Charmina Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3701 Del Skrevet 8. april 2007 Heisann alle godjentene!!!! Jammen koselig å se alle de fine meldingene dere har skrevet - det varmer sånn at dere har tenkt masse på meg når jeg var syk. Den bihulebetennelsen var ganske hard, og jeg kom meg ikke helt ovenpå igjen før jeg gikk på påskeferie. Har vært på hytta, men det ble nå mest inneliv på meg egentlig. Begrenser seg litt hvor langt man kommer med ei på 2 år som slettes ikke vil sitte i pulk, men GÅ SELV!!!!!! Men hun klarte nå å ta den første skimedaljen sin og var ikke så rent lite kry. Henrik og bestevennen tok medaljer i både langrenn og i hopp. Hopp var de med på for aller første gang og gjett om de var kry når de kom tilbake til hytta med to medaljer hver! Kom hjem i går og nå blir det vel bare å slappe av før jobben begynner igjen! Da vi våknet i dag og så ut så begynte jeg nesten å grine. For tror dere ikke at det SNØR ute som bare det og det har lagt seg masse hvitt på bakken JEG VIL IKKE HA MERE SNØ!!!!!!!!!!!! jeg vil ha vår og ikke noe annet!!!!!!!! Nå skal jeg gå løs på den enorme haugen med skitne klær som ligger nede. At 4 mennesker klarer å bruke og skitne til så mye på få dager er nesten litt uforståelig!Får bare brette opp ermene og begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. april 2007 #3702 Del Skrevet 8. april 2007 SHE'S BACK!!!! ÅÅÅ!!! så herlig å "se" deg igjen, og høre at du er i bedre form!!! Begynte seriøst å bli bekymret for deg jeg vennen!!! Ble bare sååååå glad når jeg tittet innom etter frokost og så at du hadde vært her!!! Vi har snøøø i massevis vi også...det er skikkelig Jeg vil også ha vår og varme nå!!!! Så herlig med tur på fjellet i påsken, tenker det var stor stas for ungene!! Og så Henrik da som fikk medaljer for innsatsen også!!! Herlig!! Lykke til med ...jeg har nok et lass å gjøre når jeg kommer hjem i dag...og vi er bare 2 som har skitnet ut klær!! Hvordan skal dette ende?! Ha en kjempeflott søndag snuppa mi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. april 2007 #3703 Del Skrevet 8. april 2007 Charmisen is back! I likhet med Madden syns jeg også det er utrolig å "se" deg igjen og høre at det står bra til med dere alle sammen. Høres ut som dere har hatt det fint i påsken, til tross for litt begrensninger fra "gå selv-guri" Martine, men artig at hun fikk tatt en skimedalje,da! Og så flink som Henrik er også! Her har det stort sett vært innepåske, for det har snødd kontinuerlig siden skjærtorsdag, og det har vært ganske deprimerende,men nå skinner sola igjen,og jeg håper den får knertet de fjørti centimetrene med nysnø. Som du ganske så riktig antok er Pinny ikke spesielt skuffet-faktisk piper hun av lykke/frustrasjon i dette øyeblikk,og vil uuuuut i snøøøøen. Håper snøen deres forsvinner fort som et skudd,og at krokuser og anna kos kommer fort tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. april 2007 #3704 Del Skrevet 8. april 2007 Stor klem til Charmisen vår, godt å høre fra deg igjen! Høres ut som en fin påske, og så flink Martine er til å gå på ski, og Henrik til å hoppe! Det snør her også, og det er slett ikke sånn det skal være, helt enig! Vi får håpe det er siste krampetrekning fra Kong Vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. april 2007 #3705 Del Skrevet 9. april 2007 Fikk jo ikke med meg at Martine også tok medalje!! Er litt bortreist for tia...! For noen flinke barn!!! Her har vi snødd ned i helga også...men nå kommer det forhåpentligvis litt regn....sånn at dette hvite marerittet kan forsvinne!!! Jeg er desperat etter vår som du skjønner!! Håper dere har hatt en fin avslutning på påskeferien hjemme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. april 2007 #3706 Del Skrevet 10. april 2007 Nå har jeg endelig fått viljen min...snøen er borte!!! Men nå er det nesten storm ute...og det regner bortover!! Blir nok aldri fornøyd denne jenta nei! Stakkar Bono har ikke det minste lyst ut i det fæle været! Får håpe at værmeldingene ikke slår til, for det var meldt mer snø... Jaja..ikke noe å gjøre med...men kunne godt tenke meg å emigrere til varmere strøk akkurat nå! om ikke annet enn for noen uker bare! Håper du har hatt en fin dag på jobb i dag! Sikkert godt, som du sa, å få treffe igjen kolleger og barn etter en ferieuke! Jeg synes det var kjempegodt å få komme på jobb igjen i dag, selv om jeg ikke er i toppform direkte! Ha en kjempefin kveld vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3707 Del Skrevet 10. april 2007 Madden hei du vakre gravide kvinne Ja du kan tro de var kry med medaljene rundt halsen. Og Martine syntes det var såååå gøy å gå på ski, også når hun falt.Bra at snøen er vekke hos dere nå, håper den holder seg vekke helt til neste vinter! Lillelou Ja Pinny var nok den eneste som var glad for snø akkurat nå. Vidunderlige bilder av både henne og O.Du er nå så søt! La Traviata Ja nå vil vi slettes ikke ha annet enn grønne marker og vår ikke sant? I dag var vi på tur i skogen med gruppen min på jobben - og da plukket jeg masse hvitveis Hurra nå er det virkelig vår DEILIG!!!!!! Ellers lite nytt, skal kose meg med de frustrerte fruene i kveld og ellers egentlig gjøre fint lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. april 2007 #3708 Del Skrevet 11. april 2007 ÅÅÅÅ!!! så herlig å plukke hvitveis!!!!! Jeg fant hestehov for en mnd's tid siden, og ble helt overlykkelig!!! Vårtegn er herlige, og det rare er at de er like herlige å finne hvert år!! Her er absolutt ikke vær til å være ute i...men ingen bønn i dag, må ut og lufte meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. april 2007 #3709 Del Skrevet 11. april 2007 Duuuuuu: var du på Nestun senteret i går i 10.-10.30. tiden med begge barna... Jeg så nemlig en jeg lurte på var deg, men så turde jeg ikke "rope etter deg" sånn tilfelle jeg tok feil. I tillegg stod jeg akkurat å skulle betale på Mega da dere (?) gikk forbi og inn på Barnas Boutique og så ut av senteret før jeg var ferdig. Flinke barna er som tar medaljer. Andreas er sikkert like sta som Martine. Godt å høre det finnes flere klare selv barn... Fint å høre at du er på bedringens vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. april 2007 #3710 Del Skrevet 12. april 2007 Bare innom med et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. april 2007 #3711 Del Skrevet 13. april 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. april 2007 #3712 Del Skrevet 13. april 2007 Heisann! Da er jeg tilbake Har hatt en liten pause fra kg, men har savnet deg veldig Charmina!¨ Nå blir det endel lesing for meg fremover, må jo oppdatere meg i boka di.. fra Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. april 2007 #3713 Del Skrevet 14. april 2007 Hei hei!! Bare innom for å ønske deg en riktig god lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3714 Del Skrevet 15. april 2007 Duuuuuu: var du på Nestun senteret i går i 10.-10.30. tiden med begge barna... Jeg så nemlig en jeg lurte på var deg, men så turde jeg ikke "rope etter deg" sånn tilfelle jeg tok feil. I tillegg stod jeg akkurat å skulle betale på Mega da dere (?) gikk forbi og inn på Barnas Boutique og så ut av senteret før jeg var ferdig. Flinke barna er som tar medaljer. Andreas er sikkert like sta som Martine. Godt å høre det finnes flere klare selv barn... Fint å høre at du er på bedringens vei. ← Hallo vennen min Ååååå du skulle jo bare ropt på oss - for det var nok meg og de unge håpefulle du så den dagen ja!Henrik skulle og klippe håret sitt pluss få ny klokke så vi kavet nå rundt der vi!Å så kos det hadde vært om jeg hadde fått snakket med deg da vennen min. Nei nå må vi snart gjøre alvor av å treffes altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3715 Del Skrevet 15. april 2007 Heisann! Da er jeg tilbake Har hatt en liten pause fra kg, men har savnet deg veldig Charmina!¨ Nå blir det endel lesing for meg fremover, må jo oppdatere meg i boka di.. fra Bertine ← hopper og jubler av glede når jeg ser at du endelig er blitt gravid vennen - ååååå så utrolig koselig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3716 Del Skrevet 15. april 2007 Travel helg - mannen er på guttetur i London og jeg er alene med ungene. Fredag hadde jeg riktignok barnevakt til de noen timer da jeg var på grillfest oppe hos sjefen min. Noe som var utrolig koselig. Men jeg kjørte bil da - drikker aldri når jeg er alene med ungene. Fantastisk vær i helgen, og nå skal jeg straks ut på tur med ungene. Nå føler jeg virkelig at det er vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 15. april 2007 #3717 Del Skrevet 15. april 2007 Det deilige været gjør underverker for alle og enhver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 15. april 2007 #3718 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) hopper og jubler av glede når jeg ser at du endelig er blitt gravid vennen - ååååå så utrolig koselig!!!!!! ← Tusen takk snuppa! Ja, endelig gravid.. det er så herligt! Håper du har hatt en fin helg! Endret 15. april 2007 av Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. april 2007 #3719 Del Skrevet 15. april 2007 Så koselig med grillfest da!! Jeg har hatt kjempelyst til å grille i dag, men vi hadde så mye rester etter middagen i går, at jeg kunne liksom ikke lage noe nytt igjen i dag! Guttetur til London du... vi skal ikke ta oss en jentetur til samme sted vi da?! London på denne tiden av året er fantastisk! Jeg har nesten hatt sommerstemning i dag jeg! Det var jo over 20 grader i skyggen her tidligere! Det er faktisk varmere enn mang en sommerdag på denne kanten av landet! Ha en flott søndagskveld snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3720 Del Skrevet 17. april 2007 Zevon ja det er helt sikkert at det gjør Bertine ja det er ikke rart du er glad-det er jo noe helt fantastisk du har i vente Madden Ja den grillfesten var helt topp - alltid så koselig når vi på jobben samles. Det miljøet vi har tror jeg er helt unikt.Og du jentetur til London hørtes fabelaktig ut Er med tvert jeg altså!!!!! Søndagen var fantstisk her også. Tok med begge ungene på fotballtreningen og hadde en kjempeflott dag. Men gjett om jeg fikk meg en skikkelig lårhøne på treningen da. Sånn er det når man absolutt må prøve å redde en ball Men var jo kjempestolt over redningen da Tirsdag og jeg har vært hjemme med en febersyk Martine i dag. Hun ble syk i barnehagen i går så da måtte jeg bare gå hjem tidligere enn jeg skulle. Over 40 er liksom ikke noe kjekt. Men nå ser hun mye bedre ut så jeg regner med at vi er på jobb / barnehagen i morgen igjen. I kveld har vi den første kampen med laget vårt på jobben , men jeg skal ikke spille. Tar heller heiagjeng rollen i dag. Verker i hele låret etter treningen på søndag og er rimelig blå på halve låret. Har sittet og malt noen kort i dag og egentlig bare slappet av sammen med den lille syke. Henrik har inne venninden sin og de bygger lego mens Martine selvfølgelig plager de hele tiden og skal gjøre akkurat det samme som de hele tiden. Ikke alltid like greit med en så geskjeftig søster nei. Ute regner det godt og det har det gjort det meste av dagen i dag. Håper godværet kommer igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå