Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iingvild :klem: takk for tipset om bok - den trenger virkelig frk fryd å lese. Jeg overdriver nemmelig ikke når jeg sier at det nesten ikke er plass til henne oppi senga. Den deler hun med en haug med kosedyr og koseputer.

Madden :klem: Håper ikke fiskebollene ble svarte :ler:

Lillelou :klem: Kan tenke meg det var masse å gjøre i dag når Mammutsalget startet ja. Kunne godt tenkt meg en tur selv, men har jo ikke tid. Ønsker meg sånn den boka om å lære å strikke. Kan strikke litt, men trenger absolutt å lære litt mer grunnleggende. Synes jeg ser meg selv som skikkelig strikkekone :overrasket::ler::sjenert:

iss :klem:

Zevon :klem: formen er bra bare trøtt som vanlig!

Fytti så hardt det var å stå opp klokka halv seks i morges. Var trøtt som en dupp.

Men hadde en fin dag på jobb da. I kveld har jeg vært på møte med 17 mai komiteen på skolen til Henrik. Skal jo være med å stelle alt i stand siden jeg er klassekontakt. Typisk meg å ikke klare å si nei på sånne valg :sur: Men noen må jo nesten også da.

Martine har vært så tullete i ettermiddag.Hun sier så masse rart. Også har hun funnet ut at det lønner seg å prøve å gi skylden for alt på broren :ler: Uansett hva som skjer for tiden så sier hun med store uskyldige øyne "det var dadda som gjorde det" Og i dag lo vi sånn av henne. Hun kjeftet på broren som drev og tullet med henne, strengt så hun på han også sa hun "NÅ GÅR DU OG GJØR LEKSENE DINE MED EN GANG" :ler:

Hun der blir jammen ikke enkel :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Halv seks!!! :overrasket: Stakkar Charmis! Det er jo midt på natta nesten!! :ler: Ikke moro å stå opp så tidlig! Og ikke noen mulighet å legge seg ned å sove middag for deg heller sikkert! Med to knotter som trenger oppmerksomheten din etter skole-/barnehagetid!! Helt utenkelig for meg å klare noe sånt nå altså!! Jeg sover nesten hele døgnet! :ler:

Fiskebollene klarte seg forresten fint! :ler:

Jeg endte opp med å ta overdose på vafler i går kveld, og måtte bare legge meg til slutt! :ler: 3 vaffelplater var helt klart i overkant..og det fikk jeg svi for gitt!! :ler:

Du må vel ikke stå opp så tidlig hver morgen vel??

Håper du fikk sove litt lenger i dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

møøøøøøøørnings! :sjarmor:

Her kommer en liten snørrbolle og sniker rundt i boka di! :ler:

Jeg er hjemme i dag,og er tett i desa og bomullspose i hodet og syns litt synd på meg selv...O er på jobb,og det er nesten litt frekt,han burde slevsagt vært hjemme og matet sin prinsesse med is. :sjarmor:

Håper du har fått sove litt mer og at du er oppe og har en tipp topp dag! :heiajente:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madden :klem: Nei heldigvis er jeg ikke oppe så tidlig hver dag. Begynner som oftes klokka åtte eller halv ni på jobb. Men hver 6 uke begynner jeg klokka syv eller halv ti. Men jeg liker disse morgenvaktene jeg altså for da får jeg jo gå tidlig hjem igjen. Og lille frøken fryd er jo som regel våken tidlig. Skal ha tidlig i morgen da en kollega ikke orker sine tidligvakter så da bytter hun alltid med meg når hun har sine. Overdose vafler hørtes helt himmelsk ut - gjett om jeg fikk lyst på det da ;)

Lillelou :klem: Helt klart burde han vært hjemme og matet og stelt for prinsessa si ja :ler: Huff det er så kjipt å være forkjøla.Det er noe av det verste jeg vet. Håper du kommer deg fort vennen min :klem:

Snart fruene på tv. Måtte bare inn og kikke litt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zevon

Nå har våren kommet til meg (*bank i bordet*), Charmis! :hoppe: Det er så deilig ute nå. Håper det samme gjelder for Bergen, selv om jeg ikke har sjekka værmeldinga. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Det var da enda godt at du slipper å stå opp så tidlig ofte!! Det hadde jeg ikke orket rett og slett!! Mye man kan venne seg til har jeg hørt da...men det får da være grenser!! :ler:

Her er det også skikkelig vårstemning i dag! Regnet som var meldt dukket aldri opp...istedet er det 11 grader og strålende sol!! :sjarmor: Det som ikke er like ålreit er jo det at jeg nå ser alt støvet inne...og hvor skitne vinduene egentlig er! :sjenert::ler: På tide med en skikkelig vårrengjøring...men det får bli en annen dag! ;)

Kan jo komme mye dårlig vær enda da...plutselig så daler snøen igjen liksom...ikke godt å vite når vi bare skriver mars enda!

Håper du får en fin-fin torsdagskveld! Snart helg snuppa!!! :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zevon :klem: Føler virkelig at våren er kommet her også :hoppe: I dag har det vært varmt og fint ute.

Madden :klem: Torsdagen har bare gått med til rydding og vasking :husarbeid: Kommer takstmann i morgen tidlig da vi vil ha ny takst på huset etter alt vi har gjort her etter at vi kjøpte det!Så ikke den ultimate torsdagen nei ;)

Koselig på jobb i dag. Gutta hadde bakt kaker til oss jentene i annledning kvinnedagen - de er nå søte gitt :kys_2:

Og mannen kom hjem med en nyyyyydelig diger rose til meg.

Slikt kan man jo like :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Er det lenge siden dere kjøpte huset? I området hvor du bor bodde samboer og konen tidligere. De kjøpte sitt hus for 870 000 og solgte for 1 950 000 7 år senere. Skulle huset blitt solgt i dag ville det antagelig gått for 3 500 000. :overrasket:

Her kjøpte vi huset for 1 250 000 for 3 år siden.

Nå gikk naboens lignende hus for 2 600 000.

Så det er definitivt snakk om verdiøkninger ja. :sjenert:

Men vi skal jo ikke flytte - men skal pusse opp litt før vi tar ny takst på huset. Har lyst å kjøpe oss båt vi og bake det inn i huslånet. ;)

Koselig å lese hos deg. :hjerter:

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

heeeeey smuskesnuskesnupperuskelura! :kyss:

Håper det supermøkkaværet som er spådd nede hos dere holder seg milevis unna, og at dere får en strålende helg i stedet.

Her har jeg fått skikkelig vårstemning,med syngende småfugler og påskeliljer og perleblomster som spirer, det er alldeles herlig. Ellers er jeg fortsatt forkjøla,og har en skikkelig supersexy kråkestemme,om jeg så skal si det selv.

Her kommer hvertfall en masse kos herfra, både fra meg og lurvedokka Pinny!

Goooooooooooooooood helg, snuppa!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayamor :klem: Vi kjøpte her i 2004, rett før jeg fikk Martine. Det har steget med 1 million ser jeg på nabohuset som er til salgs nå. Blir spennende å se hva det går for. Det er mye mindre gjort der enn hos oss. Og vi har garasje også. Skulle få taksten rett over helga så det blir spennende ja. Båt høres jo deilig ut da.

Lillelou :klem: hei du med sexy stemme :ler: Har nok desverre kommet litt av det dårlige været ja, har både lynet og tordnet og regnet i dag, men i ettermiddag tittet nå sola litt fram :)

Som vanlig kjekt på jobb i dag, men det er nå alltid deilig når det er helg.

Kom hjem litt over fire og da var Henrik ute. Han ville passe søsteren ute sammen med noen venner, så da endte det opp med at de fikk servert pannekaker ute hele gjengen noe de satte veldig pris på. Martine kom ikke inn før klokka halv syv. Og etter å da ha badet skal jeg love hun sovnet momentant gitt. Måtte le da hun lå på stellebordet og ikke helt fikk det slik som hun hadde tenkt med påkledning (vi var ikke helt enige nei), og da kom det høyt "det bestemmer slettes ikke du mamma" :ler:

Nå ser Henrik på Deal or No Deal som han elsker å se på mens mannen lager favoritt vegetar retten min :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det slags vegetarrett? Jeg er alltid på jakt etter nye oppskrifter. :)

Det er en deilig rett med løk, gullerot, stangselleri, tomat, chili,rødvin,krydder,tomatpure og fersk basilikum. Smaker himmelsk. Skal se om jeg ikke kan finne oppskriften eller få mannen til å skrive den opp. Jeg har aldri laget den selv det er bare han som har laget den til meg.

I dag skal jeg kose meg med det som ble igjen fra i går :sjarmor:

vært hos en venninde og laget kort og kost meg. Vi var 3 stk og timene fløy avgårde.Nå er Martine lagt og Henrik sitter nede og venter på meg. Han skal få se noe på tv sammen oss og kose seg litt før han også må finne sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hallooooooooooo!!!! :kline:

Den vegetarretten høres jammen jummy ut, komm ånn nå, Charmøøøren, del superoppskriften med oss! :blafreblafremenpåenveldiganstendigmåtesmiley:

Håper du koser deg med lørdagskvelden og helga forøvrig! Her pissregner det i dag,men det syns jeg ikke gjør noe,for da forsvinner bare snøen enda fortere. :sjarmor:

Nå skal jeg og O kose oss med deilig italiensk bondekost- kylling fylt med sitron,smør,rosmarin og hvitløk. Og så blir det litt gotteri etterpå. :sjarmor:

Kos på du, snuppa! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Ja, jeg synes faktisk synd på deg!! :klem:

I dag våknet jeg for første gang etter 3 for å gå på do..og det er jo ganske ok!! Fikk sove noen timer til etter det, så jeg skal ikke klage!!!

Håper du får en grei søndag tross alt! kanskje du kan snike deg til en dubb litt senere...på sofa'n eller no'!! ;)

Vi regner aldeles bort her...men kan jo ikke klager over det til deg som bor i Bergen snuppa!! Det blir for galt! De blåser tross alt ikke lenger, så det er ikke så ille akkurat! :ler:

Jeg har seinvakt i dag, så kvelden er uansett ødelagt, samma hva slags vær som er ute! :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...