Gå til innhold

Jeg HATER folk som DRITER i garderoben! Fy F***!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenke seg til.

I går kveld var jeg lei meg fordi jeg kanskje må få stomi* om noen uker, og så leser jeg denne tråden og tenker jeg at jeg burde være takknemlig og glad for å endelig slippe å være til irritasjon for offentligheten.

Takk til trådstarter for at du åpnet øynene mine!

Jeg beklager all irritasjon jeg har skapt for deg, og dine likesinnede når jeg har brukt doen til det jeg trodde den skulle brukes til.

* stomi = utlagt tarm

Anonymous poster hash: 25c5c...76d

Klem til deg!

Jeg har stomi, og for meg var det en ny verden som åpnet seg etter mange år med mageproblemer. Plutselig kunne jeg gjøre det jeg ville og delta på lik linje ned friske folk, uten å være nervøs for hvor nærmeste do var, om den var opptatt eller om jeg brukte gir lang tid når jeg var på do, slik at andre ble irriterte. Opplevde det på sykehuset, av alle ting, da en sykepleier sto og banket på døra og mente jeg måtte skynde meg å bli ferdig slik at hun kunne ta blodprøve... Så det finnes hvis ingen grenser for hvor dumme folk kan være (ref trådstarter i denne tråden) :ler:

Anonymous poster hash: 2ba61...4c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er noe man kan planlegge.

Man går ikke fra tomme tarmer til en drit som kommer i 120 km/t på fem minutter!

Enkelte mangler alt av sosial intelligens.

Det har ikke slått deg at veldig mange har tarmproblemer?

Anonymous poster hash: 56dba...a2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er noe man kan planlegge.

Man går ikke fra tomme tarmer til en drit som kommer i 120 km/t på fem minutter!

Enkelte mangler alt av sosial intelligens.

Man går ikke fra tomme tarmer til fulle på null komma niks, nei. Men bæsjetrangen kommer ikke før avføringen ligger i endetarmen, og akkurat den følelsen kan komme ganske fort. De fleste vil greie å holde seg, men ærlig talt, hvorfor gidde å trene dype knebøy når man føler man må drite, når man heller kan la vær? Om jeg føler behovet for å gå på do når jeg er på treningssenteret, så gjør jeg det! Jeg er der for å trene optimalt, ikke for å flotte meg.

Det er to ting jeg ikke gjør med full tarm - trene, og å ha sex.

Folk som ikke takler at andre har normale dovaner får trene hjemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg!

Jeg har stomi, og for meg var det en ny verden som åpnet seg etter mange år med mageproblemer. Plutselig kunne jeg gjøre det jeg ville og delta på lik linje ned friske folk, uten å være nervøs for hvor nærmeste do var, om den var opptatt eller om jeg brukte gir lang tid når jeg var på do, slik at andre ble irriterte. Opplevde det på sykehuset, av alle ting, da en sykepleier sto og banket på døra og mente jeg måtte skynde meg å bli ferdig slik at hun kunne ta blodprøve... Så det finnes hvis ingen grenser for hvor dumme folk kan være (ref trådstarter i denne tråden) :ler:

Anonymous poster hash: 2ba61...4c1

Takk for oppmuntrende ord.

Jeg vet at jeg vil få det bedre om det skjer, men jeg gruer likevel. :)

Jo, det er noe man kan planlegge.

Man går ikke fra tomme tarmer til en drit som kommer i 120 km/t på fem minutter!

Enkelte mangler alt av sosial intelligens.

Nei, man går ikke fra tomme tarmer, men dritten kan komme i 120 km/t på 30 sekunder under gitte omstendigheter, ja til og med på 10 sekunder hvis man er riktig uheldig.

Beklager detaljene, men sist jeg jogget kom jeg meg ikke engang av tredemøllen i løpet av den tiden fra dotrangen kom, og til halvparten lå i buksa.

Da var jeg glad jeg var hjemme! :sjenert:

Og dette skjer ikke bare for mennesker med tarmsykdom. Til og med friske kan få akutt dotrang der jeg ikke klarer å holde igjen.

Anonymous poster hash: 093e2...f2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette skjer ikke bare for mennesker med tarmsykdom. Til og med friske kan få akutt dotrang der jeg ikke klarer å holde igjen.

Anonymous poster hash: 093e2...f2b

Der DE ikke klarer å holde igjen, skulle det være.

Anonymous poster hash: 093e2...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS siden du er så frisk og rask, så klarer du jo å holde deg til du er hjemme. Da spiller det ingen rolle hva andre bruker toalettene til. Når noen bruker 30-60 minutter på toalettet, så synes jeg faktisk mer synd på dem enn de som står i kø. Med mindre de sitter og leser eller surfer på mobilen eller sminker seg eller noe da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle forby driting på alle offentlige toalett...?

Herregud. Må folk gjøre fra seg, så må de gjøre fra seg. Dette er helt normalt. En kan ikke bestemme seg for et tidspunkt nå man må på do. Det skjer der og da.

Liker du ikke at folk går på do og gjør sitt fornødne på treningssenteret "ditt", får du finne deg et annet...



Anonymous poster hash: 9e191...68d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord.

Jeg vet at jeg vil få det bedre om det skjer, men jeg gruer likevel. :)

Anonymous poster hash: 093e2...f2b

Det forstår jeg, det er en stor operasjon og en stor overgang etterpå. Men hvis det blir sånn for deg, ikke vær for streng med deg selv i starten - bruk tid å å bli vant til det og ikke få panikk hvis det føles vanskelig i starten. Plutselig er det den naturligste ting i verden og du kan fortsette med livet ditt og gjøre det DU vil uten å tenke på hvor nærmeste do er :)

Anonymous poster hash: 2ba61...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne, friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Tror ikke du er helt stødig i definisjonen av friske mennesker...?

Anonymous poster hash: cad65...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis overhodet ikke mulig å gå inn i en eneste tråd her på KG uten at det er drittslenging.

Faller vel naturlig med litt drittprat i en slik tråd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er helt stødig i definisjonen av friske mennesker...?

Anonymous poster hash: cad65...d3a

How so?

Friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer. Da har de en sykdom.

Om friske mennesker har vedvarende mageproblemer, må de se til hel**** å fikse kostholdet sitt.

De fleste har et drittkosthold, bestående av godteri og fastfood. I tillegg til dette inntar de store mengde "light"-produkter (for å føle seg "sunn"), som inneholder kunstige søtningsstoffer, noe er en velkjent kilde til urolig mage/tarm. Og med dette følger uakseptabel dasstid og dødelig stank.

Jeg blir FORBANNA når jeg må lide på grunn av andre menneskers forsømmelse av egen kropp. GRR...

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

How so?

Friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer. Da har de en sykdom.

Om friske mennesker har vedvarende mageproblemer, må de se til hel**** å fikse kostholdet sitt.

De fleste har et drittkosthold, bestående av godteri og fastfood. I tillegg til dette inntar de store mengde "light"-produkter (for å føle seg "sunn"), som inneholder kunstige søtningsstoffer, noe er en velkjent kilde til urolig mage/tarm. Og med dette følger uakseptabel dasstid og dødelig stank.

Jeg blir FORBANNA når jeg må lide på grunn av andre menneskers forsømmelse av egen kropp. GRR...

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Okei, så er man syk da. Men hvordan vet du at personen som var på do før deg er frisk eller syk? Dette er jo ikke noe man ser? Og om man er syk da, hva mener du man skal gjøre? Det er ikke alt som kan kureres. Skal man bare holde seg hjemme resten av livet da?

Anonymous poster hash: 0c614...be5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så er man syk da. Men hvordan vet du at personen som var på do før deg er frisk eller syk? Dette er jo ikke noe man ser? Og om man er syk da, hva mener du man skal gjøre? Det er ikke alt som kan kureres. Skal man bare holde seg hjemme resten av livet da?

Anonymous poster hash: 0c614...be5

Du, og alle de andre, som tar opp sykdom. Dere har å hoste opp noen kilder på hvor mange dette faktisk gjelder. Dette er på grensen til stråmannsargumentasjon.

Dere vet aldeles godt at garderobedritere er folk som ikke tar hensyn til andre, og hvis eventuelle mageproblemer er selvforskyldt.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

How so?

Friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer. Da har de en sykdom.

Om friske mennesker har vedvarende mageproblemer, må de se til hel**** å fikse kostholdet sitt.

De fleste har et drittkosthold, bestående av godteri og fastfood. I tillegg til dette inntar de store mengde "light"-produkter (for å føle seg "sunn"), som inneholder kunstige søtningsstoffer, noe er en velkjent kilde til urolig mage/tarm. Og med dette følger uakseptabel dasstid og dødelig stank.

Jeg blir FORBANNA når jeg må lide på grunn av andre menneskers forsømmelse av egen kropp. GRR...

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Men til og med friske, sunne mennesker må gå på do? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Friske mennesker har ingen kroniske sykdommer. Hadde de hatt det, så hadde de ikke vært friske lenger... Ser du feilen i hvordan du ordlegger deg nå?

Anonymous poster hash: cad65...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, og alle de andre, som tar opp sykdom. Dere har å hoste opp noen kilder på hvor mange dette faktisk gjelder. Dette er på grensen til stråmannsargumentasjon.

Dere vet aldeles godt at garderobedritere er folk som ikke tar hensyn til andre, og hvis eventuelle mageproblemer er selvforskyldt.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Det er ca 10 000 med Crohns i landet, og omtrent like mange med UC.

Det antas at det er ca 30 -40 000 med udiagnostisert cøliaki, og man regner med at 10 - 15 % har irritabel tarm.

Dette er noen få av magesykdommene som kan gi problemer, og samlet sett blir dette ganske mange.

Og du snakker om selvforskyldte mageproblemer?

Hvilke mageproblemer er selvforskyldte?

Ingen vil ha vondt i magen og aktutt avføringstrang.

Anonymous poster hash: 093e2...f2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at folk som ikke takler at folk gjør nr 2 på treningssenter kanskje har problemer de burde tatt opp med en psykolog. Det er etter min mening ikke normalt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av denne tråden :fnise: Å bli irritert over at folk driter i et do er som å bli irritert over at folk svetter når de trener, at de spiser på et kjøkken og sover i en seng.. Kom tilbake og klag når noen driter i dusjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...