Gå til innhold

Kvinne gruppevoldtatt i Bergen (ikke et ord på NRK/TV2)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Fly"? Undertegnede stemmer for "flåte".

Laget av papp!

Anonymous poster hash: 7bddc...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å bli mer!

Ja, disse åndssvake trådene er det tydeligvis ingen ende på. Enda så løgnaktige de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at jeg hørte om saken på TV2 Nyhetskanalen på torsdag da...

Anonymous poster hash: 81288...bc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå sitte å se om mennene blir funnet og om straffen er noe å klappe for.

Det er nemlig så lett å finne 2 mørkhudede menn med mørke klær! For det er jo ikke flere 1000 som passer denne beskrivelsen. Jeg er selv mørkhudet kvinne og får hele tiden høre om noen som har sett noen som ligner på meg rundt om i hele Oslo. I tilfelle noen skulle mene jeg kom med noen rasistiske utsagn her ;)



Anonymous poster hash: 3e1a7...f10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nemlig så lett å finne 2 mørkhudede menn med mørke klær! For det er jo ikke flere 1000 som passer denne beskrivelsen.

Du vet at slike beskrivelser stort sett er for å få folk som kan ha sett dem i området i dette tidsrommet til å melde seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er klar over det. Vi får nå se hvor mye til hjelp den beskrivelsen er da. Så får vi også se hvordan type oppfølging og hjelp hun får de nærmeste årene og hvor streng straffen for dyra blir...blir nok ikke like streng som den blir for de som svindler til seg nav penger!

Anonymous poster hash: 3e1a7...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både norske og utlendinger voldtar, men det jeg stusser over er hvorfor utlendinger er overrepresentert i overfallsvoldtekter der de i tillegg er flere menn involvert? Liker utlendinger best å knulle i friluft? Og de liker best å være flere som knuller en dame? Noe seriøs forskning på dette?



Anonymous poster hash: a348f...ded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør kvinnfolk ute klokken 2 om natten? Dersom kvinnfolk skal bevege seg ute etter mørkets frembrudd, får de i hvert fall dra på seg en burka først.

Vel jenter, dette er "Det Nye Norge" som Jonas Gahr Støre lovet dere. Lie down, spread your legs and enjoy it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både norske og utlendinger voldtar, men det jeg stusser over er hvorfor utlendinger er overrepresentert i overfallsvoldtekter der de i tillegg er flere menn involvert? Liker utlendinger best å knulle i friluft? Og de liker best å være flere som knuller en dame? Noe seriøs forskning på dette?

Anonymous poster hash: a348f...ded

De skal ta friheten fra den "vestlige hore", ikke mer komplekst enn det.

Anonymous poster hash: 3d298...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dere er rasistiske her. Overraskelse-sex har da blitt såpass vanlig her til lands, at det bør man som kvinne være forberedt på når man er ute om kvelden. Og jeg synes at det bør vi norske kvinner kunne by på. Afrikanske menn har tross alt vært igjennom veldig mye grusomt før de endelig kom hit til trygge Norge. Tenk så priviligerte og bortskjemte vi nordmenn har vært hele livet. Nå er det vår tur til å få tåle litt altså.

Tenk dere om før dere kommer med rasistiske uttalelser. Hva med å faktisk prøve å bli litt kjent med mannen neste gang? Da vil du sikkert få et helt annet bilde av han, og kanskje til og med ha lyst på planlagt sex med han :) Ikke alle har hatt det like lett som oss!



Anonymous poster hash: 6fe28...f2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå sitte å se om mennene blir funnet og om straffen er noe å klappe for.

Det er nemlig så lett å finne 2 mørkhudede menn med mørke klær! For det er jo ikke flere 1000 som passer denne beskrivelsen. Jeg er selv mørkhudet kvinne og får hele tiden høre om noen som har sett noen som ligner på meg rundt om i hele Oslo. I tilfelle noen skulle mene jeg kom med noen rasistiske utsagn her ;)

Anonymous poster hash: 3e1a7...f10

Skulle ønske at det brukte varig utvisning mer aktivt, da blir det jo lettere for de av utenlandskopprinnelse å bo her uten å bli uglesett.

Anonymous poster hash: 6a570...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre tror jeg det kan bli vanskelig å få tak i de nå, men sjansen for at DNA profilen dukker opp i en lignende sak senere er ganske stor. Siden AP, KR og Venstre ønsker en raus innvandringspolitikk, tror jeg dessverre få se flere slike saker i framtiden.



Anonymous poster hash: 11467...23a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre tror jeg det kan bli vanskelig å få tak i de nå, men sjansen for at DNA profilen dukker opp i en lignende sak senere er ganske stor. Siden AP, KR og Venstre ønsker en raus innvandringspolitikk, tror jeg dessverre få se flere slike saker i framtiden.

Anonymous poster hash: 11467...23a

Det er så sant! Jeg syntes det er på høytid at flere menn setter ned foten her. Viser samfunnet at dette er ikke måten vi behandler kvinnene på. Voldtekt kan ødelegge en hel familie, ikke bare den personen som opplever det. Nå er ei 12 år gammel jente blitt voldtatt av en lærer på lærerværelset. 12 år! Vi får ikke endret på det som har skjedd. Men vi kan bidra til at flere slike saker blir sjeldnere og sjeldnere og at de som utfører de grusomme handlingene ikke får henlagt dom og får gå ute blant oss. Jeg tror vi alle ville satt pris på samfunnets støtte og ikke bare enda som en del av statistikken og en tykk overskrift på VG.no. For det kan skje alle, i alle aldre. Jeg sier det ikke bare fordi jeg selv har opplevd det, jeg sier det fordi voldtektene blir stadig mer brutale. Det blir brukt stadig flere redskaper, stadig flere deltar og stadig flere saker blir henlagt. Brutale overgrep mot barn er heller ikke like sjelden lenger, og får heller ikke særlig med konsekvenser. Men for barnet kan det være fatalt og svært ødeleggende. Jeg tror politiet setter av for liten tid til hver enkelt sak, og dessverre må flere oppleve jævelskapen før matchende DNA dukker opp og sakene kan løses. Jeg håper flere virkelig bruker stemmen de har fått og sier hva de virkelig mener om frittgående sexuallforbrytere.

Anonymous poster hash: 3e1a7...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi har selv valgt å ta dem inn i landet. Er AP-velgerene fornøyde nå tro??



Anonymous poster hash: c7821...ef1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når det viste seg at NRK og TV2 i motsetning til TS påstander ikke var del i et politisk korrekt propagandadrevet spill hvor man med overlegg holder info om overfallsvoldtekter unna nordmenn, som var trådens tema, så går du heller over til å komme med sleivspark (feilaktige, etter mitt syn) om innvandrings- eller voldtektsdiskusjoner her på KG? Mulig jeg leser feil tråder, men jeg ser mye mer ironisering over at alle liksom drar rasismekortet hele tiden enn jeg faktisk ser at noen drar rasismekortet i hytt og pine.

Venstrevridd føleri.

Når vil dere multikulturalister forstå alvoret?

Anonymous poster hash: bf620...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstrevridd føleri.

Når vil dere multikulturalister forstå alvoret?

Anonymous poster hash: bf620...480

Forstår ikke engang hvilket alvor jeg ikke forstår. Hva er det som er venstrevridd føleri med å stille spørsmål ved bristende logikk? Fint om du har tid til å utdype dette, sånn at det er på det tørre hvilket alvor man tydeligvis ikke forstår.

For det er vel ikke slik å forstå, at du i likhet med halve tråden, prøver å få en tråd om at NRK og TV2 systematisk skjuler voldtektskriminalitet over til å handle om noe helt annet?

Forstår ingenting, jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, debatten har nok dreid i en annen retning. Tittel og trådens første innlegg var jo veldig langt ut på jordet så utgangspunktet for debatt var ikke veldig bra.

Tror jeg hadde lest om denne saken i 3 forskjellige aviser når jeg så denne tråden første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Vi må jo ofre LITT for at unge sterke menn fra krigsherjede områder skal få lov til å bo på asylmottak hele livet da! Vi må ofre våre barn og våre kvinner for at disse mennene på 18-20 år skal få lov til å se film hele uka og voldta kvinnene våre i helgene.

Skjerp dere. Vi må ofre litt for dette. Derfor kaller vi det berikelse. Kvinnenes vaginaer må berikes litt. Det er bare flott.

Det er tross alt bare et mindretall som voldtas. Det må vi regne med. Det er ikke noe stort samfunnsproblem.

Endret av FuturePrimitive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sier at vi burde abortere alle guttebarn?

Menn, uansett etnisitet/kulturell bakgrunn, er overrepresentert på "statistikkene".

Anonymous poster hash: 5a812...c2f

Har jeg aldri sagt.

Jo, gjennom premissene dine.

Ville vært mindre da. Utlendinger i fra enkelte land er overrepresentert på statistikkene.

Det ville vært enda mindre kriminalitet hvis det ikke var noen menn i verden, i og med at menn er overrepresentert på "statistikkene". Så konklusjonen man kommer til, ut fra dine premisser ("utrydd den gruppen som er mest kriminell"), er at menn er samfunnets problem.

Jeg tror at selv Ottar ville se på deg som alt for radikal...

Anonymous poster hash: 5a812...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, gjennom premissene dine.

Det ville vært enda mindre kriminalitet hvis det ikke var noen menn i verden, i og med at menn er overrepresentert på "statistikkene". Så konklusjonen man kommer til, ut fra dine premisser ("utrydd den gruppen som er mest kriminell"), er at menn er samfunnets problem.

Jeg tror at selv Ottar ville se på deg som alt for radikal...

Anonymous poster hash: 5a812...c2f

Det er litt vanskelig og ta deg seriøst med denne sammenligningen. Her er det ikke snakk om å eliminere alle mennesker, personer eller lignende som kan være overrepresentert på en kriminalstatestikk.

Her er det snakk om å sette spørsmålstegn til om det er lurt å importere store mengder av folk vi vet ikke har verdier som går overens med våres. Og om vi skal fortsette med å ta inn slike mennesker, så burde vi kanskje ta en titt på hvordan vi integrerer dem, fordi det fungerer ikke så veldig bra.

Om du har noen problemer med dette synspunktet og skal komme med noe som er like mye svade som du nettopp gjorde, ja da kan du la være og kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...