har aldri opplevd at en venninne har blitt sammen med en fyr jeg selv har vært interessert i - eller motsatt for den saks skyld. Nå er jeg sikkert over snittet kresen, men likevel er ikke utseendet det jeg vektlegger tyngst. Og det er da slett ikke uvanlig at en jeg ikke ønsker å hoppe til køys med likevel får napp hos en av mine venninner... Vi er da forskjellige, og heldigvis i stand til å tenke selv og ta egne valg på bakgrunn av dette. Det er forskjell på folk, heldigvis, men du later jo ikke til å gi kvinner en sjanse i det hele tatt Muligens er det ikke meg som er den hardeste nøtten her inne på forumet likevel - puh 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #129 Skrevet 26. januar 2015 Ser flere mannlige brukere klage over hvor kjipt liv såkalte "incels" har, altså menn uten draget på damene. Men tror dere at dere er i noen særstilling? Hva med oss uattraktive kvinner da? Hvis vi skal operere med den berømte utseendeskalaen deres: hvordan tror dere livet til en 2'er-dame er? Greit nok at selv vi uattraktive damer kan få tilfeldig sex iblant, noe som kanskje er vanskeligere for uattraktive menn. Men tror dere det er veldig tilfredsstillende å VITE at den eneste grunnen til at du blir sjekka opp, er fordi det er klokka tre på natta, fyren er sørpe dritings, vil bare tømme seg og har blitt avvist av alle de penere damene på stedet? At han neste dag kommer til å fortelle kompisene om den schtøgge kjerringa han våkna opp ved siden av? Personlig velger jeg heller å avstå fra tilfeldig sex enn å være noens sistevalg. Og på kjærestemarkedet har ikke damer noen fordel heller. Når jeg går nedover gata er jeg som luft for alle menn jeg passerer. Så hvorfor prater dere som om det er noe spesielt å ikke ha draget som mann? Anonymous poster hash: be8bb...bb7 Jeg tror det er vanskeligere å forandre på personligheten man har, og bagasjen man har, enn det er å forandre på seg selv utseendemessig. Når det er sagt, så er det virkelig synd på 2er mennesker (uten å nevne deg, TS, fordi jeg ikke vet hvordan du ser ut.) Det er grenser for hva plastikkirurgene klarer å få til, og det er farlig med kirurgi. Kirurgi er ikke som en hårklipp. Allikevel mener jeg det offentlige burde tilbudt plastikkirurgi til alle damer som ser på seg selv som 2ere. Både fettsuging, brystimplantater, kjevekirurgi, nose jobs og diverse. Man bør gjøre det i en tidlig alder, før kvinnene utvikler en personlighet som mindreverdig, for på samme måten som det ikke er attraktivt med helt oppblåste selvbilder, og damer som tar enorm plass (jeg har sett noen av dem, få, men noen), så er det heller ikke attraktivt med damer som har issues og er bitre. Sponsing av personlig trening og skattefradrag samt rett til å ta fri fra jobb for å trene, er nr 2. Mange damer marginaliserer seg selv pga overvekt. Hvis det kun er overvekt har de god sjans hos folk med overvektsfetisj, men er de i tillegg assymetriske og har deformiteter, samt verkebyller osv, så er sjansene veldig dårlige. Det samme gjelder damer med PCOS osv. Samfunnet er jævlig hyklersk. Det er ikke lov å si at man ikke er bra nok, fordi det reduserer jo selvtilliten til folk, men samtidig så gir omgivelsene klar beskjed i form av hva slags type interesse og vennlighet en blir møtt med. Anonymous poster hash: bfb5c...a61
Nemigirl Skrevet 26. januar 2015 #130 Skrevet 26. januar 2015 Det er langt mer vanlig å se menn i toppsjikte gå hjem med helt gjennomsnittlige jenter enn omvendt. De gangene man ser en mann gå hjem med en dame på et mye høyere nivå utseendemessig skal ejg love deg at den fyren er eksepsjonell på andre måter, enten som arving, utdanningsmessig eller rent økonomisk. Anonymous poster hash: 13f94...d18 ...eller at fyren rett og slett har et mere sjarmerende vesen enn utseende 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #131 Skrevet 26. januar 2015 Jeg tror det er vanskeligere å forandre på personligheten man har, og bagasjen man har, enn det er å forandre på seg selv utseendemessig. Når det er sagt, så er det virkelig synd på 2er mennesker (uten å nevne deg, TS, fordi jeg ikke vet hvordan du ser ut.) Det er grenser for hva plastikkirurgene klarer å få til, og det er farlig med kirurgi. Kirurgi er ikke som en hårklipp. Allikevel mener jeg det offentlige burde tilbudt plastikkirurgi til alle damer som ser på seg selv som 2ere. Både fettsuging, brystimplantater, kjevekirurgi, nose jobs og diverse. Man bør gjøre det i en tidlig alder, før kvinnene utvikler en personlighet som mindreverdig, for på samme måten som det ikke er attraktivt med helt oppblåste selvbilder, og damer som tar enorm plass (jeg har sett noen av dem, få, men noen), så er det heller ikke attraktivt med damer som har issues og er bitre. Sponsing av personlig trening og skattefradrag samt rett til å ta fri fra jobb for å trene, er nr 2. Mange damer marginaliserer seg selv pga overvekt. Hvis det kun er overvekt har de god sjans hos folk med overvektsfetisj, men er de i tillegg assymetriske og har deformiteter, samt verkebyller osv, så er sjansene veldig dårlige. Det samme gjelder damer med PCOS osv. Samfunnet er jævlig hyklersk. Det er ikke lov å si at man ikke er bra nok, fordi det reduserer jo selvtilliten til folk, men samtidig så gir omgivelsene klar beskjed i form av hva slags type interesse og vennlighet en blir møtt med. Anonymous poster hash: bfb5c...a61 Haha skal incel menn være med å finansiere gratis kirurgi og personlige trenere til kvinner som ikke er fornøyd med seg selv gjennom skattepengene altså?Hahahaha. Anonymous poster hash: 13f94...d18
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #132 Skrevet 26. januar 2015 Det er ikke så lett for oss menn og vite hvor vi ligger på skalaen heller da. Jeg har dårlig selvtillit og er smålig ukomfortabel rundt nye damer. Jeg ser ikke spesielt bra ut heller, jeg er ganske lav og veier bare rundt 70kg. Nå vet ikke jeg om alle menn som ikke har draget opplever det samme som meg, men damer flørter jo med meg, til og med de pene. Dem forteller meg at jeg er kjempekjekk, sender blikk osv, men alikevel klarer jeg ikke holde på interessen dems. Anonymous poster hash: 94cf5...207
Petra75 Skrevet 26. januar 2015 #133 Skrevet 26. januar 2015 Jeg tror det er vanskeligere å forandre på personligheten man har, og bagasjen man har, enn det er å forandre på seg selv utseendemessig. Når det er sagt, så er det virkelig synd på 2er mennesker (uten å nevne deg, TS, fordi jeg ikke vet hvordan du ser ut.) Det er grenser for hva plastikkirurgene klarer å få til, og det er farlig med kirurgi. Kirurgi er ikke som en hårklipp. Allikevel mener jeg det offentlige burde tilbudt plastikkirurgi til alle damer som ser på seg selv som 2ere. Både fettsuging, brystimplantater, kjevekirurgi, nose jobs og diverse. Man bør gjøre det i en tidlig alder, før kvinnene utvikler en personlighet som mindreverdig, for på samme måten som det ikke er attraktivt med helt oppblåste selvbilder, og damer som tar enorm plass (jeg har sett noen av dem, få, men noen), så er det heller ikke attraktivt med damer som har issues og er bitre. Sponsing av personlig trening og skattefradrag samt rett til å ta fri fra jobb for å trene, er nr 2. Mange damer marginaliserer seg selv pga overvekt. Hvis det kun er overvekt har de god sjans hos folk med overvektsfetisj, men er de i tillegg assymetriske og har deformiteter, samt verkebyller osv, så er sjansene veldig dårlige. Det samme gjelder damer med PCOS osv. Samfunnet er jævlig hyklersk. Det er ikke lov å si at man ikke er bra nok, fordi det reduserer jo selvtilliten til folk, men samtidig så gir omgivelsene klar beskjed i form av hva slags type interesse og vennlighet en blir møtt med.Anonymous poster hash: bfb5c...a61 Verden er faen meg et skrudd sted når DETTE kommer som et seriøst forslag. 1
Synapomorphy Skrevet 26. januar 2015 #134 Skrevet 26. januar 2015 om man skal bedømme ut ifra de videoene som ligger på YouTube, ser man jo tydelig at hjernekapasiteten hans - og de sosiale ferdighetene hans - var lik null. Og når det gjelder "talenter", så hadde han vel et lite talent for dans - eller kroppslig koordinasjon - men det var også alt. Jeg kjenner ingen attraktive kvinner som ville finne ham interessant for noe annet enn til nød en ONS - dersom de kun ville ha det, noe som heller ikke er så vanlig. Han hadde helt grei IQ, vil jeg tro. Hadde bra karakterer fra college. Pics or it didnt happen Ligger et på s. 458 i kroppstråden.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #135 Skrevet 26. januar 2015 Verden er faen meg et skrudd sted når DETTE kommer som et seriøst forslag. Egentlig er det jo ikke så sprøtt. PÅ mange måter er det jo sånn i dag også, bare ikke på den forfengelige fronten. Men kvoter som sikrer kvinner lettere tilgang på priestisjefylte arbeidssplasser og utdannelser fungerer jo på samme måte, der kvinner løftest opp å frem til de mest ressurssterke mennenes fornøyelse og på bekostning av de mest ressurssvake mennene. Ridderlige tendenser i forhold til kvinner vil alltid eksistere så lenge menn kan få en konkurransefordel gjennom det. Rettferdighet for menn generelt betyr ingenting. Anonymous poster hash: 13f94...d18 1
Petra75 Skrevet 26. januar 2015 #136 Skrevet 26. januar 2015 Egentlig er det jo ikke så sprøtt. PÅ mange måter er det jo sånn i dag også, bare ikke på den forfengelige fronten. Men kvoter som sikrer kvinner lettere tilgang på priestisjefylte arbeidssplasser og utdannelser fungerer jo på samme måte, der kvinner løftest opp å frem til de mest ressurssterke mennenes fornøyelse og på bekostning av de mest ressurssvake mennene. Ridderlige tendenser i forhold til kvinner vil alltid eksistere så lenge menn kan få en konkurransefordel gjennom det. Rettferdighet for menn generelt betyr ingenting.Anonymous poster hash: 13f94...d18 Det er stor forskjell på dette og å sende folk til plastisk kirurgi.
waco Skrevet 26. januar 2015 #137 Skrevet 26. januar 2015 Eeeeeh..... Frøkna her er grunnleggende uenig Tror det er en guttegreie det at alle gutta i gjengen sikler etter samme dama. Greit nok at en del jenter kan snakke om mannlige kjekkaser (kjendiser eller ikke) og være samstemt enige om at fyren ser bra ut. Likevel har jeg enda til gode at venninner trenger bekreftelse av meg (eller andre venninner for den saks skyld) før de selv klarer å avgjøre hvorvidt de synes fyren er kjekk eller ikke. Mine venninner og jeg har svært så ulik smak, og godt er det. Har aldri opplevd at en venninne har blitt sammen med en fyr jeg selv har vært interessert i - eller motsatt for den saks skyld. Nå er jeg sikkert over snittet kresen, men likevel er ikke utseendet det jeg vektlegger tyngst. Og det er da slett ikke uvanlig at en jeg ikke ønsker å hoppe til køys med likevel får napp hos en av mine venninner... Vi er da forskjellige, og heldigvis i stand til å tenke selv og ta egne valg på bakgrunn av dette. Det er forskjell på folk, heldigvis, men du later jo ikke til å gi kvinner en sjanse i det hele tatt Muligens er det ikke meg som er den hardeste nøtten her inne på forumet likevel - puh Jeg er en stygg mann som har pult både fine damer og stygge damer. At man skal utelukke stygge damer fordi man foretrekker fine damer har jeg aldri skjønt. Man må vel ha litt avveksling må man ikke? Det jeg er sikker på er at menn i større grad enn kvinner kan finne stygge kvinner tiltrekkende og ligge med dem. For en stygg kvinne som selv har den alminnelige forakt mot stygge menn er det enda vanskeligere. Hun vil pule han kjekke og fine mannen hun. Er han ikke kjekk og fin, - nei da vil kvinner heller la være å pule. En kvinne kan foretrekke å leve i sølibat kontra å pule en mann hun synes er stygg! 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #138 Skrevet 26. januar 2015 Det er stor forskjell på dette og å sende folk til plastisk kirurgi. Over hode ikke. Prinsippet er det samme, men kollektivt sett ville nok kvinner vært mer skeptisk til det siden de svakerestilte kvinnene kunne sneket seg forbi dem i køen. Husk, allerede i dag får kvinner gratis brystforstørring hvis de føler puppene er utilstrekkelige, lignende tilbud ser vi ikke til menn. Anonymous poster hash: 13f94...d18
Petra75 Skrevet 26. januar 2015 #139 Skrevet 26. januar 2015 Over hode ikke. Prinsippet er det samme, men kollektivt sett ville nok kvinner vært mer skeptisk til det siden de svakerestilte kvinnene kunne sneket seg forbi dem i køen. Husk, allerede i dag får kvinner gratis brystforstørring hvis de føler puppene er utilstrekkelige, lignende tilbud ser vi ikke til menn. Anonymous poster hash: 13f94...d18 Som sagt, verden er gal..
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #140 Skrevet 26. januar 2015 Over hode ikke. Prinsippet er det samme, men kollektivt sett ville nok kvinner vært mer skeptisk til det siden de svakerestilte kvinnene kunne sneket seg forbi dem i køen. Husk, allerede i dag får kvinner gratis brystforstørring hvis de føler puppene er utilstrekkelige, lignende tilbud ser vi ikke til menn. Anonymous poster hash: 13f94...d18 Nei, det gjør de da ikke. Nå får du jaggu gi deg! Anonymous poster hash: 6912f...6fe 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå