Nettinettet Skrevet 26. januar 2015 #181 Skrevet 26. januar 2015 Det er lettere for en dame å bli attraktiv og øke utseendepoeng, enn det det er for en mann å gjøre seg selv attraktiv. Det finnes en hel storindustri dedikert for å gjøre kvinner vakre og mer tiltrekkende. Hvilken tilsvarende industri finnes det for menn? Hvordan kan man kjøpe seg selvtillit, en høyere og større kropp, en god karriere? Kvinner kan fettsuge seg, slanke seg, ta botox, få silikonpupper++++, og vips er hun god nok for 95% av mannfolk. Menn kan slanke seg, få mer hår, nye tenner, ta like mange plastikk opperasjoner sm kvinner, i tillegg til at de ikke trenger å ha den perfekte kroppen som damer ofte må ha. Jeg vet det er mange som er uenige men det er ikke noe forskjell. Det er like lett (eller vanskelig) for kvinner som for menn å gjøre seg attraktiv! Men hvem som statistisk sett gidder gjøre jobben, eller velger å bare klage hadde vært morsomt å sett! 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #182 Skrevet 26. januar 2015 Det er lettere for en dame å bli attraktiv og øke utseendepoeng, enn det det er for en mann å gjøre seg selv attraktiv. Det finnes en hel storindustri dedikert for å gjøre kvinner vakre og mer tiltrekkende. Hvilken tilsvarende industri finnes det for menn? Hvordan kan man kjøpe seg selvtillit, en høyere og større kropp, en god karriere? Kvinner kan fettsuge seg, slanke seg, ta botox, få silikonpupper++++, og vips er hun god nok for 95% av mannfolk. Vel, det er ikke så enkelt. Jeg har tatt nosejob, slanket meg, nylig vært hos frisøren OG kjøpt meg nye klær. Får høre at jeg er pen men ingen menn vil ha meg likevel! Forever alone Anonymous poster hash: 7e10c...70b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #183 Skrevet 26. januar 2015 Jeg blomstret veldig i begynnelsen av 20-årene. Gikk ned 10-15 kilo, fikk hair-extensions og en nose-job. Jeg kan ikke engang begynne å forklare hvordan menn behandler meg nå i forhold til før. Da jeg var 'tjukk og stygg' var jeg fullstendig usynlig. Jeg var hun tjukke venninna som han la an på etter at hun peneste ikke ville ha han. Nå er jeg ganske pen, og den styggere gutten etter den andre tropper opp på løpebånd. Lucky me. Anonymous poster hash: 8b8a5...348 Behandler du disse stygge mennene bra nå etter du ble pen? Anonymous poster hash: ce938...377
Nettinettet Skrevet 26. januar 2015 #184 Skrevet 26. januar 2015 Jeg blomstret veldig i begynnelsen av 20-årene. Gikk ned 10-15 kilo, fikk hair-extensions og en nose-job. Jeg kan ikke engang begynne å forklare hvordan menn behandler meg nå i forhold til før. Da jeg var 'tjukk og stygg' var jeg fullstendig usynlig. Jeg var hun tjukke venninna som han la an på etter at hun peneste ikke ville ha han. Nå er jeg ganske pen, og den styggere gutten etter den andre tropper opp på løpebånd. Lucky me. Anonymous poster hash: 8b8a5...348 Mennesker er rare og damer som er for pene kan ofte dømmes som høye på seg selv. Alt handler også om hvilken holdning du har, hvordan du kler deg og hvem du "henger" med. Hvis du ikke får de du vil ha, selv etter at du har fikset på utseende ditt er det nok noe annet du må ta tak i 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #185 Skrevet 26. januar 2015 Nå må dere incels slutte å klage. Når Clay Marzo som har Asperger får seg kjæreste, så kan dere også klare det. Han fungerer ikke i det hele tatt sosialt. Anonymous poster hash: ce938...377 1
Summers Skrevet 26. januar 2015 #186 Skrevet 26. januar 2015 (endret) Det virker som mange slayer-tilhengerne (snakker ikke om bandet ) mangler kapasiteten til å forstå begrepet "kjemi" og "tiltrekking". Kjemi er den uforklarlige følelsen som er make or break for veldig mange når det gjelder å hoppe til køys (ølbriller kan riktignok besudle kjemien litt, men i tilfeller er kjemien fortsatt viktig selv om man har litt promille). Mange forstår visst ikke at kjemi kan oppstå mellom personer som en anser som attraktiv, og at kjemi også kan oppstå mellom personer som vanligvis ikke ville ha funnet hverandre attraktive rent fysisk - men at disse to faktorene ikke utelukker hverandre. Dessuten kjenner jeg mange menn som har klaget over kvinners valg av partnere, som rett og slett ikke forstår at de i enkelte tilfeller oppfører seg ubehagelig, selv om intensjonene er gode. Mange kaller seg "nice guy" og snakker om at det bare er slemme menn som får seg napp - men det virker som de ikke forstår at de kan oppføre seg litt creepy og være litt for intense mot damer. Noen av dem leser rett og slett ikke kvinnene godt nok til å forstå at de ikke er interesserte. En annen ting er at mange kvinner ofte gjennomskuer denne "nice guy"-greia, og skjønner at mange menn er overhyggelige kun for å få seg et ligg - og derfor tar i mot, for eksempel gratis drikke eller komplimenter eller tjenester, bare for underholdningens del, eller så tar de i mot fordi dem rett og slett ikke er klare over mannens intensjoner - og dersom de hadde visst hva mannen egentlig ville, ville de neppe tatt i mot. Noen tror rett og slett at noen menn er rause uten å forvente noe tilbake. Mangelen på kjemi, eller mangelen på evnen til å lese hverandres kroppsspråk, kan føre til denne skjevfordelingen. Anonymous poster hash: 3b958...b50 Hadde kvinner hatt gode sosiale antenner så hadde de vel neppe blitt "lurt" så ofte til å tro at fyren var ute etter mer enn å ha det litt gøy eller at man faktisk har kjemi. Endret 26. januar 2015 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #187 Skrevet 26. januar 2015 Jeg blomstret veldig i begynnelsen av 20-årene. Gikk ned 10-15 kilo, fikk hair-extensions og en nose-job. Jeg kan ikke engang begynne å forklare hvordan menn behandler meg nå i forhold til før. Da jeg var 'tjukk og stygg' var jeg fullstendig usynlig. Jeg var hun tjukke venninna som han la an på etter at hun peneste ikke ville ha han. Nå er jeg ganske pen, og den styggere gutten etter den andre tropper opp på løpebånd. Lucky me. Anonymous poster hash: 8b8a5...348 Jeg veide 20 kilo mindre og var slank i min ungdom. Høvelig normalt utseende men med en stor og lite feminin nese, og elendig selvtillit etter å ha blitt mobbet på skola. Jeg vurderte plastisk operasjon men bestemte meg for å ikke la mobberne få rett i at jeg ikke var pen nok. Den eneste forbedringen jeg gikk gjennom senere var at jeg begynte å sminke meg litt mer og klarte å øke selvtilliten. Ellers er jeg akkurat den samme og ser temmelig lik ut nå, bare at jeg er rimelig rund nå. Likevel får jeg mye mer oppmerksomhet blant menn enn jeg hadde før. Jeg holder en diger knapp på at selvtilliten er det viktigste av alt. Plastiske operasjoner, sminke og hairextensions er bare overfladisk fjas. Bortkastet energi og penger. Anonymous poster hash: cac1d...9e6 2
Nettinettet Skrevet 26. januar 2015 #188 Skrevet 26. januar 2015 Hadde kvinner hatt gode sosiale antenner så hadde de vel neppe blitt "lurt" så ofte til å tro at fyren var ute etter mer enn å ha det litt gøy eller at man faktisk har kjemi. Det har ingenting med sosiale antenner å gjøre, det har med bekreftelsesbehov, dårlig selvbilde eller selvforakt å gjøre. 2
waco Skrevet 27. januar 2015 #189 Skrevet 27. januar 2015 Jeg blomstret veldig i begynnelsen av 20-årene. Gikk ned 10-15 kilo, fikk hair-extensions og en nose-job. Jeg kan ikke engang begynne å forklare hvordan menn behandler meg nå i forhold til før. Da jeg var 'tjukk og stygg' var jeg fullstendig usynlig. Jeg var hun tjukke venninna som han la an på etter at hun peneste ikke ville ha han. Nå er jeg ganske pen, og den styggere gutten etter den andre tropper opp på løpebånd. Lucky me. Anonymous poster hash: 8b8a5...348 Ja det er fæle greier. Pene mennesker har forakt mot stygge mennesker og stygge mennesker gjør hva som helst for å bli sammen med en som er pen. Til og med tidligere stygge mennesker har fremdeles avsky for stygge mennesker. Man gjør seg pen for å henge med pene, og ikke med stygge, - det sier jo nesten seg selv. Ja jeg forstår frustrasjonen din. Alle gjør jo det.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #190 Skrevet 27. januar 2015 Jeg tviler på at det er så mange bra damer som menger seg med halvkriminelle rusmisbrukere. De virker kanskje som damer med alt på stell, men jeg tror nok at de bruker disse mennene som hjelpeprosjekter for å ikke kjenne på sine egne problemer. Dårlig selvbildet er ikke alltid synlig gjennom fine klær og høye stillinger. Det samme gjelder mennene. Selv om de har det meste på stell, hvis de ikke har det bra med seg selv og tror på seg selv er de ikke attraktive. Det handler om å være trygg på seg selv for å skape trygghet hos damene. Man trenger ikke ha dårlig selvbilde selv om man faller for en halvkriminell rusmisbruker. De er også mennesker! Vet om flere veldig bra damer, med bra selvbilde som har falt for slike typer. Det er mer nyansert enn som så. Ikke alle tenner på det du mener man skal tenne på! Hilsen dame med god selvtillit, som ikke har en oppskrift hun følger når hun faller for en mann...Jeg faller for HELHETEN i en mann, ikke hans tittel! Jeg tenker SELV i motsetning til visse andre her... Anonymous poster hash: dc012...bc8 1
Gjest Kili Skrevet 27. januar 2015 #191 Skrevet 27. januar 2015 Jeg veide 20 kilo mindre og var slank i min ungdom. Høvelig normalt utseende men med en stor og lite feminin nese, og elendig selvtillit etter å ha blitt mobbet på skola. Jeg vurderte plastisk operasjon men bestemte meg for å ikke la mobberne få rett i at jeg ikke var pen nok. Den eneste forbedringen jeg gikk gjennom senere var at jeg begynte å sminke meg litt mer og klarte å øke selvtilliten. Ellers er jeg akkurat den samme og ser temmelig lik ut nå, bare at jeg er rimelig rund nå. Likevel får jeg mye mer oppmerksomhet blant menn enn jeg hadde før. Jeg holder en diger knapp på at selvtilliten er det viktigste av alt. Plastiske operasjoner, sminke og hairextensions er bare overfladisk fjas. Bortkastet energi og penger.Anonymous poster hash: cac1d...9e6 Helt sant Selvtillit teller mest!
Nettinettet Skrevet 27. januar 2015 #192 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Man trenger ikke ha dårlig selvbilde selv om man faller for en halvkriminell rusmisbruker. De er også mennesker! Vet om flere veldig bra damer, med bra selvbilde som har falt for slike typer. Det er mer nyansert enn som så. Ikke alle tenner på det du mener man skal tenne på! Hilsen dame med god selvtillit, som ikke har en oppskrift hun følger når hun faller for en mann...Jeg faller for HELHETEN i en mann, ikke hans tittel! Jeg tenker SELV i motsetning til visse andre her... Anonymous poster hash: dc012...bc8 Ojsann! Ja her fikk jeg virkelig passet påskrevet! Men beklager du får trekke tilbake det stempelet ditt og heller stå klar for å slå ned i passet mitt en annen gang. Jeg har NULL formening om hva folk bør tenne på, og er det noe jeg mener er viktig så er det at man går for det man føler er rett for seg. At narkomane er mennesker de også men også narkomane er forskjellige. Den narkmane personen som er beskrevet i denne tråden vil jeg bastant konstantere at ingen normalt oppegående kvinner ville falt for. Det handler selvfølgelig ikke om tittel som du så raskt tenker, men om helheten som du så fint påpeker. Den halvkriminelle narkomane som nevnes her hadde ikke fortsatt vært en halvkriminell narkoman hvis en av de damene som han hele tiden drar, hadde vært oppegående. En oppegående dame kan fint involvere seg med en halvkriminell narkoman, men en oppegående dame involverer seg ikke med lost cases! Og det er DET han fyren er, siden han fortsatt er en halvkriminell narkoman. Når datet du forresten sist en halvkriminell narkoman? Og hvorfor funket det ikke? Endret 27. januar 2015 av Nettinettet 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #193 Skrevet 27. januar 2015 Det virker som mange slayer-tilhengerne (snakker ikke om bandet ) mangler kapasiteten til å forstå begrepet "kjemi" og "tiltrekking". Kjemi er den uforklarlige følelsen som er make or break for veldig mange når det gjelder å hoppe til køys (ølbriller kan riktignok besudle kjemien litt, men i tilfeller er kjemien fortsatt viktig selv om man har litt promille). Mange forstår visst ikke at kjemi kan oppstå mellom personer som en anser som attraktiv, og at kjemi også kan oppstå mellom personer som vanligvis ikke ville ha funnet hverandre attraktive rent fysisk - men at disse to faktorene ikke utelukker hverandre. Anonymous poster hash: 3b958...b50 Nei, dette med kjemi er nok noe som er veldig underkommunisert. Og det ser man veldig godt her inne på forumet også. Kvinner vil ikke innrømme at de er styrt av følelser, og forsøker å rasjonalisere årsakene til at de faller for/dumper menn. Dette gjør at man kan lese tråder som "hvordan kan jeg få typen min til å slutte å være utro? Han sitter inne, men var på perm forrige helg, og lå med venninna mi da. Han har vært utro før også, og det er derfor han sitter inne, fordi han klikka på meg da jeg konfronterte ham...." Ved siden av tråder som: "Er dere enige i at det er dealbreaker at daten hadde ett langt nesehår?" Dere kvinner kan heller forsøke å være helt ærlige om dette, at dere er følelsesstyrt, og at det ikke finnes noen rasjonelle grunner til at dere får følelser. Min erfaring er hvertfall at en kvinne som har følelser for en mann, finner seg i alt fra mannen, mens en kvinne som ikke har følelser for en mann, finner seg ikke i noe som helst fra mannen Anonymous poster hash: b747a...9d8
maskineple Skrevet 27. januar 2015 #194 Skrevet 27. januar 2015 Dere er har ingen kunnskap om 80/20 prinsippet, hvor 20% av menn/gutter får 80%+ av alle kvinner, eller 100% , det samme kan man ikke si om menn. 80 % av menn får ikke 100% av kvinner... http://no.wikipedia.org/wiki/80/20-regelen
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #195 Skrevet 27. januar 2015 Dere er har ingen kunnskap om 80/20 prinsippet, hvor 20% av menn/gutter får 80%+ av alle kvinner, eller 100% , det samme kan man ikke si om menn. 80 % av menn får ikke 100% av kvinner... http://no.wikipedia.org/wiki/80/20-regelen Hva legger du i "å få"? Det er fremdeles langt mer vanlig å få barn med en kvinne enn det er å få barn med flere.Anonymous poster hash: a8c54...6ef 1
spektralkatt Skrevet 27. januar 2015 #196 Skrevet 27. januar 2015 hva med å skifte synsvinkel, fra å se på seg selv og andre som objekter, til å se på mennesker som subjekter? vis litt interesse, gå litt i dybden av seg selv og andre. hele tråden oser jo av overfladisk sutring, herregud, det er ikke rart en ikke finner bekreftelse og kjærlighet om en behandler seg selv og andre kun som tomme esker. greit nok det kan være gøy med pent innpakningspapir, men det er himla mye mer moro å åpne en pakke og oppleve at det finnes noe inni der. livet blir faktisk mer interessant med substans. 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #197 Skrevet 27. januar 2015 hva med å skifte synsvinkel, fra å se på seg selv og andre som objekter, til å se på mennesker som subjekter? vis litt interesse, gå litt i dybden av seg selv og andre. hele tråden oser jo av overfladisk sutring, herregud, det er ikke rart en ikke finner bekreftelse og kjærlighet om en behandler seg selv og andre kun som tomme esker. greit nok det kan være gøy med pent innpakningspapir, men det er himla mye mer moro å åpne en pakke og oppleve at det finnes noe inni der. livet blir faktisk mer interessant med substans. Anonymous poster hash: 1aad2...7a3 2
Gjest Tassen10 Skrevet 27. januar 2015 #198 Skrevet 27. januar 2015 hva med å skifte synsvinkel, fra å se på seg selv og andre som objekter, til å se på mennesker som subjekter? vis litt interesse, gå litt i dybden av seg selv og andre. hele tråden oser jo av overfladisk sutring, herregud, det er ikke rart en ikke finner bekreftelse og kjærlighet om en behandler seg selv og andre kun som tomme esker. greit nok det kan være gøy med pent innpakningspapir, men det er himla mye mer moro å åpne en pakke og oppleve at det finnes noe inni der. livet blir faktisk mer interessant med substans. Kult bilde i avataren!!
spektralkatt Skrevet 27. januar 2015 #199 Skrevet 27. januar 2015 Kult bilde i avataren!! vel, takk, tassen!
Jegern Puahate Skrevet 27. januar 2015 #200 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Den legendariske PUA\sluthate brukeren "Invisible" demonstrerer hvor lett det er for ALLE kvinner å tiltrekke oppmerksomhet fra gutta: http://sluthate.com/viewtopic.php?f=2&t=57372&sid=259b84f6d15f66d5f22e502b23f45e39 Endret 27. januar 2015 av Jegern Puahate 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå