Gå til innhold

Har du møtt noen fra kg IRL , fått venner her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har møtt 6 stk herfra. Veldig bra folk alle sammen, lenge siden jeg har truffet noen av dem nå, men hender vi tar en pils eller går på konsert iblant :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt ei herfra, og vi klaffa på en gang som venninner. Kan skravle i timesvis om alt og ingenting, også gjør det ingenting at ho bor i nærheten slik at det går an å finne på ting sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har møtt en del herfra men det er over 10 år siden, tviler på at noen av de fortsatt er her

 

 du er jo fremdeles her, hvorfor skulle ikke dem også være her fremdeles ?

Anonymous poster hash: 8eb52...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så flaut med å si at du er på kg :klo:

 

 Fordi det er et lite forum der det er lett å kjenne deg igjen om folk "ser etter" deg. Og noen ganger skriver man kanskje meninger som er litt kontroversielle eller kanskje poster man på seksualitetsforumet. Det er ikke alt alle trenger å vite om en.

 

Så er jo ikke KG kjent for å være en sfære for de intellektuelt begavede heller... Tror ikke alle har lyst å bli assosiert med noe som heter kvinneguiden

Anonymous poster hash: 2c539...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er et lite forum der det er lett å kjenne deg igjen om folk "ser etter" deg. Og noen ganger skriver man kanskje meninger som er litt kontroversielle eller kanskje poster man på seksualitetsforumet. Det er ikke alt alle trenger å vite om en. Så er jo ikke KG kjent for å være en sfære for de intellektuelt begavede heller... Tror ikke alle har lyst å bli assosiert med noe som heter kvinneguiden Anonymous poster hash: 2c539...ead

Jeg synes det er mange intelligente brukere her :) Jeg har ingenting i mot å si at jeg er medlem her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...