Charmina Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3561 Del Skrevet 9. februar 2007 Madden Tusen takk vennen min!Den aller største bursdagsgaven jeg kunne få var å lese nyheten inne i dagboka di.Har ikke vært så glad på lenge jeg! Pheps Tusen takk vennen min Mayamor ja det er fint å være her igjen og ha kontakt med alle dere skjønne skapninger. Jeg er så glad for å ha blitt kjent med dere. La Traviata Takk for alle koselige hilsner og omtanke,setter veldig pris på det Lillelou Kjære søte snille venn, jeg har nesten ikke ord for det. Tenk at du gledet Henrik sånn når han var syk Der i postkassa lå det nemmelig ikke bare regninger , men en bok som Henrik kunne holde på med når han lå der og kjedet seg. Gjett om han ble glad, og gjett om jeg tok til tårene? Utrolig omtenksomt gjort vennen min, du er bare så snill jo. Madden Skikkelig vintervær har vi ja med kuldegrader, litt snø og deilig sol Utrolig koselig. iss Tusen takk søte venn iingvild tusen takk, kos å få hilsen fra deg vennen Hadde en kjempefin bursdag stille og rolig med mann og barn. Mest Martine da siden broren heller ville gå på klubben og danse med jentene Resten av oss gikk på Egon og spiste middag.Koselig. Fikk masse fint til dagen også. genser, sjal, bok, scrapbooking utstyr, blomster og penger. Jammen er det kjekt å ha bursdag Endelig helg. Henrik ligger og sover inne hos oss nå. Han hadde det kraftige migrene anfallet i går og er ganske redusert i dag så da er det litt greit å ha et lite øye med han. Martine er høyt og lavt det meste av dagen og skravler i ett.Hun er en skikkelig aktiv og bestemt liten frøken ja. Hun vet jammen hva hun vil og hva hun ikke vil.Helt annerledes enn sin bror som er mye enklere i væremåten. Men jeg kan jo ikke annet enn å le av henne heller da innimellom når hun sitter der sint som en tyrk fordi det fremdeles er masse hun ikke klarer selv. Og ordene Martine klarer selv er nok de mest brukte ja. Men hun er jo blitt flink også da. greier å kle på seg det meste selv, både sokker og strømpebukser. Sko og ytterjakker. Hun teller til 14, kan alle fargene, synger masse sanger og elsker å hjelpe til med alt. Også sier hun bare så mye rart hele tiden. Akkurat nå er hun veldig opptatt av De tre bukkene bruse og forteller eventyret om igjen og om igjen. Vi dramatiserte det oppe i barnehagen så det gjorde sikkert stort inntrykk Skal se om jeg ikke får lagt inn noen bilder snart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3562 Del Skrevet 9. februar 2007 Bilde av Martine tatt for ikke så lenge siden Tannløs Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 10. februar 2007 #3563 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei. Tok en titt i dagboken din. Ser ut som du har en tøff vinter med mye sykdom. Håper det bedrer seg snart.... Måtte legge igjen en hilsen når jeg først var innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2007 #3564 Del Skrevet 10. februar 2007 Barna dine er så nydelige! Og jeg må si Martine er flink med påkledning, tall, farger og sanger! *dåne* Brage henger litt etter der kan du si! Her er det til nød "en-to-tre" Håper dere har en fin helg uten noe mer sykdom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. februar 2007 #3565 Del Skrevet 10. februar 2007 Så herlige bilder! De er like vakre som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3566 Del Skrevet 10. februar 2007 Felicity Tusen takk for koselig hilsen La Traviata Ja hun er blitt veldig veslevoksen, og man kommer jo langt med stahet da Henrik klarte ikke halvparten av det hun kan når han var på samme alder. Men han var utrolig flink med språk da. men han liker jo ennå at vi kler på han liker tydelig å bli litt dullet med i motsetning til lille frøken klare alt selv.Også bare elsker hun å bli lest for, da kan hun sitte i ro så lenge som helst.Men det er jammen bare da hun har ro i den lille rumpa si også da. iss takk vennen Helgen har så langt vært uten sykdommer av noen slag Deilig til en forandring. Har vært på scrappe butikken og svidd av alle bursdagspengene som jeg fikk. Har fått den helt store lidenskapen for å scrappe. det er så utrolig gøy. Holder på å lage album til begge ungene. Det går ikke så fort, men det er vel heller ikke meningen. Man skal jo kose seg når man holder på med slikt. Lager også masse kort - kjempegøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2007 #3567 Del Skrevet 10. februar 2007 Og du er bare så flin ke med sånt småplukk også,så bare stå på!Julekortet var helt nyyyydelig. Deilig at du har hatt en sykdomsfri helg, det unner jeg deg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2007 #3568 Del Skrevet 10. februar 2007 ...og veldig artig å høre om veslevoksne Martine.Høres ut som en gøy alder hun er i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. februar 2007 #3569 Del Skrevet 11. februar 2007 Nydelige Charmisbarna! De er bare så skjønne! Du er bare utrolig flink med kortlaging...det viser de siste årenes julekortopplag! Jeg er bare så imponert! Sikker på at de albumene blir helt nydelige! Tusen takk for beroligende ord vennen...jeg setter pris på det! Ikke så lett å være nygravid og usikker...igjen! Har liksom ikke hatt oddsene på min side hittil heller...så litt tvil er kanskje normalt?! Men nå skal jeg ikke kuppe din dagbok med sånt prat da!! Ville egentlig innom for å ønske deg en flott søndag! Og det gleder meg virkelig å høre at dere har hatt en sykdomsfri helg!! Håper at det fortsetter fremover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3570 Del Skrevet 11. februar 2007 Lillelou Ja det er en kjempegøy alder, men jammen krevende også. Men jeg nyter stort sett hver dag. Unger er deilige. Ser bare alle de skjønne ungene jeg har oppe i barnehagen. Man blir jo så utrolig glad i de, og jeg bare gleder meg hver dag til å gå på jobb. Akkurat det er bare så godt. Madden Du kan få kuppe boka mi så masse du bare vil du vennen.Og det er jo helt normalt at du tenker det meste, det gjorde jo jeg også som ikke har opplevd noe av det du har. Tenker på deg hele tiden bare så du vet det. Holder på med mail også, men du vet, det går ikke så fort. Hatt en super morsdag i dag. Fikk koselig melding på sms fra La Traviata vennen Og Henrik kom opp i sengen med en lapp hvor han hadde skrevet menyen til frokosten på. Det sto : Kjære mamma. Her kan du velge : -Brød -Egg -Juice -syltetøy -ost -kakao -melk Også ordnet ungene og charmøren mat. Nydelige tulipaner sto det på bordet når jeg kom opp. Senere i dag skal gutta og gå på skøyter mens Martine sover duppen sin. Etter det skal vi på besøk hos noen gode venner vi ikke har sett på en stund så det blir koselig. Ha en fin Morsdag alle mammaer og alle andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. februar 2007 #3571 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2007 #3572 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 11. februar 2007 #3573 Del Skrevet 11. februar 2007 Åh shit! Godt at jeg snublet inn hit og ble minnet på morsdagen! Nydelige unger, var det ikke de bildene jeg fikk i julekortet? Martine er så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. februar 2007 #3574 Del Skrevet 12. februar 2007 Håper du hadde en fin morsdag i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3575 Del Skrevet 14. februar 2007 Monja La Traviata Pheps Madden Omgangs syke kom rekende forbi, og klarte selvfølgelig ikke å la være med å stoppe her. Martine og jeg er begge syke og hjemme. Kjedelig. Ute er det surt og kaldt men ville heller vært der enn å ha dette kjipe greiene her. Var hjemme i går også. Håper på bedring og at vi er på plass i barnehagen i morgen. Fikk nydelig valentines kort fra charmøren i morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3576 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja så var formen bra igjen.Martine er også i full vigør og holder oss i ånde så det holder! Jammen har den jenten masse fore seg gitt! Satt og tenkte på det i ettermiddag - at jammen passet det godt med den boka som Lillelou hadde kjøpt til henne , den om den ville ungen Skulle tro forfatteren hadde Martine i tankene. Henrik er på overnatting til en jente i klassen som han er en god del sammen med. Men han kom hjem her og ville ha med seg sin egen dyne opp der-kjennes nok litt tryggere da. Han var så morsom når han nesten litt oppgitt kom hjem fra skolen på onsdag med en stor bunke med valentines kort fra diverse jenter. Og de sparer ikke på kjærlighets erklæringene heller Jeg fikk lese de selv om han syntes det var litt flaut, men faren fikk ikke se de. Han er nå skjønn også da. I morgen skal jeg på litt shopping med en god venninde, gleder meg til det. Deilig med litt jentetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3577 Del Skrevet 16. februar 2007 Martine ute i hagen Martine med "Mjauen" kosedyret hun alltid må ha med seg (har kjøpt 4 som vi hele tiden vasker og bytter på siden hun tygger på den når hun koser med den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3578 Del Skrevet 18. februar 2007 Stått på hodet inne i kottene på loftet og ryddet i dag. Jammen samler det seg fort opp masse rask man skulle kastet med det samme og ikke tatt vare på. Begge ungene er blitt ganske så så her pøses det på med astmamedisiner nå sånn at vi kanskje slipper flere ekstra sykedager. Henrik og Charmøren er dratt på kino sammen med Henrik sin venninde. Martine sover og jeg nyter litt tid for meg selv. Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 18. februar 2007 #3579 Del Skrevet 18. februar 2007 Ble det noen fine funn på shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3580 Del Skrevet 18. februar 2007 Ble det noen fine funn på shopping? ← Ikke så mye klær desverre, holder på å ta av noen kilo, og bestemte meg for å vente med mere tøy til jeg er i den rette str Men det ble litt nytt på begge de søte små, og masse scrapbooking utstyr til meg Holder på å lage album til begge ungene og det er bare så utrolig gøy. Nå venter jeg på et håndlaget album til Martine fra USA. Gleder meg sånn til å se det. Det blir med rosa stoff og bilde av henne utenpå permen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå