Gå til innhold

Je suis Max Hermansen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis denne nynazismen innebærer ett ønske om å drepe jøder og homofile , så bør han iallfall ikke jobbe med publikum ute på gata. Han kan fint etterforske drapssaker og sånn.

Jeg har forreste ikke sett noe info som tyder på at Hermansen er ekstremist. Han framstår som en ærlig islammotstander, som ikke helt klarer å svare riktig når pressen tar han for seg. Jeg synes det er rart eller dobbelt at det finnes mennesker som regner seg for å være humanister, uten samtidig å være mot islam sitt voldelige regime. Man er ikke nødvendigvis ekstremist dersom man er mot en ekstremistisk religion.

Jo, men det er jo sånn PK-mafiaen jobber, når noen formaster seg til å si det som mange tenker, men ikke tør å stå frem med, så blir disse utropt til rasister og nazister.

Det må være den stigmatiseringen som venstresiden har lykkes med, helt fra de første advarslene om islamsk innvandring, fra Cael I Hagen og før han, som har bidt seg så fast i media og det politiske establishment.

I stedet for å se på Pegidas erklærte program og de uttalelser som forklarer hva deres bekymring er så ser man helt automatisk på de snøballerne fra ytterste høyrefløy, som alltid dukker opp ved given anledning, og sier: Se dér - se nazistenene

Det faktum at de i Tyskland har vært 15-25000 mennesker på gaten for å demonstrere mot islams inntog i landet, oversees glatt, og så er det jo selvsagt ekstra snadder at dette skjer i Tyskland, for vi vet jo alle hva de er for noen folk, nazister hele bunten.

Hermansen er kanskje ikke den store karismatiker, og ikke alt han sier ville jeg sagt, jeg stiller meg også undrende til noe av det som har vært delt via hans FB-side.

Men, Hermansen er ikke nazist, han er ikke rasist, han er oppriktig glad i landet sitt - og han er modig for å stå frem!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke organisasjonen hans som skrev på Facebook at alle muslimer bør hoppe utfor en bro?



Anonymous poster hash: 514d8...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er jo sånn PK-mafiaen jobber, når noen formaster seg til å si det som mange tenker, men ikke tør å stå frem med, så blir disse utropt til rasister og nazister.

Det må være den stigmatiseringen som venstresiden har lykkes med, helt fra de første advarslene om islamsk innvandring, fra Cael I Hagen og før han, som har bidt seg så fast i media og det politiske establishment.

I stedet for å se på Pegidas erklærte program og de uttalelser som forklarer hva deres bekymring er så ser man helt automatisk på de snøballerne fra ytterste høyrefløy, som alltid dukker opp ved given anledning, og sier: Se dér - se nazistenene

Det faktum at de i Tyskland har vært 15-25000 mennesker på gaten for å demonstrere mot islams inntog i landet, oversees glatt, og så er det jo selvsagt ekstra snadder at dette skjer i Tyskland, for vi vet jo alle hva de er for noen folk, nazister hele bunten.

Hermansen er kanskje ikke den store karismatiker, og ikke alt han sier ville jeg sagt, jeg stiller meg også undrende til noe av det som har vært delt via hans FB-side.

Men, Hermansen er ikke nazist, han er ikke rasist, han er oppriktig glad i landet sitt - og han er modig for å stå frem!!

Jeg forstår ikke venstresiden sin mangel på vurderingsevne og manglende politiske retningssans. Hvorfor skal de bifalle ett inntog av islamittiske høyreekstremister? Norsk Front og Vigrid er jo humanistiske venstrevridde kosegutter sammenlignet med disse islamistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke venstresiden sin mangel på vurderingsevne og manglende politiske retningssans. Hvorfor skal de bifalle ett inntog av islamittiske høyreekstremister? Norsk Front og Vigrid er jo humanistiske venstrevridde kosegutter sammenlignet med disse islamistene.

Helt korrekt.

Det eneste jeg kan komme på i farten er at venstresiden har et godt etablert og innbitt hat til USA, som støtter jødene, som er i kamp med muslimer.

Altså noe i retning av: Mine fienders fiender er min venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt.

Det eneste jeg kan komme på i farten er at venstresiden har et godt etablert og innbitt hat til USA, som støtter jødene, som er i kamp med muslimer.

Altså noe i retning av: Mine fienders fiender er min venner.

Du er inne på noe her. Venstresiden har generelt vært tilhengere av de som kjempet mot Usa og deres imperialisme, men de har ikke evnet å forstå at disse antiimperialistene faktisk er høyrekstremistiske voldsmenn av verste kategori. Jeg tror venstresiden har støttet fryktelige organisajoner som Hamas og Boko Haram, støtten til Boko Haram skjedde vel før det ble kjent hvor stygge de egentlig er. Jeg er usikker på forholdet til Hamas nå, men antar at Boko Haram ikke lenger har noen støtte.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er jo sånn PK-mafiaen jobber, når noen formaster seg til å si det som mange tenker, men ikke tør å stå frem med, så blir disse utropt til rasister og nazister.

Det må være den stigmatiseringen som venstresiden har lykkes med, helt fra de første advarslene om islamsk innvandring, fra Cael I Hagen og før han, som har bidt seg så fast i media og det politiske establishment.

I stedet for å se på Pegidas erklærte program og de uttalelser som forklarer hva deres bekymring er så ser man helt automatisk på de snøballerne fra ytterste høyrefløy, som alltid dukker opp ved given anledning, og sier: Se dér - se nazistenene

Det faktum at de i Tyskland har vært 15-25000 mennesker på gaten for å demonstrere mot islams inntog i landet, oversees glatt, og så er det jo selvsagt ekstra snadder at dette skjer i Tyskland, for vi vet jo alle hva de er for noen folk, nazister hele bunten.

Hermansen er kanskje ikke den store karismatiker, og ikke alt han sier ville jeg sagt, jeg stiller meg også undrende til noe av det som har vært delt via hans FB-side.

Men, Hermansen er ikke nazist, han er ikke rasist, han er oppriktig glad i landet sitt - og han er modig for å stå frem!!

Har du eksempler på stigmatisering fra venstre siden?

Hvor stor andel av Tysklands befolkning er 25.000?

Er 'oppriktig glad i landet sitt' argument for og ikke være nazist eller rasist?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er inne på noe her. Venstresiden har generelt vært tilhengere av de som kjempet mot Usa og deres imperialisme, men de har ikke evnet å forstå at disse antiimperialistene faktisk er høyrekstremistiske voldsmenn av verste kategori. Jeg tror venstresiden har støttet fryktelige organisajoner som Hamas og Boko Haram, støtten til Boko Haram skjedde vel før det ble kjent hvor stygge de egentlig er. Jeg er usikker på forholdet til Hamas nå, men antar at Boko Haram ikke lenger har noen støtte.

Kan vise oss kilder på at venstre siden støtter terror? Terror organisasjonen Hamas? Boko Haram?

Eller høyeekstreme voldsmenn av verste sort?

Bevist eller ubevisst er av interesse. Dette har jeg aldri hørt om tidligere så vil gjerne lese meg opp på dette området. Tips til litteratur eller forskning på området?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke venstresiden sin mangel på vurderingsevne og manglende politiske retningssans. Hvorfor skal de bifalle ett inntog av islamittiske høyreekstremister? Norsk Front og Vigrid er jo humanistiske venstrevridde kosegutter sammenlignet med disse islamistene.

Har den rød grønne regjeringen bifallet ett inntog av islamistiske høyre ekstremister?

Hva mener du i praksis her? Hvem er sammenligningsgrunnlaget/benchmark for vurderingen av 'inntog'?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vise oss kilder på at venstre siden støtter terror? Terror organisasjonen Hamas? Boko Haram?

Eller høyeekstreme voldsmenn av verste sort?

Bevist eller ubevisst er av interesse. Dette har jeg aldri hørt om tidligere så vil gjerne lese meg opp på dette området. Tips til litteratur eller forskning på området?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Hamas er vel høyrekstreme voldsmenn av verste sort?(unnskyld ISIS er verre), og jeg mener å ha innbilt meg at de har hatt støtte fra Norsk venstreside.

Jeg støtter meg på sløv hukommelse. Jeg tror Boko Haram til å begynne med ble betraktet som en frigjøringsbevegelse som kjempet mot onde høyrekrefter.

Jeg tror venstresiden har støttet frigjøringsbevegelser som har kjempet mot forferderlige diktaturer, CIA og det som verre er, uten å se at disse frigjøringsbevegelsene er banditter og voldsutgytere av verste sort.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den rød grønne regjeringen bifallet ett inntog av islamistiske høyre ekstremister?

Hva mener du i praksis her? Hvem er sammenligningsgrunnlaget/benchmark for vurderingen av 'inntog'?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Jeg kaller ikke den rødgrønne regjeringen for venstreside. Jeg kaller de mer for sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den rød grønne regjeringen bifallet ett inntog av islamistiske høyre ekstremister?

Hva mener du i praksis her? Hvem er sammenligningsgrunnlaget/benchmark for vurderingen av 'inntog'?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Islamismen er en høyeekstrem greie. Islamister er pr min definisjon høyreekstremister. De representerer voldsmakt fra den dominante militærleder i stedet for demokrati og folkemakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den rød grønne regjeringen bifallet ett inntog av islamistiske høyre ekstremister?

Hva mener du i praksis her? Hvem er sammenligningsgrunnlaget/benchmark for vurderingen av 'inntog'?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Alle Norske regjeringer fra Høyre til Ap støtter menneskerettighetene, og slipper inn mennesker helt uavhengig av religigion. De tillater ikke diskriminering pga religon selv om dette er religioner som er ledet av mullaer så ekstremistiske at disse miljøene steiner eller henger homofile, utro og frafalne.

Vi slipper inn terrorister som er så fæle at de risikerer dødsstraff i hjemlandet, fordi dødstraff-terrorister ikke er returnerbare pga menneskerettigheter.

Jeg synes det er feil å slippe inn mennesker med en fiendtlig religiøsitet. Dette er Jens og Erna uenig i. Siv er nok enig, men tør ikke helt å si det, så hun støtter nok motvillig praksisen om ikke å diskriminere pga religion, samt å ta imot de dødskriminelle pga menneskerettighetene.

De som bør få opphold er homofile , frafalne og utro som egentlig er ikkevoldelige mennesker med dødsstraff hengende over seg.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller ikke den rødgrønne regjeringen for venstreside. Jeg kaller de mer for sentrum.

Da spør jeg igjen har venstre siden bifallet et inntog av høyreekstreme muslimske voldsutøvere? Når?

Fikk denne eventuelt en konsekvens side. Rød grønn ikke er en del av din definisjon.

Om det ikke fikk konsekvens, hvor er relevans?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle Norske regjeringer fra Høyre til Ap støtter menneskerettighetene, og slipper inn mennesker helt uavhengig av religigion. De tillater ikke diskriminering pga religon selv om dette er religioner som er ledet av mullaer så ekstremistiske at disse miljøene steiner eller henger homofile, utro og frafalne.

Vi slipper inn terrorister som er så fæle at de risikerer dødsstraff i hjemlandet, fordi dødstraff-terrorister ikke er returnerbare pga menneskerettigheter.

Jeg synes det er feil å slippe inn mennesker med en fiendtlig religiøsitet. Dette er Jens og Erna uenig i. Siv er nok enig, men tør ikke helt å si det, så hun støtter nok motvillig praksisen om ikke å diskriminere pga religion, samt å ta imot de dødskriminelle pga menneskerettighetene.

De som bør få opphold er homofile , frafalne og utro som egentlig er ikkevoldelige mennesker med dødsstraff hengende over seg.

Rase diskriminering har vært prøvd ved flere anledninger, og er udelt deler av historien alle religioner skammer seg over. Vi behøver ikke gå lenger tilbake enn 70 år for å finne protestantiske kristene stå for den største og verste folkeutryddelsen vi har sett i historien. Dette er noe vi ikke tar 'ansvar' for som et kristent land. Blir for enkelt å generalisere en hel verdensomspennende religion på denne måten.

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg igjen har venstre siden bifallet et inntog av høyreekstreme muslimske voldsutøvere? Når?

Fikk denne eventuelt en konsekvens side. Rød grønn ikke er en del av din definisjon.

Om det ikke fikk konsekvens, hvor er relevans?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

SV-ere har i alle år vært snille og inkluderende og tatt vel imot mennesker fra Afrika og midtøsten. Så viser det seg at mange av disse er islamister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rase diskriminering har vært prøvd ved flere anledninger, og er udelt deler av historien alle religioner skammer seg over. Vi behøver ikke gå lenger tilbake enn 70 år for å finne protestantiske kristene stå for den største og verste folkeutryddelsen vi har sett i historien. Dette er noe vi ikke tar 'ansvar' for som et kristent land. Blir for enkelt å generalisere en hel verdensomspennende religion på denne måten.

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Så lenge denne religionen brukes til å organisere henrettelser, så bør den svartelistes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rase diskriminering har vært prøvd ved flere anledninger, og er udelt deler av historien alle religioner skammer seg over. Vi behøver ikke gå lenger tilbake enn 70 år for å finne protestantiske kristene stå for den største og verste folkeutryddelsen vi har sett i historien. Dette er noe vi ikke tar 'ansvar' for som et kristent land. Blir for enkelt å generalisere en hel verdensomspennende religion på denne måten.

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Jeg ser at denne problemstillingen er vanskelig. Jeg ønsker egentlig å fjerne mest mulig av våpen, og religioner er masseorganiserende masseødeleggelsesvåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rase diskriminering har vært prøvd ved flere anledninger, og er udelt deler av historien alle religioner skammer seg over. Vi behøver ikke gå lenger tilbake enn 70 år for å finne protestantiske kristene stå for den største og verste folkeutryddelsen vi har sett i historien. Dette er noe vi ikke tar 'ansvar' for som et kristent land. Blir for enkelt å generalisere en hel verdensomspennende religion på denne måten.

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

De der kristne, for 10 år siden, er det nazistene du mener??

Du mener de utryddet 9-11 millioner mennesker i Jesu navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV-ere har i alle år vært snille og inkluderende og tatt vel imot mennesker fra Afrika og midtøsten. Så viser det seg at mange av disse er islamister.

SV har aldri hatt den oppslutning at de kunne påvirke innvandringspolitikken du hevder. Du mener AP?

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der kristne, for 10 år siden, er det nazistene du mener??

Du mener de utryddet 9-11 millioner mennesker i Jesu navn?

Jeg mener det var protestantiske kristne, samme gren av kristendommen som vi 'praktiserer' her i Norge.

Vi hadde ment det blitt idiotisk om muslimer eller jøder klandret oss for jødeutryddelsen.

Det er en skummel og uønsket sti dere går med opphissing mot en religion. De delene som er onde, og den deler av kulturen vi mener er uønsket skal vi motarbeide. Dette fryktelige generelle sinne mot en generell religion er ting ikke liker.

Anonymous poster hash: 766b4...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...