Gå til innhold

Je suis Max Hermansen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det fremgår klart at det nå er Pegida Norway, Ronny Alte sin side er Norges avlegger av moderorganisasjonen Pegida Germany, ikke Hermansen sin side, Pegida Norge.

Pegida Germany tar avstand fra Hermansen og Pegida Norge.

Hjemmeside, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det herlige er jo at er får så mye oppmerksomhet at folk flest begynner å åpne øyne og ører.

Etterhånden, når venstrebermens stigmatiserings-taktikk blir åpenbar, så vil folk snakke mer og mer om den negative innflytelsen som "fredens religion" representerer.

Og, det er bra det!!

Det er ikke akkurat "venstresiden" som har sparket Hermansen ut av PEGIDA. Det er moderorganisasjonen selv om ikke vil vite av hans støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det herlige er jo at er får så mye oppmerksomhet at folk flest begynner å åpne øyne og ører.

.

Disse FB-grupper og sider bidrar ikke med noen islam-kritikk og deres fremferd hindrer mer enn den hjelper mot hovedmålet, en politisk, sosial og humanistisk-kritisk vurdering av islam.

De færreste har noen kunnskap om islam, det er muslimer de retter seg mot.

På bakrommet opplevde jeg en slik menneskeforakt, ikke bare mot muslimer men også mot meningsmotstandere i den tonen som ble ført jeg at jeg ikke har opplevd maken og ikke kunne bli forbundet med.

Jeg sa dem imot og konsekvensene var grove og tok meg ut av debatt i minst 2 år.

Jeg har blitt utsatt for konkrete drapstrusler fra politiske muslimer og har kjent på kroppen hvor skremmende det er å forlate hjem og arbeidsplass med det hengende over hodet, men den trakkasering jeg har opplevd ved å stå imot menneskesynet i dette miljøet utløste en trakkasering som pågikk i over ett år med grov uthengning av min person på nettet.

Det var trusler og reaksjoner som skapte en mye mer dyptgående terror-følelse i meg enn drapstrusler.

Hvis du tror dette er konstruktiv samfunns-debatt tar du sørgelig feil. Det kan du se på reaksjonene de har fått fra folket ved og etter disse marsjene de har hatt.

De er dog morsomme å følge på FB-diskusjonsforum på fredag og lørdags-kveld hvor alkoholen flyter fritt og fingre glipper ut hva som egentlig foregår på bakrommet og i bakhodene på disse menneskene. Uttalelser som f.eks. "Bra!" til en avisartikkel om moskebrann i Sverige, selv om den er rimelig uskyldig i forhold til hva de kan lire av seg når alkoholen sender uten filter meninger rett fra hjerne til tastatur.

Endret av Valar Morghulis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal bidra til eller følge med på ett miljø som er konstruktive i forhold til islam-debatt så må man heve seg over lavmålsnivået SIAN, NDL, Ronny Alte, Pegida ditt eller datt.

De er ikke noe mer enn "islam-kritikkens" svar på Profetens Ummah.

LIM er konstruktivt og fører en debatt som utfordrer på ett nivå som er tenkende mennesker verdig.

Jeg gir også min støtte til Hege Storhaug, Rita Karlsen og Rights.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat "venstresiden" som har sparket Hermansen ut av PEGIDA. Det er moderorganisasjonen selv om ikke vil vite av hans støtte.

STRÅMANN!!!!

Eller, på godt gammelt norsk: God dag mann; økseskaft!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttalelser som f.eks. "Bra!" til en avisartikkel om moskebrann i Sverige, selv om den er rimelig uskyldig i forhold til hva de kan lire av seg når alkoholen sender uten filter meninger rett fra hjerne til tastatur.

Hvor benovet jeg enn er over dine bragder, og over din selvutslettende måte og fortelle på, så kan jeg likevel ikke få øye på hva dette skulle være et svar til?

Idiot eller ikke, Hermansen har vært en kløpper (formodentlig ikke helt bevisst) til å få brakt islam og islamisme på mange folks lepper og i deres tanker!

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiot eller ikke, Hermansen har vært en kløpper (formodentlig ikke helt bevisst) til å få brakt islam og islamisme på mange folks lepper og i deres tanker!

Tzh!

Han har ikke gjort noe originalt, Sian, NDL, Alte, SIOE har tråkka disse stier før og de tramper fremdeles rundt i samma møkka, og det til liten lykke.

Hermansen hadde flaks med første marsj fordi Charlie Hebdo skjedde. Etter det så datt alt sammen ned på kne.

Som jeg har skrevet før, nok en småkonge i ett obskurt miljø som ville ha trynet sitt som mod på FB og trynet sitt i avisa. Han fikk mer enn det, og ikke som han ville, nå får han prøve seg på å bli sjef i SIAN.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzh!

Han har ikke gjort noe originalt, Sian, NDL, Alte, SIOE har tråkka disse stier før og de tramper fremdeles rundt i samma møkka, og det til liten lykke.

Hermansen hadde flaks med første marsj fordi Charlie Hebdo skjedde. Etter det så datt alt sammen ned på kne.

Som jeg har skrevet før, nok en småkonge i ett obskurt miljø som ville ha trynet sitt som mod på FB og trynet sitt i avisa. Han fikk mer enn det, og ikke som han ville, nå får han prøve seg på å bli sjef i SIAN.

God helg!

Småkonge, som kom i medias søkelys, som er bra det!!

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke banebrytende, med effektiv (så lenge det varer).

Og det er bra!

Jaja, Sir Winston, vi får enes om å være, respektfult ...radikalt....uenige :wink:

Jeg liker helst å avslutte en debatt med en overenskomst. Her har du en :blomst:

Ehm, forresten, litt uheldig?

Sir Winston Churchill`s family feared he might convert to islam

Jeg kunne ikke dy meg :fnise:

Sånn, da skal jeg ut i solen, og oppriktig, igjen, ha en strålende helg!

Endret av Valar Morghulis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...