Gå til innhold

Har du møtt noen fra kg IRL , fått venner her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke møtt noen gjennom KG, men vært med på forumtreff via et annet forum og fått mange gode venner derfra. Traff også indirekte kjæresten min sånn, vi ble introdusert gjennom felles venner som vi begge hadde blitt kjent med gjennom det forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kanskje KG skulle arrangere forumtreff?  :biggrin:  Anonymous poster hash: 8eb52...9be

Det har blitt gjort tidligere uten særlig suksess etter hva jeg har forstått. Folk møter ikke opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kanskje KG skulle arrangere forumtreff?  :biggrin:  Anonymous poster hash: 8eb52...9be

Jeg kan møte opp om det er i Ålesund eller i Skedsmo kommune (Eller en kommune i nærheten) :)

Men disse treffa er vel alltid i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan møte opp om det er i Ålesund eller i Skedsmo kommune (Eller en kommune i nærheten) :)

Men disse treffa er vel alltid i Oslo?

 

Bor du i skedsmo kommune? :ninja:

 

Jeg gjør også det, men skriver som AB siden jeg vil ikke dele det med hele forumet :fnise:

Anonymous poster hash: 5b5cb...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Ålesund men jeg er ofte på ferie hos mamma og søstera mi der så da kunne jeg tatt meg en ferie der i noen dager for så å møte opp på treffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan møte opp om det er i Ålesund eller i Skedsmo kommune (Eller en kommune i nærheten) :)

Men disse treffa er vel alltid i Oslo?

Hvis de som arrangerer bor i Oslo så blir jo gjerne treffet i Oslo. Det er fritt fram for alle å arrangere treff andre steder.

Anonymous poster hash: bf288...bd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan møte opp om det er i Ålesund eller i Skedsmo kommune (Eller en kommune i nærheten) :)

Men disse treffa er vel alltid i Oslo?

Men er ikke Oslo en kommune i nærheten av Skedsmo da? :)

Anonymous poster hash: 53462...5df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo? Kanskje jeg kunne dratt ditt med da :) Jeg er ikke så kjent i Oslo at alene der så kan jeg gå meg vill :P

Jeg skulle vist deg vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk bor vel så spredt over heile dette vidstrakte landet, og kanskje det bor noen i utlandet også ?

 

Så det kan bli ganske vanskelig å arrangere noen litt større forum-treff. Men kanskje det er mulig å arrangere noen litt mindre greier? For eksempel hvis det er noen som skal ut på byen en kveld, så kan dem spørre om noen andre her inne også skal ut på noe? Dermed kan folk avtale å møtes ute på byen ett eller annet sted, og kanskje finne på noe sammen.....  :ol: 



Anonymous poster hash: 8eb52...9be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk bor vel så spredt over heile dette vidstrakte landet, og kanskje det bor noen i utlandet også ?

 

Så det kan bli ganske vanskelig å arrangere noen litt større forum-treff. Men kanskje det er mulig å arrangere noen litt mindre greier? For eksempel hvis det er noen som skal ut på byen en kveld, så kan dem spørre om noen andre her inne også skal ut på noe? Dermed kan folk avtale å møtes ute på byen ett eller annet sted, og kanskje finne på noe sammen.....  :ol: 

Anonymous poster hash: 8eb52...9be

 

De har prøvd på det i Bergen, men er bare de samme jentene som møter opp hver gang slik jeg har forstått det.

Anonymous poster hash: 217bd...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjent med ei jente fra kg en gang, men det var så mange venner/familie/kolleger som lurte på hvor jeg hadde blitt kjent med denne jenta, at jeg vet ikke om jeg tør å møte noen herfra igjen :fnise: da må jeg isåfall finne på en fin hvit løgn i forkant :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble kjent med ei jente fra kg en gang, men det var så mange venner/familie/kolleger som lurte på hvor jeg hadde blitt kjent med denne jenta, at jeg vet ikke om jeg tør å møte noen herfra igjen :fnise: da må jeg isåfall finne på en fin hvit løgn i forkant :eeeh:

Eller bare si sannheten? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt to stk herfra som er gode venner og jeg fortsatt har kontakt med, møtte samboern min gjennom hun ene. Møtte ei anna som jeg ikke har hatt noen kontakt med siden, i tillegg var jeg med på ett treff, men det var ikke noe for meg den gangen i hvertfall. Åpen for å møte nye folk da (når jeg evt får tid.. livet er busy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...